Dat is wel beter. Als ik na 16.30 niet ben gebeld heb ik meestal de hoop al wel opgegeven, omdat dat vaak ook zo is namelijk. Laatst werd ik ook pas om 10 over 6 gebeld, dat verwacht je dan echt niet meer omdat je denkt dat ze om 17.30 dicht zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:24 schreef enpe het volgende:
Op de valreep toch nog 2 ritjes gekregen.
Heb dat altijd al een vaag iets gevonden. Alsof je er met spijkerbroek niet representatief uit kunt zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:04 schreef Mallet het volgende:
Wel in de functie als privéchauffeur. Voor transporteurs (hikers dus) zijn er andere kledingvoorschiften. Het gaat er vooral om dat je er representatief uitziet. Met andere woorden geen spijkerbroek, sneakers en te casual kleding.
Zelf loop ik altijd in een pantalon met nette leren schoenen. Verder een nette jas. Soms een blouse maar ook wel eens gewoon een trui.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef LastClick het volgende:
Ik de klant bellen, maar die stond paar honderd meter verderop zelf ook in de file, dus het was niet erg dat ik later was (prive adres).
Van Gefco naar Den Hout (dat bedoel je neem ik aan?) is 20 min!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef Keuzer het volgende:
Jeuj twee ritten voor morgen, het gaat wel regenen waarschijnlijk en ik moet ene halfuur lopen (den hout) maar mij hoor je niet klagen, ben allang blij dat ik nog wat kan doen.
Ben zelf wel een fan van overhemden en ik doe er eigenlijk altijd wel een pantalon onder. Maak me er nooit zo druk omBen het opzich wel met Maharbal eens; je kunt ook een lompe vervelende niet representatieve eikel zijn met een pak aan. Als de klant maar niet ontevreden is.
Ik moet verdomme wel vroeg mn nest uit zeg >.>
9292ov gaf bij mij 20 min aan. Misschien moet je dan ook even het huisnummer er neerzetten ofzo (het was ook daadwerkelijk 20 min, verbazingwekkend genoeg rekent 9292ov deze keer niet hemelsbreed...terwijl dat daar best logisch zou zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:19 schreef Keuzer het volgende:
Ik kijk altijd welke bus me het beste uitkomt, hangt er een beetje vanaf hoe laat ik er ben. Misschien kom ik je nog wel tegen... ben er wat later in de middag want het is mijn tweede rit.
En ik bedoel inderdaad gefco -> den hout, want verder zit er niks daar en iedereen weet waar ik het over heb als ik Den Hout roepik loop er overigens altijd lekker een halfuur over
als 9292ov dat zegt dan zie ik geen reden om er 20 van te maken
Nou dikke prima toch.. Als je helemaal richting Zeeland moet + 4,5 uur terug kom je wel weer aan je uren. Plus dat belachelijk hoge uurloon van jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:25 schreef Maharbal het volgende:
Morgen wederom een rit. Twee keer in 1 maand op een zaterdag moeten werken is mij nog niet heel vaak overkomen!
En dan ook nog best een roteind, tegen Zeeland aan. Kost me ~4,5 uur om terug te komen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |