If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom worden er in dit forum eigenlijk door sommige mensen bepaalde dingen zo snel feiten genoemd, terwijl het in heel veel van die gevallen slechts aannames betreft
Dat vroeg ik me zomaar even af.
mischien omdat je het uitlokt ?quote:Waarom worden er in dit forum eigenlijk door sommige mensen bepaalde dingen zo snel feiten genoemd, terwijl het in heel veel van die gevallen slechts aannames betreft
Dat vroeg ik me zomaar even af .
Het valt me hier in BNW inderdaad wel heel erg op jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar ik zou zeggen dat het een algemene tendens is, die verder los staat van dit forum. Hier valt het alleen wat meer op.
Een groot gedeelte van dit forum is dus volgens jou op uitspraken van mij geinspireerd? Nou, ik denk dat dat iets te veel eer voor mij is hoorquote:
Nu nog regelen dat ik er ook daadwerkelijk heen kanquote:Dear *********:
Congratulations! Your abstract (#337), “Default Mode Network Parcellation based on Independent Component Analysis of Resting State fMRI,” has been chosen for a Poster Presentation during the 2010 HBM Annual Meeting in Barcelona, Spain.
Echt súper voor je!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef ATuin-hek het volgende:
*stuiter*
[..]
Nu nog regelen dat ik er ook daadwerkelijk heen kan
Kooi van Farraday of zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Amos_ het volgende:
Wat moet in godesnaam de beschermende eigenschap van aluminium zijn eigenlijk?
You know who we're telling itquote:
Jaa en aan het einde zeker een blote lul in beeld!quote:
Ah, dan ga ik kijken!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Ticker het volgende:
Jaa en aan het einde zeker een blote lul in beeld!
Vroege morgenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nou nou, wat gretig op de vroege morgen
Goedemorgen mevrouw JoepiePoepie, u heeft al gejogd?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vroege morgen?!
Ik heb al gesport (gejogd)... Ik heb er al een halve dag opzitten
.
Goedemorgen trouwens, mevrouw Lavenderr.
quote:
Of deze pil:quote:Op zondag 21 maart 2010 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
Hiertegen helpt maar 1 medicijn: een placebo![]()
Hehehe nou het weer is weer een stuk warmer en ze lieten zich echt NOOIT zien, en aangezien het echt geen huisdieren zijn heb ik ze op een picknickplaats in een bos vrijgelaten. Genoeg schuilplaatsen, genoeg voedselresten; daar redden ze zich echt goed!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
ToT, ik vraag me af hoe het met je muizen gaat. En of ze veel piepen
.
Mijn hamsters zijn aanstaande vrijdag jarig, dan worden ze alweer 1 jaar!
Ik hoop dat het goed met ze gaat en misschien kom je ze ooit nog tegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:54 schreef ToT het volgende:
Hehehe nou het weer is weer een stuk warmer en ze lieten zich echt NOOIT zien, en aangezien het echt geen huisdieren zijn heb ik ze op een picknickplaats in een bos vrijgelaten. Genoeg schuilplaatsen, genoeg voedselresten; daar redden ze zich echt goed!
Roborovski hamsters zijn het leukstquote:
Die hangen niet snel in je vingers?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Roborovski hamsters zijn het leukst.
Nee hoor. Ze bijten soms wel als ik mijn vinger naar ze uitsteek omdat ze volgens mij denken dat dat eten is. Maar dat doet geen pijn hoorquote:
quote:
Je bent dus gewoon lompquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:01 schreef Amos_ het volgende:
Geen watje, maar ik ben meer van de knuffeldiereren
Een hamster kun je niet knuffelen zonder daarna een nieuwe te moeten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |