welk blok woon je?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:07 schreef Merel1808 het volgende:
Het achterste stuk (inclusief mama), achter de gordijnen zit de deur naar het balkon. Waar rechts al die zooi staat komt nog een bankje.
[ afbeelding ]
Het kastje:
[ afbeelding ]
Beetje wazige foto, vanaf de balkondeur richting de rest van de kamer:
[ afbeelding ]
Keuken:
[ afbeelding ]
En vanaf de keuken naar de voordeur (inclusief papa én mama):
[ afbeelding ]
Papa komt deze week nog een keertje langs om plankjes en lampjes en schilderijtjes op te hangen en dan is het af
dit is de grootste met studentenkamers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:26 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ken je toevallig nog meer van zulke aanbieders in Groningen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:00 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Jij moet wel een vrouw zijn.
Of een homo.
Equote:
Aha, oke bedankt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:53 schreef loecje het volgende:
[..]
dit is de grootste met studentenkamers.
verder via studentenvereniging, of via via(kennissen, krantjes enzo)
Beide als ik mij niet vergis (zie ander topic)quote:
Nee, niemand hier, die foto's die ik op de vorige pagina postte, waar bij staat dat het een container is, dat is nep hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef dery1990 het volgende:
Zijn er hier mensen die in zo'n container wonen? Ervaringen?
Sorry ik lees weleens over dingen heenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, niemand hier, die foto's die ik op de vorige pagina postte, waar bij staat dat het een container is, dat is nep hoor
Wat wil je weten?
Groningen zou ik niet weten, hier in A'dam kosten ze 410 incl, maar dan krijg je nog wel 110/120 euro huurtoeslag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:30 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Sorry ik lees weleens over dingen heen![]()
Ik wou graag weten hoe het voelt om in een container te wonen. Wil ook wel weten wat de gemiddelde huurprijs van zo'n ding in Groningen is. Ik heb al wat gekeken bij Nijestee maar ik kan er niks vinden
Hmm, ik ben 19 jaar, dus ik val onder een lagere huurgrens. Zonder huurtoeslag wordt het hem helaas nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Groningen zou ik niet weten, hier in A'dam kosten ze 410 incl, maar dan krijg je nog wel 110/120 euro huurtoeslag.
Ik vind het prima wonen, ik hoor niet zoveel van de buren (maar ik weet niet of dat komt doordat ik hele stille buren heb) en het is superfijn om alles voor jezelf te hebben
Ik ben 20?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:43 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben 19 jaar, dus ik val onder een lagere huurgrens. Zonder huurtoeslag wordt het hem helaas niet
Ooh! Nou het kan best zijn dat ik het mis heb hoorquote:
Een kat in een studentenhuis?quote:Die kast zo bij de deuropening is heeeel handig! M'n kat slaapt bij mij op bed,
maar de kattenbak staat op het balkon. Mijn deur staat dus altijd op een kier.
Op deze manier kun je dan niet de kamer inkijken als je langsloopt.
Beetje privacy als ik in m'n bedje lig dus
waarom heb je ervoor gekozen om je bed direct bij de deur te zetten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:31 schreef Cerbie het volgende:
Die expeditkast
Ik ben begin maart verhuisd naar een studio, zal morgen eens een paar foto's uitzoeken om te plaatsen.
[ afbeelding ]
Het is ineens zoveel ruimte, sommige plekken heb ik nog geen idee van wat er kan staan (zoals achter de bank). De schaal klopt niet helemaal, maar het is een oud gebouw met nogal wat hoeken en rare muren
Dat was ook het oorspronkelijke idee, het bed daarzetten met een kamerscherm erbij. Maar die nis is iets meer dan 1,50m, daar past geen bed tussen. Plus dat het heel veel licht wegneemt en dat raam de snelle uitgang naar het grasveld isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:00 schreef loecje het volgende:
[..]
waarom heb je ervoor gekozen om je bed direct bij de deur te zetten?
je hebt zo te zien achterin zo'n mooi nisje, past daar je bed niet precies in? dan zou je je bed een beetje afgezonderd hebben van de rest.
Ja, juist!!! De huiskat! (=geen muizen!)quote:Een kat in een studentenhuis?
ah dat verklaart een hoop. alst niet past dan past het niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat was ook het oorspronkelijke idee, het bed daarzetten met een kamerscherm erbij. Maar die nis is iets meer dan 1,50m, daar past geen bed tussen. Plus dat het heel veel licht wegneemt en dat raam de snelle uitgang naar het grasveld is
goed idee die kast zo bij de deur, je hebt de ruimte echt optimaal benutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:20 schreef Leonietje83 het volgende:
Bij gebrek aan andere show-offs: Mijn slaap/studeerkamer:
In de Ikea planner:
[ afbeelding ]
In het echt:
Vanuit de deuropening genomen:
[ afbeelding ]
Bed-hoofdeinde (Ja, Ikea hoogtij!)
[ afbeelding ]
Werkhoekje:
[ afbeelding ]
Die kast zo bij de deuropening is heeeel handig! M'n kat slaapt bij mij op bed,
maar de kattenbak staat op het balkon. Mijn deur staat dus altijd op een kier.
Op deze manier kun je dan niet de kamer inkijken als je langsloopt.
Beetje privacy als ik in m'n bedje lig dus
Ik kan juist uuuuuuren naar buiten tuuuuuren hier... Dus maar beter dat ik een beetje ingebouwd benquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Word je niet druk in je hoofd van al dat spul om je heen Leonietje? Ik zou gek worden van links en rechts zo'n kast. Scheelt wel dat je zo'n mooi groot raam hebt wat een beetje meer ruimtelijk idee geeft maar alsnog.
Ziet er leuk uit, in welke plaats is het? En hoeveel m2?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat was ook het oorspronkelijke idee, het bed daarzetten met een kamerscherm erbij. Maar die nis is iets meer dan 1,50m, daar past geen bed tussen. Plus dat het heel veel licht wegneemt en dat raam de snelle uitgang naar het grasveld is
--
De foto's zijn van vorige week, maar ik kan geen kabeltje vinden voor de cameraHet is nu wel wat opgeruimder.
De badkamer en het toilet zijn compleet gerenoveerd voor de verhuizing, en daar heb ik nog een prachtfoto van. De lichtschakelaar van de douche zat eerst ín het douchegedeelte![]()
![]()
Toch maar wat van gezegd, en het antwoord van de elektricien was dat ze het vroeger altijd zo deden. Dan is het toch handig als je de huidige regels weet. Nu zit de lichtschakelaar netjes in de keuken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na aftrek van de huurtoeslag ~360¤, via de studentenverhuurder hier.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:22 schreef loecje het volgende:
[..]
ah dat verklaart een hoop. alst niet past dan past het niet.
maar mooi hoor:) zoiets lijkt mij ook wel wat. hoeveel betaal je voor zoiets?
In Nijmegen, rond de 45m². Mijn vorige kamer was drie keer zo klein, dus een hele verbeteringquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, in welke plaats is het? En hoeveel m2?
ik kom net op woningnet.nl een container studio aan de Damsterdiep tegen. ik kan er geen rechtstreekse link van plaatsen dus je moet zelf maar ff op de site zoeken. 21 m² voor ¤ 351,04 (incl.servicekosten).quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:30 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Sorry ik lees weleens over dingen heen![]()
Ik wou graag weten hoe het voelt om in een container te wonen. Wil ook wel weten wat de gemiddelde huurprijs van zo'n ding in Groningen is. Ik heb al wat gekeken bij Nijestee maar ik kan er niks vinden
Hey ja! Bedankt, het lijkt me wel wat!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef loecje het volgende:
[..]
ik kom net op woningnet.nl een container studio aan de Damsterdiep tegen. ik kan er geen rechtstreekse link van plaatsen dus je moet zelf maar ff op de site zoeken. 21 m² voor ¤ 351,04 (incl.servicekosten).
Ik denk dat je op zo'n manier wel een kamer gaat vinden. Sterker: ik snap niet dat die andere 20000 studenten hier niet even posten.quote:Op maandag 5 april 2010 16:38 schreef Eelke1 het volgende:
Weet iemand hier misschien nog een kamer voor mij in Amsterdam? Ik studeer nu aan de Hogeschool Zeeland, maar ga in september beginnen aan de UVA. Vanuit Zeeland is het wat te ver om iedere dag heen en weer te reizen, dus als iemand nog een kamer weet....???
met floorplanner waarschquote:
Ik ken grotere appartementen heurquote:
Verschil moet er zijn. Ach, die de echte studentenwoning zoals ik ze ken, heeft ook wel wat. lekker knus enzoquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is wel het studentenkamerstopic, niet het appartementen-van-mannen-die-fulltime-werkentopic.
Oke, duidelijk.quote:
Dude, mijn huis is 55m2 en dat vind ik voor 1 persoon al groot zat. Jouw huis is echt gigantischquote:Op maandag 5 april 2010 20:15 schreef cvboer het volgende:
Niet echt een studentenkamer, maar echt groot is het hier ook niet![]()
Totale oppervlakte: 75M2
Ik heb 2 slaapkamers, mooie lichte woonkamer met open keuken met inbouwapparatuur. en een fatsoenlijke badkamer. Beneden heb ik nog een berging van zo'n 8M2 Staat momenteel alleen maar een fiets in![]()
Ik heb 1 balkon aan de voorzijde, ongeveer 12M2
Voor de beeldvorming nog ff wat foto's
Woonkamer [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de keuken
[ afbeelding ]
Slaapkamer van 20M2
[ afbeelding ]
Valt mee, ik had hiervoor een appartement van 115M2, dat heb ik toen verkocht omdat ik in het dorp wou wonen waar ik geboren was. Maar inderdaad, voor 1 persoon alleen is het het een leuke oppervlaktequote:Op maandag 5 april 2010 21:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dude, mijn huis is 55m2 en dat vind ik voor 1 persoon al groot zat. Jouw huis is echt gigantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |