Het is bij iedereen idd eigen keus.. Daarnaast probeer ik zelf wel rond te komen van wat ik maandelijks op mijn rekening gestort krijg. De inrichting heb ik wel grotendeels van me ouders gehad, maar wat wil je, toen ik op kamers ging was ik net 16 en had ik nog geen rode cent, het sparen kwam toen pas. Maar wat ik heb gehad is ook gekregen bij me verjaardagen en toen ik slaagde voor me diploma

dit is nog jaarlijks zo dus zelf kopen hoeft niet

zelfs een deel is nog oude inrichting van ons oude huis die we nog hadden staan!
Ook heb ik paar dingen zelf gekocht omdat ik het wilde!
Wat betreft leuke dingen doen enzo, doordat ik vriendjes heb gehad die niet op school zaten/of tijdelijk hadden daarnaast nog een baan waar ze genoeg geld mee verdienden, bepaalde leuke dingen werden ook voor betaald. Tsja, 'arm' student of fulltime job daar zit een groot verschil in. Ook hiermee wil ik niet zeggen dat ik geprofiteerd heb maar wel zelf ook hem eens getracteerd zou gauw ik ook wat kon betalen..
Daarnaast werk ik door de week hard om in t weekend leuke dingen te kunnen doen..
Ben in zekere zin wel met je eens dat studenten ontzettend snel kunnen klagen dat ze geld te kort hebben, maar mij zul je bijna niet horen. Zo een discussie zul je nooit winnen..