If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom worden er in dit forum eigenlijk door sommige mensen bepaalde dingen zo snel feiten genoemd, terwijl het in heel veel van die gevallen slechts aannames betreft
Dat vroeg ik me zomaar even af.
mischien omdat je het uitlokt ?quote:Waarom worden er in dit forum eigenlijk door sommige mensen bepaalde dingen zo snel feiten genoemd, terwijl het in heel veel van die gevallen slechts aannames betreft
Dat vroeg ik me zomaar even af .
Het valt me hier in BNW inderdaad wel heel erg op jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar ik zou zeggen dat het een algemene tendens is, die verder los staat van dit forum. Hier valt het alleen wat meer op.
Een groot gedeelte van dit forum is dus volgens jou op uitspraken van mij geinspireerd? Nou, ik denk dat dat iets te veel eer voor mij is hoorquote:
Nu nog regelen dat ik er ook daadwerkelijk heen kanquote:Dear *********:
Congratulations! Your abstract (#337), “Default Mode Network Parcellation based on Independent Component Analysis of Resting State fMRI,” has been chosen for a Poster Presentation during the 2010 HBM Annual Meeting in Barcelona, Spain.
Echt súper voor je!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef ATuin-hek het volgende:
*stuiter*
[..]
Nu nog regelen dat ik er ook daadwerkelijk heen kan
Kooi van Farraday of zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Amos_ het volgende:
Wat moet in godesnaam de beschermende eigenschap van aluminium zijn eigenlijk?
You know who we're telling itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |