lol, veel spullen, dat valt toch best mee? gewoon niet zo ontzettend netjes opgeruimd achter kastdeuren, want die heb ik amper. je zou m'n kamer thuis moeten zien: al mijn boeken, cds, dvds, lps en weet ik wat nog meer staan daar nog. daar heb ik pas veel spullen.quote:Op zondag 20 april 2008 01:27 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, echt veel spullen. Zo zou ik helemaal gek worden
Precies zoals kamers horen te zijn. Straalkacheltjes, zooi zonder dat het zooi is, koptelefoon die daar mooi hangt te wezen en verantwoorde posters.quote:Op zondag 20 april 2008 00:06 schreef xuanery het volgende:
hier wat foto's van mijn crib in het dope zwolle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het huis is al een eeuw of wat oud, en ik woon er met nog acht huisgenoten. twee compleet asocialen, de rest is wel okee. ik deel de keuken met twee anderen en de badkamer met iedereen. woon er best fijn! ideale locatie ook.
Ja, ik bedoel met veel spullen niet veel spullen in de zin van veeel spullen.quote:Op zondag 20 april 2008 13:03 schreef xuanery het volgende:
[..]
lol, veel spullen, dat valt toch best mee? gewoon niet zo ontzettend netjes opgeruimd achter kastdeuren, want die heb ik amper. je zou m'n kamer thuis moeten zien: al mijn boeken, cds, dvds, lps en weet ik wat nog meer staan daar nog. daar heb ik pas veel spullen.
Ik heb niet eens een kledingkast, komt deze maand verandering inquote:Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Fancy_Me het volgende:
Vind dat wel gezellig veel spulletjes![]()
Heb er zelf ook aardig wat.. staan nog 2 banken bij me ouders, een eettafeltje, 2 stoelen, servieskast en nog wat dingen.. Heb nu keuken voor mezelf dus heb dat niet nodig en ook geen plaats voor..
Door mijn verzamelwoede voor merkglazen staan mijn kastjes ook erg vol met glazen.. Verschillende ingepakt nog, en bij me ouders in de kast staan er ook nog een heel stel.. (merkglazen van oa. carvan cevitam, heineke, veel verschillende bavaria, appelsientje, chocomel mokken, spa nog andere watermerken, etc..)
Ook de klerenkast, dat is ook een probleem.. Heb ik bij me eigen huisje een klerenkast en bij me ouders.. verder is het wel handig om veel kleren te hebben om je kasten op te vullen.. slaap je in de vakantie bij je ouders, past het niet meer in 1 kast![]()
hebben jullie dat ook??![]()
Verder komen er erg leuke studentenkamertjes voorbij, toppie
hartelijk dank, meneer Nosh. die gaskachel wordt mijn dood nog eens, trouwens. ben blij dat het weer wat beter is dezer dagen zodat ik 'm niet meer zo vaak aan hoef te hebben staan. :pquote:Op zondag 20 april 2008 13:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies zoals kamers horen te zijn. Straalkacheltjes, zooi zonder dat het zooi is, koptelefoon die daar mooi hangt te wezen en verantwoorde posters.
Ik vind ja.
Op me kamertje in Rotterdam had ik een inbouwkast wat ook me klerenkast was.. Ook ruimte voor hangkleding.. Zou voor nu een klerenkast moeten kopen, maar deze studio is gemeubileerd dus dat hoefde nietquote:Op zondag 20 april 2008 13:53 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kledingkast, komt deze maand verandering in
Moet zo'n grote hebbenHeb veel te veel spullen hier en bij mijn ouders ook nog dingen liggen
Zo'n kast die ik wil hebben kost zomaar 200-250 euroquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Op me kamertje in Rotterdam had ik een inbouwkast wat ook me klerenkast was.. Ook ruimte voor hangkleding.. Zou voor nu een klerenkast moeten kopen, maar deze studio is gemeubileerd dus dat hoefde niet
quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef esvier het volgende:
vanuit de hoek van mijn kamer!
[ afbeelding ]
Hier mijn kamer 11m, 210 euro, Grietstraat Utrecht.
Maar ik ben nu opzoek naar een grotere kamer. Na 3 jaar in verschillende kamers van 9 a 11m hebben gewoond wil ik wel eens wat groters.
ik ook nietquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef esvier het volgende:
vanuit de hoek van mijn kamer!
[ afbeelding ]
Hier mijn kamer 11m, 210 euro, Grietstraat Utrecht.
Maar ik ben nu opzoek naar een grotere kamer. Na 3 jaar in verschillende kamers van 9 a 11m hebben gewoond wil ik wel eens wat groters.
Nicequote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Zie dat er wat troep onder de lens van mijn camera zat, maargoed jammer dan.
Heb geen zin om het schoon te maken, gebruik hem toch nooit
Let me know what you think about it
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
Nice. Haha ik zie net dat je ongeveer dezelfde prullenbak als ik hebquote:Op maandag 21 april 2008 10:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Helpman
En zijstraat van een zijstraat van de verlengde hereweg
Senseo bedienbaar vanuit bedquote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
Toffe kamer!quote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
Nicequote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nog niet af by the way)
Haha, ja handig hèquote:
Haha, bedankt. Maar wat is er mis met Helpman? Ik vond het eerst ook vervelend, vooral met stappen etc.quote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Toffe kamer!![]()
Jammer dat het in helpman is
quote:
Mja, ik heb een 2e hands'je gekocht. Nieuw zijn ze veel te duur. Deze is nieuw ongeveer 130 euro.quote:Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nice. Haha ik zie net dat je ongeveer dezelfde prullenbak als ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |