abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2008 @ 09:53:40 #101
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58105819
Wat nou geld, dan ga je d'r 's voor werken... Sorry hoor wordt zo moe van al het volk dat roept het tijdens zijn of haar studie zo financieel moeilijk te hebben. Jezus, get a life and get a job. En niet lopen mouwen dat je d'r geen tijd voor hebt, want dat heb je wel.

Wie wat wil moet er wat voor doen.

* zwahiel werkt zit 4 slagen in de rondte om alles te kunnen betalen en doen wat hij wil.
Momenteel loop ik stage, werk daarnaast nog eens 12 tot 18 uur per week in de horeca, daarnaast heb ik nog diverse filmprojecten waarmee ik me bezighoud en klus ik hier en daar wat aan via projectjes op school (open dagen staan en voorlichten, dat soort werk). Het houd me prima van de straat maar 't betaald wel mijn huur en mijn komende vakantie (als alles op tijd gestort wordt )
Heb echt alleen 't eerste jaar een tijdje krap gezeten omdat ik van fulltime werken naar fulltime student ging en ik deed niet echt moeite om een baantje te ritselen. Dat is daarna snel veranderd. Van mijn stufi betaal ik al mijn lasten en daarvan hou ik een klein beetje (euro'tje of 50) over de rest doe ik allemaal met mijn bijbaan en al het extra wat ik wil doen vervul ik van mijn projecten of extra baantjes.

En ow ja, van mijn ouders krijg ik 0,0 euro. Schoolgeld, verzekeringen en alle zooi betaal ik zelf en daarbij heb ik al 6 jaar mijn eigen auto'tje welke ik ook compleet zelf betaal.
Dus ik weet niet waar jullie gat in je hand zit, maar als je een beetje je best doet kun je fatsoenlijk leven op een leuke kamer met leuke spullen én je kunt nog genoeg uitgaan als je wil.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_58107322
Blaaaat
pi_58107338
Zeg, niet iedereen heeft het zoals jij . Ik loop bijv. geen stage, en ik kan niet zoveel uren maken als jij. Niet iedereen kan een fatsoenlijk bijbaantje vinden..

Ik verdien krap 100 euro in de maand bij en daarbij neem ik dan alle uurtjes aan die ze over hebben en die ik kan. 255 + 100 = 355. Daarvan gaat er 120 euro per maand af van collegegeld en 300 huur. En dan betaal ik zelf m'n ziektekosten nog niet eens.

Iedereen zit in een andere situatie. Jij oordeelt wel erg makkelijk vind ik.
pi_58107601
LENEN is het woord
  donderdag 17 april 2008 @ 11:27:13 #105
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58107672
Als ik de eerste paar jaar van m'n studie 18 uur per week had gewerkt, dan zat ik nogsteeds in m'n eerste jaar.
En ik heb ook geen zin om 20 uur te slaven in de week voor een nieuw bankstel terwijl het gatis bankstel van de buuf ook prima zit. Je kan je hele leven nog werken voor spullen, terwijl je studententijd het moment in het leven is waarop al die shit er niet toe doet.

En geld lenen voor spullen...
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_58107746
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Maar deze ken je niet. Met de nieuwe huissleutels op 'tafel'.
royal sadness
pi_58108201
Zwahiel, er zijn genoeg studierichtingen te vinden bij dewelke het onmogelijk is om een job te combineren. Dus zomaar even zeggen dat mensen die zagen over geld luierikken zijn is er een beetje over.
pi_58108304
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef zwahiel het volgende:
Wat nou geld, dan ga je d'r 's voor werken... Sorry hoor wordt zo moe van al het volk dat roept het tijdens zijn of haar studie zo financieel moeilijk te hebben. Jezus, get a life and get a job. En niet lopen mouwen dat je d'r geen tijd voor hebt, want dat heb je wel.

* zwahiel werkt zit 4 slagen in de rondte om alles te kunnen betalen en doen wat hij wil.
Momenteel loop ik stage, werk daarnaast nog eens 12 tot 18 uur per week in de horeca, daarnaast heb ik nog diverse filmprojecten waarmee ik me bezighoud en klus ik hier en daar wat aan via projectjes op school (open dagen staan en voorlichten, dat soort werk). Het houd me prima van de straat maar 't betaald wel mijn huur en mijn komende vakantie (als alles op tijd gestort wordt )
Heb echt alleen 't eerste jaar een tijdje krap gezeten omdat ik van fulltime werken naar fulltime student ging en ik deed niet echt moeite om een baantje te ritselen. Dat is daarna snel veranderd. Van mijn stufi betaal ik al mijn lasten en daarvan hou ik een klein beetje (euro'tje of 50) over de rest doe ik allemaal met mijn bijbaan en al het extra wat ik wil doen vervul ik van mijn projecten of extra baantjes.

En ow ja, van mijn ouders krijg ik 0,0 euro. Schoolgeld, verzekeringen en alle zooi betaal ik zelf en daarbij heb ik al 6 jaar mijn eigen auto'tje welke ik ook compleet zelf betaal.
Dus ik weet niet waar jullie gat in je hand zit, maar als je een beetje je best doet kun je fatsoenlijk leven op een leuke kamer met leuke spullen én je kunt nog genoeg uitgaan als je wil.
Volgens mij kun jij je beter richten op school, met name het vak Nederlands (communicatie) ipv hard werken.

En mijn ervaring is dat het per studie enorm verschilt of je wel of niet tijd over hebt om te werken (HBO).
pi_58108776
Ik heb ook een vrij "zware" studie waarbij ik geregeld van 9 tot 5 op school te vinden ben, en waar ik 's avonds ook vaak nog mee bezig ben.. Ik werk op vrijdagavond een paar uurtjes, en op zaterdag de hele dag, wat bij elkaar toch weer zo'n 350 Euro per maand opleverd.

Je kan me niet vertellen (ook al heb je zogenaamd zo'n zware studie) dat iemand hier niet toe in staat is..
  donderdag 17 april 2008 @ 12:14:22 #110
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58108825
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik de eerste paar jaar van m'n studie 18 uur per week had gewerkt, dan zat ik nogsteeds in m'n eerste jaar.
En ik heb ook geen zin om 20 uur te slaven in de week voor een nieuw bankstel terwijl het gatis bankstel van de buuf ook prima zit. Je kan je hele leven nog werken voor spullen, terwijl je studententijd het moment in het leven is waarop al die shit er niet toe doet.

En geld lenen voor spullen...
Wie zegt voor je bankstel? Met een derdehands bankstel is absoluut niets mis, integendeel zelfs. Waarom nieuw kopen als 't tweedehands ook prima te verkrijgen is (zo is mijn halve kamer opgebouwd). Er zijn alleen erg veel mensen die meteen roepen dat 't allemaal zooooooo duur is en dat ze geen geld hebben. Iedereen kiest zijn kamer / huisje zoals hijzelf wil. De een geeft meer uit dan de ander, maar je hoort wel veel mensen zeuren dat ze geen geld hebben en dat ze 't allemaal zo slecht hebben hier op Fok.

Overigens richt ik me genoeg op studie. Ik studeer net niet cum laude af dus, daarmee zit 't wel goed.
Met mijn stage verdien ik nou niet bepaald een vetpot (nog geen rooie cent gezien!) Dus uren maken zit er echt niet in hoor. Werk mezelf een slag in 't rond.

Er zijn idd studies waarbij je niet zoveel kunt werken. Niet zoveel ja, want er is geen enkele studie waarbij je geen mogelijkheid hebt tot een bijbaantje. En bijbanen zijn er genoeg. Spijt me.

Iedereen die kiest voor een kleine kamer prima, zesdehands meubels, ook prima. Maar kunnen we 's ophouden met dat geouwehoer dat alles zo duur is en dat er zoveel geld aan uitgegeven wordt.
Ja natuurlijk geeft de ene meer uit dan de andere, nou en. Ik wordt ook wel eens jaloers als ik zo'n kamer voorbij zie komen met een dikke LCD tv aan de muur, zou ik ook best wel willen hebben. Maar mijn 50 euro Beverwijkse Bazaar tv doet 't nog altijd prima!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 17 april 2008 @ 12:24:56 #111
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58109030
Ik leef volgens het motto: the things you own, end up owning you.

Laten we het daar maar op houden.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 17 april 2008 @ 12:28:56 #112
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58109126
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef zwahiel het volgende:

Er zijn idd studies waarbij je niet zoveel kunt werken. Niet zoveel ja, want er is geen enkele studie waarbij je geen mogelijkheid hebt tot een bijbaantje. En bijbanen zijn er genoeg. Spijt me.

Hier ben ik t niet met je eens.. vind het een beetje kort door de bocht beredeneert
Er zijn wel degelijk studies die zwaar zijn. Deze volg ik heel toevallig, daarnaast zit ik in belgie op school waar de mentaliteit betreffende school veel strenger en strikter is dan NL.

Nederlandse studenten klagen dat ze teveel op school zitten, laatst nog een actie van geweest.. Hallo, kom op zeg, mijn broer die in NL op school zit, heeft ook bijna vakantie als ik het een keer heb.. Deze zelfde studenten hebbben belgen ook aangespoort om een actie op te zetten maar dit is tegen gehouden door politie! Het eerste semester bestaat hier uit 16 weken achtereen fulltime naar school zonder vakantie. Niet even bijwerken, ja in het weekeinde.. Ik ken veel nederlanders die het hier niet zullen redden maar dat even terzijde!

Bijbanen zullen er wel genoeg zijn maar ik heb mijn complete 1ste jaar geen uur gewerkt. Hier heb ik totaal geen tijd voor gehad, daarnaast had ik een vriendje die ik ook heel graag wilde zien en wat de nodige ontspanning met zich mee bracht. Dit heb je ook nodig, niet alleen werken, werken en nog een beetje school.
Iedereen zit in een andere situatie, maar je zult mij niet snel horen klagen dat ik geen geld heb!
En ja ik heb ook wel eens wat af moeten slaan omdat ik even krap bij kas zat.. Maar hee, wie niet? werk of geen werk.

En nu verder met foto's
pi_58109434
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]
En nu verder met foto's
. Is dit topic puur en alleen voor foto's of ook om ervaringen uit te wisselen trouwens?
pi_58110482
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

. Is dit topic puur en alleen voor foto's of ook om ervaringen uit te wisselen trouwens?
ben jij niet hetzusjevan?
pi_58110603
* Inspiratie tvp! *
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  donderdag 17 april 2008 @ 14:12:46 #116
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58111647
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

geloof dat Zwahiel iets dwars zit, en vind ook niet echt dat dat hier thuis hoort eigenlijk.. Dan opent ie maar een eigen topic
pi_58112203
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef zwahiel het volgende:

Goed zeg. Ik leef. Ook leuk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58116998
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:53 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij je beter richten op school, met name het vak Nederlands (communicatie) ipv hard werken.
Nou inderdaad zeg, wat een spelfouten HBO zeker?
pi_58117666
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb ook een vrij "zware" studie waarbij ik geregeld van 9 tot 5 op school te vinden ben, en waar ik 's avonds ook vaak nog mee bezig ben.. Ik werk op vrijdagavond een paar uurtjes, en op zaterdag de hele dag, wat bij elkaar toch weer zo'n 350 Euro per maand opleverd.

Je kan me niet vertellen (ook al heb je zogenaamd zo'n zware studie) dat iemand hier niet toe in staat is..
DAn nodig ik je uit om ingenieur-architect te komen studeren in belgië, ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt om een hele zaterdag te gaan werken. Werk aan de universiteit op onderwijsaangelegenheden aan studietijdmetingen, en enquete dagboeken zijn bijna volledig vol met studieactiviteiten
pi_58120376
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

HBO zeker?
pi_58124069
Hmm, interessante discussie. Maar eigenlijk deel ik zwahiels' mening wel in zekere mate. Kijk, de een moet natuurlijk meer doen om zijn studie te halen dan de ander, dus ik zal niet zeggen dat iedereen evenveel moet doen als ik. De een meer, de ander minder.

Maar als ik spreek over Nederlandse studies, dan denk ik dat er bijna geen studies zijn waar de gemiddelde student geen tijd heeft een beetje bij te werken. Daarbij komt nog dat een redelijk deel van de studenten e.e.a. door de ouders betaald krijgt. Kijk, natuurlijk hóef je niet veel te werken, als je met minder rond komt en dan alleen minder te besteden hebt. Het punt is denk ik dat dat echter geen verplichting is, maar een keuze. Je hébt de optie meer te werken, of dat het waard is, is een afweging die je zelf maakt.

En dat er niet genoeg bijbaantjes zijn is een argument wat er bij mij niet ingaat - en dat baseer ik op mijn eigen ervaring.

Om het even in perspectief te plaatsen: ik doe een studie aan de UU, Liberal Arts & Sciences, richting wijsbegeerte. Ik heb gedurende mijn studie nooit minder dan 20 uur per week gewerkt, in de drukste periode 30-38 uur zelfs (dat laatste was achteraf wel te veel, ik redde het wel maar dat was niet meer leuk). Dat is mijn keuze, maar het kan dus wel. En ik had tevens een sociaal leven en was actief in 2 commissies. En ook ik heb net als Zwahiel alles zelf betaald. Eenmaal wat geleend omdat ik plotseling van 300 aanvullend naar 0 ging (totaal 1400). Bottom line: alles is een keuze. Overigens heb ik écht niet veel betaald voor mijn inrichting, gewoon goed schumen op marktplaats en een beetje ikea
pi_58125327
Mwah ik merk wel sinds ik een universitaire studie doe ik daar echt veel tijd in moet stoppen. Ik heb wel een bijbaan, en daarnaast een eigen bedrijfje, maar het aantal uren dat ik daar per week in kan stoppen verschilt echt per week. Nu moet ik naast hoorcollege's en werkcollege's vaak in de UB rondhangen om bij te kunnen blijven. Toen ik nog HBO deed had ik echt alleen maar vrije tijd. Maar goed, je hoort mij niet klagen, kan het allemaal nog bekostigen. En ja, ook de kroeg valt nog prima te financieren
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:18:17 #123
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58126727
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg, wat een spelfouten HBO zeker?
Iets met veel in het Engels en Spaans lezen, schrijven en spreken, dan sluipen ongewilde spelfoutjes in het Nederlands er vrij snel in, en ja HBO gevolgd door komend jaar WO.
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:12 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

geloof dat Zwahiel iets dwars zit, en vind ook niet echt dat dat hier thuis hoort eigenlijk.. Dan opent ie maar een eigen topic
Er zit mij persoonlijk niets dwars hoor. Het is alleen in alle topics hetzelfde liedje dat mensen beginnen te zeuren over andere kamers/huizen die er volgens hun teveel geld aan uitgeven.
Nah mensen doen dat. De gemiddelde student werkt bij en verdient zo een aardige cent. Hoor hier op Fok alleen genoeg mensen die niet werken en die dan moeilijk gaan doen naar anderen toe die dat wel doen, een andere levensstijl leven en wél dingen kopen. Mijn opleiding geeft me relatief maar 20 uur werk per week, maar alle andere vakken die ik erbij volg slurpen nog wel zeker zo'n 25 uur per week weg. Dus zo vrije tijdsgericht is mijn eigen HBO traject echt niet!

't Hoeft niet in een eigen topic omdat 't hier thuis hoort, niet in een apart topic. Het gaat over studentenkamers en dat is waar dit topic over gaat toch?

Van mij hoef je echt niet verplicht te gaan werken, maar er zijn teveel mensen hier op Fok die zeuren naar anderen maar zelf niet werken, of ze nu tijd hebben of niet.

Sommige mensen zijn 't hiermee eens, anderen niet. Klaar. Maar ik geloof dat dit nog altijd een forum is, en op een forum kun je dit soort dingen bespreken.
pi_58127297
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Iets met veel in het Engels en Spaans lezen, schrijven en spreken, dan sluipen ongewilde spelfoutjes in het Nederlands er vrij snel in, en ja HBO gevolgd door komend jaar WO.

Ik vind('t') D's en T fouten nou niet echt 'spelfoutjes' die voorkomen omdat je met andere talen bezig bent. K heb ook zoiets gehad, Engels, Frans, Spaans, Chinees.. pff blij dat ik daarmee gestopt ben .

HBO zegt niet zoveel, en WO moet je nog aan beginnen,dus wat dat betreft.. maar wel goed dat je door gaat studeren enzo .

En wat werken naast de studie betreft: ik kloot maar wat aan bij verschillende baantjes, had afgelopen winter een lange tijd 2 baantjes en ben inmiddels bij beide gestopt. Studie werd iets drukker en ben aan het verhuizen. Als ik verhuisd ben zoek ik wel weer iets hier.. call center ofzo .
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:00:35 #126
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58133201
Het is bij iedereen idd eigen keus.. Daarnaast probeer ik zelf wel rond te komen van wat ik maandelijks op mijn rekening gestort krijg. De inrichting heb ik wel grotendeels van me ouders gehad, maar wat wil je, toen ik op kamers ging was ik net 16 en had ik nog geen rode cent, het sparen kwam toen pas. Maar wat ik heb gehad is ook gekregen bij me verjaardagen en toen ik slaagde voor me diploma dit is nog jaarlijks zo dus zelf kopen hoeft niet zelfs een deel is nog oude inrichting van ons oude huis die we nog hadden staan!
Ook heb ik paar dingen zelf gekocht omdat ik het wilde!

Wat betreft leuke dingen doen enzo, doordat ik vriendjes heb gehad die niet op school zaten/of tijdelijk hadden daarnaast nog een baan waar ze genoeg geld mee verdienden, bepaalde leuke dingen werden ook voor betaald. Tsja, 'arm' student of fulltime job daar zit een groot verschil in. Ook hiermee wil ik niet zeggen dat ik geprofiteerd heb maar wel zelf ook hem eens getracteerd zou gauw ik ook wat kon betalen..
Daarnaast werk ik door de week hard om in t weekend leuke dingen te kunnen doen..

Ben in zekere zin wel met je eens dat studenten ontzettend snel kunnen klagen dat ze geld te kort hebben, maar mij zul je bijna niet horen. Zo een discussie zul je nooit winnen..
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:03:00 #127
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58133261
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef Archont het volgende:

[..]

DAn nodig ik je uit om ingenieur-architect te komen studeren in belgië, ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt om een hele zaterdag te gaan werken. Werk aan de universiteit op onderwijsaangelegenheden aan studietijdmetingen, en enquete dagboeken zijn bijna volledig vol met studieactiviteiten
In snap ook helemaal wat jij bedoelt..
Studeer zelf interieurarchitectuur in Belgie.. dat gaat ook niet altijd van een leie dakje. Komt ook een beetje bij kijken dat ik soms nog wat moeite met de taal heb/had.
pi_58134349
Allemaal leuk en aardig dat mensen hun mening gaan geven over de huisraad van anderen en de eventuele kosten daarvan. Maar volgens mij is daar dit topic niet voor bedoeld. Was het niet de bedoeling dat dit een foto-topic zou zijn en eventueel opmerkingen over de inrichting die als foto is geplaatst? Niet over de eventuele betalingen en wat jij daar van vind. Kom op even ontopic graag.

Die discussies die worden maar gestart in een KLB topic, aangezien hier foto's thuishoren.

Dus: Ontopic!
pi_58134371
En toen was het weer tijd voor foto's. Mijn kamer: 20m2.

pi_58135264
Eindelijk
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:11:07 #131
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58140327
krijg je niet ontzettende pijn aan je billen als op die stoel lang achter je computer zit
pi_58140766
ligt toch een kussentje op?
pi_58143047
Idd, daarvoor is dat kussentje.
pi_58158578
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn kamertje

Keuken, achter keuken is badkamertje
[ link | afbeelding ]

klein overzichtje
[ link | afbeelding ]

zithoekje
[ link | afbeelding ]

werktafel
[ link | afbeelding ]

nogmaals keuken vanaf zithoekje
[ link | afbeelding ]

badkamertje, toilet in het hoekje rechts
[ link | afbeelding ]

er zijn wel wat dingetjes veranderd.. deze fotos zijn oktober
dat beertjes behang is nog van de vorige bewoonster, deze hebben ze niet weggehaald voordat ik erin kwam
Nice.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:37:40 #135
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58158744
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nice.
Thnks
Wil eigenlijk nog wel een bank, die heb ik eentje maar die paste niet door het trappengat
Even kijken voor iets met elementen die je aan elkaar kunt klikken.. Die kan hopelijk wel door t trappengat..

Dan weet natuurlijk een update
pi_58161729
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

Thnks
Wil eigenlijk nog wel een bank, die heb ik eentje maar die paste niet door het trappengat
Even kijken voor iets met elementen die je aan elkaar kunt klikken.. Die kan hopelijk wel door t trappengat..

Dan weet natuurlijk een update

Whaha! Ik zat met hetzelfde probleem. Mijn bank kon ook maar niet door het trapgat
Maar dankzij mijn vader is het allemaal gelukt

Ik zal ook weer eens foto's maken van mijn kamer
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:57:26 #137
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58161970
Mijn bank zat toen helemaal vast.. kon niet omhoog of omlaag.. en we waren pas op de eerste trap..

Had een kei gave opblaasbank gezien.. beetje model chesterfield maar die is te duur (339euro voor leden van VT-wonen), maar kan wel in het wasmachine.. In de zomer even kijken.. Moet zeggen dat ik wel een bank mis..
pi_58164079
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn bank zat toen helemaal vast.. kon niet omhoog of omlaag.. en we waren pas op de eerste trap..

Had een kei gave opblaasbank gezien.. beetje model chesterfield maar die is te duur (339euro voor leden van VT-wonen), maar kan wel in het wasmachine.. In de zomer even kijken.. Moet zeggen dat ik wel een bank mis..
Ik heb nu een nepleren bank, van 45 euro

Vet leuke 3 persoons bank
Maar ik kneep hem inderdaad ook toen we hem niet binnen konden krijgen.
Hij kon de bocht steeds niet maken, allemaal beschadigingen nu in ons trapgat
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:02:08 #139
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_58164427
tvp
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_58169117
Iemand toevallig op zoek naar een kleine kamer in Groningen?

Ik heb een nieuwe prachtige kamer en als ik zelf een nieuwe huurder kon vinden krijg ik de huur voor de rest van de maand terug. Dit heb ik een beetje onderschat, oké het is geen grote kamer en huis is niet al te schoon maar iedereen die is komen kijken wil hem niet

Toen ik zelf de kamer had was ik echt blij dat ik uberhaupt iets kon krijgen, bovendien ligt het bijna in het centrum. Zal wel tijd van het jaar zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58169234
Waar is het?
Hoeveel m2?
Aantal huisgenoten etc?
pi_58169278
Nieuwe Ebbingestraat, 1 minuut van Jumbo, Pizzeria, Slijterij en Chinees
Twaalf vierkante meter en 2 huisgenoten die er bijna nooit zijn, verder zonder verplichtingen.
Huur is 275¤ waarvan 25 ¤ voorschot is voor reparaties etc. die je misschien terugkrijgt
pi_58169306
Hmm, oké. Ja ik ben niet op zoek naar een kamer. Maar ken wel iemand
die op zoek is. Wanneer zou de huur in moeten gaan? Direct?

Ebbinge is wel een goede plek om te zitten namelijk.
Je schreef dat het niet erg netjes is, wat moet ik daar onder verstaan?
pi_58169410
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, oké. Ja ik ben niet op zoek naar een kamer. Maar ken wel iemand
die op zoek is. Wanneer zou de huur in moeten gaan? Direct?

Ebbinge is wel een goede plek om te zitten namelijk.
Je schreef dat het niet erg netjes is, wat moet ik daar onder verstaan?
Je kan er direct in ja, het is wel leefbaar maar er staat wel is flink wat afwas een week. Denk niet dat het iets voor een meisje is.

Verder is het gewoon een prima kamertje om mee te starten, je zal er niet 4 jaar in blijven wonen maar prima voor een half jaar/jaar waarna je rustig verder kan kijken.

O ja, de hoogslaper moet wel overgenomen worden. Deze was nieuw 270 euro en hij is nog in prima staat. Verkoop hem voor 120
pi_58169457
Ik zal het maandag even met 'haar' overleggen.
Misschien wil ze wel even komen kijken, het is wel een nette meid. Dus weet
niet of het dus geschikt is voor haar
pi_58169468
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik zal het maandag even met 'haar' overleggen.
Misschien wil ze wel even komen kijken, het is wel een nette meid. Dus weet
niet of het dus geschikt is voor haar
Dan gaat ze toch even opruimen.
pi_58169513
Tsk
  zondag 20 april 2008 @ 00:06:09 #148
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_58169823
hier wat foto's van mijn crib in het dope zwolle

het huis is al een eeuw of wat oud, en ik woon er met nog acht huisgenoten. twee compleet asocialen, de rest is wel okee. ik deel de keuken met twee anderen en de badkamer met iedereen. woon er best fijn! ideale locatie ook.
pi_58169944
MacBook.
pi_58170778
Hmm, echt veel spullen. Zo zou ik helemaal gek worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')