abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79797412
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag een 3 serie E91 en de allernieuwste Astra met ~1000km op de teller. Dat ding ziet er best aardig uit, ook van binnen eigenlijk.
Hah die nieuwe Astra had ik gister ook maar dan met 850 km op de teller , idd een aardig wagentje.
pi_79797589
Mijn startadressen liggen over het algemeen een stuk verder van mijn woonplaats af. Om morgen maar even als voorbeeld te nemen. Ik moet mijn eerste auto ophalen in Veenendaal.. Daar doe ik ongeveer 1,5 uur over om daar te komen met het openbaar vervoer.

Heb morgen 3 ritten en het ziet er naar uit dat ik ook weer flink wat uren ga maken. Wel om 06.50 de trein though..
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:28:46 #203
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_79797932
Dit lijkt me wel tof om te doen, maar heb m'n rijbewijs nog niet 1 jaar.
Is er een kans dat dit niet zo erg wordt gevonden?
pi_79797940
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef jostie1990 het volgende:
okay, en moet je altijd vanuit de plaats starten waar jij je ook voor hebt opgegeven ?
of kan het ook zijn dat je moet starten in Amsterdam?
Dan zou ik me misschien ook nog via een andere plek aan kunnen melden...
Omgeving is een relatief begrip. Via een andere plek zullen ze ook niet accepteren denk ik.

Als Amsterdam in 99% zelfvoorzienend is met chauffeurs uit Amsterdam laten ze voor die ene keer wel een chauffeur uit Zaandam komen.

Met meer chauffeurs in een regio, krijg je minder ritten op de dagen dat je beschikbaar bent.
pi_79797970
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef Lekiamh het volgende:
Dit lijkt me wel tof om te doen, maar heb m'n rijbewijs nog niet 1 jaar.
Is er een kans dat dit niet zo erg wordt gevonden?
Ik dacht dat dat verlaagd was naar 6 maanden.
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:41:27 #206
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_79798393
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Omgeving is een relatief begrip. Via een andere plek zullen ze ook niet accepteren denk ik.

Als Amsterdam in 99% zelfvoorzienend is met chauffeurs uit Amsterdam laten ze voor die ene keer wel een chauffeur uit Zaandam komen.

Met meer chauffeurs in een regio, krijg je minder ritten op de dagen dat je beschikbaar bent.
Ik zag toevallig net nog dat Easyway nog chauffeurs zoekt in Utrecht...
Ik woon in Nijmegen dus dat is ong een uurtje van Utrecht af. Mijn vraag is dus of ik me dan ook voor omgeving Utrecht aan zou kunnen melden... ?
Zijn er nog meer mensen die in Nijmegen/ Arnhem rijden?
Weet iemand misschien nog een hiker bedrijf waar ze nog mensen zoeken... ??

Bedankt
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_79798544
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:41 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

Ik zag toevallig net nog dat Easyway nog chauffeurs zoekt in Utrecht...
Ik woon in Nijmegen dus dat is ong een uurtje van Utrecht af. Mijn vraag is dus of ik me dan ook voor omgeving Utrecht aan zou kunnen melden... ?
Zijn er nog meer mensen die in Nijmegen/ Arnhem rijden?
Weet iemand misschien nog een hiker bedrijf waar ze nog mensen zoeken... ??

Bedankt
Lijkt me niet een goed plan. Als je al ergens voor 9.00 moet zijn, betekent dat dat je elke keer ruim rond 7.00 weg zal moeten. Daar komt nog eens bij dat je nooit in Nijmegen moet eindigen, en je dus in Utrecht moet eindigen. Zo kun je minder uren schrijven dan je daadwerkelijk maakt, en werk je die uren eigenlijk voor niks.
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:49:17 #208
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_79798692
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:45 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Lijkt me niet een goed plan. Als je al ergens voor 9.00 moet zijn, betekent dat dat je elke keer ruim rond 7.00 weg zal moeten. Daar komt nog eens bij dat je nooit in Nijmegen moet eindigen, en je dus in Utrecht moet eindigen. Zo kun je minder uren schrijven dan je daadwerkelijk maakt, en werk je die uren eigenlijk voor niks.
hmm daar heb je ook wel weer gelijk in als is het maar 1 uurtje met de trein
Lijkt me zo leuk werk om te doen :p
Echt jammer dat ze nu niemand zoeken In Nijmegen dan.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_79799315
Waar zie je dan in welke regio's ze nog hikers zoeken?
pi_79799463
Vandaag ook weer gewerkt en een aantal leuke ritjes gehad, of althans, 1 grote eigenlijk. Ik moest van Amsterdam naar benschenbroek of iets in die richting, auto daar afgeleverd bij een erg gezellige vrouw die mij daarna heel lief naar het station bracht.
Het was zo gepland dat ik om 11.00 een auto moest ophalen in noordwijkerhout.

Auto leveren was 50 minuten rijden, daarna minimaal 2,5 uur met het OV optimaal Dus zou ik nooit redden, uiteindelijk pas 12.50 bij het ophaaladres bij het bungalowpark . 30 minuten lopen van die bushalte ook echt .

Wel even lekker tien uur gedraaid
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_79801288
Werd net om 19u nog gebeld voor een ritje morgen dus toch werken .
pi_79806227
Ik verbaas me daar toch altijd wel over als ze nog zo laat bellen. Dan zitten er dus echt nog gewoon mensen op het kantoor te werken en te plannen.
pi_79806338
Heb ook SMSje gehad, dat ze nog ritten hadden voor morgen, maar geen chauffeurs. Zullen wel overwerken
pi_79806342
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef Mallet het volgende:
Ik verbaas me daar toch altijd wel over als ze nog zo laat bellen. Dan zitten er dus echt nog gewoon mensen op het kantoor te werken en te plannen.
En fout te plannen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_79811147
Begin van de maand Zo klonk ze bij mij ook aan de telefoon, kan je achter je 2de rit nog wel een kleine 3de doen.
pi_79823766
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

En fout te plannen
Waardoor ik dus gisteren op een verkeerd doorgegeven afleveradres stond. Liep 2 uur vertraging op. Maar ach, 't is dat ik niks gepland had voor na het werk.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_79830685
Zo op naar rit 3, stukje van nog geen 15 km denk
pi_79832554
En ik ben aangenomen, ritje was prima te doen alleen ik moet minder met de koppeling kloten. Heb geleerd dat als je remt dat je je koppeling ook induwt, dat moet ik dus afleren. Voor de rest ging het prima
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_79832696
Koppeling? De rijtest gaat toch met een automaat? Mijn 3de auto wilt niet starten, ga dus weer naar huis. Uiteraard in overleg. Gister was een collega ook geweest. Maar niet opgelost schijnbaar.
pi_79834051
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Mathijz het volgende:
Koppeling? De rijtest gaat toch met een automaat? Mijn 3de auto wilt niet starten, ga dus weer naar huis. Uiteraard in overleg. Gister was een collega ook geweest. Maar niet opgelost schijnbaar.
Bij ABAZ blijkbaar niet dan
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_79835428
Zou er nog werk zijn op goede vrijdag? (morgen) heb eigenlijk geen zin in om geld voor te schieten voor OV maar ik moet echt werk hebben. Deze maand is rampzalig.
pi_79836808
OV is morgen geldig
quote:
Weekabonnement

* gratis reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
* gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag)
* korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
* korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
* korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur

Weekendabonnement

* gratis reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
* gratis reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
* korting op maandag vanaf 04.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag vanaf 09.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
* in tegenstelling tot wat in de folder Studentenreisproduct staat, kun je voorafgaand aan een feestdag niet gratis reizen met je weekendkaart.
pi_79836839
Ja werd net gebeld door Joleen en die zei dat het op de site van de IB-groep staat. Is inderdaad zo, dat valt alweer mee dan, en ook dat ik twee ritten heb
Een ford c max en een mercedes C klasse... dat overleef ik wel
pi_79838373
Ford K morgen, 2 uur om op te halen, en een uur om terug te reizen.
pi_79839876
Mén wat een dag vandaag. Dikke 11 uur gemaakt. Ik ging hier thuis om 06:30 weg en was om 08:00 bij mijn eerste adres in Veenendaal.. File file file en Den Haag was natuurlijk zoals gewoonlijk een grote chaos. TomTom was niet up to date en heb de grootste moeite gehad m'n afleveradres te vinden. Was er om 10.15. In tegenstelling tot m'n ritgegevens was het bij een privéadres ergens in een achterbuurt. Ik dacht echt nee.. Dit kán niet goed zijn. Uiteindelijk het adres gevonden waar een buitenlandse familie woonde waar bijna niemand Nederlands sprak en volgens mij de helft nog sliep. Het was zó ongemakkelijk.. Ik hoop zoiets echt nooit meer mee te maken. Op een gegeven moment werd er een zoon uit bed gehaald waarmee ik wel kon communiceren. Ik bleek gelukkig wel bij het goede adres te zijn .

Vervolgens klopte mijn reisinformatie niet aangezien het Spui compleet is opengebroken. 3 kwartier later kwam ik bij m'n 2e adres in Den Haag. Rijden naar Almere en vanaf daar naar Kortenhoef.. Waar bleek dat mijn 3e auto niet aanwezig was. Helemaal niet in het bezit van het bedrijf.. Foutje in de communicatie, dus toen kon ik naar huis reizen à slechts 3uur en een kwartier.

Ik ben ook beschikbaar voor morgen, maar niet opgeroepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')