Hmm, niet? Bij mij wel namelijkquote:Op maandag 21 april 2008 23:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan je die foto's niet kleiner maken?Normaal verkleint ie die bij mij automatisch maar nu niet?
Dus ligt het aan mij of wat?quote:Op maandag 21 april 2008 23:51 schreef nietzman het volgende:
Schalen is iets anders als resizen, gekke Henkie.
dat is zo shit! Moest laatst iemand verhuizen, die had een kast die door de eerste twee trappen heen paste maar bij de laatste bleef ie muurvast stekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Whaha! Ik zat met hetzelfde probleem. Mijn bank kon ook maar niet door het trapgat
Maar dankzij mijn vader is het allemaal gelukt![]()
Ik zal ook weer eens foto's maken van mijn kamer
Zelfde situatie eens gehad bij mij in huis, 1e trap ging prima 2e niet meer. Dus naar de bouwmarkt, touwtje halen, hele huis optrommelen en hijsen dat ding. Door het raam ging het beterquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:13 schreef zwahiel het volgende:
[..]
dat is zo shit! Moest laatst iemand verhuizen, die had een kast die door de eerste twee trappen heen paste maar bij de laatste bleef ie muurvast steken
Bleek die laatste trap recentelijk te zijn aangepast, hij was smaller gemaakt ivm een nieuwe rioolbuis die ernaast liep. Moesten we de achterkant van de kast slopen. Terwijl de kast vast zat in het trappengast moest er iemand in klimmen en de kast van binnenuit demonteren... Uiteindelijk is 't gelukt, maar daar zijn wat scheldwoorden van iedereen aan te pas gekomen
Achteraf zijn dat soort dingen altijd leuk om mee gemaakt te hebben, maar op het moment zelf toch echt niet.
op of over?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:46 schreef JH87 het volgende:
Laten we het maar weer op studentenkamers gaan hebben dan.
Mooie kastquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:53 schreef Goover het volgende:
Kledingkast = http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40022180
Ik koop straks een Pax Lomen kast van Ikeaquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:50 schreef Deliah het volgende:
[..]
Mooie kast, zo eentje moet ik ook nog eens gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |