Jaa en aan het einde zeker een blote lul in beeld!quote:
Ah, dan ga ik kijken!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Ticker het volgende:
Jaa en aan het einde zeker een blote lul in beeld!
Vroege morgenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nou nou, wat gretig op de vroege morgen
Goedemorgen mevrouw JoepiePoepie, u heeft al gejogd?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vroege morgen?!
Ik heb al gesport (gejogd)... Ik heb er al een halve dag opzitten
.
Goedemorgen trouwens, mevrouw Lavenderr.
quote:
Of deze pil:quote:Op zondag 21 maart 2010 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
Hiertegen helpt maar 1 medicijn: een placebo![]()
Hehehe nou het weer is weer een stuk warmer en ze lieten zich echt NOOIT zien, en aangezien het echt geen huisdieren zijn heb ik ze op een picknickplaats in een bos vrijgelaten. Genoeg schuilplaatsen, genoeg voedselresten; daar redden ze zich echt goed!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
ToT, ik vraag me af hoe het met je muizen gaat. En of ze veel piepen
.
Mijn hamsters zijn aanstaande vrijdag jarig, dan worden ze alweer 1 jaar!
Ik hoop dat het goed met ze gaat en misschien kom je ze ooit nog tegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:54 schreef ToT het volgende:
Hehehe nou het weer is weer een stuk warmer en ze lieten zich echt NOOIT zien, en aangezien het echt geen huisdieren zijn heb ik ze op een picknickplaats in een bos vrijgelaten. Genoeg schuilplaatsen, genoeg voedselresten; daar redden ze zich echt goed!
Roborovski hamsters zijn het leukstquote:
Die hangen niet snel in je vingers?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Roborovski hamsters zijn het leukst.
Nee hoor. Ze bijten soms wel als ik mijn vinger naar ze uitsteek omdat ze volgens mij denken dat dat eten is. Maar dat doet geen pijn hoorquote:
quote:
Je bent dus gewoon lompquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:01 schreef Amos_ het volgende:
Geen watje, maar ik ben meer van de knuffeldiereren
Een hamster kun je niet knuffelen zonder daarna een nieuwe te moeten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |