Kreeg je veel meer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook niet veel, maar voor m'n tripje naar Keulen kreeg ik een hoger uurloon plus 12.50 maaltijdvergoeding, terwijl ik gewoon brood van huis mee had genomen
Ik had een keer schade gereden en de dag daarna kreeg ik gelijk een dikke Volvo S80 full options, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Vandaag ook beschikbaar geweest maar geen opdracht gehad. Ze haten me daar sinds dat diesel verhaalEens kijken of ik voor woensdag en vrijdag wel wat krijg.
dat zal allemaal wel mee vallen.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Vandaag ook beschikbaar geweest maar geen opdracht gehad. Ze haten me daar sinds dat diesel verhaalEens kijken of ik voor woensdag en vrijdag wel wat krijg.
Bij ABAZ voor prive chauffeur.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Mallet het volgende:
Oefenen voor je rijtest bij Easyway? Ghehe maak je daar maar niet druk om hoor.
Schade rijden of diesel in een benzine auto gooien (waardoor je dus aardig wat kan slopen) is een ander verhaalquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had een keer schade gereden en de dag daarna kreeg ik gelijk een dikke Volvo S80 full options, dus dat zal wel meevallen
Ligt het niet ook aan de hoeveelheid schade die is gereden en de oorzaak?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Schade rijden of diesel in een benzine auto gooien (waardoor je dus aardig wat kan slopen) is een ander verhaal
Heeft iemand hier ervaring met Rent A Bob ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |