quote:Op donderdag 10 april 2008 16:10 schreef Borne het volgende:
Welkom bij deel acht negen van het topic 'Studentenkamers'
Oeh nice! Je bureautafel is ook echt apart, heel leuk! Jee die bankquote:Op donderdag 10 april 2008 17:22 schreef Nietzz het volgende:
Mm, zal ik dan ook maar eens (na drie delen meelezen)
Info:
Eenkamerappartement in Arnhem, achter de Velperweg (ca. 5 minuten fietsen van centrum). Huur inclusief G/W/L en huursubsidie (=180 euro ruim): ongeveer 300 euro, opp: woon/slaapkamer 28,9 m2, gang 6,8 m2.
Het woongedeelte (en de kat wilde ook op de foto):
[ afbeelding ]
En nog een keer, met stukje boekenkast
[ afbeelding ]
En eettafel/bureau
[ afbeelding ]
In close-up (omdat ik zo blij ben met mijn blauw druifjes)
[ afbeelding ]
Keuken (ja, ik verzamel Grolsch-glazen, maar inmiddels is mijn kast vol, dus zoek nog een oplossing... en ik was te lui om die paar glazen af te wassen voor de foto ja). Keuken zit trouwens achter de bank.
[ afbeelding ]
Slaapgedeelte (rechts vanuit foto 1 gezien)...
[ afbeelding ]
... met frans balkon (had ik maar een écht balkon!)
[ afbeelding ]
En de gang (recht tov slaapgedeelte, en rechts van deze foto is de keuken)
[ afbeelding ]
De douche en wc zitten allebei in de gang, maar die kon ik niet fatsoenlijk op de foto krijgen omdat mijn gang daarvoor te smal wasIk ben een enorm buitenmens, dus ik mis tuin/balkon, maar op zich mag ik als student zeker niet klagen, dus dat doen we dan maar niet
Uhu ja ik vind het heel leuk ook, maar ik zou 'm zelf nooit in m'n kamer zetten, gewoon puur om het feit dat ik zulke printen niet mooi vind, tijgerprint ofzo.. niet mijn dingquote:Op donderdag 10 april 2008 17:30 schreef Nietzz het volgende:
Hehe, kan t me voorstellen van de bank. Op zich wil ik ooit wel een andere, een zwart-leren of grijze, maar kvind deze wel geinig en hij is zwart-wit, wat mijn ding is
Dit vroeg ik mij dus ook al af, wat kost nou zo'n inrichting ongeveer?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Hoe groot was iedereen zijn 1e kamer? Ik zie prachtige studio's en appartementen langskomen die 5000 euro koste om in te richten.
Ik zelf heb misschien net 300 euro uitgegeven en kamer is 18m2.
Mwah mijn inrichting is voornamelijk Ikea hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 19:17 schreef koene het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij dus ook al af, wat kost nou zo'n inrichting ongeveer?
Mijn 1e kamer was trouwens 250 vierkante meterquote:Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Hoe groot was iedereen zijn 1e kamer? Ik zie prachtige studio's en appartementen langskomen die 5000 euro koste om in te richten.
Ik zelf heb misschien net 300 euro uitgegeven en kamer is 18m2.
Naar wat ben je op zoek? En waar?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:35 schreef Sann het volgende:
Jezus, 4500 euro vind ik wel érg veel hoor.
Ik heb net mijn eerste kijkavond achter de rug, maar heb de kamer helaas niet gekregen, dus mijn bijdrage hier laat nog even op zich wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |