BNW-editiequote:Quest Historie: Doofpotten & Complotten
De eerste Quest Historie van 2010 staat in het teken van de grootste doofpotaffaires en complottheorieën uit de geschiedenis.
Is er een overkoepelende orde die alle wereldpolitiek bepaalt? Zijn sommige dode beroemdheden wel echt dood? Hoe zag het leven van een KGB-agent eruit? Hoe werkt het brein van een complotdenker?
Ik heb net de laatste dingen geregeld voor mijn nieuwe kamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef Cerbie het volgende:
http://www.quest.nl/brain(...)ek=SHOP432a91046ab94
[..]
BNW-editie
Studentenkamers #12
Serieus?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste dingen geregeld voor mijn nieuwe kamerIn onderhuur op de westerhelling
242quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Serieus?Daar woon ik ook, waar ergens in het gebouw zit je.
Prachtige locatie, alleen de heuvel ga je vervloeken (5min naar uni, 15min terug omhoog)
Ik zit in de tegenovergestelde hoek, souterrain aan de Sophiaweg kant. Al is souterrain meer begane grond en 1e verdieping de 2e. Zal zo eens op de plattegrond spieken als ik de post ophaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
242Is een kamer bij de linker hoek van de straat gezien, met het raam aan de binnenplaats kant. Eerste verdieping.
Geen idee of er ook een balkonnetje zitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef Cerbie het volgende:
Ah daar, op één van de gangen. Leuk uitzicht! Met balkonnetje aan het eind ook?
Eén van mijn ramen kijkt op het pad naar de Montessori uit: de ultieme anticonceptie. Weet niet of ik nog kinderen wel als ik dit een aantal jaar dagelijks langs hoor komen
OMG wat slecht!!!!quote:
Slecht is de nieuwe Goed, wist je zeker nog niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
OMG wat slecht!!!!
Het origineel is gaaf, maar deze vwersie zet je echt halverwege van pure ellende af!
En dan verander je het in: death is death, la la lalalaquote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Slecht is de nieuwe Goed, wist je zeker nog niet?
Als je het einde niet kijkt mis je alle illuminati symbolen natuurlijk
Wel een leuk nummer voor op een begravenis ook trouwens.![]()
Gisteren een film op RTL 5 gezien, iets van Planet terror of zo. Als slecht het nieuwe goed is, was DIE film wel HEEL erg goed!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Slecht is de nieuwe Goed, wist je zeker nog niet?
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren een film op RTL 5 gezien, iets van Planet terror of zo. Als slecht het nieuwe goed is, was DIE film wel HEEL erg goed!
Ga je me nu vertellen dat je dit nog niet wist?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:21 schreef Ticker het volgende:
Dit moeten jullie even zien!
Ik heb dit nooit geweten!
Bush SR was destijds, Desert Storm, onder dezelfde valse voorwaarde gestart als zijn zoon de recente oorlog.
Bizar bizar..
Ja man..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je dit nog niet wist?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom worden er in dit forum eigenlijk door sommige mensen bepaalde dingen zo snel feiten genoemd, terwijl het in heel veel van die gevallen slechts aannames betreft
Dat vroeg ik me zomaar even af.
mischien omdat je het uitlokt ?quote:Waarom worden er in dit forum eigenlijk door sommige mensen bepaalde dingen zo snel feiten genoemd, terwijl het in heel veel van die gevallen slechts aannames betreft
Dat vroeg ik me zomaar even af .
Het valt me hier in BNW inderdaad wel heel erg op jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar ik zou zeggen dat het een algemene tendens is, die verder los staat van dit forum. Hier valt het alleen wat meer op.
Een groot gedeelte van dit forum is dus volgens jou op uitspraken van mij geinspireerd? Nou, ik denk dat dat iets te veel eer voor mij is hoorquote:
Nu nog regelen dat ik er ook daadwerkelijk heen kanquote:Dear *********:
Congratulations! Your abstract (#337), “Default Mode Network Parcellation based on Independent Component Analysis of Resting State fMRI,” has been chosen for a Poster Presentation during the 2010 HBM Annual Meeting in Barcelona, Spain.
Echt súper voor je!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef ATuin-hek het volgende:
*stuiter*
[..]
Nu nog regelen dat ik er ook daadwerkelijk heen kan
Kooi van Farraday of zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Amos_ het volgende:
Wat moet in godesnaam de beschermende eigenschap van aluminium zijn eigenlijk?
You know who we're telling itquote:
Jaa en aan het einde zeker een blote lul in beeld!quote:
Ah, dan ga ik kijken!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Ticker het volgende:
Jaa en aan het einde zeker een blote lul in beeld!
Vroege morgenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nou nou, wat gretig op de vroege morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |