abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 16:10:31 #1
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_57959649
Welkom bij deel negen van het topic 'Studentenkamers'
Dit topic betreft informatie en foto\'s van voormalige studenten. Studenten variëren nogal qua inrichting van hun eigen studentenkamer. In dit topic wordt een vervolg aangeboden op de vorige twee gaande delen. Men kan hier goed een beeld krijgen wat een gemiddelde student qua kosten kwijt is en hoe een studentenkamer eruit kan zien.

Samenvatting uit Deel #8

Messenga:

Zwahiel

Jay-T

Koentjuh18

lovegrrl

Borne

Ewelina

Stargazer

Sadar

ForumGek

Xarjan

Enkele voorgaande topics:
Deel 1: Studentenkamers
Deel 2: Studentenkamers #2
Deel 3: Studentenkamers #3
Deel 4: Studentenkamers #4
Deel 5: Studentenkamers #5
Deel 6: Studentenkamers #6
Deel 7: Studentenkamers #7
Deel 8: Studentenkamers #8

[ Bericht 0% gewijzigd door Borne op 10-04-2008 18:21:14 ]
pi_57959715
Tvp
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57959840
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:10 schreef Borne het volgende:
Welkom bij deel acht negen van het topic 'Studentenkamers'
pi_57959999
Mooie OP .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57960589
Jezus man, anders maak je even een OP zo lang als een gemiddelde WC-rol..

Haha!!
pi_57960846
Jesus komop, maak die OP 's wat kleiner.. niet alle kamers hoeven erin en al helemaal niet alle foto's van zo'n kamer. Beetje belachelijk dit.

Deeltje 9 alweer: tijd voor nieuwe kamers . Zaten er alweer een stuk of twee, drie aan te komen als ik me goed herinner uit het vorige topic ^^. Ben erg benieuwd.
pi_57960972
Wat kunnen mensen heerlijk zeuren

Prima OP hoor
Porcupine Tee - Normal
pi_57961078
Mm, zal ik dan ook maar eens (na drie delen meelezen )

Info:
Eenkamerappartement in Arnhem, achter de Velperweg (ca. 5 minuten fietsen van centrum). Huur inclusief G/W/L en huursubsidie (=180 euro ruim ): ongeveer 300 euro, opp: woon/slaapkamer 28,9 m2, gang 6,8 m2.

Het woongedeelte (en de kat wilde ook op de foto ):

En nog een keer, met stukje boekenkast

En eettafel/bureau

In close-up (omdat ik zo blij ben met mijn blauw druifjes )

Keuken (ja, ik verzamel Grolsch-glazen, maar inmiddels is mijn kast vol, dus zoek nog een oplossing... en ik was te lui om die paar glazen af te wassen voor de foto ja ). Keuken zit trouwens achter de bank.

Slaapgedeelte (rechts vanuit foto 1 gezien)...

... met frans balkon (had ik maar een écht balkon! )

En de gang (recht tov slaapgedeelte, en rechts van deze foto is de keuken)

De douche en wc zitten allebei in de gang, maar die kon ik niet fatsoenlijk op de foto krijgen omdat mijn gang daarvoor te smal was Ik ben een enorm buitenmens, dus ik mis tuin/balkon, maar op zich mag ik als student zeker niet klagen, dus dat doen we dan maar niet
pi_57961126
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:22 schreef Nietzz het volgende:
Mm, zal ik dan ook maar eens (na drie delen meelezen )

Info:
Eenkamerappartement in Arnhem, achter de Velperweg (ca. 5 minuten fietsen van centrum). Huur inclusief G/W/L en huursubsidie (=180 euro ruim ): ongeveer 300 euro, opp: woon/slaapkamer 28,9 m2, gang 6,8 m2.

Het woongedeelte (en de kat wilde ook op de foto ):

[ afbeelding ]

En nog een keer, met stukje boekenkast

[ afbeelding ]

En eettafel/bureau

[ afbeelding ]

In close-up (omdat ik zo blij ben met mijn blauw druifjes )

[ afbeelding ]

Keuken (ja, ik verzamel Grolsch-glazen, maar inmiddels is mijn kast vol, dus zoek nog een oplossing... en ik was te lui om die paar glazen af te wassen voor de foto ja ). Keuken zit trouwens achter de bank.

[ afbeelding ]

Slaapgedeelte (rechts vanuit foto 1 gezien)...

[ afbeelding ]

... met frans balkon (had ik maar een écht balkon! )

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De douche en wc zitten allebei in de gang, maar die kon ik niet fatsoenlijk op de foto krijgen omdat mijn gang daarvoor te smal was Ik ben een enorm buitenmens, dus ik mis tuin/balkon, maar op zich mag ik als student zeker niet klagen, dus dat doen we dan maar niet
Oeh nice! Je bureautafel is ook echt apart, heel leuk! Jee die bank . Totaal niet mijn smaak (de bank dan hè), maar verder erg leuk .
pi_57961208
Hehe, kan t me voorstellen van de bank. Op zich wil ik ooit wel een andere, een zwart-leren of grijze, maar kvind deze wel geinig en hij is zwart-wit, wat mijn ding is
pi_57961287
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:30 schreef Nietzz het volgende:
Hehe, kan t me voorstellen van de bank. Op zich wil ik ooit wel een andere, een zwart-leren of grijze, maar kvind deze wel geinig en hij is zwart-wit, wat mijn ding is
Uhu ja ik vind het heel leuk ook, maar ik zou 'm zelf nooit in m'n kamer zetten, gewoon puur om het feit dat ik zulke printen niet mooi vind, tijgerprint ofzo.. niet mijn ding . Maar je hebt het verder idd heel mooi zwart wit. Ga je nog iets op de muren hangen misschien? Je slaapkamer oogt zo een tikkeltje kaal, met die hele grote witte muur zo .
pi_57961653
Ik lees nu bijna 3 topics mee, maar wat wonen de meeste studenten relaxed . Had het zelf nooit verwacht
  donderdag 10 april 2008 @ 18:27:23 #13
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_57962335
OP is wat lang, maar nu hoeven de mensen niet heel deel 8 door te lezen, maar zien in 1x alles. (leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker )

mensen hebben moeite gedaan om hun foto's up te loaden en te laten zien (het gaat in deze topic juist om te foto's toch ?) waarom zouden deze kamers dan niet in een overzicht mogen komen.

p.s. had eerst 1 foto willen plaatsen en de rest onder een spoiler per persoon, maar dan gaat de lay-out kapot
pi_57962610
Prima OP zo toch, tof dat ik er ook in sta

M'n kamer is verder nog hetzelfde. Wil alleen nog iets voor aan de muur, maar kan niet echt iets vinden wat naar mijn smaak is.. Misschien dat ik iets laat maken op canvas ofzo
pi_57962982
Hoe groot was iedereen zijn 1e kamer? Ik zie prachtige studio's en appartementen langskomen die 5000 euro koste om in te richten.

Ik zelf heb misschien net 300 euro uitgegeven en kamer is 18m2.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 10 april 2008 @ 18:59:37 #16
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_57963034
quote:

afbeelding ]

* Borne zingt

Er staat een paard in de gang jaja een paard in de gang....
pi_57963408
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Hoe groot was iedereen zijn 1e kamer? Ik zie prachtige studio's en appartementen langskomen die 5000 euro koste om in te richten.

Dit vroeg ik mij dus ook al af, wat kost nou zo'n inrichting ongeveer?
pi_57963879
TVP. Hoop binnenkort een kamer te hebben van iets meer dan 13m2, maar zou dan wel eigen badkamer hebben.
pi_57964583
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:17 schreef koene het volgende:

[..]

Dit vroeg ik mij dus ook al af, wat kost nou zo'n inrichting ongeveer?
Mwah mijn inrichting is voornamelijk Ikea hoor

Bank komt bij de kringloopwinkel vandaan, eettafel overgekocht van de vorige bewoner.

TV was ook vrij goedkoop, en mijn stereoset is nog van voor dat ik op kamers ging.

Computer was een cadeau, alleen het beeldscherm heb ik betaald.

Dus het valt allemaal wel mee
Porcupine Tee - Normal
pi_57965012
@ hetzusjevan:
Ja, ik heb pas mijn indeling weer iets veranderd, daarvoor stond daar mijn boekenkast. In mijn wc staan nog twee witte planken die ik al een jaar lang moet ophangen Daar wil ik de flessen whisky van mijn kast op zetten, vind mijn boekenkast nu te druk. Ik denk dat die planken daar komen, en ik heb nog een hele mooie foto op poster, is een zwart-wit foto met het silhouet van een vrouw. Die wil ik idd boven het bed hangen. Maar meer niet, ik hou van rustige inrichtingen en anders vind ik het te vol

Over die kosten, míjn inrichting was iig absoluut niet duur. Mijn appartement was nieuwbouw, dus moest echt alles doen, van muren in voorstrijk en daarna schilderen tot de vloer, en ik had in totaal 300 a 350 euro te besteden. Heb vrij goedkope vloerbedekking en tja, als je van zwart-wit houdt dan maak je de muren dus maar wit Fornuis op marktplaats (35 e), koelkast marktplaats (80 e), wasmachien 2e hands (ik geloof 50 e); ik woonde al 3 jaar op mezelf dus bed (krijgertje), tafeltje waarop stereo staat, en de eettafel had ik al. Boekenkasten waren 15 euro per stuk bank en zitzak later nog gekocht (beiden 80 e). Tv en stereo had ik al voor ik op kamers ging, evenals kastje in de gang - en het hobbelpaard die heb ik ooit voor mijn 2e verjaardag gekregen! En een paar dingen heb ik gekregen toen ik op mezelf ging wonen.

Het is een combi van dingen krijgen, ikea en langzaam opbouwen, steeds meer ontbrekende dingen kopen/lelijke dingen vervangen, denk ik
pi_57965108
quote:

Mijn 1e kamer was trouwens 250 vierkante meter Maar dat was antikraak. En aan die inrichting heb ik geloof ik 0 euro uitgegeven, allemaal krijgertjes en schilderen mocht toch niet
  donderdag 10 april 2008 @ 20:48:57 #22
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_57965351
Aan de inrichting en "verbouwing" was ik +/- ¤ 4500,- kwijt schat ik zo.

Dat is inclusief de douchecabine, laminaat en vloerbedekking, structuurverf, verf op kozijnen enz enz. De stereoinstallatie en pc e.d. had ik al.

Wat me vooral opviel is dat de kleine dingen verschrikkelijk veel geld kosten zoals lampen, pannen, bestekset, bedrading enz. daar ga je je op verkijken. Ook als je er gaat wonen heb je een dweil, zeem, trekker, stofzuiger, onderzetters, schoonmaakmiddelen nodig, dat zijn de dingen waar je 1,2,3 niet aan denkt en toch opgeteld een beste investering zijn.

Je kunt natuurlijk van familie en vrienden dingen overnemen dan scheeld dat in de kosten maar ik wou het zelf niet, alles moet voor mijn idee wel bij elkaar passen om er comfortabel te wonen. Koelkast en wasmachine heb ik wel gekregen (zover reikte mijn budget niet meer)
pi_57970941
Jezus, 4500 euro vind ik wel érg veel hoor.

Ik heb net mijn eerste kijkavond achter de rug, maar heb de kamer helaas niet gekregen, dus mijn bijdrage hier laat nog even op zich wachten.
It Ain't Necessarily So
pi_57971148
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:35 schreef Sann het volgende:
Jezus, 4500 euro vind ik wel érg veel hoor.

Ik heb net mijn eerste kijkavond achter de rug, maar heb de kamer helaas niet gekregen, dus mijn bijdrage hier laat nog even op zich wachten.
Naar wat ben je op zoek? En waar?
  vrijdag 11 april 2008 @ 01:08:44 #25
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57972810
TVP!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:04:23 #27
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_57980300
tvp
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_57980357
Verdorie, niets TVP gewoon foto's posten
pi_57980362
M'n vriendin gaat binnenkort een interieuradvies maken voor mijn kamer, in principe met dezelfde spullen, eventueel met een ander kleurtje. Zodat ik wat meer ruimte over hou. De tekeningen komen binnenkort online.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_57980433
Ik moet mijn kamer ook weer veranderen, aangezien er een nieuwe kast moet komen.
(heb nog steeds geen hangkast) maar heb geen idee hoe ik dan alles neer moet gaan zetten
pi_57980963
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:06 schreef Matje-1989 het volgende:
Verdorie, niets TVP gewoon foto's posten
Mijn kamer waar ik 1,5 jaar geleden 5 maanden gewoond heb (tijdelijke kamer in Duitsland voor een stageperiode)

Kamer waar ik nu woon (plus een los kamertje met een hoogslaper en mijn kleren)

De kamer (ongeveer) waar ik per 1 mei ga wonen.

pi_57981218
Bij gebrek aan foto's, de inrichting maar:

Ga er per 1 mei wonen met vriendin!

[ Bericht 26% gewijzigd door Sport_Life op 11-04-2008 13:56:34 ]
pi_57981499
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar dat is echt geen studenten kamer meer dat is gewoon een flink appartement
pi_57981578
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef PeuRac het volgende:
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar dat is echt geen studenten kamer meer dat is gewoon een flink appartement
Ach we zijn beide student (21/22) en de prijs is ook meer naar studentenkamer (ong. 250e pp incl huursubsidie & gwe)

Of we het bij de gemeente aanmelden als 'studentenkamers' of een appartement weten we nog niet, er is kans dat we geen woonvergunning krijgen voor een appartement. Studentkamers mag dan wel.
pi_57982435
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ach we zijn beide student (21/22) en de prijs is ook meer naar studentenkamer (ong. 250e pp incl huursubsidie & gwe)

Of we het bij de gemeente aanmelden als 'studentenkamers' of een appartement weten we nog niet, er is kans dat we geen woonvergunning krijgen voor een appartement. Studentkamers mag dan wel.
Wat de fack is dat voor appartement echt :S
86m2
Slaapkamer
Woonkamer/Keuken
Tv kamer
Muziek kamer
Inloopkast?
pi_57982559
Je vergeet de tuin.. .

Via kamernet in contact gekomen met de verhuurder (particulier) en binnen 12 uur besloten om het te nemen! Was eigenlijk op zoek naar een studentenkamer voor mezelf, maar toen ik dit tegenkwam mn vriendin maar ff gebeld dat we het samenwonen wat gaan vervroegen..
pi_57982879
Ik denk dat dit topic maar een andere naam moet krijgen idd.

Welke stad Sport_Life? Gefeliciteerd iig ^^!
pi_57983035
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik denk dat dit topic maar een andere naam moet krijgen idd.

Welke stad Sport_Life? Gefeliciteerd iig ^^!
Den Haag, 15 min fietsen naar scheveningen strand en 5/10 min. van centrum Den Haag. Deze zomer dus lekker in Den Haag . Hopelijk komt er weer een hittegolf aan .
pi_57984394
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Naar wat ben je op zoek? En waar?
Ben op zoek naar een kamer in Nijmegen Oost of centrum, max. 330 euro. Hoeft niet heel groot te zijn. Leuke huisgenoten als het kan.
It Ain't Necessarily So
pi_57984726
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef Sann het volgende:

[..]

Ben op zoek naar een kamer in Nijmegen Oost of centrum, max. 330 euro. Hoeft niet heel groot te zijn. Leuke huisgenoten als het kan.
Mijn kamer daar is gisteren verhuurd aan een ander .
pi_57984738
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef Sann het volgende:

[..]

Mijn kamer daar is gisteren verhuurd aan een ander. Succes met zoeken, is best lastig in Nijmegen.
pi_57987086
Thanks , ik heb volgende week nog 2 kijkavonden staan dus komt vast goed.
It Ain't Necessarily So
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:09:09 #43
190186 hierissieweer
pi_57987137
edit: nog niet
pi_57995286
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080417.index Bij de lidl hebben ze komende week meubels ed, wel leuk geprijsd voor studenten dacht ik zo
pi_57995530
Staan wel wat leuke dingen bij, is er een Idil in Groningen?
pi_57995613
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:44 schreef Sport_Life het volgende:
Bij gebrek aan foto's, de inrichting maar:
[ afbeelding ]
Ga er per 1 mei wonen met vriendin!
nou ik zou wel willen weten in welke wijk dit voor deze prijs nog te huren is
In Den Haag bijna onvoorstelbaar
voor een woning met ca 50m2 betaal al gauw 600-700 euro huur in Den haag
  zaterdag 12 april 2008 @ 00:52:30 #47
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_57995736
tvptje, morgen heb ik weer een camera en dan zal ik foto's maken van mijn stekkie in Zwolle. maar om het goed te maken hier wat foto's van mijn oude kamer (ben ik november vorig jaar uit vertrokken, had iets groters gevonden)

pi_57995926
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 00:46 schreef Charisma het volgende:

[..]

nou ik zou wel willen weten in welke wijk dit voor deze prijs nog te huren is
In Den Haag bijna onvoorstelbaar
voor een woning met ca 50m2 betaal al gauw 600-700 euro huur in Den haag
In regentessekwartier, bij het Koningsplein. Iets met spelt en hooiberg enzo

[ Bericht 10% gewijzigd door Sport_Life op 12-04-2008 01:11:48 ]
pi_57995942
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 00:52 schreef xuanery het volgende:
tvptje, morgen heb ik weer een camera en dan zal ik foto's maken van mijn stekkie in Zwolle. maar om het goed te maken hier wat foto's van mijn oude kamer (ben ik november vorig jaar uit vertrokken, had iets groters gevonden)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuke rok
pi_57997670
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 00:52 schreef xuanery het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kamer!
Veel gezelliger dan de mijne, maargoed ik ben een jongen dus dan mag het
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:10:29 #51
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_57997918
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

leuke rok
pi_58017003
tvp
Fingerspitzgefühl
  maandag 14 april 2008 @ 21:20:48 #53
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58052374
De dingen en bedragen die hier voorbij komen, jezus.

Betrek vanaf mei eindelijk iets vasts (nu onderhuur, inclusief andermans meubels), tegen die tijd maak ik wel foto's. Hoop deze week nog de afmetingen te hebben, en te kijken hoezeer schilderen nodig is. Maar in totaal gaat er niet meer dan enkele honderden euro's uitgegeven worden, en zelfs dan is het niet veel meer dan een slaapbank, een paar boekenplanken, en iets van een bureau. De rest gaat vrolijk mee.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58056859
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef Nosh het volgende:

Betrek vanaf mei eindelijk iets vasts (nu onderhuur, inclusief andermans meubels), tegen die tijd maak ik wel foto's. Hoop deze week nog de afmetingen te hebben, en te kijken hoezeer schilderen nodig is. Maar in totaal gaat er niet meer dan enkele honderden euro's uitgegeven worden, en zelfs dan is het niet veel meer dan een slaapbank, een paar boekenplanken, en iets van een bureau. De rest gaat vrolijk mee.
Mijn kamer thuis is nog zo goed als intakt, behalve de audio/video spullen dan, die zijn eruit. Dus dan moet je wel alles nieuw(er) hebben. Je kan natuurlijk ook hier en daar wat bij elkaar halen, maar de ikea is wel makkelijk en dan heb je alles van een plek. Ik denk dat het interieur van mijn kamer ongeveer ¤1200 bij elkaar was. Dat is dan excl. pc / tv/ dvd en al die shit.

Gelukkig hebben wij in het huis alles gedeeld zoals potten, pannen, borden, bestek, stofzuiger enzo. Dat scheelt wel heel veel kosten en ook ruimte in je kamer
Fingerspitzgefühl
pi_58058253
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef Nosh het volgende:

Vergeet ook niet dat Klussen&Wonen al meer het type student aantrekt die meer geld uittrekt voor zijn woning. Bovendien als je echt shabby woont ga je dat niet op de foto zetten
pi_58063167
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Mijn kamer thuis is nog zo goed als intakt, behalve de audio/video spullen dan, die zijn eruit. Dus dan moet je wel alles nieuw(er) hebben. Je kan natuurlijk ook hier en daar wat bij elkaar halen, maar de ikea is wel makkelijk en dan heb je alles van een plek. Ik denk dat het interieur van mijn kamer ongeveer ¤1200 bij elkaar was. Dat is dan excl. pc / tv/ dvd en al die shit.

Gelukkig hebben wij in het huis alles gedeeld zoals potten, pannen, borden, bestek, stofzuiger enzo. Dat scheelt wel heel veel kosten en ook ruimte in je kamer
Het meeste koop je ook niet in 1x. Ik had idd tv, radio etc van thuis mee genomen, oude tafel ergens vandaan, stoelen idem. Kocht wel gelijk een nieuw bed/bank en wat kastjes. Na een paar maanden nog extra kasten, etc.
pi_58063514
Ik ben 6 maanden verder, maar heb nog steeds mijn kamer niet af

Wel:
* Tafel
* 2 Eetkamerstoelen
* Bed
* Kastje
* 3 zits Bank
* TV
* Tv meubel
* Salontafel
* Radio/Stereo
* Vuilnisbin
* Vloerkleed
* Senseo
* Lampen

Niet:
* Gordijnen
* Planken aan de wand
* Kledingkast
* Iets voor aan de wand

Ben dus nog niet helemaal klaar
pi_58064371
Ik kan een kamer krijgen van 13m2, maar met mijn bed erin is er niet veel ruimte meer over Die kamer heeft wel een eigen badkamer.
pi_58064930
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:32 schreef tevebe het volgende:
Ik kan een kamer krijgen van 13m2, maar met mijn bed erin is er niet veel ruimte meer over Die kamer heeft wel een eigen badkamer.
Ik heb 1,5 jaar lang op 11m2 gewoond! . Vriend van me had 9m2, daar stond een bed + bureau in en dat was het .
pi_58065089
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:54 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik heb 1,5 jaar lang op 11m2 gewoond! . Vriend van me had 9m2, daar stond een bed + bureau in en dat was het .
Haha de kamer is 4,3 x 3,1 en alleen het bed is al 2,36x1,96 En dan moet er nog een kast en bureau in. Het zal wel passen maar dan staat het wel erg vol.
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:07:27 #61
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_58072969
ik heb ook anderhalf jaar lang op iets van 8m2 gewoond, bureau + bed + inbouwkast en dat was het. maar ik vond het een heerlijk kamertje, haha! zit nu wat groter maar mis m'n oude hokje. ik houd van kleine ruimtes, i guess.
pi_58073273
TVP
quote:

Woon nu nog in mn eerste kamer, 20m2. Moet de keuken, badkamer, wc en gang delen met 3 anderen.
Qua kosten van de inrichting: Zo'n 2000 euro wat ik na anderhalf jaar nog steeds moet terugbetalen aan mijn ouders . Daar zit bij in: 1 maand huur en voorschot, nieuwe computer, nieuwe vloer en verf op de muren, en boodschappen bij Ikea, rond de 200 euro maar
Meeste spullen had ik al. Staan ook nog een bank, kastje en nog wat prul bij ouders, want dat paste er niet meer in....

Geen foto's, want uhm.... hoe plaats je die hier? Moeten zeker eerst ergens anders online staan?

Het plan is te gaan verhuizen in de zomervakantie, mits er genoeg woonpunten zijn. Samen met een vriendin een huisje/appartementje/flatje lijkt ons veel beter en goedkoper (dan wel huursubsidie enzo).
pi_58073339
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:21 schreef Kekaa het volgende:
TVP
[..]

Het plan is te gaan verhuizen in de zomervakantie, mits er genoeg woonpunten zijn. Samen met een vriendin een huisje/appartementje/flatje lijkt ons veel beter en goedkoper (dan wel huursubsidie enzo).
valt tegen hoor... Via een bemiddelingskantoor/makelaar is het niet te doen (dan betaal je eerste 3x de huur voor je er in mag). Particulier moet je een beetje mazzel hebben en dan zit je vaak zonder huurtoeslag.
Of je moet je inschrijven bij de gemeente als woningzoekende, dan heb je na 2 jaar wachten iets leuks
pi_58073377
Kben natuurlijk al lang ingeschreven enzo. Zit nu op 212 punten...
pi_58073419
oke dan is het anders .
pi_58073770
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:21 schreef Kekaa het volgende:
TVP
[..]

Geen foto's, want uhm.... hoe plaats je die hier? Moeten zeker eerst ergens anders online staan?
http://xs.to/ kan je ze uploaden en dan de link hier in je post zetten .
pi_58073904
Thanx. Net zoals photobucket ofzo... Vrijdag maar even naar mn ouders dan, digitale camera lenen, want foonfoto's zijn lelijk.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:00:43 #68
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58074193
Mijn kamertje

Keuken, achter keuken is badkamertje

klein overzichtje

zithoekje

werktafel

nogmaals keuken vanaf zithoekje

badkamertje, toilet in het hoekje rechts

er zijn wel wat dingetjes veranderd.. deze fotos zijn oktober
dat beertjes behang is nog van de vorige bewoonster, deze hebben ze niet weggehaald voordat ik erin kwam
pi_58074749
Haha dat beertjesbehang idd!
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:49:42 #70
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58075376
heb t geprobeert eraf te trekken maar dan word t nog lelijker, dus laat t maar zo.. er zit nog behang onder en dat trek je ook mee.. laat maar dus.. maar verder ben ik wel tevreden met mijn kamertje
pi_58075388
quote:
dat beertjes behang is nog van de vorige bewoonster, deze hebben ze niet weggehaald voordat ik erin kwam
De meeste mensen behangen of schilderen dan ook zelf een ruimte die ze betrekken

Verder leuk kamertje, tenminste niet zo showroom-klinisch
pi_58079923
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

De meeste mensen behangen of schilderen dan ook zelf een ruimte die ze betrekken

Verder leuk kamertje, tenminste niet zo showroom-klinisch
Ik dacht dat het vrij normaal was dat je een kamer gewoon wit afleverde. Dat is bij ons tenminste wel zo. Wil je dan een beertjesbehand, prima. Als je het maar weer wit aflevert
Fingerspitzgefühl
  woensdag 16 april 2008 @ 07:47:53 #73
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58080729
ik zit in belgie, dus is daar anders geregeld.. haar contract liep afgelopen 14 september af en de mijne ging 15 september in (zondags) zij was er die donderdag ofzo volledig uitgegaan en ik wilde zaterdag over gaan huizen omdat ik maandags naar school moest (kan anders niet op tijd op school komen vandaar).
Dacht ook dat het eraf was, maar ik heb foto's dat het er al op zat voordat ik erin kwam..
Zo voor niks een leuke versiering
pi_58082370
Ach, 't ziet er wel grappig uit. Wel luxe zeg, een zolderkamer maar dan wel compleet met badkamer en keuken . Heeft iedereen dat in jouw huis of ben jij de enige die alles voor zichzelf heeft?
pi_58087322
Allereerst; hoewel de naam anders doet vermoeden, ik ben een meisje. Dus nee, geen jongen met een wel erg extreme afwijking naar roze en girly shit.
En nu mijn kamer:

inbouwkast en bureau

Kast met heel erg veel zooi

Bed

Bankje

Heel klein dus, maar ik vind het voorlopig wel prima.
pi_58089467
Leuk hoor ^^! Die bloemen op je inbouwkast zijn tof!
  woensdag 16 april 2008 @ 16:34:30 #77
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58090800
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ach, 't ziet er wel grappig uit. Wel luxe zeg, een zolderkamer maar dan wel compleet met badkamer en keuken . Heeft iedereen dat in jouw huis of ben jij de enige die alles voor zichzelf heeft?
Iedereen hier in huis heeft alles voor zichzelf..
er wonen in totaal 8 personen, zoals ik weet dan.. Maar er woont ook een moeder met haar kindjes die voor de 'huisbaas' (is een hele organisatie waar ik het van huur) werkt, verder nog een paar jongens en nog een meid geloof ik..
Maar denk dat hier 2 stelletjes wonen, zie ze eigenlijk nooit, leven allemaal erg langs elkaar heen.
Zit hier met 3 personen op de verdieping, hieronder 2 en daaronder ook. Verder helemaal op de begane grond zit een uitzendburo.

Ja woon 4 hoog, heb geteld moet 77 tredes omhoog iedere dag
Goed voor me conditie

Heb eerst in rotterdam op kamers gezeten, hier moest ik wel de keuken, toilet en douche delen. moet zeggen dat dit me beter bevalt.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:36:36 #78
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58090833
Die bloemen heb ik ook op me slaapkamer bij me ouders in het zwart..
Die zijn kei tof
pi_58091483
Tsja, Ikea he. Ik geloof dat half Nederland ze heeft.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:18:08 #80
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58091541
de gamma of de praxis heeft ze ook hoor.. Ikea heeft ze later gekregen
pi_58091661
Sorrie dat ik mijn foto opnieuw spam, maar hij blijft toch eigenlijk wel fantastisch en ergens ook wel zielig hoe ik heb moeten leven. En tevens een tvp(tje).

woensdag 16 april 2008 @ 17:44:31 #82
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58092068
Toen ik hier kamers ging kijken zag het er bij de eerste ook zo uit..
zei tegen me moeder; over mijn lijk dat ik hier ga wonen was toen ook 18m2 met keuken, stapelbed en badkamertje met toilet

De kamers erna werden beter, die ik nu heb zag ik als laatste
pi_58093161
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:23 schreef skiczukie het volgende:
Sorrie dat ik mijn foto opnieuw spam, maar hij blijft toch eigenlijk wel fantastisch en ergens ook wel zielig hoe ik heb moeten leven. En tevens een tvp(tje).

[ link | afbeelding ]
ZO! Gezellig hee!
  woensdag 16 april 2008 @ 18:45:13 #84
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58093223
Whehe, ik weet nog dat ik die foto een paar jaar geleden zag, en m'n eigen krot op dat moment zo instant +25 waarderingspunten kreeg.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_58093343

Maar deze ken je niet. Met de nieuwe huissleutels op 'tafel'.
  woensdag 16 april 2008 @ 19:05:20 #86
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58093670
nee die lagen er toen niet, was maar goed ook.. misschien had ik ze dag stiekem in me zak gestoken
  woensdag 16 april 2008 @ 19:07:05 #87
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58093712
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Goeieouwetijd.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_58094042
Hollandia. Volgens mij heb ik er nog eentje in de koelkast liggen!
  woensdag 16 april 2008 @ 20:23:12 #89
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_58095658
quote:
[ link | afbeelding ]

Als ik zo moest leven, bleef ik bij mijn ouders wonen

Blikbier en zo'n bende
  woensdag 16 april 2008 @ 21:07:19 #90
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58096954
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef Borne het volgende:

[..]

Als ik zo moest leven, bleef ik bij mijn ouders wonen

Blikbier en zo'n bende
Lekker de hele dag je IKEA-cataloguskamer afstoffen
  woensdag 16 april 2008 @ 21:40:10 #91
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_58097928
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:07 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Lekker de hele dag je IKEA-cataloguskamer afstoffen
Als de inrichting daar weg zou komen had je een dikke pluim verdiend

Het verschil tussen een cataloguskamer, of een bende waar je nog geen voet kunt verzetten is nog wel een verschil Deze reactie van jou zegt des te meer over de bende die jij in huis hebt.
  woensdag 16 april 2008 @ 21:52:04 #92
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58098303
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:40 schreef Borne het volgende:

[..]

Als de inrichting daar weg zou komen had je een dikke pluim verdiend

Het verschil tussen een cataloguskamer, of een bende waar je nog geen voet kunt verzetten is nog wel een verschil Deze reactie van jou zegt des te meer over de bende die jij in huis hebt.
Nee, maar als je dit topic zo eens doorneemt dan krijg je toch wel een vertekend beeld van een studentenkamer. De eerste paar jaar van m'n studie had ik echt geen cent te makken, en dan ga je keuzes maken. Toen woode ik ik liever in een afgeleefde grot, met 3e hands meubels.
And I loved every minute of it. Dat hoort er ook gewoon bij, vind ik. Als je op een kleine kut kamer zit, dan blijf je tenminste niet binnen voor de buis of achter de pc plakken.

Maar goed, ik woon al een tijdje niet meer op een studentenkamer, dus de takkezooi heb ik ook van de hand moeten doen
  woensdag 16 april 2008 @ 22:12:15 #93
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58098808
me ouders hadden nog wat dingen staan, zoals een bank, salontafel werktafel en dat soort dingen. die hebben ook op me kamer in rotterdam gestaan. Toen ik hier na toe ging heb ik getekend voor een gemeubileerde studio. Een hangkast (bij tv), een mega bureau, eettafeltje, 2 plastic tuinstoelen (staan op de gang) klerenkast en een bed (lelijk rood gevangenisbed en staat ook op de gang) verder lag er nog een tapijt maar die staat ook op de gang, dat was echt een vies ding.
Op me vorige school heb ik een tafeltje, voetenbankje en poefje gemaakt, dit staat nu ook hier en is dus ook voor niks. (nja buiten de 'emotionele' waarde dan )

enigste wat echt nieuw is, is me complete bed en nog wat dingetjes voor de versiering.. Ook veel voor verjaardag gehad etc.. Ik heb zelfs een kerstboompje die vroeger toen ik klein was op de slaapkamer stond
Zo alles wel een beetje bij elkaar gesprokkeld..
  woensdag 16 april 2008 @ 23:16:00 #94
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_58100676
sja, een "studentenkamer" is iets waar een student woont...

kijk ik snap ook wel dat niet iedereen het financieel ruim heeft, maar om er dan zo'n teringbende van te maken begrijp ik ook niet...
pi_58101365
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Nee, maar als je dit topic zo eens doorneemt dan krijg je toch wel een vertekend beeld van een studentenkamer. De eerste paar jaar van m'n studie had ik echt geen cent te makken, en dan ga je keuzes maken. Toen woode ik ik liever in een afgeleefde grot, met 3e hands meubels.
And I loved every minute of it. Dat hoort er ook gewoon bij, vind ik. Als je op een kleine kut kamer zit, dan blijf je tenminste niet binnen voor de buis of achter de pc plakken.

Maar goed, ik woon al een tijdje niet meer op een studentenkamer, dus de takkezooi heb ik ook van de hand moeten doen
Maar dat hoeft niet altijd zo, mijn 1e studenten kamer was ook strak ingericht met hoofdzakelijk nieuwe (niet van de Ikea) spullen. Voor een groot gedeelte zelf gespaard, mn ouders droegen ook wat bij, de kamer was niet reuze groot, maar met 11m2 en dubbele deur naar eigen tuin van 20m2 ruim voldoende.
  woensdag 16 april 2008 @ 23:43:48 #96
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58101458
Je hoeft er ook geen teringbende van te maken, je moet alleen waarderen dat het kan.
Ieder voor zich hoor trouwens. Ik was ook blij toen ik uiteindelijk uit de pokkezooi vertrok.
pi_58101719
Wat Sjoewe bedoeld is dat de meeste studentenkamers er zo uitzien, als een teringbende, klein, hok. Stereotype beeld misschien, maar het is nog wel veel. Als je ziet in wat voor huizen ik kom met kijkavonden, dan denk ik zelf ook wel "damn wat een klerebende", maar dat is de realiteit in veel van de gevallen. In de echte studentenhuizen.

Die studiootjes en appartementjes zijn heel mooi, daar niet van, maar echt het studentenkamertje-idee zit er niet meer in. Veel mensen hebben 't geld er ook niet voor en dan kom je dus wel in smerige of smoezelige huizen terecht met vrij kleine kamertjes. Natuurlijk kan je je eigen kamer een beetje netjes houden, doe ik ook, maar er zijn ook zat mensen die dat een worst zal wezen .

Ik wilde in het begin ook heel graag een studiootje, lekker alles voor mezelf, maar ik merk nu wel dat ik 't contact met anderen dan mis. Ik vind het fijn dat ik mensen hoor rommelen beneden, dat ik niet alleen ben. Ik vind het fijn om ff een praatje te maken met de anderen en samen te eten .
pi_58101733
Waar het vooral fout gaat voor mijn gevoel; is voldoende kast ruimte. Dat was in elk geval het probleem bij mij, ik kon mn zooi niet voldoende kwijt.
pi_58102306
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:54 schreef PeuRac het volgende:
Waar het vooral fout gaat voor mijn gevoel; is voldoende kast ruimte. Dat was in elk geval het probleem bij mij, ik kon mn zooi niet voldoende kwijt.
Ik had op mijn kleine kamertje paar jaar geleden een paar van die Ikea boven-keukenkasten boven mn bed geplaatst. Was ideaal voor extra ruimte en kost weinig (nou ja als student is alles duur. ).

Heb geluk dat in t nieuwe huis 3 mega grote inloopkasten staan.
  donderdag 17 april 2008 @ 00:36:19 #100
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58102593
Als je kastruimte te kort komt heb je gewoon spullen teveel.
  donderdag 17 april 2008 @ 09:53:40 #101
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58105819
Wat nou geld, dan ga je d'r 's voor werken... Sorry hoor wordt zo moe van al het volk dat roept het tijdens zijn of haar studie zo financieel moeilijk te hebben. Jezus, get a life and get a job. En niet lopen mouwen dat je d'r geen tijd voor hebt, want dat heb je wel.

Wie wat wil moet er wat voor doen.

* zwahiel werkt zit 4 slagen in de rondte om alles te kunnen betalen en doen wat hij wil.
Momenteel loop ik stage, werk daarnaast nog eens 12 tot 18 uur per week in de horeca, daarnaast heb ik nog diverse filmprojecten waarmee ik me bezighoud en klus ik hier en daar wat aan via projectjes op school (open dagen staan en voorlichten, dat soort werk). Het houd me prima van de straat maar 't betaald wel mijn huur en mijn komende vakantie (als alles op tijd gestort wordt )
Heb echt alleen 't eerste jaar een tijdje krap gezeten omdat ik van fulltime werken naar fulltime student ging en ik deed niet echt moeite om een baantje te ritselen. Dat is daarna snel veranderd. Van mijn stufi betaal ik al mijn lasten en daarvan hou ik een klein beetje (euro'tje of 50) over de rest doe ik allemaal met mijn bijbaan en al het extra wat ik wil doen vervul ik van mijn projecten of extra baantjes.

En ow ja, van mijn ouders krijg ik 0,0 euro. Schoolgeld, verzekeringen en alle zooi betaal ik zelf en daarbij heb ik al 6 jaar mijn eigen auto'tje welke ik ook compleet zelf betaal.
Dus ik weet niet waar jullie gat in je hand zit, maar als je een beetje je best doet kun je fatsoenlijk leven op een leuke kamer met leuke spullen én je kunt nog genoeg uitgaan als je wil.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_58107322
Blaaaat
pi_58107338
Zeg, niet iedereen heeft het zoals jij . Ik loop bijv. geen stage, en ik kan niet zoveel uren maken als jij. Niet iedereen kan een fatsoenlijk bijbaantje vinden..

Ik verdien krap 100 euro in de maand bij en daarbij neem ik dan alle uurtjes aan die ze over hebben en die ik kan. 255 + 100 = 355. Daarvan gaat er 120 euro per maand af van collegegeld en 300 huur. En dan betaal ik zelf m'n ziektekosten nog niet eens.

Iedereen zit in een andere situatie. Jij oordeelt wel erg makkelijk vind ik.
pi_58107601
LENEN is het woord
  donderdag 17 april 2008 @ 11:27:13 #105
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58107672
Als ik de eerste paar jaar van m'n studie 18 uur per week had gewerkt, dan zat ik nogsteeds in m'n eerste jaar.
En ik heb ook geen zin om 20 uur te slaven in de week voor een nieuw bankstel terwijl het gatis bankstel van de buuf ook prima zit. Je kan je hele leven nog werken voor spullen, terwijl je studententijd het moment in het leven is waarop al die shit er niet toe doet.

En geld lenen voor spullen...
pi_58107746
quote:
[ link | afbeelding ]

royal sadness
pi_58108201
Zwahiel, er zijn genoeg studierichtingen te vinden bij dewelke het onmogelijk is om een job te combineren. Dus zomaar even zeggen dat mensen die zagen over geld luierikken zijn is er een beetje over.
pi_58108304
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef zwahiel het volgende:
Wat nou geld, dan ga je d'r 's voor werken... Sorry hoor wordt zo moe van al het volk dat roept het tijdens zijn of haar studie zo financieel moeilijk te hebben. Jezus, get a life and get a job. En niet lopen mouwen dat je d'r geen tijd voor hebt, want dat heb je wel.

* zwahiel werkt zit 4 slagen in de rondte om alles te kunnen betalen en doen wat hij wil.
Momenteel loop ik stage, werk daarnaast nog eens 12 tot 18 uur per week in de horeca, daarnaast heb ik nog diverse filmprojecten waarmee ik me bezighoud en klus ik hier en daar wat aan via projectjes op school (open dagen staan en voorlichten, dat soort werk). Het houd me prima van de straat maar 't betaald wel mijn huur en mijn komende vakantie (als alles op tijd gestort wordt )
Heb echt alleen 't eerste jaar een tijdje krap gezeten omdat ik van fulltime werken naar fulltime student ging en ik deed niet echt moeite om een baantje te ritselen. Dat is daarna snel veranderd. Van mijn stufi betaal ik al mijn lasten en daarvan hou ik een klein beetje (euro'tje of 50) over de rest doe ik allemaal met mijn bijbaan en al het extra wat ik wil doen vervul ik van mijn projecten of extra baantjes.

En ow ja, van mijn ouders krijg ik 0,0 euro. Schoolgeld, verzekeringen en alle zooi betaal ik zelf en daarbij heb ik al 6 jaar mijn eigen auto'tje welke ik ook compleet zelf betaal.
Dus ik weet niet waar jullie gat in je hand zit, maar als je een beetje je best doet kun je fatsoenlijk leven op een leuke kamer met leuke spullen én je kunt nog genoeg uitgaan als je wil.
Volgens mij kun jij je beter richten op school, met name het vak Nederlands (communicatie) ipv hard werken.

En mijn ervaring is dat het per studie enorm verschilt of je wel of niet tijd over hebt om te werken (HBO).
pi_58108776
Ik heb ook een vrij "zware" studie waarbij ik geregeld van 9 tot 5 op school te vinden ben, en waar ik 's avonds ook vaak nog mee bezig ben.. Ik werk op vrijdagavond een paar uurtjes, en op zaterdag de hele dag, wat bij elkaar toch weer zo'n 350 Euro per maand opleverd.

Je kan me niet vertellen (ook al heb je zogenaamd zo'n zware studie) dat iemand hier niet toe in staat is..
  donderdag 17 april 2008 @ 12:14:22 #110
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58108825
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik de eerste paar jaar van m'n studie 18 uur per week had gewerkt, dan zat ik nogsteeds in m'n eerste jaar.
En ik heb ook geen zin om 20 uur te slaven in de week voor een nieuw bankstel terwijl het gatis bankstel van de buuf ook prima zit. Je kan je hele leven nog werken voor spullen, terwijl je studententijd het moment in het leven is waarop al die shit er niet toe doet.

En geld lenen voor spullen...
Wie zegt voor je bankstel? Met een derdehands bankstel is absoluut niets mis, integendeel zelfs. Waarom nieuw kopen als 't tweedehands ook prima te verkrijgen is (zo is mijn halve kamer opgebouwd). Er zijn alleen erg veel mensen die meteen roepen dat 't allemaal zooooooo duur is en dat ze geen geld hebben. Iedereen kiest zijn kamer / huisje zoals hijzelf wil. De een geeft meer uit dan de ander, maar je hoort wel veel mensen zeuren dat ze geen geld hebben en dat ze 't allemaal zo slecht hebben hier op Fok.

Overigens richt ik me genoeg op studie. Ik studeer net niet cum laude af dus, daarmee zit 't wel goed.
Met mijn stage verdien ik nou niet bepaald een vetpot (nog geen rooie cent gezien!) Dus uren maken zit er echt niet in hoor. Werk mezelf een slag in 't rond.

Er zijn idd studies waarbij je niet zoveel kunt werken. Niet zoveel ja, want er is geen enkele studie waarbij je geen mogelijkheid hebt tot een bijbaantje. En bijbanen zijn er genoeg. Spijt me.

Iedereen die kiest voor een kleine kamer prima, zesdehands meubels, ook prima. Maar kunnen we 's ophouden met dat geouwehoer dat alles zo duur is en dat er zoveel geld aan uitgegeven wordt.
Ja natuurlijk geeft de ene meer uit dan de andere, nou en. Ik wordt ook wel eens jaloers als ik zo'n kamer voorbij zie komen met een dikke LCD tv aan de muur, zou ik ook best wel willen hebben. Maar mijn 50 euro Beverwijkse Bazaar tv doet 't nog altijd prima!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 17 april 2008 @ 12:24:56 #111
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58109030
Ik leef volgens het motto: the things you own, end up owning you.

Laten we het daar maar op houden.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:28:56 #112
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58109126
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef zwahiel het volgende:

Er zijn idd studies waarbij je niet zoveel kunt werken. Niet zoveel ja, want er is geen enkele studie waarbij je geen mogelijkheid hebt tot een bijbaantje. En bijbanen zijn er genoeg. Spijt me.

Hier ben ik t niet met je eens.. vind het een beetje kort door de bocht beredeneert
Er zijn wel degelijk studies die zwaar zijn. Deze volg ik heel toevallig, daarnaast zit ik in belgie op school waar de mentaliteit betreffende school veel strenger en strikter is dan NL.

Nederlandse studenten klagen dat ze teveel op school zitten, laatst nog een actie van geweest.. Hallo, kom op zeg, mijn broer die in NL op school zit, heeft ook bijna vakantie als ik het een keer heb.. Deze zelfde studenten hebbben belgen ook aangespoort om een actie op te zetten maar dit is tegen gehouden door politie! Het eerste semester bestaat hier uit 16 weken achtereen fulltime naar school zonder vakantie. Niet even bijwerken, ja in het weekeinde.. Ik ken veel nederlanders die het hier niet zullen redden maar dat even terzijde!

Bijbanen zullen er wel genoeg zijn maar ik heb mijn complete 1ste jaar geen uur gewerkt. Hier heb ik totaal geen tijd voor gehad, daarnaast had ik een vriendje die ik ook heel graag wilde zien en wat de nodige ontspanning met zich mee bracht. Dit heb je ook nodig, niet alleen werken, werken en nog een beetje school.
Iedereen zit in een andere situatie, maar je zult mij niet snel horen klagen dat ik geen geld heb!
En ja ik heb ook wel eens wat af moeten slaan omdat ik even krap bij kas zat.. Maar hee, wie niet? werk of geen werk.

En nu verder met foto's
pi_58109434
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]
En nu verder met foto's
. Is dit topic puur en alleen voor foto's of ook om ervaringen uit te wisselen trouwens?
pi_58110482
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

. Is dit topic puur en alleen voor foto's of ook om ervaringen uit te wisselen trouwens?
ben jij niet hetzusjevan?
pi_58110603
* Inspiratie tvp! *
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  donderdag 17 april 2008 @ 14:12:46 #116
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58111647
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

geloof dat Zwahiel iets dwars zit, en vind ook niet echt dat dat hier thuis hoort eigenlijk.. Dan opent ie maar een eigen topic
pi_58112203
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef zwahiel het volgende:

Goed zeg. Ik leef. Ook leuk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58116998
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:53 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij je beter richten op school, met name het vak Nederlands (communicatie) ipv hard werken.
Nou inderdaad zeg, wat een spelfouten HBO zeker?
pi_58117666
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb ook een vrij "zware" studie waarbij ik geregeld van 9 tot 5 op school te vinden ben, en waar ik 's avonds ook vaak nog mee bezig ben.. Ik werk op vrijdagavond een paar uurtjes, en op zaterdag de hele dag, wat bij elkaar toch weer zo'n 350 Euro per maand opleverd.

Je kan me niet vertellen (ook al heb je zogenaamd zo'n zware studie) dat iemand hier niet toe in staat is..
DAn nodig ik je uit om ingenieur-architect te komen studeren in belgië, ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt om een hele zaterdag te gaan werken. Werk aan de universiteit op onderwijsaangelegenheden aan studietijdmetingen, en enquete dagboeken zijn bijna volledig vol met studieactiviteiten
pi_58120376
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

HBO zeker?
pi_58124069
Hmm, interessante discussie. Maar eigenlijk deel ik zwahiels' mening wel in zekere mate. Kijk, de een moet natuurlijk meer doen om zijn studie te halen dan de ander, dus ik zal niet zeggen dat iedereen evenveel moet doen als ik. De een meer, de ander minder.

Maar als ik spreek over Nederlandse studies, dan denk ik dat er bijna geen studies zijn waar de gemiddelde student geen tijd heeft een beetje bij te werken. Daarbij komt nog dat een redelijk deel van de studenten e.e.a. door de ouders betaald krijgt. Kijk, natuurlijk hóef je niet veel te werken, als je met minder rond komt en dan alleen minder te besteden hebt. Het punt is denk ik dat dat echter geen verplichting is, maar een keuze. Je hébt de optie meer te werken, of dat het waard is, is een afweging die je zelf maakt.

En dat er niet genoeg bijbaantjes zijn is een argument wat er bij mij niet ingaat - en dat baseer ik op mijn eigen ervaring.

Om het even in perspectief te plaatsen: ik doe een studie aan de UU, Liberal Arts & Sciences, richting wijsbegeerte. Ik heb gedurende mijn studie nooit minder dan 20 uur per week gewerkt, in de drukste periode 30-38 uur zelfs (dat laatste was achteraf wel te veel, ik redde het wel maar dat was niet meer leuk). Dat is mijn keuze, maar het kan dus wel. En ik had tevens een sociaal leven en was actief in 2 commissies. En ook ik heb net als Zwahiel alles zelf betaald. Eenmaal wat geleend omdat ik plotseling van 300 aanvullend naar 0 ging (totaal 1400). Bottom line: alles is een keuze. Overigens heb ik écht niet veel betaald voor mijn inrichting, gewoon goed schumen op marktplaats en een beetje ikea
pi_58125327
Mwah ik merk wel sinds ik een universitaire studie doe ik daar echt veel tijd in moet stoppen. Ik heb wel een bijbaan, en daarnaast een eigen bedrijfje, maar het aantal uren dat ik daar per week in kan stoppen verschilt echt per week. Nu moet ik naast hoorcollege's en werkcollege's vaak in de UB rondhangen om bij te kunnen blijven. Toen ik nog HBO deed had ik echt alleen maar vrije tijd. Maar goed, je hoort mij niet klagen, kan het allemaal nog bekostigen. En ja, ook de kroeg valt nog prima te financieren
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:18:17 #123
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58126727
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg, wat een spelfouten HBO zeker?
Iets met veel in het Engels en Spaans lezen, schrijven en spreken, dan sluipen ongewilde spelfoutjes in het Nederlands er vrij snel in, en ja HBO gevolgd door komend jaar WO.
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:12 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

geloof dat Zwahiel iets dwars zit, en vind ook niet echt dat dat hier thuis hoort eigenlijk.. Dan opent ie maar een eigen topic
Er zit mij persoonlijk niets dwars hoor. Het is alleen in alle topics hetzelfde liedje dat mensen beginnen te zeuren over andere kamers/huizen die er volgens hun teveel geld aan uitgeven.
Nah mensen doen dat. De gemiddelde student werkt bij en verdient zo een aardige cent. Hoor hier op Fok alleen genoeg mensen die niet werken en die dan moeilijk gaan doen naar anderen toe die dat wel doen, een andere levensstijl leven en wél dingen kopen. Mijn opleiding geeft me relatief maar 20 uur werk per week, maar alle andere vakken die ik erbij volg slurpen nog wel zeker zo'n 25 uur per week weg. Dus zo vrije tijdsgericht is mijn eigen HBO traject echt niet!

't Hoeft niet in een eigen topic omdat 't hier thuis hoort, niet in een apart topic. Het gaat over studentenkamers en dat is waar dit topic over gaat toch?

Van mij hoef je echt niet verplicht te gaan werken, maar er zijn teveel mensen hier op Fok die zeuren naar anderen maar zelf niet werken, of ze nu tijd hebben of niet.

Sommige mensen zijn 't hiermee eens, anderen niet. Klaar. Maar ik geloof dat dit nog altijd een forum is, en op een forum kun je dit soort dingen bespreken.
pi_58127297
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Iets met veel in het Engels en Spaans lezen, schrijven en spreken, dan sluipen ongewilde spelfoutjes in het Nederlands er vrij snel in, en ja HBO gevolgd door komend jaar WO.

Ik vind('t') D's en T fouten nou niet echt 'spelfoutjes' die voorkomen omdat je met andere talen bezig bent. K heb ook zoiets gehad, Engels, Frans, Spaans, Chinees.. pff blij dat ik daarmee gestopt ben .

HBO zegt niet zoveel, en WO moet je nog aan beginnen,dus wat dat betreft.. maar wel goed dat je door gaat studeren enzo .

En wat werken naast de studie betreft: ik kloot maar wat aan bij verschillende baantjes, had afgelopen winter een lange tijd 2 baantjes en ben inmiddels bij beide gestopt. Studie werd iets drukker en ben aan het verhuizen. Als ik verhuisd ben zoek ik wel weer iets hier.. call center ofzo .
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:00:35 #126
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58133201
Het is bij iedereen idd eigen keus.. Daarnaast probeer ik zelf wel rond te komen van wat ik maandelijks op mijn rekening gestort krijg. De inrichting heb ik wel grotendeels van me ouders gehad, maar wat wil je, toen ik op kamers ging was ik net 16 en had ik nog geen rode cent, het sparen kwam toen pas. Maar wat ik heb gehad is ook gekregen bij me verjaardagen en toen ik slaagde voor me diploma dit is nog jaarlijks zo dus zelf kopen hoeft niet zelfs een deel is nog oude inrichting van ons oude huis die we nog hadden staan!
Ook heb ik paar dingen zelf gekocht omdat ik het wilde!

Wat betreft leuke dingen doen enzo, doordat ik vriendjes heb gehad die niet op school zaten/of tijdelijk hadden daarnaast nog een baan waar ze genoeg geld mee verdienden, bepaalde leuke dingen werden ook voor betaald. Tsja, 'arm' student of fulltime job daar zit een groot verschil in. Ook hiermee wil ik niet zeggen dat ik geprofiteerd heb maar wel zelf ook hem eens getracteerd zou gauw ik ook wat kon betalen..
Daarnaast werk ik door de week hard om in t weekend leuke dingen te kunnen doen..

Ben in zekere zin wel met je eens dat studenten ontzettend snel kunnen klagen dat ze geld te kort hebben, maar mij zul je bijna niet horen. Zo een discussie zul je nooit winnen..
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:03:00 #127
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58133261
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef Archont het volgende:

[..]

DAn nodig ik je uit om ingenieur-architect te komen studeren in belgië, ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt om een hele zaterdag te gaan werken. Werk aan de universiteit op onderwijsaangelegenheden aan studietijdmetingen, en enquete dagboeken zijn bijna volledig vol met studieactiviteiten
In snap ook helemaal wat jij bedoelt..
Studeer zelf interieurarchitectuur in Belgie.. dat gaat ook niet altijd van een leie dakje. Komt ook een beetje bij kijken dat ik soms nog wat moeite met de taal heb/had.
pi_58134349
Allemaal leuk en aardig dat mensen hun mening gaan geven over de huisraad van anderen en de eventuele kosten daarvan. Maar volgens mij is daar dit topic niet voor bedoeld. Was het niet de bedoeling dat dit een foto-topic zou zijn en eventueel opmerkingen over de inrichting die als foto is geplaatst? Niet over de eventuele betalingen en wat jij daar van vind. Kom op even ontopic graag.

Die discussies die worden maar gestart in een KLB topic, aangezien hier foto's thuishoren.

Dus: Ontopic!
pi_58134371
En toen was het weer tijd voor foto's. Mijn kamer: 20m2.

pi_58135264
Eindelijk
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:11:07 #131
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58140327
krijg je niet ontzettende pijn aan je billen als op die stoel lang achter je computer zit
pi_58140766
ligt toch een kussentje op?
pi_58143047
Idd, daarvoor is dat kussentje.
pi_58158578
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn kamertje

Keuken, achter keuken is badkamertje
[ link | afbeelding ]

klein overzichtje
[ link | afbeelding ]

zithoekje
[ link | afbeelding ]

werktafel
[ link | afbeelding ]

nogmaals keuken vanaf zithoekje
[ link | afbeelding ]

badkamertje, toilet in het hoekje rechts
[ link | afbeelding ]

er zijn wel wat dingetjes veranderd.. deze fotos zijn oktober
Nice.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:37:40 #135
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58158744
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nice.
Thnks
Wil eigenlijk nog wel een bank, die heb ik eentje maar die paste niet door het trappengat
Even kijken voor iets met elementen die je aan elkaar kunt klikken.. Die kan hopelijk wel door t trappengat..

Dan weet natuurlijk een update
pi_58161729
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

Thnks
Wil eigenlijk nog wel een bank, die heb ik eentje maar die paste niet door het trappengat
Even kijken voor iets met elementen die je aan elkaar kunt klikken.. Die kan hopelijk wel door t trappengat..

Dan weet natuurlijk een update

Whaha! Ik zat met hetzelfde probleem. Mijn bank kon ook maar niet door het trapgat
Maar dankzij mijn vader is het allemaal gelukt

Ik zal ook weer eens foto's maken van mijn kamer
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:57:26 #137
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58161970
Mijn bank zat toen helemaal vast.. kon niet omhoog of omlaag.. en we waren pas op de eerste trap..

Had een kei gave opblaasbank gezien.. beetje model chesterfield maar die is te duur (339euro voor leden van VT-wonen), maar kan wel in het wasmachine.. In de zomer even kijken.. Moet zeggen dat ik wel een bank mis..
pi_58164079
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn bank zat toen helemaal vast.. kon niet omhoog of omlaag.. en we waren pas op de eerste trap..

Had een kei gave opblaasbank gezien.. beetje model chesterfield maar die is te duur (339euro voor leden van VT-wonen), maar kan wel in het wasmachine.. In de zomer even kijken.. Moet zeggen dat ik wel een bank mis..
Ik heb nu een nepleren bank, van 45 euro

Vet leuke 3 persoons bank
Maar ik kneep hem inderdaad ook toen we hem niet binnen konden krijgen.
Hij kon de bocht steeds niet maken, allemaal beschadigingen nu in ons trapgat
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:02:08 #139
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_58164427
tvp
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_58169117
Iemand toevallig op zoek naar een kleine kamer in Groningen?

Ik heb een nieuwe prachtige kamer en als ik zelf een nieuwe huurder kon vinden krijg ik de huur voor de rest van de maand terug. Dit heb ik een beetje onderschat, oké het is geen grote kamer en huis is niet al te schoon maar iedereen die is komen kijken wil hem niet

Toen ik zelf de kamer had was ik echt blij dat ik uberhaupt iets kon krijgen, bovendien ligt het bijna in het centrum. Zal wel tijd van het jaar zijn
pi_58169234
Waar is het?
Hoeveel m2?
Aantal huisgenoten etc?
pi_58169278
Nieuwe Ebbingestraat, 1 minuut van Jumbo, Pizzeria, Slijterij en Chinees
Twaalf vierkante meter en 2 huisgenoten die er bijna nooit zijn, verder zonder verplichtingen.
Huur is 275¤ waarvan 25 ¤ voorschot is voor reparaties etc. die je misschien terugkrijgt
pi_58169306
Hmm, oké. Ja ik ben niet op zoek naar een kamer. Maar ken wel iemand
die op zoek is. Wanneer zou de huur in moeten gaan? Direct?

Ebbinge is wel een goede plek om te zitten namelijk.
Je schreef dat het niet erg netjes is, wat moet ik daar onder verstaan?
pi_58169410
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, oké. Ja ik ben niet op zoek naar een kamer. Maar ken wel iemand
die op zoek is. Wanneer zou de huur in moeten gaan? Direct?

Ebbinge is wel een goede plek om te zitten namelijk.
Je schreef dat het niet erg netjes is, wat moet ik daar onder verstaan?
Je kan er direct in ja, het is wel leefbaar maar er staat wel is flink wat afwas een week. Denk niet dat het iets voor een meisje is.

Verder is het gewoon een prima kamertje om mee te starten, je zal er niet 4 jaar in blijven wonen maar prima voor een half jaar/jaar waarna je rustig verder kan kijken.

O ja, de hoogslaper moet wel overgenomen worden. Deze was nieuw 270 euro en hij is nog in prima staat. Verkoop hem voor 120
pi_58169457
Ik zal het maandag even met 'haar' overleggen.
Misschien wil ze wel even komen kijken, het is wel een nette meid. Dus weet
niet of het dus geschikt is voor haar
pi_58169468
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik zal het maandag even met 'haar' overleggen.
Misschien wil ze wel even komen kijken, het is wel een nette meid. Dus weet
niet of het dus geschikt is voor haar
Dan gaat ze toch even opruimen.
pi_58169513
Tsk
  zondag 20 april 2008 @ 00:06:09 #148
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_58169823
hier wat foto's van mijn crib in het dope zwolle

het huis is al een eeuw of wat oud, en ik woon er met nog acht huisgenoten. twee compleet asocialen, de rest is wel okee. ik deel de keuken met twee anderen en de badkamer met iedereen. woon er best fijn! ideale locatie ook.
pi_58169944
MacBook.
pi_58170778
Hmm, echt veel spullen. Zo zou ik helemaal gek worden
  zondag 20 april 2008 @ 13:03:21 #151
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_58175937
quote:
Op zondag 20 april 2008 01:27 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, echt veel spullen. Zo zou ik helemaal gek worden
lol, veel spullen, dat valt toch best mee? gewoon niet zo ontzettend netjes opgeruimd achter kastdeuren, want die heb ik amper. je zou m'n kamer thuis moeten zien: al mijn boeken, cds, dvds, lps en weet ik wat nog meer staan daar nog. daar heb ik pas veel spullen.
  zondag 20 april 2008 @ 13:21:04 #152
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58176329
quote:
Op zondag 20 april 2008 00:06 schreef xuanery het volgende:
hier wat foto's van mijn crib in het dope zwolle

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

het huis is al een eeuw of wat oud, en ik woon er met nog acht huisgenoten. twee compleet asocialen, de rest is wel okee. ik deel de keuken met twee anderen en de badkamer met iedereen. woon er best fijn! ideale locatie ook.
Precies zoals kamers horen te zijn. Straalkacheltjes, zooi zonder dat het zooi is, koptelefoon die daar mooi hangt te wezen en verantwoorde posters.

Ik vind ja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 20 april 2008 @ 13:24:28 #153
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58176403
Vind dat wel gezellig veel spulletjes
Heb er zelf ook aardig wat.. staan nog 2 banken bij me ouders, een eettafeltje, 2 stoelen, servieskast en nog wat dingen.. Heb nu keuken voor mezelf dus heb dat niet nodig en ook geen plaats voor..
Door mijn verzamelwoede voor merkglazen staan mijn kastjes ook erg vol met glazen.. Verschillende ingepakt nog, en bij me ouders in de kast staan er ook nog een heel stel.. (merkglazen van oa. carvan cevitam, heineke, veel verschillende bavaria, appelsientje, chocomel mokken, spa nog andere watermerken, etc..)

Ook de klerenkast, dat is ook een probleem.. Heb ik bij me eigen huisje een klerenkast en bij me ouders.. verder is het wel handig om veel kleren te hebben om je kasten op te vullen.. slaap je in de vakantie bij je ouders, past het niet meer in 1 kast
hebben jullie dat ook??

Verder komen er erg leuke studentenkamertjes voorbij, toppie
pi_58176934
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:03 schreef xuanery het volgende:

[..]

lol, veel spullen, dat valt toch best mee? gewoon niet zo ontzettend netjes opgeruimd achter kastdeuren, want die heb ik amper. je zou m'n kamer thuis moeten zien: al mijn boeken, cds, dvds, lps en weet ik wat nog meer staan daar nog. daar heb ik pas veel spullen.
Ja, ik bedoel met veel spullen niet veel spullen in de zin van veeel spullen.
Maar overal wat. Ik heb zelf een veel recht-toe-recht-aandere ( ) kamer.
Over lag altijd troep, maar merk dat ik het veel relaxxer vind als het een
beetje is opgeruimt. Foto's (nieuwe foto's) volgen snel trouwen
pi_58176960
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Fancy_Me het volgende:
Vind dat wel gezellig veel spulletjes
Heb er zelf ook aardig wat.. staan nog 2 banken bij me ouders, een eettafeltje, 2 stoelen, servieskast en nog wat dingen.. Heb nu keuken voor mezelf dus heb dat niet nodig en ook geen plaats voor..
Door mijn verzamelwoede voor merkglazen staan mijn kastjes ook erg vol met glazen.. Verschillende ingepakt nog, en bij me ouders in de kast staan er ook nog een heel stel.. (merkglazen van oa. carvan cevitam, heineke, veel verschillende bavaria, appelsientje, chocomel mokken, spa nog andere watermerken, etc..)

Ook de klerenkast, dat is ook een probleem.. Heb ik bij me eigen huisje een klerenkast en bij me ouders.. verder is het wel handig om veel kleren te hebben om je kasten op te vullen.. slaap je in de vakantie bij je ouders, past het niet meer in 1 kast
hebben jullie dat ook??

Verder komen er erg leuke studentenkamertjes voorbij, toppie
Ik heb niet eens een kledingkast, komt deze maand verandering in
Moet zo'n grote hebben Heb veel te veel spullen hier en bij mijn ouders ook nog dingen liggen
  zondag 20 april 2008 @ 14:06:11 #156
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_58177284
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:21 schreef Nosh het volgende:

[..]

Precies zoals kamers horen te zijn. Straalkacheltjes, zooi zonder dat het zooi is, koptelefoon die daar mooi hangt te wezen en verantwoorde posters.

Ik vind ja.
hartelijk dank, meneer Nosh. die gaskachel wordt mijn dood nog eens, trouwens. ben blij dat het weer wat beter is dezer dagen zodat ik 'm niet meer zo vaak aan hoef te hebben staan. :p
  zondag 20 april 2008 @ 22:02:22 #157
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58189581
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:53 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een kledingkast, komt deze maand verandering in
Moet zo'n grote hebben Heb veel te veel spullen hier en bij mijn ouders ook nog dingen liggen
Op me kamertje in Rotterdam had ik een inbouwkast wat ook me klerenkast was.. Ook ruimte voor hangkleding.. Zou voor nu een klerenkast moeten kopen, maar deze studio is gemeubileerd dus dat hoefde niet
pi_58189680
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

Op me kamertje in Rotterdam had ik een inbouwkast wat ook me klerenkast was.. Ook ruimte voor hangkleding.. Zou voor nu een klerenkast moeten kopen, maar deze studio is gemeubileerd dus dat hoefde niet
Zo'n kast die ik wil hebben kost zomaar 200-250 euro
pi_58190013
vanuit de hoek van mijn kamer!

Hier mijn kamer 11m, 210 euro, Grietstraat Utrecht.

Maar ik ben nu opzoek naar een grotere kamer. Na 3 jaar in verschillende kamers van 9 a 11m hebben gewoond wil ik wel eens wat groters.

[ Bericht 6% gewijzigd door esvier op 20-04-2008 22:24:25 ]
pi_58190037
tvp-tje
pi_58190055
Zie geen plaatje
  zondag 20 april 2008 @ 22:22:38 #162
190186 hierissieweer
pi_58190203
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef esvier het volgende:
[ afbeelding ]

Maar ik ben nu opzoek naar een grotere kamer. Na 3 jaar in verschillende kamers van 9 a 11m hebben gewoond wil ik wel eens wat groters.
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:17 schreef Matje-1989 het volgende:
Zie geen plaatje
ik ook niet
pi_58190283
Ow,je moet lkikken
Dan kom je op een hyves pagina
pi_58190447
wahaha.. jah, 'k dacht dat dat wel zou werken maar niet helemaal dus... nu maar op mn server gezet.
pi_58191048
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef esvier het volgende:
[ afbeelding ]

Ikea:
2 persoons hoogslaper 300,-
opbergkastje 40,-
kast 150,-
bureau 300,-
bank 100,-

Verf:
grondverf
en 2 kleurtjes dacht zo'n 100 euries bijelkaar

De vloer is echt verrot. Ik heb het van mijn de vorige eigenaar overgenomen maar er zitten allemaal gaten in .
pi_58191759
Hmm, inrichting valt inderdaad mee.
Ik denk dat ik ook op dat uitkom, maar ik had ook al wel wat dingen zeg maar..

Bed = Had ik al
TV meubel = 25 euro
Kast = 60 euro
Tafel = 120 euro
Stoelen = 60 + 60 euro
Lamp = 20 euro
Bank = 50 euro euro
Wandplaat = 50 euro
Prullenbak = 35 euro
Vloerkleed = 30 euro
Salontafel = 20 euro

Verf = 50 euro
Laminaat lag er al in

Nog niet gekocht:
* Gordijnen
* Garderobekast
* Nog iets voor aan de muur
* Wandplanken

Dus nog iets van 400 euro moet ik nog besteden denk ik
pi_58194192
Zie dat er wat troep onder de lens van mijn camera zat, maargoed jammer dan.
Heb geen zin om het schoon te maken, gebruik hem toch nooit

Let me know what you think about it

(Nog niet af by the way )
  maandag 21 april 2008 @ 08:11:15 #168
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58196048
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nice

Waar in Grunn?
Porcupine Tee - Normal
  maandag 21 april 2008 @ 09:01:03 #169
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58196524
Prullenbak: 30 euri appie hap
Keuken: accesoires etc had ik al.. gekregen etc heb nu wel nog nieuw kookplaatje en vriezertje gekocht.
Oven had ik ook al (uit bedrijf ouders)
Rieten stoel: bij kamer
Zwart met kleurtjes stoel: gekregen
Bed: Ikea 159 ofzoiets toen. Ook matras enz gekocht maar dat niet ikea
klerenkast: bij kamer
'zonnebloem'tafeltje: zelf gemaakt op vorige school. Zo ook gele poefje en voetenbankje
Tvkastje: zelf gekocht 29 euri Ikea
Paarse stoel: koopjeshoek ikea..
Buro: bij kamer
Plank: ikea lack prijs weet zo niet
Zwarte stoel bij buro: bij koop ofzo gekocht prijs weet ik ook niet meer..
Kastje op badkamer: ikea 29euri
handdoeken etc: 5 gekregen, 3 gekocht voor wat extra

Dan de accesoires etc, heb heel veel voor verjaardag enzo gekregen, ook wat kleinere dingen zelf gekocht op vakantie enzo.. Bij bestellingen ofzo kijk ik altijd wat ik er gratis bij krijg, als ik er wat mee kan ben ik al eerder geneigd om echt iets te gaan bestellen kost geld en scheelt geld haha

Zou even niet weten wat ik totaal kwijt ben.. Maar doe er zeker 8 jaar mee (misschien erna ook wel) dus dan valt t wel mee per jaar moet ik zeggen..

Op mijn kamer in rotterdam had ik al een bank, salontafel, buro, servieskast uit ons oude huis, dus ook niks voor betaald, daarnaast hadden we plek om het op te slaan dus is het gerecycled

Voor me carriere in Antwerpen heb ik niet veel bijgekocht moet ik zeggen.. Alleen prullenbak, vriezer, kookplaatje, er komt nog een ventilator
pi_58198525
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:11 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nice

Waar in Grunn?
Helpman

En zijstraat van een zijstraat van de verlengde hereweg
  maandag 21 april 2008 @ 11:27:21 #171
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58199182
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:58 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Helpman

En zijstraat van een zijstraat van de verlengde hereweg
Nice. Haha ik zie net dat je ongeveer dezelfde prullenbak als ik heb
Porcupine Tee - Normal
pi_58202392
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Senseo bedienbaar vanuit bed
pi_58202941
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Toffe kamer!

Jammer dat het in helpman is
  maandag 21 april 2008 @ 14:50:48 #174
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58203380
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nice
pi_58203679
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Goover het volgende:

[..]

Senseo bedienbaar vanuit bed
Haha, ja handig hè
Maargoed, ik gebruik dat ding bijna nooit. Hij staat wel lekker centraal.:Y
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef MaxC het volgende:

[..]

Toffe kamer!

Jammer dat het in helpman is
Haha, bedankt. Maar wat is er mis met Helpman? Ik vond het eerst ook vervelend, vooral met stappen etc.
Maar nu zie ik er toch echt de voordelen in. Lekker joggen in/langs het Hoornsemeer/Stadspark etc.
Heerlijk rustig etc. Daarbij is het 'maar' 5 minuten fietsen naarhet centrum en ik fiets ongeveer 20 min naar het Zernike
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:50 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

Nice
Danku
quote:
Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nice. Haha ik zie net dat je ongeveer dezelfde prullenbak als ik heb
Mja, ik heb een 2e hands'je gekocht. Nieuw zijn ze veel te duur. Deze is nieuw ongeveer 130 euro.
Heb hem zelf met een paar deukjes en krasjes voor 25 kunnen ophalen
pi_58215670
Kan je die foto's niet kleiner maken? Normaal verkleint ie die bij mij automatisch maar nu niet?
pi_58215964
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan je die foto's niet kleiner maken? Normaal verkleint ie die bij mij automatisch maar nu niet?
Hmm, niet? Bij mij wel namelijk
  maandag 21 april 2008 @ 23:51:31 #178
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58216118
Schalen is iets anders als resizen, gekke Henkie.
Ik ga naar huis.
pi_58216378
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:51 schreef nietzman het volgende:
Schalen is iets anders als resizen, gekke Henkie.
Dus ligt het aan mij of wat? *niet snapt gezicht trekt*.
pi_58216496
Van Nietzman moet je je niet te veel aantrekken. Daar hebben wel meer mensen moeite mee, om hem te snappen
  dinsdag 22 april 2008 @ 00:08:37 #181
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58216513
Ehm hij heeft wel degelijk een punt hoor pisvlek.
pi_58216524
  dinsdag 22 april 2008 @ 00:18:19 #183
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58216725
Pisvlek.
Ik ga naar huis.
pi_58216778
Rustig allemaal!
Ontopic
pi_58216787
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:18 schreef nietzman het volgende:
Pisvlek.
En Nietzman, ga jij eens snel terug naar het Groningen Stad topic
pi_58219638
TVP. Bekende gezichten hier.
Don't think twice, it's all right.
pi_58220568
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:44 schreef JH87 het volgende:
TVP. Bekende gezichten hier.
Je kent mijn gezicht niet eens
pi_58220638
Figure of speech, pauper.
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:13:04 #189
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58224938
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:46 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Whaha! Ik zat met hetzelfde probleem. Mijn bank kon ook maar niet door het trapgat
Maar dankzij mijn vader is het allemaal gelukt

Ik zal ook weer eens foto's maken van mijn kamer
dat is zo shit! Moest laatst iemand verhuizen, die had een kast die door de eerste twee trappen heen paste maar bij de laatste bleef ie muurvast steken
Bleek die laatste trap recentelijk te zijn aangepast, hij was smaller gemaakt ivm een nieuwe rioolbuis die ernaast liep. Moesten we de achterkant van de kast slopen. Terwijl de kast vast zat in het trappengast moest er iemand in klimmen en de kast van binnenuit demonteren... Uiteindelijk is 't gelukt, maar daar zijn wat scheldwoorden van iedereen aan te pas gekomen

Achteraf zijn dat soort dingen altijd leuk om mee gemaakt te hebben, maar op het moment zelf toch echt niet.
pi_58227299
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:13 schreef zwahiel het volgende:

[..]

dat is zo shit! Moest laatst iemand verhuizen, die had een kast die door de eerste twee trappen heen paste maar bij de laatste bleef ie muurvast steken
Bleek die laatste trap recentelijk te zijn aangepast, hij was smaller gemaakt ivm een nieuwe rioolbuis die ernaast liep. Moesten we de achterkant van de kast slopen. Terwijl de kast vast zat in het trappengast moest er iemand in klimmen en de kast van binnenuit demonteren... Uiteindelijk is 't gelukt, maar daar zijn wat scheldwoorden van iedereen aan te pas gekomen

Achteraf zijn dat soort dingen altijd leuk om mee gemaakt te hebben, maar op het moment zelf toch echt niet.
Zelfde situatie eens gehad bij mij in huis, 1e trap ging prima 2e niet meer. Dus naar de bouwmarkt, touwtje halen, hele huis optrommelen en hijsen dat ding. Door het raam ging het beter

Ik heb zondag bij Ikea bijna mijn hele kamer bij elkaar gezocht.

Kast + bureau = http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20116071 (berken)
Kledingkast = http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40022180
Bank = http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89841362 (zwart, 2e hands van huisgenoot)
Tv kastje = http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00086683 (wit)
Keuken kastjes = http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30108221 (wit)

Nu alleen nog een mattras, vloerbedekking en een potje verf, dan heb ik alles uitgezocht. Volgende week ff langs Ikea om alles op te halen (samen met een vriend die er werkt = 15% korting)

En vanaf maandag kan ik mijn nieuwe grotere kamer in
pi_58228917
Leuk al die fotootjes, k zal mijn hokje ook eens op de foto zetten. Ik vind xuanery's plekje erg leuk ingericht!
pi_58229592
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:44 schreef JH87 het volgende:
Figure of speech, pauper.
pi_58229644
Hm?
pi_58229938
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:28 schreef JH87 het volgende:
Hm?
pi_58230034
Laten we het maar weer op studentenkamers gaan hebben dan.
pi_58230042
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:46 schreef JH87 het volgende:
Laten we het maar weer op studentenkamers gaan hebben dan.
op of over?
pi_58230055
Over.
pi_58230090
Oké, ontopic
pi_58230116
quote:
Mooie kast , zo eentje moet ik ook nog eens gaan halen.
pi_58230144
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:50 schreef Deliah het volgende:

[..]

Mooie kast , zo eentje moet ik ook nog eens gaan halen.
Ik koop straks een Pax Lomen kast van Ikea
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:25:30 #201
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58230812
Ik wil ook nieuwe spulletjes maar ik heb geen plek meer
In de zomer even voor een bank kijken die wel door t trappengat past
pi_58230870
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:25 schreef Fancy_Me het volgende:
Die van de ikea is best klein toch? En anders kan je er altijd nog over denken om twee stoeltjes te kopen ipv een bank .
pi_58231079
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:25 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik heb nog wel veel ruimte over, maar heb geen idee hoe ik het allemaal neer moet gaan zetten eigenlijk :$
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:36:02 #204
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58231097
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Die van de ikea is best klein toch? En anders kan je er altijd nog over denken om twee stoeltjes te kopen ipv een bank .
Die klippan past niet door het trappengat en dat is beetje mijn probleem, en ik heb 2 banken maar die passen er ook niet door.. Ook niet door t raam als ik t zou hijsen met een kraantje of wat dan ook.
Maar ik heb hier stoeltjes staan en ik mis een bank

ga in de vakantie kijken voor een elementenbank. zo eentje die je in elkaar kunt 'klikken' zo kun je ook nog varieeren
pi_58231105
Ik kan in mijn kamer niets meer kwijt.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:37:39 #206
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58231134
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Ik heb nog wel veel ruimte over, maar heb geen idee hoe ik het allemaal neer moet gaan zetten eigenlijk :$
ik weet t ong wel, maar wat ik heel graag wil past niet.. kom 10cm te kort door die stomme verwarming

Maar ik ben een schuivert.. probeer steeds beetje te veranderen
Hoe groot is jou kamertje? heb niet super veel zin om terug te lezen
Mijne is ong 30m2 ofzoiets.. weet niet eigenlijk
pi_58231183
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

ik weet t ong wel, maar wat ik heel graag wil past niet.. kom 10cm te kort door die stomme verwarming

Maar ik ben een schuivert.. probeer steeds beetje te veranderen
Hoe groot is jou kamertje? heb niet super veel zin om terug te lezen
Mijne is ong 30m2 ofzoiets.. weet niet eigenlijk
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En: ongeveer 23m2
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:41:16 #208
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58231225
ik vind jou kamertje kei leuk.. vooral die rode muur met zwart en wit gecombineerd.. ben er weg van, die kleurenstelling

*kijkt jaloers beetje
pi_58231306
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:41 schreef Fancy_Me het volgende:
ik vind jou kamertje kei leuk.. vooral die rode muur met zwart en wit gecombineerd.. ben er weg van, die kleurenstelling

*kijkt jaloers beetje
x 50

Danku
pi_58231324
Heb je toevallig nog tips voor de gordijnen? Ik moet nog steeds een stel kopen, maar kom
er maar niet uit welke kleur het moet zijn..
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:55:25 #211
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58231514
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Heb je toevallig nog tips voor de gordijnen? Ik moet nog steeds een stel kopen, maar kom
Ik zou kijken voor iets met zwart en wit.. en als je hele mooie ziet met beetje rood erin..
Ik zou wel voor zwart of wit gaan, kun je met accesoires meer kleur geven
Gordijnen bepalen de hele ruimte, dus om de rest van je kamer beetje rustig te houden zou ik dit ook rustig doen. misschien (middelgroot tot grote) blokken of een ander rustig patroontje??

Zelf heb ik wit met zwarte bloemen erop, maar dat is een beetje meer meisjes
pi_58231570
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:55 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

Ik zou kijken voor iets met zwart en wit.. en als je hele mooie ziet met beetje rood erin..
Ik zou wel voor zwart of wit gaan, kun je met accesoires meer kleur geven
Gordijnen bepalen de hele ruimte, dus om de rest van je kamer beetje rustig te houden zou ik dit ook rustig doen. misschien (middelgroot tot grote) blokken of een ander rustig patroontje??

Zelf heb ik wit met zwarte bloemen erop, maar dat is een beetje meer meisjes
Ja juist, ik kreeg ook een keer de tip om een fel soort groen te doen. Waardoor je meer kleur krijgt. Maar dat wil ik eigenlijk niet, de gordijnen springen er dan te veel uit zeg maar. Maargoed, waar zeur ik over? Het zijn maar gordijnen, aan de andere kant...
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:00:19 #213
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58231615
Groen is gewaagd, maar is duurder om te vervangen.. Accesoires kun je makkelijker vervangen, denk aan kussentjes.. deze in felgroen ofzo geeft ook een heel ander beeld.. en een stukkie goedkoper..

En nu ga ik eten
pi_58231968
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Ligt er ook een beetje aan of je gordijnen wilt om de kamer te verduisteren, of meer voor de sier.
Om het echt donker te kunnen maken zou ik als ik jou was voor een donkere kleur gaan. Anders maakt het niet echt uit.
Beetje neutraal lijkt me wel handig. Zoals al gezegd: kleur kun je beter in accesoires doen.
pi_58232099
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:20 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan of je gordijnen wilt om de kamer te verduisteren, of meer voor de sier.
Om het echt donker te kunnen maken zou ik als ik jou was voor een donkere kleur gaan. Anders maakt het niet echt uit.
Beetje neutraal lijkt me wel handig. Zoals al gezegd: kleur kun je beter in accesoires doen.
Hmm, ja moet wel een beetje verduisterende werking hebben. Anders kan ik net zo goed vitrages ofzo kopen
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:43:31 #216
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58235463
Is misschien lamellen (die verticale) niet een idee, kun je ernaast gewoon gordijnen pakken die je mooi vind. Of eventueel lamellen en showbanen, dus geen gordijnen die helemaal dichtgaan. Dit is ook leuk voor de sfeer daarnaast hoef je er minder op te letten of ze verduisterend zijn of niet. Je kunt gordijnen ook laten voeren, maar dat word echt een stuk duurder..

Keuze zat
pi_58358757
Gisteren mijn huisgenote helpen te verhuizen, al haar zooi is nu weg. Het klussen kan beginnen en dan hoop ik over een week te kunnen verhuizen naar mijn nieuwe kamer
pi_58363929
Jaaaa ik heb een kamer in Nijmegen Oost, lekker dicht bij het centrum.
Voor de Nijmegenkenners, het is aan de Groesbeekseweg, tegenover Blixem.
Hij is 23 m2 en ik betaal er 275 euro voor. Heb gister gehoord dat ik em krijg en heb vandaag al de sleutels gekregen.
Dusss vanaf morgen klussen en dan binnenkort hier foto's
It Ain't Necessarily So
  maandag 28 april 2008 @ 19:22:45 #219
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58364785
ben benieuwd
pi_58373041
Foto's voor en na?
pi_58375297
Gefeliciteerd Sann! Mooie prijs voor 23 m2 . Ben erg benieuwd naar je foto's ^^
pi_58375407
Ik ben ondertussen begonnen met verven, het bed was lelijk groen/blauw/iets en wordt gewoon mooi wit:

Ik hoop dat de foto het doet, anders hoor ik het wel

[ Bericht 19% gewijzigd door Goover op 29-04-2008 10:39:28 (Foto deed het niet) ]
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:02:48 #223
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58375497
foto doet t niet

Ik doe ze uploaden met http://picoodle.com/ kun je nog kleiner maken en word t klikbaar
pi_58376105
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Fancy_Me het volgende:
foto doet t niet

Ik doe ze uploaden met http://picoodle.com/ kun je nog kleiner maken en word t klikbaar
Ik heb een eigen server waar hij op kan, hij zou het nu dus moeten doen .
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:41:14 #225
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58376130
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:39 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik heb een eigen server waar hij op kan, hij zou het nu dus moeten doen .
oh maar hij doet t bij mij vind t wel een aparte kleur van je bed.. en hoogslaper.. zo te zien ook 2persoons..

oh en je hebt een schouw.. die had ik ook op me oude kamertje..
pi_58376180
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:56 schreef Goover het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met verven, het bed was lelijk groen/blauw/iets en wordt gewoon mooi wit:
Dat wit zal een stuk beter uitzien.
pi_58376380
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

oh maar hij doet t bij mij vind t wel een aparte kleur van je bed.. en hoogslaper.. zo te zien ook 2persoons..
Ja, ik heb hem gefixed in de originele post. Het bed was idd een aparte kleur, daarom wordt hij nu wit. Het is een bed van 140x200 officieel een twijfelaar geloof ik.
quote:
oh en je hebt een schouw.. die had ik ook op me oude kamertje..
Ja het is nog best een stijlvol ding ook, mooi strak zwart.
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef Deliah het volgende:

[..]

Dat wit zal een stuk beter uitzien.
Zeker, nu de eerste laag er op zit lijkt het bed ook kleiner en minder aanwezig, ik ben er erg blij mee .
pi_58381227
Mijn kamer,
In Groningen net iets buiten centrum maar wel dichtbij de faculteit.
18 vierkante meter, 290 incl en 4 hele leuke huisgenoten:

dinsdag 29 april 2008 @ 17:40:50 #229
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58384275
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:07 schreef MaxC het volgende:
Mijn kamer,
In Groningen net iets buiten centrum maar wel dichtbij de faculteit.
18 vierkante meter, 290 incl en 4 hele leuke huisgenoten:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap je op de bank?
Porcupine Tee - Normal
pi_58387684
wat een teringrommel zeg, had je niet even op kunnen ruimen voordat je de foto's maakte?
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:47:48 #231
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58387821
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Slaap je op de bank?
hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezen

maar vind m ook beetje rommelig en erg vol bij t raam..
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:51:32 #232
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58387906
Ik vind de rommel nog best meevallen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:50:53 #233
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58389185
dan ben ik beetje netjes, ruim regelmatig op en kan niet zo heel erg tegen rommel.. (veel los slingerende spullen dan.)
In drukke periodes is er bij mij ook wel rommel, heb dan vaak geen zin om even schoon te maken en dat is dan ook wel te zien Voor de zomervakantie mest ik heel mijn kamer uit, dingen van afgelopen jaar die ik niet meer nodig heb gooi ik weg, en anders gaat t naar me slaapkamer bij me ouders. Scheelt weer met de verhuizing een aantal vuilniszakken

maar ach, ieder zijn ding he. Vind t verder wel een leuke kamer, maar mis idd t bed
pi_58389215
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Maar dat hoeft niet altijd zo, mijn 1e studenten kamer was ook strak ingericht met hoofdzakelijk nieuwe (niet van de Ikea) spullen. Voor een groot gedeelte zelf gespaard, mn ouders droegen ook wat bij, de kamer was niet reuze groot, maar met 11m2 en dubbele deur naar eigen tuin van 20m2 ruim voldoende.
*kuch* Je klerenkast? En je slaapbank? *kuch*
pi_58389476
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

*kuch* Je klerenkast? En je slaapbank? *kuch*
Alleen mn slaapbank, dat is dus hoofdzakelijk niet van Ikea
pi_58389564
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:05 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Alleen mn slaapbank, dat is dus hoofdzakelijk niet van Ikea
Je klerenkast was niet nieuw.
En daarnaast had je nog maar één kastje ofzo. Dus 'hoofdzakelijk'. Mwah mwah.
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:11:41 #237
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58389611
Ga huilen.

>> <<
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:29:06 #238
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58389968
Mijn verzameling van glazen heb er nog meer (min 20 nog in dozen), maar dat paste niet meer

t is nu al een gestapel geweest zoals je ziet
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:35:33 #239
190186 hierissieweer
pi_58391476
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:29 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn verzameling van glazen heb er nog meer (min 20 nog in dozen), maar dat paste niet meer

[ link | afbeelding ]

t is nu al een gestapel geweest zoals je ziet
AHHH, sorrie maar jouw verzameling is mijn grootste nachtmerrie! Ik hou niet van verschillende glazen, serviezen en bestek. Ik vind het armoedig/gewoon niet fijn.
Maar als jij er gelukkig mee bent, dan heb je mijn zegen!
pi_58391571
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

AHHH, sorrie maar jouw verzameling is mijn grootste nachtmerrie! Ik hou niet van verschillende glazen, serviezen en bestek. Ik vind het armoedig/gewoon niet fijn.
Maar als jij er gelukkig mee bent, dan heb je mijn zegen!
Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagen .
  woensdag 30 april 2008 @ 01:32:58 #241
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_58393089
ik doe al anderhalf jaar met twee glazen, waarvaan laatst eentje stuk is gegaan trouwens. ik zuip het liefst uit mokken.
  woensdag 30 april 2008 @ 08:51:49 #242
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58394663
Ik heb mijn glazen bijna allemaal gekregen. Minstens anderhalve kast
Zoveel glazen zijn wel handig met feestjes enzo

Moet eens gaan kijken naar een huis voor om mijn glazen
  woensdag 30 april 2008 @ 08:53:25 #243
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58394669
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagen .
Heb geen duur servies! Die had ik van me oma gekregen.. Onbetaalbaar dus
  woensdag 30 april 2008 @ 12:49:23 #244
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58397029
quote:
Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef xuanery het volgende:
ik doe al anderhalf jaar met twee glazen, waarvaan laatst eentje stuk is gegaan trouwens. ik zuip het liefst uit mokken.
glazen zijn alleen maar een overbodig tussenstation tussen je mond en de fles!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58400006
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Slaap je op de bank?
Achter de bank ligt nog een matras waar ik op slaap, ik zit er net een week in en heb het bed al besteld maar is nog niet binnen.
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:47 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezen

maar vind m ook beetje rommelig en erg vol bij t raam..
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallen Bovendien hou ik er van om allemaal gadgets van verkleedfeesten etc. te bewaren en op te hangen(vleugels zijn van Valentijnsfeest(cupido enzo ) )
  woensdag 30 april 2008 @ 18:06:45 #246
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58400907
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:45 schreef MaxC het volgende:
-knip-

Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallen Bovendien hou ik er van om allemaal gadgets van verkleedfeesten etc. te bewaren en op te hangen(vleugels zijn van Valentijnsfeest(cupido enzo ) )
haha grappig
pi_58453392
Ik zit nu in ons nieuwe 'studentenhuis' . Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, maar het ziet er gaaf uit .

Ik merk nu pas trouwens hoeveel er in mijn oude studentenkamertje pastte van 15m2.. Hier staan 5 kamers vol dozen/troep/meubels/etc.. . (helft daarvan is van vriendin maar toch). Duurt nog wel even voor we alles uitgepakt hebben!
pi_58454936
Heb net een barretje gefixt in m'n woonkamer, zwart blad met chrome poten, ziet er wel puik uit al zeg ik 't zelf. Ik heb ook de stopcontacten en dergelijk wit/bruin plastic spul aan de zwarte muur in matzwart gespoten. Binnenkort foto's.

edit
foto'tje gemaakt...

inclusief flesjesopener aan de muur

is nog niet helemaal af... de klok moet namelijk nog wat hoger, onder het plankje komen nog houders voor wijnglazen en aan de voorkant van de plank komen nog van die flessenhouders met doseerdop.. verder ga ik tussen de bar en het plankje nog een kleine touchscreen van een autoradio plaatsen, waarop de muziek te regelen zal zijn..

[ Bericht 39% gewijzigd door illusions op 03-05-2008 15:36:34 ]
  zaterdag 3 mei 2008 @ 21:36:14 #249
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58460954
Mooi zeg! Netjes gedaan.
  maandag 5 mei 2008 @ 13:24:04 #250
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58489971
Leuke bar!

Bij mij moeten er nog steeds planken komen boven de keuken, dat zou echt enorm schelen. En een nieuwe krabpaal voor de katten. En een nieuwe tv want m'n oude is nu echt op (dat mag ook wel na 11 jaar ).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 5 mei 2008 @ 20:54:28 #251
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_58498472

Bed.

Kamer kant 1.

Bureauperspectief.

Salontafelperspectief.

Kamer kant 2.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:58:06 #252
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58498601
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:54 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]

Bed.

[ afbeelding ]

Kamer kant 1.

[ afbeelding ]

Bureauperspectief.

[ afbeelding ]

Salontafelperspectief.

[ afbeelding ]

Kamer kant 2.
Heb je goed voor elkaar! Hoeveel betaal je daarvoor per maand?
pi_58498922
Sjiek!
pi_58498953
Goed, ik ben klaar met verhuizen, pic's!

Nog een foto van het tapijt leggen:

Eindresultaat:

De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden door een lap stof van de markt oid...
  maandag 5 mei 2008 @ 22:55:18 #255
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_58501749
wat een prachtige stekkies, goover en arneaux! zo groot en mooi wit en goed ingericht enzo. ik ben best jaloers!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 01:01:06 #256
190186 hierissieweer
pi_58504018
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind je kastje helemaal geweldig(die met de schoenen eronder)
pi_58508806
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef xuanery het volgende:
wat een prachtige stekkies, goover en arneaux! zo groot en mooi wit en goed ingericht enzo. ik ben best jaloers!
thanks

Alleen wordt ik nu al gek van mijn tapijt, je ziet echt ELK stofje liggen Gewoon ff wennen hoop ik...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:16:09 #258
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58509492
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef Goover het volgende:

Nog een foto van het tapijt leggen:
[ afbeelding ]

Eindresultaat:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden door een lap stof van de markt oid...
[ afbeelding ]
Lichtelijke jaloezie
Maar je bed is wel echt sjiek geworden.. En dat handdoek van 100025gulden

-edit- niet goed gekeken
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:17:03 #259
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58509512
@ Goover, waar woon je?
Porcupine Tee - Normal
pi_58510569
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:16 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

Lichtelijke jaloezie
Maar je bed is wel echt sjiek geworden.. En dat handdoek van 100025gulden

-edit- niet goed gekeken
Ik heb 2x 25, 1x 1000 en 1x 100 geloof ik . En die moet ik toch ergens te drogen hangen...
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:17 schreef StarGazer het volgende:
@ Goover, waar woon je?
Leiden, even buiten de grachten in een super relaxe straat.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 20:08:22 #261
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_58518313
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ik vind je kastje helemaal geweldig(die met de schoenen eronder)
Thx! Ben er zelf ook erg blij mee.
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:09:41 #262
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58531019
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik heb 2x 25, 1x 1000 en 1x 100 geloof ik . En die moet ik toch ergens te drogen hangen...
[..]

haha, dat viel me gewoon (bijna) als eerst op..
Hee dat ken ik haha
pi_58537154
Mooie kamer Goover!
Waar heb je die vierkanten vandaan waar je cd's in staan?
pi_58539041
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:48 schreef Kekaa het volgende:
Mooie kamer Goover!
Waar heb je die vierkanten vandaan waar je cd's in staan?
Waren van Ikea, heb ik al een tijdje, maar volgens mij hebben ze die niet meer . Ik kon ze iig niet vinden, ik heb er nl nog een nodig, deze zijn vol ....
pi_58540032
pi_58549618
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef Goover het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Gast, je hebt wel echt een fakking lelijke systeemkast
pi_58685297
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef Wootism het volgende:

[..]

Gast, je hebt wel echt een fakking lelijke systeemkast
Nou ik vind hem wel mooi
pi_58686127
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:09 schreef Goover het volgende:

[..]

Nou ik vind hem wel mooi
pi_58688511
Ik vind hem niet mooi, maar ieder zijn smaak.
pi_58730817
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Goover het volgende:

Zal zeker wel wat gekost hebben gezien het pitoreske (Desperate Houswives-achtige) omgeving
75 topics = FIN
pi_58731409
quote:
[ afbeelding ]

Bed.

[ afbeelding ]

Kamer kant 1.

[ afbeelding ]

Bureauperspectief.

[ afbeelding ]

Salontafelperspectief.

[ afbeelding ]

Kamer kant 2.
JC, wat ben jjij voor oud wijf. Met je buddha.

[ Bericht 0% gewijzigd door skiczukie op 17-05-2008 20:14:53 ]
pi_58731486
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:41 schreef Goover het volgende:

[..]

Alleen wordt ik nu al gek van mijn tapijt, je ziet echt ELK stofje liggen
Omg. Dit is nog erger.
pi_58736897
Leuk huis arneaux!
pi_58736913
Ik ga morgen proberen nieuwe foto's te maken!
  zondag 18 mei 2008 @ 22:11:24 #275
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_58751009
quote:
Op zondag 18 mei 2008 01:19 schreef enter het volgende:
Leuk huis arneaux!
Danke schön! Er worden nog 2 muren geverfd binnenkort!

What 'bout your pics?
pi_58757732
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Omg. Dit is nog erger.
Ik ben er al overheen gelukkig.

Maar als je net zelf tapijt hebt gelegd, wat ook nog eens niet heel goedkoop was, dan wil je het graag een beetje netjes houden...
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:49:13 #277
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_58862861
In juli krijg ik de sleutel, maar sinds ik die kamer heb gezien loop ik al in te richten en zo gaat het worden: (denk ik )

Ik post wel foto's als ik ze heb!
Details over de kamer: 25 m2, 350 inclusief, gedeelde grote badkamer & grote keuken (denk beiden ook zo'n 20m2) met 4 anderen. In Maastricht, wyck, vlakbij cs en 10 minuten lopen van het vrijthof!

Bed + matras: krijg ik van oma voor m'n slagen (L)
Banken: heb ik al
Salontafel: 16,95 (Ikea)
Bijzettafeltje: 9,95 Ikea
Gardarobekast: 141,- (ikea, PAX zelf samenstellen)
Bureau+bureaustoel: heb ik al
Vloerkleed: 70,- Ikea
Laminaatvloer: ongeveer 150 (4,95/m2 en nog plintjes)
Eettafel: heb ik al
Stoeltjes: 50,- stuk ikea
Koelkast: 170,- max
Kastje voor tv: heb ik al

En dan nog dingen als kussens, vaasjes, fotolijstjes etc, maar die vraag ik wel voor m'n slagen
Ik ga veel werken deze vakantie, zo'n 3 dagen per week (8u per dag), dus het moet maar lukken.

Dikke kans trouwens dat als ik eenmaal foto's post in juli het er weer heel anders utiziet, maar dat zie ik dan wel. Het is gewoon een leuke examen-afleiding om die dingen te plannen!
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:57:45 #278
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58863053
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef Liebe het volgende:
In juli krijg ik de sleutel, maar sinds ik die kamer heb gezien loop ik al in te richten en zo gaat het worden: (denk ik )

[ afbeelding ]

Ik post wel foto's als ik ze heb!
Details over de kamer: 25 m2, 350 inclusief, gedeelde grote badkamer & grote keuken (denk beiden ook zo'n 20m2) met 4 anderen. In Maastricht, wyck, vlakbij cs en 10 minuten lopen van het vrijthof!

Bed + matras: krijg ik van oma voor m'n slagen (L)
Banken: heb ik al
Salontafel: 16,95 (Ikea)
Bijzettafeltje: 9,95 Ikea
Gardarobekast: 141,- (ikea, PAX zelf samenstellen)
Bureau+bureaustoel: heb ik al
Vloerkleed: 70,- Ikea
Laminaatvloer: ongeveer 150 (4,95/m2 en nog plintjes)
Eettafel: heb ik al
Stoeltjes: 50,- stuk ikea
Koelkast: 170,- max
Kastje voor tv: heb ik al

En dan nog dingen als kussens, vaasjes, fotolijstjes etc, maar die vraag ik wel voor m'n slagen
Ik ga veel werken deze vakantie, zo'n 3 dagen per week (8u per dag), dus het moet maar lukken.

Dikke kans trouwens dat als ik eenmaal foto's post in juli het er weer heel anders utiziet, maar dat zie ik dan wel. Het is gewoon een leuke examen-afleiding om die dingen te plannen!
Ziet er leuk uit! Mag ik vragen met welk programmaatje jij dat gemaakt hebt?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:58:39 #279
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_58863073
http://www.floorplanner.nl en dan printscreen.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:59:37 #280
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58863091
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef Liebe het volgende:
http://www.floorplanner.nl en dan printscreen.
Snelle reactie, bedankt! Ik neem over 7 daagjes de grootste kamer hier over, dan ga ik eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Weet de exacte maten nog niet.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:13:03 #281
190186 hierissieweer
pi_59284725
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Snelle reactie, bedankt! Ik neem over 7 daagjes de grootste kamer hier over, dan ga ik eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Weet de exacte maten nog niet.
en?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:08:00 #282
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_59292749
Ik ga binnenkort mijn eigen kamertje 's onder handen nemen, en dan zie ik wel verder in hoeverre ik kom in de huiskamer. Eerst ben ik nog druk doende met afstuderen. Scriptie moet deze week af zijn en 't ziet er goed uit. Kost wel klauwen met tijd zeg!
pi_59368653
Barretje geupgrade met een flessenhouder en beugeltjes voor wijn- en champagneglazen. Voorlopig is de flessenhouder nog aan de plank geklemd, maar deze wordt nog op de muur gemonteerd. Aan de andere kant komt er ook nog 1 bij.

Ben nog van plan om een kleine 12" touchscreen om de muziek te regelen aan te brengen onder de glazen. Deze zal samen met de beamer worden aangesloten op de mediacenter PC.
pi_59371277
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef illusions het volgende:
Barretje geupgrade met een flessenhouder en beugeltjes voor wijn- en champagneglazen. Voorlopig is de flessenhouder nog aan de plank geklemd, maar deze wordt nog op de muur gemonteerd. Aan de andere kant komt er ook nog 1 bij.

[ afbeelding ]

Ben nog van plan om een kleine 12" touchscreen om de muziek te regelen aan te brengen onder de glazen. Deze zal samen met de beamer worden aangesloten op de mediacenter PC.
Je heb smaak!
pi_59416353
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef illusions het volgende:

[ afbeelding ]

Waar heb je die flessenhouder vandaan? En is hij een beetje stevig, lijkt me ideaal die dingen
Fingerspitzgefühl
pi_59421232
Duim even voor me... sta op nummer 2 voor een flatje samen met een vriendin. Als die 1e nou afzegt hebben we em!
pi_59431741
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:27 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Waar heb je die flessenhouder vandaan? En is hij een beetje stevig, lijkt me ideaal die dingen
Bij de Sligro/VEN. Is heel erg stevig, viel mij ook al reuze mee.
  maandag 16 juni 2008 @ 14:41:38 #288
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_59432723
Hier heeft ook een slaapkamer upgrade plaatsgevonden, nieuwe boxspring en nieuwe kastjes en lampjes

Voor

Na

[ Bericht 65% gewijzigd door Borne op 16-06-2008 14:55:47 ]
pi_59438960
Ahh, dit ziet er allemaal veel te leuk uit. Ben op dit moment erg aan het zoeken naar een woning maar voor 250-300 krijg je niet echt iets leuks in Utrecht. Of het is net 20m2. Daar ga ik niet voor.

Iemand die iets kent? Mijn 'eisen':
- 2 kamers
- Eigen keuken en douche/toilet
- In Utrecht/Bunnik/Zeist/De Bilt.
- Niet al te hoog (flatwijs)

Edit: Ja het klopt dat je dit soort woningen goed kan vinden op woningnet, echter sta ik daar pas 2,8 jaar op.
pi_59439861
voor 250-300 euro 2 kamers eigen keuken en eigen badkamer?

Veel succes!! Dan moet je wel echt via woningbouw anders kom je er niet denk ik!
(Hier in Den-bosch iig, in Utrecht lijkt het me ook vrij prijzig)
pi_59440239
Ja klopt Loelette, mijn eisen zijn een beetje hoog ;-). Maar voor minder kan ik net zo goed hier blijven. Tenzij de nood echt hoog word. De sshu heeft overigens ook dit soort kamers wel, maar dan moet je gewoon een beetje geluk hebben ;-).
  maandag 16 juni 2008 @ 19:38:57 #292
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59440284
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef daanoontje86 het volgende:
Ahh, dit ziet er allemaal veel te leuk uit. Ben op dit moment erg aan het zoeken naar een woning maar voor 250-300 krijg je niet echt iets leuks in Utrecht. Of het is net 20m2. Daar ga ik niet voor.

- 2 kamers

Edit: Ja het klopt dat je dit soort woningen goed kan vinden op woningnet, echter sta ik daar pas 2,8 jaar op.
Ga dan in godsnaam naar de randgemeenten, want voor die prijs kom je eigenlijk alleen uit bij de SSH, of anti-kraak. Er is ook zoiets als té veel eisen willen hebben.

Enfin, zodra huisgenoot weggaat neem ik de crappy huisbank hier over, en gaat alles verschoven worden. Dan valt eindelijk mijn kamer een beetje op zijn plaats, nu is het behelpen met eten op bed en een piepklein krukje als salontafel
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 16 juni 2008 @ 19:47:39 #293
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_59440534
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef daanoontje86 het volgende:

- 2 kamers

De enige manier waarop je ooit zo'n 'kamer' gaat krijgen, als je het al een kamer kan noemen, want wat jij beschrijft is een appartement, is als je een sociaalwoningbouw flatje huurt ergens achterin Zeist, met volle huursubsidie en in een sloopgebied Want voor 250 - 300 euro krijg je zelfs van de SSH alleen een kamer in één van de oudere de wooncomplexen. Een kamer op de IBB kost je al 240 euro per maand en jij wil er een compleet appartement voor? Get real

Ik woon op een semi-zelfstandig 'appartementje' dat voldoet aan jouw beschrijving en ik betaal alles bij elkaar zo rond 450 euro per maand en dat is omdat de huisbaas een oude vriend van mijn vader is en een prijsje gemaakt heeft.
pi_59441407
Overdrijven is ook een vak en je bent er wel erg goed in Sjoewe, dus daar verdien je punten. Maar als ik dus even op woningnet kijk dan vind ik minstens 20 woningen die aan mijn eisen voldoen. En soms zelfs meer (voorbeeld: 4K woning voor 243,- euro en hier zit dus een keuken douche en toilet bij) De enige reden dat ik hier nog niet helemaal in kom is omdat er te kort sta ingeschreven en iedereen met Urgentie overal terecht komt. Dus voor nu zijn mijn eisen inderdaad wat te hoog omdat ik zelf telaat ben geweest met het inschrijven, maar iemand die het gewoon had gedaan toen die 18 was had in mijn geval een prima kamertje/apartementje/villatje gehad ;-)

dus.. get real?
  maandag 16 juni 2008 @ 20:26:10 #295
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_59441812
Ja die prijzen zijn EXCLUSIEF alle lasten.
pi_59442139
Maar ook exclusief huursubsidie.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:51:23 #297
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_59442615
Dat is waar. Maar dat is ook niet een echte vetpot natuurlijk.

Maar reken er maar op dat je met gas/water/licht, gemeentebelastingen etc. en televisie nog tussen de 150 en 190 euro per maand bij je kale huur moet optellen.
pi_59442991
Ik heb het ook nooit over inclusief gehad?

Overigens zit water wel af en toe bij de service kosten inbegrepen
pi_59443071
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef daanoontje86 het volgende:
Ik heb het ook nooit over inclusief gehad?

Overigens zit water wel af en toe bij de service kosten inbegrepen
Water niet, verwarming wel.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:10:40 #300
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_59443157
Water is ook maar iets van een tientje per maand

Maar goed ik wens je succes, uiteindelijk willen we allemaal zo min mogelijk betalen natuurlijk.

Met bijna 4 jaar wachtlijst kom ik trouwens op dergelijke woningen over het almeen niet verder dan de helft of het derde deel van de lijst. Of je moet in het 'minder leuke' deel van kanaleneiland of overvecht gaan zitten, daar heb je met 4 jaar wel een kansje.
pi_59447403
Water kost niks nee, gas voor warm water (douche, verwarming) kost wel wat, en elektriciteit ook. Ik zit in een 3-kamer app. in Alkmaar voor 525, met een g/w/l rekening van 120 euro per maand. En dat is al via de woningbouw, wel een van de duurdere maargoed.

Voor 250 euro kom je niet eens in de buurt om een appartement te huren, en al helemaal niet in de plaatsen die jij noemt - laat me je wat dat betreft nu alvast uit de droom helpen. Ik denk dat het dubbele, zo'n euro of 500 een reëler bedrag is om aan te houden als je particulier gaat huren, en dan wordt het nog moeilijk. Huurmakelaars als DirectWonen e.d. kun je dan al vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')