Mijn kamer waar ik 1,5 jaar geleden 5 maanden gewoond heb (tijdelijke kamer in Duitsland voor een stageperiode)quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:06 schreef Matje-1989 het volgende:
Verdorie, niets TVP gewoon foto's posten
Ach we zijn beide student (21/22)quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef PeuRac het volgende:
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar dat is echt geen studenten kamer meerdat is gewoon een flink appartement
Wat de fack is dat voor appartement echt :Squote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ach we zijn beide student (21/22)en de prijs is ook meer naar studentenkamer (ong. 250e pp incl huursubsidie & gwe)
Of we het bij de gemeente aanmelden als 'studentenkamers' of een appartement weten we nog niet, er is kans dat we geen woonvergunning krijgen voor een appartement. Studentkamers mag dan wel.
Den Haag, 15 min fietsen naar scheveningen strand en 5/10 min. van centrum Den Haag. Deze zomer dus lekker in Den Haagquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik denk dat dit topic maar een andere naam moet krijgen idd.
Welke stad Sport_Life? Gefeliciteerd iig ^^!
Ben op zoek naar een kamer in Nijmegen Oost of centrum, max. 330 euro. Hoeft niet heel groot te zijn. Leuke huisgenoten als het kan.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Naar wat ben je op zoek? En waar?
Mijn kamer daar is gisteren verhuurd aan een anderquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef Sann het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een kamer in Nijmegen Oost of centrum, max. 330 euro. Hoeft niet heel groot te zijn. Leuke huisgenoten als het kan.
Mijn kamer daar is gisteren verhuurd aan een ander. Succes met zoeken, is best lastig in Nijmegen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef Sann het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een kamer in Nijmegen Oost of centrum, max. 330 euro. Hoeft niet heel groot te zijn. Leuke huisgenoten als het kan.
nou ik zou wel willen weten in welke wijk dit voor deze prijs nog te huren isquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:44 schreef Sport_Life het volgende:
Bij gebrek aan foto's, de inrichting maar:
[ afbeelding ]
Ga er per 1 mei wonen met vriendin!
In regentessekwartier, bij het Koningsplein. Iets met spelt en hooiberg enzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:46 schreef Charisma het volgende:
[..]
nou ik zou wel willen weten in welke wijk dit voor deze prijs nog te huren is
In Den Haag bijna onvoorstelbaar![]()
voor een woning met ca 50m2 betaal al gauw 600-700 euro huur in Den haag
leuke rokquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:52 schreef xuanery het volgende:
tvptje, morgen heb ik weer een camera en dan zal ik foto's maken van mijn stekkie in Zwolle. maar om het goed te maken hier wat foto's van mijn oude kamer (ben ik november vorig jaar uit vertrokken, had iets groters gevonden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kamer!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:52 schreef xuanery het volgende:
tvptje, morgen heb ik weer een camera en dan zal ik foto's maken van mijn stekkie in Zwolle. maar om het goed te maken hier wat foto's van mijn oude kamer (ben ik november vorig jaar uit vertrokken, had iets groters gevonden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |