Hah die nieuwe Astra had ik gister ook maar dan met 850 km op de tellerquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag een 3 serie E91 en de allernieuwste Astra met ~1000km op de teller. Dat ding ziet er best aardig uit, ook van binnen eigenlijk.
Omgeving is een relatief begrip. Via een andere plek zullen ze ook niet accepteren denk ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef jostie1990 het volgende:
okay, en moet je altijd vanuit de plaats starten waar jij je ook voor hebt opgegeven ?
of kan het ook zijn dat je moet starten in Amsterdam?
Dan zou ik me misschien ook nog via een andere plek aan kunnen melden...
Ik dacht dat dat verlaagd was naar 6 maanden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef Lekiamh het volgende:
Dit lijkt me wel tof om te doen, maar heb m'n rijbewijs nog niet 1 jaar.
Is er een kans dat dit niet zo erg wordt gevonden?
Ik zag toevallig net nog dat Easyway nog chauffeurs zoekt in Utrecht...quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Omgeving is een relatief begrip. Via een andere plek zullen ze ook niet accepteren denk ik.
Als Amsterdam in 99% zelfvoorzienend is met chauffeurs uit Amsterdam laten ze voor die ene keer wel een chauffeur uit Zaandam komen.
Met meer chauffeurs in een regio, krijg je minder ritten op de dagen dat je beschikbaar bent.
Lijkt me niet een goed plan. Als je al ergens voor 9.00 moet zijn, betekent dat dat je elke keer ruim rond 7.00 weg zal moeten. Daar komt nog eens bij dat je nooit in Nijmegen moet eindigen, en je dus in Utrecht moet eindigen. Zo kun je minder uren schrijven dan je daadwerkelijk maakt, en werk je die uren eigenlijk voor niks.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:41 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig net nog dat Easyway nog chauffeurs zoekt in Utrecht...
Ik woon in Nijmegen dus dat is ong een uurtje van Utrecht af. Mijn vraag is dus of ik me dan ook voor omgeving Utrecht aan zou kunnen melden... ?
Zijn er nog meer mensen die in Nijmegen/ Arnhem rijden?
Weet iemand misschien nog een hiker bedrijf waar ze nog mensen zoeken... ??
Bedankt
hmm daar heb je ook wel weer gelijk in als is het maar 1 uurtje met de treinquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Lijkt me niet een goed plan. Als je al ergens voor 9.00 moet zijn, betekent dat dat je elke keer ruim rond 7.00 weg zal moeten. Daar komt nog eens bij dat je nooit in Nijmegen moet eindigen, en je dus in Utrecht moet eindigen. Zo kun je minder uren schrijven dan je daadwerkelijk maakt, en werk je die uren eigenlijk voor niks.
En fout te plannenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef Mallet het volgende:
Ik verbaas me daar toch altijd wel over als ze nog zo laat bellen. Dan zitten er dus echt nog gewoon mensen op het kantoor te werken en te plannen.
Waardoor ik dus gisteren op een verkeerd doorgegeven afleveradres stond. Liep 2 uur vertraging op. Maar ach, 't is dat ik niks gepland had voor na het werk.quote:
Bij ABAZ blijkbaar niet danquote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Mathijz het volgende:
Koppeling? De rijtest gaat toch met een automaat? Mijn 3de auto wilt niet starten, ga dus weer naar huis. Uiteraard in overleg. Gister was een collega ook geweest. Maar niet opgelost schijnbaar.
quote:Weekabonnement
* gratis reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
* gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag)
* korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
* korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
* korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur
Weekendabonnement
* gratis reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
* gratis reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
* korting op maandag vanaf 04.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag vanaf 09.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
* in tegenstelling tot wat in de folder Studentenreisproduct staat, kun je voorafgaand aan een feestdag niet gratis reizen met je weekendkaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |