Zo belachelijk hoog vind ik mijn loon anders nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou dikke prima toch.. Als je helemaal richting Zeeland moet + 4,5 uur terug kom je wel weer aan je uren. Plus dat belachelijk hoge uurloon van je. Ik zou zo willen ruilen.
Volgens mij niet. Volgens mij krijg je alleen een beetje hoger loon als je na 0.00 begint, was het niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:13 schreef Mallet het volgende:
Hoe zit dat met privéchauffeurs dan? Krijgen die toeslag als ze tot diep in de nacht aan het werk zijn?
ik wel. Precieze tijden en bedragen weet ik niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:13 schreef Mallet het volgende:
Hoe zit dat met privéchauffeurs dan? Krijgen die toeslag als ze tot diep in de nacht aan het werk zijn?
Ik moest toch wel hard lachenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Oké... Ik sta nu door mijn eigen stomme schuld met pech langs de A2, 10km van koopman. Daar opgehaald, tank leeg, ikke tanken, gooi ik er diesel in. Bedenk ik me ineens dat er benzine in moest. Kakzooi! sta hier nu sinds kwart voor 8 en de anwb komt pas over een uur. Dan nog leegpompen en shit. Zal dus pas rond half 2 in a'dam zijn ipv 10u. Ook nog maar de vraag of ik mijn 2e rit kan halen.
Bahbah!
Whehe, ongelooflijke prutserquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Oké... Ik sta nu door mijn eigen stomme schuld met pech langs de A2, 10km van koopman. Daar opgehaald, tank leeg, ikke tanken, gooi ik er diesel in. Bedenk ik me ineens dat er benzine in moest. Kakzooi! sta hier nu sinds kwart voor 8 en de anwb komt pas over een uur. Dan nog leegpompen en shit. Zal dus pas rond half 2 in a'dam zijn ipv 10u. Ook nog maar de vraag of ik mijn 2e rit kan halen.
Bahbah!
je hebt een week voor niets gewerkt dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Valt me nog mee dat jullie het niet met hoofdletters schrijven. Ik was er echt niet bij met mijn kop.![]()
Afijn, auto kon niet gefixed worden dus is afgesleept naar dichtstbijzijnde VW dealer. Tweede rit dus ook niet meer gedaan. Daar gaat waarschijnlijk mijn eigen risico...
Joah lijkt er wel op. Ohja en de diesel die ik tankte komt natuurlijk op eigen rekening...quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je hebt een week voor niets gewerkt dus
Wat zei EW ervan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Valt me nog mee dat jullie het niet met hoofdletters schrijven. Ik was er echt niet bij met mijn kop.![]()
Afijn, auto kon niet gefixed worden dus is afgesleept naar dichtstbijzijnde VW dealer. Tweede rit dus ook niet meer gedaan. Daar gaat waarschijnlijk mijn eigen risico...
haha, dat zou wel heel zuur zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Joah lijkt er wel op. Ohja en de diesel die ik tankte komt natuurlijk op eigen rekening...
Nouja, ik heb Joleen geloof ik 12 keer aan de lijn gehad. En ze bleef aardig, maar gaf inderdaad wel te kennen dat het niet slim was (sterk understatement).quote:
Ja maar wel terecht, moet ik eerlijk bekennen. Als er iets kaduuk is aan die waggie moet ik ervoor opdraaien, geheel logisch.quote:
ik zou het meer terecht vinden als de diesel onderdeel van het eigen risico is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nouja, ik heb Joleen geloof ik 12 keer aan de lijn gehad. En ze bleef aardig, maar gaf inderdaad wel te kennen dat het niet slim was (sterk understatement).
[..]
Ja maar wel terecht, moet ik eerlijk bekennen. Als er iets kaduuk is aan die waggie moet ik ervoor opdraaien, geheel logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |