Die van de ikea is best klein toch? En anders kan je er altijd nog over denken om twee stoeltjes te kopen ipv een bankquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:25 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik wil ook nieuwe spulletjesmaar ik heb geen plek meer
![]()
In de zomer even voor een bank kijken die wel door t trappengat past
Ik heb nog wel veel ruimte over, maar heb geen idee hoe ik het allemaal neer moet gaan zetten eigenlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:25 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik wil ook nieuwe spulletjesmaar ik heb geen plek meer
![]()
In de zomer even voor een bank kijken die wel door t trappengat past
Die klippan past niet door het trappengat en dat is beetje mijn probleem, en ik heb 2 banken maar die passen er ook niet door.. Ook niet door t raam als ik t zou hijsen met een kraantje of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die van de ikea is best klein toch? En anders kan je er altijd nog over denken om twee stoeltjes te kopen ipv een bank.
ik weet t ong wel, maar wat ik heel graag wil past niet.. kom 10cm te kort door die stomme verwarmingquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel veel ruimte over, maar heb geen idee hoe ik het allemaal neer moet gaan zetten eigenlijk:$
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ik weet t ong wel, maar wat ik heel graag wil past niet.. kom 10cm te kort door die stomme verwarming![]()
Maar ik ben een schuivert.. probeer steeds beetje te veranderen
Hoe groot is jou kamertje? heb niet super veel zin om terug te lezen![]()
Mijne is ong 30m2 ofzoiets.. weet niet eigenlijk
En: ongeveer 23m2quote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Zie dat er wat troep onder de lens van mijn camera zat, maargoed jammer dan.
Heb geen zin om het schoon te maken, gebruik hem toch nooit
Let me know what you think about it
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:41 schreef Fancy_Me het volgende:
ik vind jou kamertje kei leuk.. vooral die rode muur met zwart en wit gecombineerd.. ben er weg van, die kleurenstelling
*kijkt jaloers beetje
Ik zou kijken voor iets met zwart en wit.. en als je hele mooie ziet met beetje rood erin..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Heb je toevallig nog tips voor de gordijnen? Ik moet nog steeds een stel kopen, maar kom
er maar niet uit welke kleur het moet zijn..
Ja juist, ik kreeg ook een keer de tip om een fel soort groen te doen. Waardoor je meer kleur krijgt. Maar dat wil ik eigenlijk niet, de gordijnen springen er dan te veel uit zeg maar. Maargoed, waar zeur ik over? Het zijn maar gordijnen, aan de andere kant...quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:55 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Ik zou kijken voor iets met zwart en wit.. en als je hele mooie ziet met beetje rood erin..
Ik zou wel voor zwart of wit gaan, kun je met accesoires meer kleur geven
Gordijnen bepalen de hele ruimte, dus om de rest van je kamer beetje rustig te houden zou ik dit ook rustig doen. misschien (middelgroot tot grote) blokken of een ander rustig patroontje??
Zelf heb ik wit met zwarte bloemen erop, maar dat is een beetje meer meisjes
Ligt er ook een beetje aan of je gordijnen wilt om de kamer te verduisteren, of meer voor de sier.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Heb je toevallig nog tips voor de gordijnen? Ik moet nog steeds een stel kopen, maar kom
er maar niet uit welke kleur het moet zijn..
Hmm, ja moet wel een beetje verduisterende werking hebben. Anders kan ik net zo goed vitrages ofzo kopenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:20 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan of je gordijnen wilt om de kamer te verduisteren, of meer voor de sier.
Om het echt donker te kunnen maken zou ik als ik jou was voor een donkere kleur gaan. Anders maakt het niet echt uit.
Beetje neutraal lijkt me wel handig. Zoals al gezegd: kleur kun je beter in accesoires doen.
Ik heb een eigen server waar hij op kan, hij zou het nu dus moeten doenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Fancy_Me het volgende:
foto doet t niet
Ik doe ze uploaden met http://picoodle.com/ kun je nog kleiner maken en word t klikbaar
ohquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een eigen server waar hij op kan, hij zou het nu dus moeten doen.
Dat wit zal een stuk beter uitzien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:56 schreef Goover het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met verven, het bed was lelijk groen/blauw/iets en wordt gewoon mooi wit:
Ja, ik heb hem gefixed in de originele post. Het bed was idd een aparte kleur, daarom wordt hij nu wit. Het is een bed van 140x200 officieel een twijfelaar geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ohmaar hij doet t bij mij
vind t wel een aparte kleur van je bed.. en hoogslaper.. zo te zien ook 2persoons..
Ja het is nog best een stijlvol ding ook, mooi strak zwart.quote:oh en je hebt een schouw..die had ik ook op me oude kamertje..
Zeker, nu de eerste laag er op zit lijkt het bed ook kleiner en minder aanwezig, ik ben er erg blij meequote:
Slaap je op de bank?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:07 schreef MaxC het volgende:
Mijn kamer,
In Groningen net iets buiten centrum maar wel dichtbij de faculteit.
18 vierkante meter, 290 incl en 4 hele leuke huisgenoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezenquote:
*kuch* Je klerenkast? En je slaapbank? *kuch*quote:Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet altijd zo, mijn 1e studenten kamer was ook strak ingericht met hoofdzakelijk nieuwe (niet van de Ikea) spullen. Voor een groot gedeelte zelf gespaard, mn ouders droegen ook wat bij, de kamer was niet reuze groot, maar met 11m2 en dubbele deur naar eigen tuin van 20m2 ruim voldoende.
Alleen mn slaapbank, dat is dus hoofdzakelijk niet van Ikeaquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* Je klerenkast? En je slaapbank? *kuch*
Je klerenkast was niet nieuw.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen mn slaapbank, dat is dus hoofdzakelijk niet van Ikea
AHHH, sorrie maar jouw verzameling is mijn grootste nachtmerrie! Ik hou niet van verschillende glazen, serviezen en bestek. Ik vind het armoedig/gewoon niet fijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:29 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn verzameling van glazenheb er nog meer (min 20 nog in dozen), maar dat paste niet meer
![]()
[ link | afbeelding ]
t is nu al een gestapel geweest zoals je ziet![]()
Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
AHHH, sorrie maar jouw verzameling is mijn grootste nachtmerrie! Ik hou niet van verschillende glazen, serviezen en bestek. Ik vind het armoedig/gewoon niet fijn.
Maar als jij er gelukkig mee bent, dan heb je mijn zegen!
Heb geen duur servies! Die had ik van me oma gekregen.. Onbetaalbaar dusquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagen.
glazen zijn alleen maar een overbodig tussenstation tussen je mond en de fles!quote:Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef xuanery het volgende:
ik doe al anderhalf jaar met twee glazen, waarvaan laatst eentje stuk is gegaan trouwens. ik zuip het liefst uit mokken.
Achter de bank ligt nog een matras waar ik op slaap, ik zit er net een week in en heb het bed al besteld maar is nog niet binnen.quote:
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:47 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezen![]()
maar vind m ook beetje rommelig en erg vol bij t raam..
haha grappigquote:Op woensdag 30 april 2008 16:45 schreef MaxC het volgende:
-knip-
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallenBovendien hou ik er van om allemaal gadgets van verkleedfeesten etc. te bewaren en op te hangen(vleugels zijn van Valentijnsfeest(cupido enzo
) )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |