In snap ook helemaal wat jij bedoelt..quote:Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef Archont het volgende:
[..]
DAn nodig ik je uit om ingenieur-architect te komen studeren in belgië, ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt om een hele zaterdag te gaan werken. Werk aan de universiteit op onderwijsaangelegenheden aan studietijdmetingen, en enquete dagboeken zijn bijna volledig vol met studieactiviteiten
Nice.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn kamertje![]()
Keuken, achter keuken is badkamertje
[ link | afbeelding ]
klein overzichtje
[ link | afbeelding ]
zithoekje
[ link | afbeelding ]
werktafel
[ link | afbeelding ]
nogmaals keuken vanaf zithoekje
[ link | afbeelding ]
badkamertje, toilet in het hoekje rechts
[ link | afbeelding ]
er zijn wel wat dingetjes veranderd.. deze fotos zijn oktober
dat beertjes behang is nog van de vorige bewoonster, deze hebben ze niet weggehaald voordat ik erin kwam
Thnksquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Thnks![]()
Wil eigenlijk nog wel een bank, die heb ik eentje maar die paste niet door het trappengat![]()
Even kijken voor iets met elementen die je aan elkaar kunt klikken.. Die kan hopelijk wel door t trappengat..
Dan weet natuurlijk een update
Ik heb nu een nepleren bank, van 45 euroquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn bank zat toen helemaal vast.. kon niet omhoog of omlaag.. en we waren pas op de eerste trap..![]()
Had een kei gave opblaasbank gezien.. beetje model chesterfield maar die is te duur (339euro voor leden van VT-wonen), maar kan wel in het wasmachine..In de zomer even kijken.. Moet zeggen dat ik wel een bank mis..
Je kan er direct in ja, het is wel leefbaar maar er staat wel is flink wat afwas een week. Denk niet dat het iets voor een meisje is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, oké. Ja ik ben niet op zoek naar een kamer. Maar ken wel iemand
die op zoek is. Wanneer zou de huur in moeten gaan? Direct?
Ebbinge is wel een goede plek om te zitten namelijk.
Je schreef dat het niet erg netjes is, wat moet ik daar onder verstaan?
Dan gaat ze toch even opruimen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik zal het maandag even met 'haar' overleggen.
Misschien wil ze wel even komen kijken, het is wel een nette meid. Dus weet
niet of het dus geschikt is voor haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |