Doe rustig aan! Succes met verhuizen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:30 schreef heartz het volgende:
O ja, mijn reactie volgt nog Sic! Echt echt echt! Ben druk bezig met verhuizen
Dat is toch een denktank met rijke mensen die de handel tussen continenten/ werelddelen wil bevorderen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:56 schreef Ticker het volgende:
Laatst begon er ook iemand over de trilaterale commissie te roepen![]()
Wie?quote:Volgens mij is dat een reporter die zich voornamelijk bezig houdt met de NWO e.d.
Doet de landsadvocaat niet dan?quote:Zag laatste namelijk een item over een engels advocaten kantoor in NL, wat tegenwoordig de belangen behartigt van koninklijke familie.
In dit eerste filmpje staat meteen al in de eerste seconde een typefout. Om die reden kan ik het al direct niet meer serieus nemen. Typefouten en spelfouten o.k... Niet iedereen kan foutloos schrijven, maar als je iets professioneels wilt neerzetten, dan kijk je het toch wel even 10x na.quote:
...en dan vervolgens wat illustraties van die zogenaamde reptilians tonen.quote:Our history shows us that the reptilians are real...
Heb ik dus gekeken, zie mijn editquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef Michielos het volgende:
Dan kijk gewoon naar de rest van het filmpje. Open je ogen en... schaapjes ontwaak!
Hoe durf jij de schilderijen van mijn vriend 'random kunst' te noemenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:18 schreef Michielos het volgende:
Er is wel een verschil tussen symbolen van verafgoding en random kunst he
Pareidolie, hebben we daar eigenlijk al een topic over? Geloof het niet he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe durf jij de schilderijen van mijn vriend 'random kunst' te noemen. Wil je je random vechtkunst op mij uitproberen ofzo? Kom maar op
!
Serieus: Tijdens exposities komen vaak ook de mensen die cursussen kunstkijken (meestal herkenbaar aan hun typische kleding, lekkere pittige felgelkleurde kapseltjes, lachwekkende sieraden, en arti-farti-brilletjes) hebben gevolgd. En die mensen zien vaak allemaal dingen en betekenissen in zijn schilderijen die er helemaal niet zijn. Een aantal schilderijen van hem is bijvoorbeeld ook geinspireerd op pareidolie.
Kijk maar eens goed op site, misschien kun je er een pareidolie-schilderij uithalen. Wel echt goed kijken hoor.
Ten eerste: nu geen zin inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
Pareidolie, hebben we daar eigenlijk al een topic over? Geloof het niet he?
JP, maak er wat moois van
Natuurlijk staan er tieten op de site, anders bezoekt niemand 'm, duh! Mensen komen echt niet speciaal om de pareidolie te bekijken. Nee, je moet ze lokken met tieten, dan zijn ze gehypnotiseerd en dan kopen ze een schilderijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef Michielos het volgende:
ik zie op 1 schilderij duidelijk tieten (na je site bezoekt te hebben)
Dat zijn dingen die me meteen opvallen_O_
Deze is trouwens grappigquote:
En bij deze vraag ik me iets af wat ik me al tijden afvraag... Hebben bijna al die complot-filmpjes-makers dezelfde cursus video-editing-for-dummies gevolgd ofzo? En is het gegeven dat ze allemaal diezelfde cursus gevolgd hebben, ook een complotquote:
Daar ben je rap achterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
Ah nu snap ik hem
Michielos probeert de hele bende te ridiculiseren met shapeshifting en andere nonsens.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef heartz het volgende:
Alvast het 4e deel.
Met een mooifilmpje:
Ook te vinden in F&L
Vergankelijkheid en de westerse cultuur
En nu ga ik echt slapen!! Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |