quote:Op donderdag 10 april 2008 16:10 schreef Borne het volgende:
Welkom bij deel acht negen van het topic 'Studentenkamers'
Oeh nice! Je bureautafel is ook echt apart, heel leuk! Jee die bankquote:Op donderdag 10 april 2008 17:22 schreef Nietzz het volgende:
Mm, zal ik dan ook maar eens (na drie delen meelezen)
Info:
Eenkamerappartement in Arnhem, achter de Velperweg (ca. 5 minuten fietsen van centrum). Huur inclusief G/W/L en huursubsidie (=180 euro ruim): ongeveer 300 euro, opp: woon/slaapkamer 28,9 m2, gang 6,8 m2.
Het woongedeelte (en de kat wilde ook op de foto):
[ afbeelding ]
En nog een keer, met stukje boekenkast
[ afbeelding ]
En eettafel/bureau
[ afbeelding ]
In close-up (omdat ik zo blij ben met mijn blauw druifjes)
[ afbeelding ]
Keuken (ja, ik verzamel Grolsch-glazen, maar inmiddels is mijn kast vol, dus zoek nog een oplossing... en ik was te lui om die paar glazen af te wassen voor de foto ja). Keuken zit trouwens achter de bank.
[ afbeelding ]
Slaapgedeelte (rechts vanuit foto 1 gezien)...
[ afbeelding ]
... met frans balkon (had ik maar een écht balkon!)
[ afbeelding ]
En de gang (recht tov slaapgedeelte, en rechts van deze foto is de keuken)
[ afbeelding ]
De douche en wc zitten allebei in de gang, maar die kon ik niet fatsoenlijk op de foto krijgen omdat mijn gang daarvoor te smal wasIk ben een enorm buitenmens, dus ik mis tuin/balkon, maar op zich mag ik als student zeker niet klagen, dus dat doen we dan maar niet
Uhu ja ik vind het heel leuk ook, maar ik zou 'm zelf nooit in m'n kamer zetten, gewoon puur om het feit dat ik zulke printen niet mooi vind, tijgerprint ofzo.. niet mijn dingquote:Op donderdag 10 april 2008 17:30 schreef Nietzz het volgende:
Hehe, kan t me voorstellen van de bank. Op zich wil ik ooit wel een andere, een zwart-leren of grijze, maar kvind deze wel geinig en hij is zwart-wit, wat mijn ding is
Dit vroeg ik mij dus ook al af, wat kost nou zo'n inrichting ongeveer?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Hoe groot was iedereen zijn 1e kamer? Ik zie prachtige studio's en appartementen langskomen die 5000 euro koste om in te richten.
Ik zelf heb misschien net 300 euro uitgegeven en kamer is 18m2.
Mwah mijn inrichting is voornamelijk Ikea hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 19:17 schreef koene het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij dus ook al af, wat kost nou zo'n inrichting ongeveer?
Mijn 1e kamer was trouwens 250 vierkante meterquote:Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Hoe groot was iedereen zijn 1e kamer? Ik zie prachtige studio's en appartementen langskomen die 5000 euro koste om in te richten.
Naar wat ben je op zoek? En waar?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:35 schreef Sann het volgende:
Jezus, 4500 euro vind ik wel érg veel hoor.
Ik heb net mijn eerste kijkavond achter de rug, maar heb de kamer helaas niet gekregen, dus mijn bijdrage hier laat nog even op zich wachten.
Mijn kamer waar ik 1,5 jaar geleden 5 maanden gewoond heb (tijdelijke kamer in Duitsland voor een stageperiode)quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:06 schreef Matje-1989 het volgende:
Verdorie, niets TVP gewoon foto's posten
Ach we zijn beide student (21/22)quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef PeuRac het volgende:
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar dat is echt geen studenten kamer meerdat is gewoon een flink appartement
Wat de fack is dat voor appartement echt :Squote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ach we zijn beide student (21/22)en de prijs is ook meer naar studentenkamer (ong. 250e pp incl huursubsidie & gwe)
Of we het bij de gemeente aanmelden als 'studentenkamers' of een appartement weten we nog niet, er is kans dat we geen woonvergunning krijgen voor een appartement. Studentkamers mag dan wel.
Den Haag, 15 min fietsen naar scheveningen strand en 5/10 min. van centrum Den Haag. Deze zomer dus lekker in Den Haagquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik denk dat dit topic maar een andere naam moet krijgen idd.
Welke stad Sport_Life? Gefeliciteerd iig ^^!
Ben op zoek naar een kamer in Nijmegen Oost of centrum, max. 330 euro. Hoeft niet heel groot te zijn. Leuke huisgenoten als het kan.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Naar wat ben je op zoek? En waar?
Mijn kamer daar is gisteren verhuurd aan een anderquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef Sann het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een kamer in Nijmegen Oost of centrum, max. 330 euro. Hoeft niet heel groot te zijn. Leuke huisgenoten als het kan.
Mijn kamer daar is gisteren verhuurd aan een ander. Succes met zoeken, is best lastig in Nijmegen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef Sann het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een kamer in Nijmegen Oost of centrum, max. 330 euro. Hoeft niet heel groot te zijn. Leuke huisgenoten als het kan.
nou ik zou wel willen weten in welke wijk dit voor deze prijs nog te huren isquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:44 schreef Sport_Life het volgende:
Bij gebrek aan foto's, de inrichting maar:
[ afbeelding ]
Ga er per 1 mei wonen met vriendin!
In regentessekwartier, bij het Koningsplein. Iets met spelt en hooiberg enzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:46 schreef Charisma het volgende:
[..]
nou ik zou wel willen weten in welke wijk dit voor deze prijs nog te huren is
In Den Haag bijna onvoorstelbaar![]()
voor een woning met ca 50m2 betaal al gauw 600-700 euro huur in Den haag
leuke rokquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:52 schreef xuanery het volgende:
tvptje, morgen heb ik weer een camera en dan zal ik foto's maken van mijn stekkie in Zwolle. maar om het goed te maken hier wat foto's van mijn oude kamer (ben ik november vorig jaar uit vertrokken, had iets groters gevonden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kamer!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:52 schreef xuanery het volgende:
tvptje, morgen heb ik weer een camera en dan zal ik foto's maken van mijn stekkie in Zwolle. maar om het goed te maken hier wat foto's van mijn oude kamer (ben ik november vorig jaar uit vertrokken, had iets groters gevonden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kamer thuis is nog zo goed als intakt, behalve de audio/video spullen dan, die zijn eruit. Dus dan moet je wel alles nieuw(er) hebben. Je kan natuurlijk ook hier en daar wat bij elkaar halen, maar de ikea is wel makkelijk en dan heb je alles van een plek. Ik denk dat het interieur van mijn kamer ongeveer ¤1200 bij elkaar was. Dat is dan excl. pc / tv/ dvd en al die shit.quote:Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef Nosh het volgende:
De dingen en bedragen die hier voorbij komen, jezus.
Betrek vanaf mei eindelijk iets vasts (nu onderhuur, inclusief andermans meubels), tegen die tijd maak ik wel foto's. Hoop deze week nog de afmetingen te hebben, en te kijken hoezeer schilderen nodig is. Maar in totaal gaat er niet meer dan enkele honderden euro's uitgegeven worden, en zelfs dan is het niet veel meer dan een slaapbank, een paar boekenplanken, en iets van een bureau. De rest gaat vrolijk mee.
Vergeet ook niet dat Klussen&Wonen al meer het type student aantrekt die meer geld uittrekt voor zijn woning. Bovendien als je echt shabby woont ga je dat niet op de foto zettenquote:Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef Nosh het volgende:
De dingen en bedragen die hier voorbij komen, jezus.
Betrek vanaf mei eindelijk iets vasts (nu onderhuur, inclusief andermans meubels), tegen die tijd maak ik wel foto's. Hoop deze week nog de afmetingen te hebben, en te kijken hoezeer schilderen nodig is. Maar in totaal gaat er niet meer dan enkele honderden euro's uitgegeven worden, en zelfs dan is het niet veel meer dan een slaapbank, een paar boekenplanken, en iets van een bureau. De rest gaat vrolijk mee.
Het meeste koop je ook niet in 1x. Ik had idd tv, radio etc van thuis mee genomen, oude tafel ergens vandaan, stoelen idem. Kocht wel gelijk een nieuw bed/bank en wat kastjes. Na een paar maanden nog extra kasten, etc.quote:Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mijn kamer thuis is nog zo goed als intakt, behalve de audio/video spullen dan, die zijn eruit. Dus dan moet je wel alles nieuw(er) hebben. Je kan natuurlijk ook hier en daar wat bij elkaar halen, maar de ikea is wel makkelijk en dan heb je alles van een plek. Ik denk dat het interieur van mijn kamer ongeveer ¤1200 bij elkaar was. Dat is dan excl. pc / tv/ dvd en al die shit.
Gelukkig hebben wij in het huis alles gedeeld zoals potten, pannen, borden, bestek, stofzuiger enzo. Dat scheelt wel heel veel kosten en ook ruimte in je kamer
Ik heb 1,5 jaar lang op 11m2 gewoond!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:32 schreef tevebe het volgende:
Ik kan een kamer krijgen van 13m2, maar met mijn bed erin is er niet veel ruimte meer overDie kamer heeft wel een eigen badkamer.
Haha de kamer is 4,3 x 3,1 en alleen het bed is al 2,36x1,96quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:54 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar lang op 11m2 gewoond!. Vriend van me had 9m2, daar stond een bed + bureau in en dat was het
.
Woon nu nog in mn eerste kamer, 20m2. Moet de keuken, badkamer, wc en gang delen met 3 anderen.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
valt tegen hoor... Via een bemiddelingskantoor/makelaar is het niet te doen (dan betaal je eerste 3x de huur voor je er in mag). Particulier moet je een beetje mazzel hebben en dan zit je vaak zonder huurtoeslag.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:21 schreef Kekaa het volgende:
TVP
[..]
Het plan is te gaan verhuizen in de zomervakantie, mits er genoeg woonpunten zijn. Samen met een vriendin een huisje/appartementje/flatje lijkt ons veel beter en goedkoper (dan wel huursubsidie enzo).
http://xs.to/ kan je ze uploaden en dan de link hier in je post zettenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:21 schreef Kekaa het volgende:
TVP
[..]
Geen foto's, want uhm.... hoe plaats je die hier? Moeten zeker eerst ergens anders online staan?
De meeste mensen behangen of schilderen dan ook zelf een ruimte die ze betrekkenquote:dat beertjes behang is nog van de vorige bewoonster, deze hebben ze niet weggehaald voordat ik erin kwam
Ik dacht dat het vrij normaal was dat je een kamer gewoon wit afleverde. Dat is bij ons tenminste wel zo. Wil je dan een beertjesbehand, prima. Als je het maar weer wit aflevertquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
De meeste mensen behangen of schilderen dan ook zelf een ruimte die ze betrekken
Verder leuk kamertje, tenminste niet zo showroom-klinisch
Iedereen hier in huis heeft alles voor zichzelf..quote:Op woensdag 16 april 2008 09:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ach, 't ziet er wel grappig uit. Wel luxe zeg, een zolderkamer maar dan wel compleet met badkamer en keuken. Heeft iedereen dat in jouw huis of ben jij de enige die alles voor zichzelf heeft?
ZO! Gezellig hee!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:23 schreef skiczukie het volgende:
Sorrie dat ik mijn foto opnieuw spam, maar hij blijft toch eigenlijk wel fantastisch en ergens ook wel zielig hoe ik heb moeten leven. En tevens een tvp(tje).
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar deze ken je niet.Met de nieuwe huissleutels op 'tafel'.
Als ik zo moest leven, bleef ik bij mijn ouders wonenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker de hele dag je IKEA-cataloguskamer afstoffenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef Borne het volgende:
[..]
Als ik zo moest leven, bleef ik bij mijn ouders wonen![]()
Blikbieren zo'n bende
![]()
Als de inrichting daar weg zou komen had je een dikke pluim verdiendquote:Op woensdag 16 april 2008 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker de hele dag je IKEA-cataloguskamer afstoffen
Nee, maar als je dit topic zo eens doorneemt dan krijg je toch wel een vertekend beeld van een studentenkamer. De eerste paar jaar van m'n studie had ik echt geen cent te makken, en dan ga je keuzes maken. Toen woode ik ik liever in een afgeleefde grot, met 3e hands meubels.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:40 schreef Borne het volgende:
[..]
Als de inrichting daar weg zou komen had je een dikke pluim verdiend![]()
Het verschil tussen een cataloguskamer, of een bende waar je nog geen voet kunt verzetten is nog wel een verschilDeze reactie van jou zegt des te meer over de bende die jij in huis hebt.
Maar dat hoeft niet altijd zo, mijn 1e studenten kamer was ook strak ingericht met hoofdzakelijk nieuwe (niet van de Ikea) spullen. Voor een groot gedeelte zelf gespaard, mn ouders droegen ook wat bij, de kamer was niet reuze groot, maar met 11m2 en dubbele deur naar eigen tuin van 20m2 ruim voldoende.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar als je dit topic zo eens doorneemt dan krijg je toch wel een vertekend beeld van een studentenkamer. De eerste paar jaar van m'n studie had ik echt geen cent te makken, en dan ga je keuzes maken. Toen woode ik ik liever in een afgeleefde grot, met 3e hands meubels.
And I loved every minute of it. Dat hoort er ook gewoon bij, vind ik. Als je op een kleine kut kamer zit, dan blijf je tenminste niet binnen voor de buis of achter de pc plakken.
Maar goed, ik woon al een tijdje niet meer op een studentenkamer, dus de takkezooi heb ik ook van de hand moeten doen
Ik had op mijn kleine kamertje paar jaar geleden een paar van die Ikea boven-keukenkasten boven mn bed geplaatst. Was ideaal voor extra ruimte en kost weinig (nou ja als student is alles duur.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:54 schreef PeuRac het volgende:
Waar het vooral fout gaat voor mijn gevoel; is voldoende kast ruimte. Dat was in elk geval het probleem bij mij, ik kon mn zooi niet voldoende kwijt.
royal sadnessquote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij kun jij je beter richten op school, met name het vak Nederlands (communicatie) ipv hard werken.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef zwahiel het volgende:
Wat nou geld, dan ga je d'r 's voor werken... Sorry hoor wordt zo moe van al het volk dat roept het tijdens zijn of haar studie zo financieel moeilijk te hebben. Jezus, get a life and get a job. En niet lopen mouwen dat je d'r geen tijd voor hebt, want dat heb je wel.
Wie wat wil moet er wat voor doen.
* zwahiel werkt zit 4 slagen in de rondte om alles te kunnen betalen en doen wat hij wil.
Momenteel loop ik stage, werk daarnaast nog eens 12 tot 18 uur per week in de horeca, daarnaast heb ik nog diverse filmprojecten waarmee ik me bezighoud en klus ik hier en daar wat aan via projectjes op school (open dagen staan en voorlichten, dat soort werk). Het houd me prima van de straat maar 't betaald wel mijn huur en mijn komende vakantie (als alles op tijd gestort wordt)
Heb echt alleen 't eerste jaar een tijdje krap gezeten omdat ik van fulltime werken naar fulltime student ging en ik deed niet echt moeite om een baantje te ritselen. Dat is daarna snel veranderd. Van mijn stufi betaal ik al mijn lasten en daarvan hou ik een klein beetje (euro'tje of 50) over de rest doe ik allemaal met mijn bijbaan en al het extra wat ik wil doen vervul ik van mijn projecten of extra baantjes.
En ow ja, van mijn ouders krijg ik 0,0 euro. Schoolgeld, verzekeringen en alle zooi betaal ik zelf en daarbij heb ik al 6 jaar mijn eigen auto'tje welke ik ook compleet zelf betaal.
Dus ik weet niet waar jullie gat in je hand zit, maar als je een beetje je best doet kun je fatsoenlijk leven op een leuke kamer met leuke spullen én je kunt nog genoeg uitgaan als je wil.
Wie zegt voor je bankstel? Met een derdehands bankstel is absoluut niets mis, integendeel zelfs. Waarom nieuw kopen als 't tweedehands ook prima te verkrijgen is (zo is mijn halve kamer opgebouwd). Er zijn alleen erg veel mensen die meteen roepen dat 't allemaal zooooooo duur is en dat ze geen geld hebben. Iedereen kiest zijn kamer / huisje zoals hijzelf wil. De een geeft meer uit dan de ander, maar je hoort wel veel mensen zeuren dat ze geen geld hebben en dat ze 't allemaal zo slecht hebben hier op Fok.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik de eerste paar jaar van m'n studie 18 uur per week had gewerkt, dan zat ik nogsteeds in m'n eerste jaar.
En ik heb ook geen zin om 20 uur te slaven in de week voor een nieuw bankstel terwijl het gatis bankstel van de buuf ook prima zit. Je kan je hele leven nog werken voor spullen, terwijl je studententijd het moment in het leven is waarop al die shit er niet toe doet.
En geld lenen voor spullen...
Hier ben ik t niet met je eens..quote:Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef zwahiel het volgende:
Er zijn idd studies waarbij je niet zoveel kunt werken. Niet zoveel ja, want er is geen enkele studie waarbij je geen mogelijkheid hebt tot een bijbaantje. En bijbanen zijn er genoeg. Spijt me.
ben jij niet hetzusjevan?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
. Is dit topic puur en alleen voor foto's of ook om ervaringen uit te wisselen trouwens?
geloof dat Zwahiel iets dwars zit, en vind ook niet echt dat dat hier thuis hoort eigenlijk.. Dan opent ie maar een eigen topicquote:Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
. Is dit topic puur en alleen voor foto's of ook om ervaringen uit te wisselen trouwens?
Goed zeg. Ik leef. Ook leuk.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef zwahiel het volgende:
Wat nou geld, dan ga je d'r 's voor werken... Sorry hoor wordt zo moe van al het volk dat roept het tijdens zijn of haar studie zo financieel moeilijk te hebben. Jezus, get a life and get a job. En niet lopen mouwen dat je d'r geen tijd voor hebt, want dat heb je wel.
Wie wat wil moet er wat voor doen.
* zwahiel werkt zit 4 slagen in de rondte om alles te kunnen betalen en doen wat hij wil.
Momenteel loop ik stage, werk daarnaast nog eens 12 tot 18 uur per week in de horeca, daarnaast heb ik nog diverse filmprojecten waarmee ik me bezighoud en klus ik hier en daar wat aan via projectjes op school (open dagen staan en voorlichten, dat soort werk). Het houd me prima van de straat maar 't betaald wel mijn huur en mijn komende vakantie (als alles op tijd gestort wordt)
Heb echt alleen 't eerste jaar een tijdje krap gezeten omdat ik van fulltime werken naar fulltime student ging en ik deed niet echt moeite om een baantje te ritselen. Dat is daarna snel veranderd. Van mijn stufi betaal ik al mijn lasten en daarvan hou ik een klein beetje (euro'tje of 50) over de rest doe ik allemaal met mijn bijbaan en al het extra wat ik wil doen vervul ik van mijn projecten of extra baantjes.
En ow ja, van mijn ouders krijg ik 0,0 euro. Schoolgeld, verzekeringen en alle zooi betaal ik zelf en daarbij heb ik al 6 jaar mijn eigen auto'tje welke ik ook compleet zelf betaal.
Dus ik weet niet waar jullie gat in je hand zit, maar als je een beetje je best doet kun je fatsoenlijk leven op een leuke kamer met leuke spullen én je kunt nog genoeg uitgaan als je wil.
Nou inderdaad zeg, wat een spelfoutenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij je beter richten op school, met name het vak Nederlands (communicatie) ipv hard werken.
DAn nodig ik je uit om ingenieur-architect te komen studeren in belgië, ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt om een hele zaterdag te gaan werken. Werk aan de universiteit op onderwijsaangelegenheden aan studietijdmetingen, en enquete dagboeken zijn bijna volledig vol met studieactiviteitenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb ook een vrij "zware" studie waarbij ik geregeld van 9 tot 5 op school te vinden ben, en waar ik 's avonds ook vaak nog mee bezig ben.. Ik werk op vrijdagavond een paar uurtjes, en op zaterdag de hele dag, wat bij elkaar toch weer zo'n 350 Euro per maand opleverd.
Je kan me niet vertellen (ook al heb je zogenaamd zo'n zware studie) dat iemand hier niet toe in staat is..
Iets met veel in het Engels en Spaans lezen, schrijven en spreken, dan sluipen ongewilde spelfoutjes in het Nederlands er vrij snel in, en ja HBO gevolgd door komend jaar WO.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wat een spelfoutenHBO zeker?
Er zit mij persoonlijk niets dwars hoor. Het is alleen in alle topics hetzelfde liedje dat mensen beginnen te zeuren over andere kamers/huizen die er volgens hun teveel geld aan uitgeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:12 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
geloof dat Zwahiel iets dwars zit, en vind ook niet echt dat dat hier thuis hoort eigenlijk.. Dan opent ie maar een eigen topic
Ik vind('t') D's en T fouten nou niet echt 'spelfoutjes' die voorkomen omdat je met andere talen bezig bent. K heb ook zoiets gehad, Engels, Frans, Spaans, Chinees.. pff blij dat ik daarmee gestopt benquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Iets met veel in het Engels en Spaans lezen, schrijven en spreken, dan sluipen ongewilde spelfoutjes in het Nederlands er vrij snel in, en ja HBO gevolgd door komend jaar WO.
In snap ook helemaal wat jij bedoelt..quote:Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef Archont het volgende:
[..]
DAn nodig ik je uit om ingenieur-architect te komen studeren in belgië, ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt om een hele zaterdag te gaan werken. Werk aan de universiteit op onderwijsaangelegenheden aan studietijdmetingen, en enquete dagboeken zijn bijna volledig vol met studieactiviteiten
Nice.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn kamertje![]()
Keuken, achter keuken is badkamertje
[ link | afbeelding ]
klein overzichtje
[ link | afbeelding ]
zithoekje
[ link | afbeelding ]
werktafel
[ link | afbeelding ]
nogmaals keuken vanaf zithoekje
[ link | afbeelding ]
badkamertje, toilet in het hoekje rechts
[ link | afbeelding ]
er zijn wel wat dingetjes veranderd.. deze fotos zijn oktober
dat beertjes behang is nog van de vorige bewoonster, deze hebben ze niet weggehaald voordat ik erin kwam
Thnksquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Thnks![]()
Wil eigenlijk nog wel een bank, die heb ik eentje maar die paste niet door het trappengat![]()
Even kijken voor iets met elementen die je aan elkaar kunt klikken.. Die kan hopelijk wel door t trappengat..
Dan weet natuurlijk een update
Ik heb nu een nepleren bank, van 45 euroquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn bank zat toen helemaal vast.. kon niet omhoog of omlaag.. en we waren pas op de eerste trap..![]()
Had een kei gave opblaasbank gezien.. beetje model chesterfield maar die is te duur (339euro voor leden van VT-wonen), maar kan wel in het wasmachine..In de zomer even kijken.. Moet zeggen dat ik wel een bank mis..
Je kan er direct in ja, het is wel leefbaar maar er staat wel is flink wat afwas een week. Denk niet dat het iets voor een meisje is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, oké. Ja ik ben niet op zoek naar een kamer. Maar ken wel iemand
die op zoek is. Wanneer zou de huur in moeten gaan? Direct?
Ebbinge is wel een goede plek om te zitten namelijk.
Je schreef dat het niet erg netjes is, wat moet ik daar onder verstaan?
Dan gaat ze toch even opruimen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik zal het maandag even met 'haar' overleggen.
Misschien wil ze wel even komen kijken, het is wel een nette meid. Dus weet
niet of het dus geschikt is voor haar
lol, veel spullen, dat valt toch best mee? gewoon niet zo ontzettend netjes opgeruimd achter kastdeuren, want die heb ik amper. je zou m'n kamer thuis moeten zien: al mijn boeken, cds, dvds, lps en weet ik wat nog meer staan daar nog. daar heb ik pas veel spullen.quote:Op zondag 20 april 2008 01:27 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, echt veel spullen. Zo zou ik helemaal gek worden
Precies zoals kamers horen te zijn. Straalkacheltjes, zooi zonder dat het zooi is, koptelefoon die daar mooi hangt te wezen en verantwoorde posters.quote:Op zondag 20 april 2008 00:06 schreef xuanery het volgende:
hier wat foto's van mijn crib in het dope zwolle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het huis is al een eeuw of wat oud, en ik woon er met nog acht huisgenoten. twee compleet asocialen, de rest is wel okee. ik deel de keuken met twee anderen en de badkamer met iedereen. woon er best fijn! ideale locatie ook.
Ja, ik bedoel met veel spullen niet veel spullen in de zin van veeel spullen.quote:Op zondag 20 april 2008 13:03 schreef xuanery het volgende:
[..]
lol, veel spullen, dat valt toch best mee? gewoon niet zo ontzettend netjes opgeruimd achter kastdeuren, want die heb ik amper. je zou m'n kamer thuis moeten zien: al mijn boeken, cds, dvds, lps en weet ik wat nog meer staan daar nog. daar heb ik pas veel spullen.
Ik heb niet eens een kledingkast, komt deze maand verandering inquote:Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Fancy_Me het volgende:
Vind dat wel gezellig veel spulletjes![]()
Heb er zelf ook aardig wat.. staan nog 2 banken bij me ouders, een eettafeltje, 2 stoelen, servieskast en nog wat dingen.. Heb nu keuken voor mezelf dus heb dat niet nodig en ook geen plaats voor..
Door mijn verzamelwoede voor merkglazen staan mijn kastjes ook erg vol met glazen.. Verschillende ingepakt nog, en bij me ouders in de kast staan er ook nog een heel stel.. (merkglazen van oa. carvan cevitam, heineke, veel verschillende bavaria, appelsientje, chocomel mokken, spa nog andere watermerken, etc..)
Ook de klerenkast, dat is ook een probleem.. Heb ik bij me eigen huisje een klerenkast en bij me ouders.. verder is het wel handig om veel kleren te hebben om je kasten op te vullen.. slaap je in de vakantie bij je ouders, past het niet meer in 1 kast![]()
hebben jullie dat ook??![]()
Verder komen er erg leuke studentenkamertjes voorbij, toppie
hartelijk dank, meneer Nosh. die gaskachel wordt mijn dood nog eens, trouwens. ben blij dat het weer wat beter is dezer dagen zodat ik 'm niet meer zo vaak aan hoef te hebben staan. :pquote:Op zondag 20 april 2008 13:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies zoals kamers horen te zijn. Straalkacheltjes, zooi zonder dat het zooi is, koptelefoon die daar mooi hangt te wezen en verantwoorde posters.
Ik vind ja.
Op me kamertje in Rotterdam had ik een inbouwkast wat ook me klerenkast was.. Ook ruimte voor hangkleding.. Zou voor nu een klerenkast moeten kopen, maar deze studio is gemeubileerd dus dat hoefde nietquote:Op zondag 20 april 2008 13:53 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kledingkast, komt deze maand verandering in
Moet zo'n grote hebbenHeb veel te veel spullen hier en bij mijn ouders ook nog dingen liggen
Zo'n kast die ik wil hebben kost zomaar 200-250 euroquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Op me kamertje in Rotterdam had ik een inbouwkast wat ook me klerenkast was.. Ook ruimte voor hangkleding.. Zou voor nu een klerenkast moeten kopen, maar deze studio is gemeubileerd dus dat hoefde niet
quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef esvier het volgende:
vanuit de hoek van mijn kamer!
[ afbeelding ]
Hier mijn kamer 11m, 210 euro, Grietstraat Utrecht.
Maar ik ben nu opzoek naar een grotere kamer. Na 3 jaar in verschillende kamers van 9 a 11m hebben gewoond wil ik wel eens wat groters.
ik ook nietquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef esvier het volgende:
vanuit de hoek van mijn kamer!
[ afbeelding ]
Hier mijn kamer 11m, 210 euro, Grietstraat Utrecht.
Maar ik ben nu opzoek naar een grotere kamer. Na 3 jaar in verschillende kamers van 9 a 11m hebben gewoond wil ik wel eens wat groters.
Nicequote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Zie dat er wat troep onder de lens van mijn camera zat, maargoed jammer dan.
Heb geen zin om het schoon te maken, gebruik hem toch nooit
Let me know what you think about it
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
Nice. Haha ik zie net dat je ongeveer dezelfde prullenbak als ik hebquote:Op maandag 21 april 2008 10:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Helpman
En zijstraat van een zijstraat van de verlengde hereweg
Senseo bedienbaar vanuit bedquote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
Toffe kamer!quote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
Nicequote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
Haha, ja handig hèquote:
Haha, bedankt. Maar wat is er mis met Helpman? Ik vond het eerst ook vervelend, vooral met stappen etc.quote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Toffe kamer!![]()
Jammer dat het in helpman is
quote:
Mja, ik heb een 2e hands'je gekocht. Nieuw zijn ze veel te duur. Deze is nieuw ongeveer 130 euro.quote:Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nice. Haha ik zie net dat je ongeveer dezelfde prullenbak als ik heb
Hmm, niet? Bij mij wel namelijkquote:Op maandag 21 april 2008 23:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan je die foto's niet kleiner maken?Normaal verkleint ie die bij mij automatisch maar nu niet?
Dus ligt het aan mij of wat?quote:Op maandag 21 april 2008 23:51 schreef nietzman het volgende:
Schalen is iets anders als resizen, gekke Henkie.
dat is zo shit! Moest laatst iemand verhuizen, die had een kast die door de eerste twee trappen heen paste maar bij de laatste bleef ie muurvast stekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Whaha! Ik zat met hetzelfde probleem. Mijn bank kon ook maar niet door het trapgat
Maar dankzij mijn vader is het allemaal gelukt![]()
Ik zal ook weer eens foto's maken van mijn kamer
Zelfde situatie eens gehad bij mij in huis, 1e trap ging prima 2e niet meer. Dus naar de bouwmarkt, touwtje halen, hele huis optrommelen en hijsen dat ding. Door het raam ging het beterquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:13 schreef zwahiel het volgende:
[..]
dat is zo shit! Moest laatst iemand verhuizen, die had een kast die door de eerste twee trappen heen paste maar bij de laatste bleef ie muurvast steken
Bleek die laatste trap recentelijk te zijn aangepast, hij was smaller gemaakt ivm een nieuwe rioolbuis die ernaast liep. Moesten we de achterkant van de kast slopen. Terwijl de kast vast zat in het trappengast moest er iemand in klimmen en de kast van binnenuit demonteren... Uiteindelijk is 't gelukt, maar daar zijn wat scheldwoorden van iedereen aan te pas gekomen
Achteraf zijn dat soort dingen altijd leuk om mee gemaakt te hebben, maar op het moment zelf toch echt niet.
op of over?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:46 schreef JH87 het volgende:
Laten we het maar weer op studentenkamers gaan hebben dan.
Mooie kastquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:53 schreef Goover het volgende:
Kledingkast = http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40022180
Ik koop straks een Pax Lomen kast van Ikeaquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:50 schreef Deliah het volgende:
[..]
Mooie kast, zo eentje moet ik ook nog eens gaan halen.
Die van de ikea is best klein toch? En anders kan je er altijd nog over denken om twee stoeltjes te kopen ipv een bankquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:25 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik wil ook nieuwe spulletjesmaar ik heb geen plek meer
![]()
In de zomer even voor een bank kijken die wel door t trappengat past
Ik heb nog wel veel ruimte over, maar heb geen idee hoe ik het allemaal neer moet gaan zetten eigenlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:25 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik wil ook nieuwe spulletjesmaar ik heb geen plek meer
![]()
In de zomer even voor een bank kijken die wel door t trappengat past
Die klippan past niet door het trappengat en dat is beetje mijn probleem, en ik heb 2 banken maar die passen er ook niet door.. Ook niet door t raam als ik t zou hijsen met een kraantje of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die van de ikea is best klein toch? En anders kan je er altijd nog over denken om twee stoeltjes te kopen ipv een bank.
ik weet t ong wel, maar wat ik heel graag wil past niet.. kom 10cm te kort door die stomme verwarmingquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel veel ruimte over, maar heb geen idee hoe ik het allemaal neer moet gaan zetten eigenlijk:$
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ik weet t ong wel, maar wat ik heel graag wil past niet.. kom 10cm te kort door die stomme verwarming![]()
Maar ik ben een schuivert.. probeer steeds beetje te veranderen
Hoe groot is jou kamertje? heb niet super veel zin om terug te lezen![]()
Mijne is ong 30m2 ofzoiets.. weet niet eigenlijk
En: ongeveer 23m2quote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:41 schreef Fancy_Me het volgende:
ik vind jou kamertje kei leuk.. vooral die rode muur met zwart en wit gecombineerd.. ben er weg van, die kleurenstelling
*kijkt jaloers beetje
Ik zou kijken voor iets met zwart en wit.. en als je hele mooie ziet met beetje rood erin..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Heb je toevallig nog tips voor de gordijnen? Ik moet nog steeds een stel kopen, maar kom
er maar niet uit welke kleur het moet zijn..
Ja juist, ik kreeg ook een keer de tip om een fel soort groen te doen. Waardoor je meer kleur krijgt. Maar dat wil ik eigenlijk niet, de gordijnen springen er dan te veel uit zeg maar. Maargoed, waar zeur ik over? Het zijn maar gordijnen, aan de andere kant...quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:55 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Ik zou kijken voor iets met zwart en wit.. en als je hele mooie ziet met beetje rood erin..
Ik zou wel voor zwart of wit gaan, kun je met accesoires meer kleur geven
Gordijnen bepalen de hele ruimte, dus om de rest van je kamer beetje rustig te houden zou ik dit ook rustig doen. misschien (middelgroot tot grote) blokken of een ander rustig patroontje??
Zelf heb ik wit met zwarte bloemen erop, maar dat is een beetje meer meisjes
Ligt er ook een beetje aan of je gordijnen wilt om de kamer te verduisteren, of meer voor de sier.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Heb je toevallig nog tips voor de gordijnen? Ik moet nog steeds een stel kopen, maar kom
er maar niet uit welke kleur het moet zijn..
Hmm, ja moet wel een beetje verduisterende werking hebben. Anders kan ik net zo goed vitrages ofzo kopenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:20 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan of je gordijnen wilt om de kamer te verduisteren, of meer voor de sier.
Om het echt donker te kunnen maken zou ik als ik jou was voor een donkere kleur gaan. Anders maakt het niet echt uit.
Beetje neutraal lijkt me wel handig. Zoals al gezegd: kleur kun je beter in accesoires doen.
Ik heb een eigen server waar hij op kan, hij zou het nu dus moeten doenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Fancy_Me het volgende:
foto doet t niet
Ik doe ze uploaden met http://picoodle.com/ kun je nog kleiner maken en word t klikbaar
ohquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een eigen server waar hij op kan, hij zou het nu dus moeten doen.
Dat wit zal een stuk beter uitzien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:56 schreef Goover het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met verven, het bed was lelijk groen/blauw/iets en wordt gewoon mooi wit:
Ja, ik heb hem gefixed in de originele post. Het bed was idd een aparte kleur, daarom wordt hij nu wit. Het is een bed van 140x200 officieel een twijfelaar geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ohmaar hij doet t bij mij
vind t wel een aparte kleur van je bed.. en hoogslaper.. zo te zien ook 2persoons..
Ja het is nog best een stijlvol ding ook, mooi strak zwart.quote:oh en je hebt een schouw..die had ik ook op me oude kamertje..
Zeker, nu de eerste laag er op zit lijkt het bed ook kleiner en minder aanwezig, ik ben er erg blij meequote:
Slaap je op de bank?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:07 schreef MaxC het volgende:
Mijn kamer,
In Groningen net iets buiten centrum maar wel dichtbij de faculteit.
18 vierkante meter, 290 incl en 4 hele leuke huisgenoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezenquote:
*kuch* Je klerenkast? En je slaapbank? *kuch*quote:Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet altijd zo, mijn 1e studenten kamer was ook strak ingericht met hoofdzakelijk nieuwe (niet van de Ikea) spullen. Voor een groot gedeelte zelf gespaard, mn ouders droegen ook wat bij, de kamer was niet reuze groot, maar met 11m2 en dubbele deur naar eigen tuin van 20m2 ruim voldoende.
Alleen mn slaapbank, dat is dus hoofdzakelijk niet van Ikeaquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* Je klerenkast? En je slaapbank? *kuch*
Je klerenkast was niet nieuw.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen mn slaapbank, dat is dus hoofdzakelijk niet van Ikea
AHHH, sorrie maar jouw verzameling is mijn grootste nachtmerrie! Ik hou niet van verschillende glazen, serviezen en bestek. Ik vind het armoedig/gewoon niet fijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:29 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn verzameling van glazenheb er nog meer (min 20 nog in dozen), maar dat paste niet meer
![]()
[ link | afbeelding ]
t is nu al een gestapel geweest zoals je ziet![]()
Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
AHHH, sorrie maar jouw verzameling is mijn grootste nachtmerrie! Ik hou niet van verschillende glazen, serviezen en bestek. Ik vind het armoedig/gewoon niet fijn.
Maar als jij er gelukkig mee bent, dan heb je mijn zegen!
Heb geen duur servies! Die had ik van me oma gekregen.. Onbetaalbaar dusquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagen.
glazen zijn alleen maar een overbodig tussenstation tussen je mond en de fles!quote:Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef xuanery het volgende:
ik doe al anderhalf jaar met twee glazen, waarvaan laatst eentje stuk is gegaan trouwens. ik zuip het liefst uit mokken.
Achter de bank ligt nog een matras waar ik op slaap, ik zit er net een week in en heb het bed al besteld maar is nog niet binnen.quote:
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:47 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezen![]()
maar vind m ook beetje rommelig en erg vol bij t raam..
haha grappigquote:Op woensdag 30 april 2008 16:45 schreef MaxC het volgende:
-knip-
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallenBovendien hou ik er van om allemaal gadgets van verkleedfeesten etc. te bewaren en op te hangen(vleugels zijn van Valentijnsfeest(cupido enzo
) )
Heb je goed voor elkaar!quote:Op maandag 5 mei 2008 20:54 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Bed.
[ afbeelding ]
Kamer kant 1.
[ afbeelding ]
Bureauperspectief.
[ afbeelding ]
Salontafelperspectief.
[ afbeelding ]
Kamer kant 2.
Ik vind je kastje helemaal geweldig(die met de schoenen eronder)quote:
thanksquote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef xuanery het volgende:
wat een prachtige stekkies, goover en arneaux! zo groot en mooi wit en goed ingericht enzo. ik ben best jaloers!
Lichtelijke jaloeziequote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef Goover het volgende:
Goed, ik ben klaar met verhuizen, pic's!
Nog een foto van het tapijt leggen:
[ afbeelding ]
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden door een lap stof van de markt oid...
[ afbeelding ]
Ik heb 2x 25, 1x 1000 en 1x 100 geloof ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:16 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Lichtelijke jaloezie![]()
Maar je bed is wel echt sjiek geworden.. En dat handdoek van 100025gulden
-edit- niet goed gekeken![]()
Leiden, even buiten de grachten in een super relaxe straat.quote:
Thx! Ben er zelf ook erg blij mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind je kastje helemaal geweldig(die met de schoenen eronder)
haha, dat viel me gewoon (bijna) als eerst op..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb 2x 25, 1x 1000 en 1x 100 geloof ik. En die moet ik toch ergens te drogen hangen...
[..]
Leiden, even buiten de grachten in een super relaxe straat.
Waren van Ikea, heb ik al een tijdje, maar volgens mij hebben ze die niet meerquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:48 schreef Kekaa het volgende:
Mooie kamer Goover!
Waar heb je die vierkanten vandaan waar je cd's in staan?
Gast, je hebt wel echt een fakking lelijke systeemkastquote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef Goover het volgende:
Goed, ik ben klaar met verhuizen, pic's!
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden door een lap stof van de markt oid...
Nou ik vind hem wel mooiquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gast, je hebt wel echt een fakking lelijke systeemkast
quote:
Zal zeker wel wat gekost hebben gezien het pitoreske (Desperate Houswives-achtige) omgevingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Goover het volgende:
Leiden, even buiten de grachten in een super relaxe straat.
JC, wat ben jjij voor oud wijf. Met je buddha.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:54 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Bed.
[ afbeelding ]
Kamer kant 1.
[ afbeelding ]
Bureauperspectief.
[ afbeelding ]
Salontafelperspectief.
[ afbeelding ]
Kamer kant 2.
Omg. Dit is nog erger.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Alleen wordt ik nu al gek van mijn tapijt, je ziet echt ELK stofje liggen
Danke schön! Er worden nog 2 muren geverfd binnenkort!quote:
Ik ben er al overheen gelukkig.quote:
Ziet er leuk uit! Mag ik vragen met welk programmaatje jij dat gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef Liebe het volgende:
In juli krijg ik de sleutel, maar sinds ik die kamer heb gezien loop ik al in te richten en zo gaat het worden: (denk ik)
[ afbeelding ]
Ik post wel foto's als ik ze heb!
Details over de kamer: 25 m2, 350 inclusief, gedeelde grote badkamer & grote keuken (denk beiden ook zo'n 20m2) met 4 anderen. In Maastricht, wyck, vlakbij cs en 10 minuten lopen van het vrijthof!
Bed + matras: krijg ik van oma voor m'n slagen (L)
Banken: heb ik al
Salontafel: 16,95 (Ikea)
Bijzettafeltje: 9,95 Ikea
Gardarobekast: 141,- (ikea, PAX zelf samenstellen)
Bureau+bureaustoel: heb ik al
Vloerkleed: 70,- Ikea
Laminaatvloer: ongeveer 150 (4,95/m2 en nog plintjes)
Eettafel: heb ik al
Stoeltjes: 50,- stuk ikea
Koelkast: 170,- max
Kastje voor tv: heb ik al
En dan nog dingen als kussens, vaasjes, fotolijstjes etc, maar die vraag ik wel voor m'n slagen![]()
Ik ga veel werken deze vakantie, zo'n 3 dagen per week (8u per dag), dus het moet maar lukken.
Dikke kans trouwens dat als ik eenmaal foto's post in juli het er weer heel anders utiziet, maar dat zie ik dan wel. Het is gewoon een leuke examen-afleiding om die dingen te plannen!
Snelle reactie, bedankt! Ik neem over 7 daagjes de grootste kamer hier over, dan ga ik eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Weet de exacte maten nog niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef Liebe het volgende:
http://www.floorplanner.nlen dan printscreen.
en?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Snelle reactie, bedankt! Ik neem over 7 daagjes de grootste kamer hier over, dan ga ik eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Weet de exacte maten nog niet.
Je heb smaak!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef illusions het volgende:
Barretje geupgrade met een flessenhouder en beugeltjes voor wijn- en champagneglazen. Voorlopig is de flessenhouder nog aan de plank geklemd, maar deze wordt nog op de muur gemonteerd. Aan de andere kant komt er ook nog 1 bij.
[ afbeelding ]
Ben nog van plan om een kleine 12" touchscreen om de muziek te regelen aan te brengen onder de glazen. Deze zal samen met de beamer worden aangesloten op de mediacenter PC.
Waar heb je die flessenhouder vandaan? En is hij een beetje stevig, lijkt me ideaal die dingenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef illusions het volgende:
Barretje geupgrade met een flessenhouder en beugeltjes voor wijn- en champagneglazen. Voorlopig is de flessenhouder nog aan de plank geklemd, maar deze wordt nog op de muur gemonteerd. Aan de andere kant komt er ook nog 1 bij.
[ afbeelding ]
Ben nog van plan om een kleine 12" touchscreen om de muziek te regelen aan te brengen onder de glazen. Deze zal samen met de beamer worden aangesloten op de mediacenter PC.
Bij de Sligro/VEN. Is heel erg stevig, viel mij ook al reuze mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Waar heb je die flessenhouder vandaan? En is hij een beetje stevig, lijkt me ideaal die dingen
Ga dan in godsnaam naar de randgemeenten, want voor die prijs kom je eigenlijk alleen uit bij de SSH, of anti-kraak. Er is ook zoiets als té veel eisen willen hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef daanoontje86 het volgende:
Ahh, dit ziet er allemaal veel te leuk uit. Ben op dit moment erg aan het zoeken naar een woning maar voor 250-300 krijg je niet echt iets leuks in Utrecht. Of het is net 20m2. Daar ga ik niet voor.
Iemand die iets kent? Mijn 'eisen':
- 2 kamers
- Eigen keuken en douche/toilet
- In Utrecht/Bunnik/Zeist/De Bilt.
- Niet al te hoog (flatwijs)
Edit: Ja het klopt dat je dit soort woningen goed kan vinden op woningnet, echter sta ik daar pas 2,8 jaar op.
De enige manier waarop je ooit zo'n 'kamer' gaat krijgen, als je het al een kamer kan noemen, want wat jij beschrijft is een appartement, is als je een sociaalwoningbouw flatje huurt ergens achterin Zeist, met volle huursubsidie en in een sloopgebied Want voor 250 - 300 euro krijg je zelfs van de SSH alleen een kamer in één van de oudere de wooncomplexen. Een kamer op de IBB kost je al 240 euro per maand en jij wil er een compleet appartement voor? Get realquote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef daanoontje86 het volgende:
Ahh, dit ziet er allemaal veel te leuk uit. Ben op dit moment erg aan het zoeken naar een woning maar voor 250-300 krijg je niet echt iets leuks in Utrecht. Of het is net 20m2. Daar ga ik niet voor.
Iemand die iets kent? Mijn 'eisen':
- 2 kamers
- Eigen keuken en douche/toilet
- In Utrecht/Bunnik/Zeist/De Bilt.
- Niet al te hoog (flatwijs)
Edit: Ja het klopt dat je dit soort woningen goed kan vinden op woningnet, echter sta ik daar pas 2,8 jaar op.
Water niet, verwarming wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef daanoontje86 het volgende:
Ik heb het ook nooit over inclusief gehad?
Overigens zit water wel af en toe bij de service kosten inbegrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |