dat aan de bovenkant is een deur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef maok het volgende:
Is dat aan de bovenkant een deur of een raam? en zitten we verder geen deuren of ramen in?
hah, jou ken ik!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef princess-a het volgende:
Hier wat foto's van mijn studentenkamer
320 Euro alles inclusief, midden in het centrum van Leeuwarden
Keukentje met mijn Blond Amsterdam servies
[ afbeelding ]
Keuken met rommel op de koelkast
[ afbeelding ]
Bed met tv en schoenenrek
[ afbeelding ]
Mijn heeerlijke bed![]()
[ afbeelding ]
Slaapbankje
[ afbeelding ]
Eet/laptophoek
[ afbeelding ]
Uitzicht in December![]()
[ afbeelding ]
Uitzicht bij daglicht![]()
[ afbeelding ]
Niet op de foto: Grote kledingkast naast mijn deur, toilet en overloop met opbergruimte, keuken en groot dakterras
spullen liggen in een kast op het halletje en in die grote zwarte:Pquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef EricT het volgende:
waar zijn jullie kasten, waarom hebben jullie geen spullen?
Oja?quote:
Heeel goed, we wonen er recht bovenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Age_Dijkie het volgende:
@ princess-a: Boven de Vliegende Hollander???
Is wel een lekker restaurantje, of er net naast?
Wel een erg mooi stekkie daaro!
Valt mee hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 01:23 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Sooooo knipper knipper, dat roze doet gewoon pijn aan je ogen![]()
U heeft een probleem inzake de zelfbeheersing?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Mensen rot ff lekker op met die crappy tekeningen van Floorplanner maar post ff echte foto's...Vooral die Saskia89, wtf wie interesseert zich nu in DERTIEN verschillende bouwtekening-opstellingen van die paar kutstoeltjes die je 1 meter verschuift!??! Bekijk gewoon zelf wat het meest praktisch is.
Zullen we even lekker normaal gaan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Mensen rot ff lekker op met die crappy tekeningen van Floorplanner maar post ff echte foto's...Vooral die Saskia89, wtf wie interesseert zich nu in DERTIEN verschillende bouwtekening-opstellingen van die paar kutstoeltjes die je 1 meter verschuift!??! Bekijk gewoon zelf wat het meest praktisch is.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef r3gi3boy het volgende:
En waar zijn uw foto's?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef r3gi3boy het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:19 schreef r3gi3boy het volgende:
Jesus christus die kamer staat echt veeels te vol met zooi. Ik zou onmiddellijk wat attributen wegflikkeren, zoals die bank en die salontafel. En waarom heb je de uitgang naarde tuin volledig geblokkeerd door die bank ervoor te zetten!?!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:40 schreef r3gi3boy het volgende:
wat een teringrommel zeg, had je niet even op kunnen ruimen voordat je de foto's maakte?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:19 schreef r3gi3boy het volgende:
Jesus christus die kamer staat echt veeels te vol met zooi. Ik zou onmiddellijk wat attributen wegflikkeren, zoals die bank en die salontafel. En waarom heb je de uitgang naarde tuin volledig geblokkeerd door die bank ervoor te zetten!?!
Maar het kan ook anders:quote:Op donderdag 15 november 2007 20:20 schreef r3gi3boy het volgende:
bij elkaar geraapt zooitje als je't mij vraagt...maar zeker relaxe ruimte!
Of toch niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:21 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
moet zeggen dat je wel gruwelijk geluk hebt gehad met het vinden van zo'n grote kamer voor die prijs.
Ik moest voor m'n stage (waar ik nu mee bezig ben) voor 6 maand ene kamer vinden, maar kwam na dagenlang zoeken en bellen uiteindelijk in een k(r)ot in Schaarbeek terecht, ¤ 365 euro voor 17 M²![]()
Ik deel de keuken en de douche met nog 1 ander, maar voor de toilet moet ik vande 3e verdieping naar de begane grond afreizenOm over de verpauperde buurt hier nog maar niet te spreken...
Kortom, gefeliciteerd en wees maar blij met je kamer op zo'n prachtlocatie.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
pfffwhaah die gordijnen;) Te heet gewassen ofzo?
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En waar zijn uw foto's?
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar het kan ook anders:
[..]
Of toch niet?
[..]
Als je foto's hebt wanneer eenmaal ingedeeld graag. Ik vind dat mijn kamer al redelijk druk is maar ga je het niet irritant vinden dat je zo weinig 'lege' ruimte overhoudt? En waarom gebruik je niet gewoon dat bureau wat er al staat? Dan heb je meteen een hele hoop extra ruimte.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:31 schreef Niara het volgende:
http://www.floorplanner.com/projects/19258851-my-first-plan
ik hoop dat jullie m'n plattegrond kunnen zien
Mijn eerste poging om het te mappen.. met wat scheve verhoudingen![]()
Dit is mijn kamer..
Ik mag het 2e bureau niet weghalen van de huisbaas :/ en er was ook een tafel die nu in stukjes aan de zijkant van het bed staat..![]()
Als iemand nog ideeën heeft over hoe het beter in te delen is: graag!
http://www.floorplanner.comquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:07 schreef alwaysedo het volgende:
Beste mensen, welke software heb je om op je computer je kamer in te richten? ik zie die screenshots, maar heb geen zin om het hele topic door te lezen voor de naam van het programma. thx.
Zit dat bureau ook vast?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:52 schreef Niara het volgende:
tja het is ingedeeld.. kheb geen foto's.
Als het aan mij lag ging die kast eruit en dat 2e bureau.. maar tja die "horen bij de kamer" volgens de huisbaas >.>
Terwijl ik van te voren gezegd had dat ik een eigen bureau en boekenkast enzo had. Hij zei dat ze in de kamer moesten blijven.. er stond dus ook een tafel die ik uit elkaar heb gehaald en in een hoekje heb gezet.
En later kwam ik erachter dat andere huisgenoten de spullen uit de kamer die ze niet wilde in de kelder mochten opslaan..
Jij moet wel een vrouw zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:50 schreef kneiterhard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier een aantal foto's van bovenstaande plattegrond
Zet je jezelf er ook leuk op? Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:57 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben vandaag verhuisd!
zal straks als ik thuis ben eens wat mooie foto's posten
Ik las net iets over een kelder waar je dingen in mocht opslaan?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:20 schreef Niara het volgende:
[..]
nope.. maar zou niet weten waar ik hem kan laten..
mjaquote:Op maandag 15 februari 2010 07:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik las net iets over een kelder waar je dingen in mocht opslaan?
is dat een echte granieten keukenblad??? of kunststof?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:07 schreef Merel1808 het volgende:
Het achterste stuk (inclusief mama), achter de gordijnen zit de deur naar het balkon. Waar rechts al die zooi staat komt nog een bankje.
[ afbeelding ]
Het kastje:
[ afbeelding ]
Beetje wazige foto, vanaf de balkondeur richting de rest van de kamer:
[ afbeelding ]
Keuken:
[ afbeelding ]
En vanaf de keuken naar de voordeur (inclusief papa én mama):
[ afbeelding ]
Papa komt deze week nog een keertje langs om plankjes en lampjes en schilderijtjes op te hangen en dan is het af
Echt Chinees granietquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef Yoewie het volgende:
[..]
is dat een echte granieten keukenblad??? of kunststof?
het lijkt echt echt zo op de fotoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echt Chinees graniet
Nee, kunststof dus, mijn vader was helemaal onder de indruk, prachtspul vond hij het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |