abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:00:35 #126
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58133201
Het is bij iedereen idd eigen keus.. Daarnaast probeer ik zelf wel rond te komen van wat ik maandelijks op mijn rekening gestort krijg. De inrichting heb ik wel grotendeels van me ouders gehad, maar wat wil je, toen ik op kamers ging was ik net 16 en had ik nog geen rode cent, het sparen kwam toen pas. Maar wat ik heb gehad is ook gekregen bij me verjaardagen en toen ik slaagde voor me diploma dit is nog jaarlijks zo dus zelf kopen hoeft niet zelfs een deel is nog oude inrichting van ons oude huis die we nog hadden staan!
Ook heb ik paar dingen zelf gekocht omdat ik het wilde!

Wat betreft leuke dingen doen enzo, doordat ik vriendjes heb gehad die niet op school zaten/of tijdelijk hadden daarnaast nog een baan waar ze genoeg geld mee verdienden, bepaalde leuke dingen werden ook voor betaald. Tsja, 'arm' student of fulltime job daar zit een groot verschil in. Ook hiermee wil ik niet zeggen dat ik geprofiteerd heb maar wel zelf ook hem eens getracteerd zou gauw ik ook wat kon betalen..
Daarnaast werk ik door de week hard om in t weekend leuke dingen te kunnen doen..

Ben in zekere zin wel met je eens dat studenten ontzettend snel kunnen klagen dat ze geld te kort hebben, maar mij zul je bijna niet horen. Zo een discussie zul je nooit winnen..
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:03:00 #127
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58133261
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef Archont het volgende:

[..]

DAn nodig ik je uit om ingenieur-architect te komen studeren in belgië, ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt om een hele zaterdag te gaan werken. Werk aan de universiteit op onderwijsaangelegenheden aan studietijdmetingen, en enquete dagboeken zijn bijna volledig vol met studieactiviteiten
In snap ook helemaal wat jij bedoelt..
Studeer zelf interieurarchitectuur in Belgie.. dat gaat ook niet altijd van een leie dakje. Komt ook een beetje bij kijken dat ik soms nog wat moeite met de taal heb/had.
pi_58134349
Allemaal leuk en aardig dat mensen hun mening gaan geven over de huisraad van anderen en de eventuele kosten daarvan. Maar volgens mij is daar dit topic niet voor bedoeld. Was het niet de bedoeling dat dit een foto-topic zou zijn en eventueel opmerkingen over de inrichting die als foto is geplaatst? Niet over de eventuele betalingen en wat jij daar van vind. Kom op even ontopic graag.

Die discussies die worden maar gestart in een KLB topic, aangezien hier foto's thuishoren.

Dus: Ontopic!
pi_58134371
En toen was het weer tijd voor foto's. Mijn kamer: 20m2.

pi_58135264
Eindelijk
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:11:07 #131
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58140327
krijg je niet ontzettende pijn aan je billen als op die stoel lang achter je computer zit
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_58140766
ligt toch een kussentje op?
pi_58143047
Idd, daarvoor is dat kussentje.
pi_58158578
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn kamertje

Keuken, achter keuken is badkamertje
[ link | afbeelding ]

klein overzichtje
[ link | afbeelding ]

zithoekje
[ link | afbeelding ]

werktafel
[ link | afbeelding ]

nogmaals keuken vanaf zithoekje
[ link | afbeelding ]

badkamertje, toilet in het hoekje rechts
[ link | afbeelding ]

er zijn wel wat dingetjes veranderd.. deze fotos zijn oktober
dat beertjes behang is nog van de vorige bewoonster, deze hebben ze niet weggehaald voordat ik erin kwam
Nice.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:37:40 #135
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58158744
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nice.
Thnks
Wil eigenlijk nog wel een bank, die heb ik eentje maar die paste niet door het trappengat
Even kijken voor iets met elementen die je aan elkaar kunt klikken.. Die kan hopelijk wel door t trappengat..

Dan weet natuurlijk een update
pi_58161729
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

Thnks
Wil eigenlijk nog wel een bank, die heb ik eentje maar die paste niet door het trappengat
Even kijken voor iets met elementen die je aan elkaar kunt klikken.. Die kan hopelijk wel door t trappengat..

Dan weet natuurlijk een update

Whaha! Ik zat met hetzelfde probleem. Mijn bank kon ook maar niet door het trapgat
Maar dankzij mijn vader is het allemaal gelukt

Ik zal ook weer eens foto's maken van mijn kamer
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:57:26 #137
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58161970
Mijn bank zat toen helemaal vast.. kon niet omhoog of omlaag.. en we waren pas op de eerste trap..

Had een kei gave opblaasbank gezien.. beetje model chesterfield maar die is te duur (339euro voor leden van VT-wonen), maar kan wel in het wasmachine.. In de zomer even kijken.. Moet zeggen dat ik wel een bank mis..
pi_58164079
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn bank zat toen helemaal vast.. kon niet omhoog of omlaag.. en we waren pas op de eerste trap..

Had een kei gave opblaasbank gezien.. beetje model chesterfield maar die is te duur (339euro voor leden van VT-wonen), maar kan wel in het wasmachine.. In de zomer even kijken.. Moet zeggen dat ik wel een bank mis..
Ik heb nu een nepleren bank, van 45 euro

Vet leuke 3 persoons bank
Maar ik kneep hem inderdaad ook toen we hem niet binnen konden krijgen.
Hij kon de bocht steeds niet maken, allemaal beschadigingen nu in ons trapgat
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:02:08 #139
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_58164427
tvp
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_58169117
Iemand toevallig op zoek naar een kleine kamer in Groningen?

Ik heb een nieuwe prachtige kamer en als ik zelf een nieuwe huurder kon vinden krijg ik de huur voor de rest van de maand terug. Dit heb ik een beetje onderschat, oké het is geen grote kamer en huis is niet al te schoon maar iedereen die is komen kijken wil hem niet

Toen ik zelf de kamer had was ik echt blij dat ik uberhaupt iets kon krijgen, bovendien ligt het bijna in het centrum. Zal wel tijd van het jaar zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58169234
Waar is het?
Hoeveel m2?
Aantal huisgenoten etc?
pi_58169278
Nieuwe Ebbingestraat, 1 minuut van Jumbo, Pizzeria, Slijterij en Chinees
Twaalf vierkante meter en 2 huisgenoten die er bijna nooit zijn, verder zonder verplichtingen.
Huur is 275¤ waarvan 25 ¤ voorschot is voor reparaties etc. die je misschien terugkrijgt
pi_58169306
Hmm, oké. Ja ik ben niet op zoek naar een kamer. Maar ken wel iemand
die op zoek is. Wanneer zou de huur in moeten gaan? Direct?

Ebbinge is wel een goede plek om te zitten namelijk.
Je schreef dat het niet erg netjes is, wat moet ik daar onder verstaan?
pi_58169410
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, oké. Ja ik ben niet op zoek naar een kamer. Maar ken wel iemand
die op zoek is. Wanneer zou de huur in moeten gaan? Direct?

Ebbinge is wel een goede plek om te zitten namelijk.
Je schreef dat het niet erg netjes is, wat moet ik daar onder verstaan?
Je kan er direct in ja, het is wel leefbaar maar er staat wel is flink wat afwas een week. Denk niet dat het iets voor een meisje is.

Verder is het gewoon een prima kamertje om mee te starten, je zal er niet 4 jaar in blijven wonen maar prima voor een half jaar/jaar waarna je rustig verder kan kijken.

O ja, de hoogslaper moet wel overgenomen worden. Deze was nieuw 270 euro en hij is nog in prima staat. Verkoop hem voor 120
pi_58169457
Ik zal het maandag even met 'haar' overleggen.
Misschien wil ze wel even komen kijken, het is wel een nette meid. Dus weet
niet of het dus geschikt is voor haar
pi_58169468
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik zal het maandag even met 'haar' overleggen.
Misschien wil ze wel even komen kijken, het is wel een nette meid. Dus weet
niet of het dus geschikt is voor haar
Dan gaat ze toch even opruimen.
pi_58169513
Tsk
  zondag 20 april 2008 @ 00:06:09 #148
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_58169823
hier wat foto's van mijn crib in het dope zwolle

het huis is al een eeuw of wat oud, en ik woon er met nog acht huisgenoten. twee compleet asocialen, de rest is wel okee. ik deel de keuken met twee anderen en de badkamer met iedereen. woon er best fijn! ideale locatie ook.
pi_58169944
MacBook.
pi_58170778
Hmm, echt veel spullen. Zo zou ik helemaal gek worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')