Strikt zijn het niet de zijden van de dodecahedron maar de vlakken...bedenk ik me nu...ach ja...quote:
Hmm is Salvad0R back?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Ticker het volgende:
Ligt het aan mij.. of gaat het unbannen van users die gebanned zijn niet automatisch?
Ik weet niet wat die Chiel van jou gaat doen, maar ikke (Sandra) in ieder geval niet.quote:
Wat een nette beschaafde welopgevoede jongedame is Ticker toch ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:01 schreef Ticker het volgende:
Krijg je geen contact met me? Dit is nu poging drie dat je die mislukte plaatjes van zijn webserver hebt getoont die tevens zo goed als niets met het topic te maken hadden. WOW Chiel! Tof dat je google gebruikt hebt om willekeurige plaatjes te vinden. *KLAP KLAP KLAP KLAP*
Hier! Voor jou! Ik heb geklapt, ik heb er alleen geen pleuris aan!
Ik begrijp net dat die quote uit TRU komt. Dat is niet relevant hier. Ruzies die jullie daar hebben moeten niet hier uitgevecht worden. Doe het het liefst ff via de PM.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:26 schreef Ticker het volgende:
Ach jee, begint het nu weer. Zet je er dan ook bij dat je in diverse topics me aandacht zocht over het feit dat jij zo geweldig kon googlen en ik er toen een beetje moe van werd? Oh nee, want dan val je door de mand met je trollen parade.
Wat een zielig stel mensen is het toch. Beetje bij je internet vrienden hulp zoeken.. CONSTANT.
Sneu figuur. En dan toch ook nog je zin krijgen doordat je weer een mod achter je hebt staan. Pfffff wat een focking kudde vee.
Welkom hier!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Windigo het volgende:
Ik meld me aan in deze SC =)
Ik ben Odette, 22, en lurk al een tijdje op dit forum. Ben na eerst Reiki-master geworden te zijn, en me heel lang verdiept te hebben in occultisme, in de voetsporen van Ali_Kannibali getreden en bekeerd tot het Christendom door de kennis die ik via internet heb opgedaan over de Illuminatie etc.
Hallo iedereen!
:laat maar:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Welkom hier!Ik ben ook Reiki-master en ben Christelijk opgevoed (Katholiek) maar heb daar niets meer mee.
In diverse topics? Nee hoor. En het ging me niet om het gegeven of ik zo 'geweldig kan googlen', maar als ik iemand ergens mee probeer te helpen verwacht ik daar wel een reactie op. Trollenparade? Iemand ergens mee proberen te helpen is trollenparade?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:26 schreef Ticker het volgende:
Ach jee, begint het nu weer. Zet je er dan ook bij dat je in diverse topics me aandacht zocht over het feit dat jij zo geweldig kon googlen en ik er toen een beetje moe van werd? Oh nee, want dan val je door de mand met je trollen parade.
Echt, ik weet niet waar je het over hebt met 'Beetje bij je internet vrienden hulp zoeken.. CONSTANT.'quote:Wat een zielig stel mensen is het toch. Beetje bij je internet vrienden hulp zoeken.. CONSTANT.
Sneu figuur. En dan toch ook nog je zin krijgen doordat je weer een mod achter je hebt staan. Pfffff wat een focking kudde vee.
Ik ben benieuwd wie van ons de juiste keuze heeft gemaakt dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Precies andersom dusIk ging van Reiki-Master naar Christen (kom uit een een atheïstisch milieu) en jij ging van Christen naar Reiki-Master
Hoi Windigo!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Windigo het volgende:
Ik ben Odette, 22, en lurk al een tijdje op dit forum. Ben na eerst Reiki-master geworden te zijn, en me heel lang verdiept te hebben in occultisme, in de voetsporen van Ali_Kannibali getreden en bekeerd tot het Christendom door de kennis die ik via internet heb opgedaan over de Illuminatie etc.
Hallo iedereen!
Ben ik ookquote:
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik geloof in jouw kennis die jij inbrengt in dit topic.
Dit vind ik dan toch weer een beetje minderquote:
Ga je inderdaad maar diep schamenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:40 schreef Terecht het volgende:
De goede verstaanders hebben echter jammerlijk genoeg in de smiezen dat ik gesouffleerd wordt word door de inlichtingendiensten en de 9/11 commissie. De klankbordgroep is zich inmiddels aan het beraden of repressieve tolerantie niet wat is.
Nederlandse taal foutloos schrijven en spreken, voor beginnersquote:
quote:Na afloop van de cursus kunt u beter spreken, beter schrijven en beter lezen. U krijgt meer zelfvertrouwen, u maakt in het dagelijks leven een betere indruk, u wordt kortom een gelukkiger mens.
In de SC is het de bedoeling elkaar af en toe een plaagstootje uit te delen, er kan maar één de Bokito zijn natuurlijk. De SC is de digitale wildernis, er geldt het recht van de meest gevatte. Welkom!quote:
. danwel :.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nederlandse taal foutloos schrijven en spreken, voor beginners
[..]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:11 schreef Terecht het volgende:
In de SC is het de bedoeling elkaar af en toe een plaagstootje uit te delen, er kan maar een de Bokito zijn natuurlijk. De SC is de digitale wildernis, er geldt het recht van de meest gevatte. Welkom!
Jouw schrift:quote:
Ik zal ze met gepaste trots opspelden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jouw schrift:
[ afbeelding ]
Jouw sticker:
[ afbeelding ]
Welkom, heb zelf niet veel met reiki...beetje geldklopperij als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Windigo het volgende:
Hallo iedereen!
Ali woont en werkt in Frankrijk op een boerderij met weinig toegang tot internet momenteelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Welkom, heb zelf niet veel met reiki...beetje geldklopperij als je het mij vraagt.![]()
Waar is Ali trouwens? Geen toegang meer tot het internet?![]()
Van christenen vind ik over het algemeen dat ze waarschijnlijk beter een voorbeeld moeten nemen aan Jesus![]()
Hoe dan ook, dat zijn mij vooroordelen.welkom.
En heeft hij nog contact met die ene jongedame in kwestie?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ali woont en werkt in Frankrijk op een boerderij met weinig toegang tot internet momenteel![]()
En ik vind ook, dat de meeste Christenen een beter voorbeeld moeten nemen aan Jezus. Maar ze proberen tenminste op Hem te lijken, en dat lijkt me nooit een slecht streven
En DaantjeF? ofzoiets... Ook nog steeds benieuwd hoe het met die mensen gaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ali woont en werkt in Frankrijk op een boerderij met weinig toegang tot internet momenteel![]()
En ik vind ook, dat de meeste Christenen een beter voorbeeld moeten nemen aan Jezus. Maar ze proberen tenminste op Hem te lijken, en dat lijkt me nooit een slecht streven
Geen idee, hij is al een maand niet online geweest op Facebook en heeft ook niet teruggemaild, dus hij zal het wel druk hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En heeft hij nog contact met die ene jongedame in kwestie?
Het is niet zozeer mijn studie die de interesse heeft gewekt maar een fascinatie voor de bezieling van 9/11 truthers en hun argumenten die mij nieuwsgierig heeft gemaakt naar wat er die dag nu precies gebeurd is en de achtergrond waartegen de aanslagen geplaatst moeten worden. Voor ik werd geconfronteerd met 9/11 complotmateriaal heb ik eigenlijk nooit echt stilgestaan bij de aanslagen, alhoewel ik het altijd wel een indrukwekkende gebeurtenis heb gevonden. De meeste achtergrondkennis heb ik opgedaan dmv zelfstudie, voornamelijk door boeken te lezen. Vanwege mijn studie werktuigbouwkunde kan ik ook technische argumenten beter begrijpen, en dat heeft me imo vooral een beter inzicht gegeven hoe complottheorieen omtrent 9/11 tot stand zijn gekomen en waarom mensen daar in geloven. De technische kant van het verhaal vind ik zelf eigenlijk niet het meest boeiende aspect van 9/11, dat is voor mij de aanloopgeschiedenis naar 9/11, maar het zijn de truthers die steevast over de vliegtuigcrashes en de instortingen beginnen.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als Terecht hier nog meeleest, ik heb een vraag:
Wat doe je voor werk/studie waardoor je zoveel weet van 9/11 en waardoor je interesse erin zo groot is? Want ik neem aan dat het jou ontzettend veel tijd heeft gekost om je erin te verdiepen. Die passie moet een reden hebben.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:52 schreef Terecht het volgende:
Het is niet zozeer mijn studie die de interesse heeft gewekt maar een fascinatie voor de bezieling van 9/11 truthers en hun argumenten die mij nieuwsgierig heeft gemaakt naar wat er die dag nu precies gebeurd is en de achtergrond waartegen de aanslagen geplaatst moeten worden. Voor ik werd geconfronteerd met 9/11 complotmateriaal heb ik eigenlijk nooit echt stilgestaan bij de aanslagen, alhoewel ik het altijd wel een indrukwekkende gebeurtenis heb gevonden. De meeste achtergrondkennis heb ik opgedaan dmv zelfstudie, voornamelijk door boeken te lezen. Vanwege mijn studie werktuigbouwkunde kan ik ook technische argumenten beter begrijpen, en dat heeft me imo vooral een beter inzicht gegeven hoe complottheorieen omtrent 9/11 tot stand zijn gekomen en waarom mensen daar in geloven. De technische kant van het verhaal vind ik zelf eigenlijk niet het meest boeiende aspect van 9/11, dat is voor mij de aanloopgeschiedenis naar 9/11, maar het zijn de truthers die steevast over de vliegtuigcrashes en de instortingen beginnen.
Thx! Het heeft dan ook heel wat uren noeste studie gekost om me al die argumenten eigen te maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg!
Wat ik vooral leuk en interessant vind aan het lezen van jouw posts in de 9/11-topics, is dat ze voor iedereen te begrijpen zijn, dus zonder al te veel vakjargon. En natuurlijk je goede argumenten bij wat je schrijft. Er is aan jouw posts duidelijk af te lezen dat je weet waar je het over hebt en dat je je kennis niet zomaar uit wat Youtube-filmpjes en vage sites gehaald hebt. Ook dat je geen dingen schrijft in de trant van:
"Nou eh, het lijkt me gewoon logisch dat het zus en zo gebeurd is."
spreekt mij heel erg aan.
Verdekte goatse.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef tarantism het volgende:
He is wil wel eens wat andere vormpjes poepen dus kan iemand mij vertellen waar hier de goddelijke boodschap verstopt zit:
[ afbeelding ]
dank u
quote:Kleindochter pikt vriend oma in
LONDEN - Een 22-jarige Britse kleindochter heeft de 63-jarige vriend van haar oma (73) ingepikt. Het kersverse stel is inmiddels verloofd.
Dat meldde de Britse tabloid News of the World zondag op zijn website.
De affaire begon toen oma en haar vriend de werkloze vrouw vroegen om bij hen in te trekken. Op een dag trof oma Margaret echter haar vriend stoeiend met haar topless kleindochter op de bank aan. De voormalige leraar Jack zou het initiatief hebben genomen.
''Jack is beter af met een wild iemand zoals ik. We hebben een goed en gezond seksleven'', aldus de 22-jarige Keelie. Oma heeft de twee uit huis gezet. Ze wonen nu in een flat in Noord-Londen. De blonde Keelie wilde kapster worden, maar nu ze met Jack is, is er geen haar op haar hoofd die daar nog aan denkt. ''Als ik uit wil of kleding wil kopen, vraag ik dat aan Jack'', aldus de aanstaande bruid.
http://www.nu.nl/buitenla(...)t-vriend-oma-in.html
Paintquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Terecht het volgende:
Thx! Het heeft dan ook heel wat uren noeste studie gekost om me al die argumenten eigen te maken.Al heb ik soms wel het idee dat ik sommige -voornamelijk technische- zaken maar moeilijk woordelijk inzichtelijk kan maken, iig niet zo helder als ik voor ogen heb. En om dan met paint te gaan kliederen ben ik te lui voor.
Nee, autocad is voor de bouwko's en de civielers. Wij gebruiken daarvoor o.a. maya, pro engineer en solidworks. Ik heb ook de ballen verstand van youtube's maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Paint? Gebruik jij geen AutoCAD dan voor je studie werktuigbouwkunde
? Maar anders maak je toch gewoon wat vage Youtube-filmpjes om de technische zaken beter uit te beelden
?
Van dat rijtje ken ik alleen Maya, maar daar kun je wel 'Youtubes' mee maken hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 22:20 schreef Terecht het volgende:
Nee, autocad is voor de bouwko's en de civielers. Wij gebruiken daarvoor o.a. maya, pro engineer en solidworks. Ik heb ook de ballen verstand van youtube's maken.Gewoon ouderwets schetsen werkt vaak nog het beste.
Voordat je daarmee een fatsoenlijke animatie gerenderd hebt.... Pfoe.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van dat rijtje ken ik alleen Maya, maar daar kun je wel 'Youtubes' mee maken hoor.
Mijn vriend maakt zijn animaties (korte tekenfilmsquote:Op zondag 7 maart 2010 22:30 schreef Terecht het volgende:
Voordat je daarmee een fatsoenlijke animatie gerenderd hebt.... Pfoe.
Zie pmquote:
Maar wat vond je ervan? Die tweede die ik stuurde is het leukst vind ikquote:
De tweede is erg leuk idd.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar wat vond je ervan? Die tweede die ik stuurde is het leukst vind ik.
Er staan nog wel meer leuke filmpjes in zijn account, maar die zijn niet met Blender gemaaktquote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef Terecht het volgende:
De tweede is erg leuk idd.Kreeg een beetje een Pixargevoel.
Interessant _Led_ geef eens een voorbeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat doet niemand zo overkomen.
Veel mensen vragen zich wel af waar een jongen die t.o.v. het onderwerp niks van belang gedaan / gestudeerd heeft in zijn leven opeens de kwalificaties / kennis vandaan denkt te halen om kritiek te hebben op mensen die aantoonbaar hun hele leven hard gewerkt hebben om hun kennis op te bouwen.
Navraag blijkt dan meestal dat die waan in stand wordt gehouden door een groep beroeps-internet-conspiracy-nuts die allemaal naar elkaars site linken als bron voor hun eigen 'informatie' waarmee ze elkaars denkbeelden versterken met cirkel-redeneringen.
Sites als infowars, abovetopsecret etcetera.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Interessant _Led_ geef eens een voorbeeld.
Dat lijkt me wel grappig, van die sites die jij dus met regelmaat weet te vinden waar ze allemaal naar elkaar lopen te linken voor de bron!
Even kijken hoor; lees ik het nou goed?quote:
Ze waren anders best lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Even kijken hoor; lees ik het nou goed?
Amos_ heeft op de spruitjes gespoten met zijnapparaat
en vervolgens heeft Lavenderr ze opgegeten.
Wat hebben Amos_ en Lavenderr een dirty mind zeg, dat soort dingen doe je gewoon niet, walgelijk
.
Jaja, Monsanto mag dan hoge eisen stellen aan hun zaad, dat van mij gaat nog net even een kwaliteitsladdertje hoger...quote:
Er stond een gele M op het zakje van de spruitjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Amos_ het volgende:
Erg, erg... afhankelijk van welke mening je toegedaan bent
Dus goed zaad kan Monsanto bij jou betrekken (quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jaja, Monsanto mag dan hoge eisen stellen aan hun zaad, dat van mij gaat nog net even een kwaliteitsladdertje hoger...Dat gaat wel erg ver, sorry
Dat mag, maar of de aardappels er beter van gaan groeien durf ik je niet te belovenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus goed zaad kan Monsanto bij jou betrekken () ?
Beetje vage insinuatie, kom eens met een echt voorbeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sites als infowars, abovetopsecret etcetera.
Je hebt dus duidelijk nooit onderzoek gepleegd !
Wat een rustquote:Op maandag 8 maart 2010 17:48 schreef remlof het volgende:
_Led_ en JoepiePoepie, trollen, sfeerverzieken, privégegevens posten, het is even genoeg geweest. Allebei een week weg.
lol :pquote:Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezelnetwerk in gebruik hadden.
En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen...
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
Weet niet wat ze gedaan hebben helaas..quote:Op maandag 8 maart 2010 18:30 schreef Ticker het volgende:
Het zijn altijd de mensen die niets gedaan hebben die worden gestraft!
Niets natuurlijk, behalve terecht sceptisch zijn op alles en iedereen mensen in TRU en BNW!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef Demolisher_ het volgende:
[..]
Weet niet wat ze gedaan hebben helaas..
Mijn eigen sneuheid heeft al epische proporties bereiktquote:Op maandag 8 maart 2010 22:46 schreef Terecht het volgende:
Een beter wereld begint bij jezelf.Roep anders eens iets onguurs dat niet door de beugel kan en geef jezelf aan bij het hoger kader. Los je je eigen sneuheid wel mee op dacht ik zo.
Waar is de ruimte daar wel voor?quote:
Ohquote:
Medium? Misschien vind je die wel in TRU!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
OhIk gebruik geen msn dus dat wordt al een stapje lastiger. Maar goed. Laat dan maar zitten, dan spui ik mijn gal wel op een andere manier, via een ander medium ofzo
Nee maar daar vind ik wel de antagonist die dit alles in werking heeft gebrachtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Medium? Misschien vind je die wel in TRU!
BNW-editiequote:Quest Historie: Doofpotten & Complotten
De eerste Quest Historie van 2010 staat in het teken van de grootste doofpotaffaires en complottheorieën uit de geschiedenis.
Is er een overkoepelende orde die alle wereldpolitiek bepaalt? Zijn sommige dode beroemdheden wel echt dood? Hoe zag het leven van een KGB-agent eruit? Hoe werkt het brein van een complotdenker?
Ik heb net de laatste dingen geregeld voor mijn nieuwe kamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef Cerbie het volgende:
http://www.quest.nl/brain(...)ek=SHOP432a91046ab94
[..]
BNW-editie
Studentenkamers #12
Serieus?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste dingen geregeld voor mijn nieuwe kamerIn onderhuur op de westerhelling
242quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Serieus?Daar woon ik ook, waar ergens in het gebouw zit je.
Prachtige locatie, alleen de heuvel ga je vervloeken (5min naar uni, 15min terug omhoog)
Ik zit in de tegenovergestelde hoek, souterrain aan de Sophiaweg kant. Al is souterrain meer begane grond en 1e verdieping de 2e. Zal zo eens op de plattegrond spieken als ik de post ophaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
242Is een kamer bij de linker hoek van de straat gezien, met het raam aan de binnenplaats kant. Eerste verdieping.
Geen idee of er ook een balkonnetje zitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef Cerbie het volgende:
Ah daar, op één van de gangen. Leuk uitzicht! Met balkonnetje aan het eind ook?
Eén van mijn ramen kijkt op het pad naar de Montessori uit: de ultieme anticonceptie. Weet niet of ik nog kinderen wel als ik dit een aantal jaar dagelijks langs hoor komen
OMG wat slecht!!!!quote:
Slecht is de nieuwe Goed, wist je zeker nog niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
OMG wat slecht!!!!
Het origineel is gaaf, maar deze vwersie zet je echt halverwege van pure ellende af!
En dan verander je het in: death is death, la la lalalaquote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Slecht is de nieuwe Goed, wist je zeker nog niet?
Als je het einde niet kijkt mis je alle illuminati symbolen natuurlijk
Wel een leuk nummer voor op een begravenis ook trouwens.![]()
Gisteren een film op RTL 5 gezien, iets van Planet terror of zo. Als slecht het nieuwe goed is, was DIE film wel HEEL erg goed!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Slecht is de nieuwe Goed, wist je zeker nog niet?
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren een film op RTL 5 gezien, iets van Planet terror of zo. Als slecht het nieuwe goed is, was DIE film wel HEEL erg goed!
Ga je me nu vertellen dat je dit nog niet wist?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:21 schreef Ticker het volgende:
Dit moeten jullie even zien!
Ik heb dit nooit geweten!
Bush SR was destijds, Desert Storm, onder dezelfde valse voorwaarde gestart als zijn zoon de recente oorlog.
Bizar bizar..
Ja man..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je dit nog niet wist?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom worden er in dit forum eigenlijk door sommige mensen bepaalde dingen zo snel feiten genoemd, terwijl het in heel veel van die gevallen slechts aannames betreft
Dat vroeg ik me zomaar even af.
mischien omdat je het uitlokt ?quote:Waarom worden er in dit forum eigenlijk door sommige mensen bepaalde dingen zo snel feiten genoemd, terwijl het in heel veel van die gevallen slechts aannames betreft
Dat vroeg ik me zomaar even af .
Het valt me hier in BNW inderdaad wel heel erg op jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar ik zou zeggen dat het een algemene tendens is, die verder los staat van dit forum. Hier valt het alleen wat meer op.
Een groot gedeelte van dit forum is dus volgens jou op uitspraken van mij geinspireerd? Nou, ik denk dat dat iets te veel eer voor mij is hoorquote:
Nu nog regelen dat ik er ook daadwerkelijk heen kanquote:Dear *********:
Congratulations! Your abstract (#337), “Default Mode Network Parcellation based on Independent Component Analysis of Resting State fMRI,” has been chosen for a Poster Presentation during the 2010 HBM Annual Meeting in Barcelona, Spain.
Echt súper voor je!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef ATuin-hek het volgende:
*stuiter*
[..]
Nu nog regelen dat ik er ook daadwerkelijk heen kan
Kooi van Farraday of zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Amos_ het volgende:
Wat moet in godesnaam de beschermende eigenschap van aluminium zijn eigenlijk?
You know who we're telling itquote:
Jaa en aan het einde zeker een blote lul in beeld!quote:
Ah, dan ga ik kijken!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Ticker het volgende:
Jaa en aan het einde zeker een blote lul in beeld!
Vroege morgenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nou nou, wat gretig op de vroege morgen
Goedemorgen mevrouw JoepiePoepie, u heeft al gejogd?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vroege morgen?!
Ik heb al gesport (gejogd)... Ik heb er al een halve dag opzitten
.
Goedemorgen trouwens, mevrouw Lavenderr.
quote:
Of deze pil:quote:Op zondag 21 maart 2010 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
Hiertegen helpt maar 1 medicijn: een placebo![]()
Hehehe nou het weer is weer een stuk warmer en ze lieten zich echt NOOIT zien, en aangezien het echt geen huisdieren zijn heb ik ze op een picknickplaats in een bos vrijgelaten. Genoeg schuilplaatsen, genoeg voedselresten; daar redden ze zich echt goed!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
ToT, ik vraag me af hoe het met je muizen gaat. En of ze veel piepen
.
Mijn hamsters zijn aanstaande vrijdag jarig, dan worden ze alweer 1 jaar!
Ik hoop dat het goed met ze gaat en misschien kom je ze ooit nog tegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:54 schreef ToT het volgende:
Hehehe nou het weer is weer een stuk warmer en ze lieten zich echt NOOIT zien, en aangezien het echt geen huisdieren zijn heb ik ze op een picknickplaats in een bos vrijgelaten. Genoeg schuilplaatsen, genoeg voedselresten; daar redden ze zich echt goed!
Roborovski hamsters zijn het leukstquote:
Die hangen niet snel in je vingers?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Roborovski hamsters zijn het leukst.
Nee hoor. Ze bijten soms wel als ik mijn vinger naar ze uitsteek omdat ze volgens mij denken dat dat eten is. Maar dat doet geen pijn hoorquote:
quote:
Je bent dus gewoon lompquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:01 schreef Amos_ het volgende:
Geen watje, maar ik ben meer van de knuffeldiereren
Een hamster kun je niet knuffelen zonder daarna een nieuwe te moeten halen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:01 schreef Amos_ het volgende:
Geen watje, maar ik ben meer van de knuffeldiereren
Een hamster kun je niet knuffelen zonder daarna een nieuwe te moeten halen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef Amos_ het volgende:
[Paint] Paulie Geller. #2
Haha, mijn god ToT...you are one sick and twisted individual
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
Patty Brardquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:21 schreef ToT het volgende:
Maar dan moeten we nog wel een leuk personage zien te vinden ervoor!
Ja maar, het is toch juist leuk als het karikatuur en helemaal over the top is?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:26 schreef ToT het volgende:
Daar is Lavenderr te tof en te lievvig voor!
Daar gaan roddels en nieuwe complottheorieen van komenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:26 schreef ToT het volgende:
En dat zou dit plaatje nogal genânt maken:
[ afbeelding ]
Wordt het verhaal wel lekker smeuiig vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is Lavenderr te tof en te lievvig voor!
En dat zou dit plaatje nogal genânt maken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:26 schreef ToT het volgende:
Nee, zombies!Die zijn zo schattig en knuffelbaar!
Alleen stinken ze en is het voeren nogal een probleem!
Die hebben hetzelfde probleem als de hamsters. Als je ze geknuffeld hebt moet je meteen weer een nieuwe halenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:26 schreef ToT het volgende:
Nee, zombies!Die zijn zo schattig en knuffelbaar!
Alleen stinken ze en is het voeren nogal een probleem!
Dat is wel waar trouwens, mijn neefjes hadden (ja-háddenquote:
Ik ontken állesquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:46 schreef Amos_ het volgende:
Bent u schuldig aan het ontnemen van het leven van dit harige mormel?
Komt u maar even mee naar de verhoorkamer.quote:
Néé niet de verhoorkamer, ik kan niet tegen kietelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Komt u maar even mee naar de verhoorkamer.
Oh er zijn nog technieken zat dan hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Néé niet de verhoorkamer, ik kan niet tegen kietelen
Hahaha, kies je wel een beetje leuk typje uit ToT?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:21 schreef ToT het volgende:
Maar dan moeten we nog wel een leuk personage zien te vinden ervoor!
Én ff kijken of mijn zeer gewaardeerde collega het ook leuk vindt!
Gedraag je dan ook eens een keertjequote:Op woensdag 24 maart 2010 12:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
Was dat even schrikken zeg net. Had ik zomaar ineens een ban, maar na een goed gesprek ben ik weer terug
!
En het gebeurde vlak nadat ik een heel volwassen, serieuze, en leerzamequote:
idd, irritant (nep?)dom rotblondje dat net uit de Pampers komt kruipen, dat zo hoognodig de aandachtshoer moet uithangen!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, irritant (nep?)dom rotblondje dat net uit de Pampers komt kruipen, dat zo hoognodig de aandachtshoer moet uithangen!
15quote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjonge, ja dat is wel een ah'tje.
Wel een knappe meid overigens.
*subwoofer opendraait*quote:Op zondag 28 maart 2010 19:18 schreef Cerbie het volgende:
Ah mijn buurvrouw is thuis. En heeft de volumeknop gevonden.
Ze heeft zn minst een borstel nodig om dr haar eens gewoon te kammen... wat irritant om naar te kijkenquote:
Zonder geluid is het nog wel te doenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:02 schreef Amos_ het volgende:
Is dat een nieuwe hype? Thank god dat ik geen geluid heb op het werk?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het gebeurt me anders toch vaak zat als ik langs een stel bouwvakkers loop, dat ze dan dingen roepen in de trant van:
"Hee, lekker ding! Lekker kontje hoor!"
Dit kunnen we natuurlijk niet voetstoots aannemen, ik stel voor dat we dit visueel verifiëren om de smaak van de bouwvakkers te peilen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou JP, ik hoor toch liever lekker ding en lekker kontje
Mee eens is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
Dit kunnen we natuurlijk niet voetstoots aannemen, ik stel voor dat we dit visueel verifiëren om de smaak van de bouwvakkers te peilen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Terecht het volgende:
Dit kunnen we natuurlijk niet voetstoots aannemen, ik stel voor dat we dit visueel verifieren om de smaak van de bouwvakkers te peilen.
quote:
Zoekt en gij zult vindenquote:
Hint: Zeg haar dat ze een lekker ding is met een lekker kontje. Dat hoort ze graagquote:
Weet je ook of er een diepere betekenis achter zijn werk schuilgaat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden.
Hint: Youtube-account van mijn vriend -> linkje naar zijn site -> schilderij van de dame die met een paars kleed in een halve blote kont op een dakterras staat. Dat ben ik in mijn blootje.
Uit: New World Order VIquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:14 schreef Bastard het volgende:
Weet je ook of er een diepere betekenis achter zijn werk schuilgaat?
Uit: New World Order IVquote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijn.
Mijn vriend is kunstenaar en heeft een aantal schilderijen gemaakt waar ogen centraal staan (niet eens echt heel veel trouwens). Jaren geleden tijdens een expositie was er een vrouw die maar door bleef vragen over die ogen. Ze wilde precies weten wat voor onderliggende betekenis mijn vriend ermee voor ogen () had. Die onderliggende betekenis is er gewoon niet en dat zei mijn vriend dan ook tegen haar, maar ze bleef doorzaniken en werd zelfs een beetje boos
. Nu pas heb ik een vermoeden waarom ze zo reageerde
.
Of zit mijn vriend bij de Illuminatie zonder dat ik het weet?!
Ik zal het dikgedrukte onderstreepte woord even speciaal voor jou vertalen, anders begrijp je het niet:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe durf jij de schilderijen van mijn vriend 'random kunst' te noemen. Wil je je random vechtkunst op mij uitproberen ofzo? Kom maar op
!
Serieus: Tijdens exposities komen vaak ook de mensen die cursussen kunstkijken (meestal herkenbaar aan hun typische kleding, lekkere pittige felgelkleurde kapseltjes, lachwekkende sieraden, en arti-farti-brilletjes) hebben gevolgd. En die mensen zien vaak allemaal dingen en betekenissen in zijn schilderijen die er helemaal niet zijn. Een aantal schilderijen van hem is bijvoorbeeld ook geinspireerd op pareidolie.
Kijk maar eens goed op site, misschien kun je er een pareidolie-schilderij uithalen. Wel echt goed kijken hoor.
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef Terecht het volgende:
Ik dacht dat enkel mannen zo makkelijk in de luren te leggen waren. Het zal toch niet...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
Hard-to-get, huh? Ik geloof er niets van.
Ach ja, mijn blote kont stond toch al op internet. En zo heb ik weer even gratis reclame kunnen maken voor de schilderijenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Nee hoorzo makkelijk ben ik niet om te praten
Je bewust afzetten tegen burgerlijkheid en dingen ongefundeerd burgerlijk noemen vind ik veel burgerlijkerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:23 schreef Terecht het volgende:
Schilderijen zijn burgerlijk.Wee m'n gebeente als ik als buma door het leven moet!
Die dag tracht ik zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik zeg ontkenningsfasequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bewust afzetten tegen burgerlijkheid en dingen ongefundeerd burgerlijk noemen vind ik veel burgerlijker.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef Terecht het volgende:
Overigens zijn schilderijen voor een student gewoon burgerlijk te duur natuurlijk, per definitie.
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef Terecht het volgende:
Ik weet, het is oppervlakkig. Wat ik eigenlijk ook gewoon ben. Maar ja, die reputatie he. En de poetslijst waar je als H.O. niet op wilt komen.
Overigens zijn schilderijen voor een student gewoon burgerlijk natuurlijk, per definitie.
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:22 schreef Terecht het volgende:
De afgelopen twee weken is me pas goed duidelijk geworden hoe afhankelijk ik ben van het internet. Ik ben er stiekem best wel aan verslingerd.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Cerbie het volgende:
Even schaamteloos uit W&T meenemen
http://math.ucr.edu/home/baez/crackpot.html
Ben ik even blij dat dat bij mijn huisbaas terecht komtquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Cerbie het volgende:
Ow het formulier kwijtschelding kun je aanvragen bij Belastingsamenwerking Rivierenland en moet je vervolgens met 1001 kopieën weer naar de gemeente Nijmegen sturen.
Maar of ik het bedrag nu moet voorschieten of juist nog niet betalen..
Als ik de goede kamer voor me heb (zo'n gang?) dan zit je in een onzelfstandige wooneenheid en betaalt de SSHN (via je onderverhuurder) het, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat dat bij mijn huisbaas terecht komt
Ben benieuwd hoe dat bij de nieuwe kamer (in onderhuur westerhelling) gaat.
Ik heb idd zo'n ding aan een gangquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ik de goede kamer voor me heb (zo'n gang?) dan zit je in een onzelfstandige wooneenheid en betaalt de SSHN (via je onderverhuurder) het, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
Wanneer verhuis je trouwens?
Het topic op het huurdersbelangen forum stelt me weinig hoopvol, aangezien we nog wel wat spaargeld hebben. De hoeveelheid formulieren die je moet meesturen voor kwijtschelding: http://www.nijmegen.nl/digitalebalie/pdc2.asp?req=toon_product&productid=56
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef Terecht het volgende:
Brak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |