abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58089467
Leuk hoor ^^! Die bloemen op je inbouwkast zijn tof!
  woensdag 16 april 2008 @ 16:34:30 #77
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58090800
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ach, 't ziet er wel grappig uit. Wel luxe zeg, een zolderkamer maar dan wel compleet met badkamer en keuken . Heeft iedereen dat in jouw huis of ben jij de enige die alles voor zichzelf heeft?
Iedereen hier in huis heeft alles voor zichzelf..
er wonen in totaal 8 personen, zoals ik weet dan.. Maar er woont ook een moeder met haar kindjes die voor de 'huisbaas' (is een hele organisatie waar ik het van huur) werkt, verder nog een paar jongens en nog een meid geloof ik..
Maar denk dat hier 2 stelletjes wonen, zie ze eigenlijk nooit, leven allemaal erg langs elkaar heen.
Zit hier met 3 personen op de verdieping, hieronder 2 en daaronder ook. Verder helemaal op de begane grond zit een uitzendburo.

Ja woon 4 hoog, heb geteld moet 77 tredes omhoog iedere dag
Goed voor me conditie

Heb eerst in rotterdam op kamers gezeten, hier moest ik wel de keuken, toilet en douche delen. moet zeggen dat dit me beter bevalt.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:36:36 #78
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58090833
Die bloemen heb ik ook op me slaapkamer bij me ouders in het zwart..
Die zijn kei tof
pi_58091483
Tsja, Ikea he. Ik geloof dat half Nederland ze heeft.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:18:08 #80
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58091541
de gamma of de praxis heeft ze ook hoor.. Ikea heeft ze later gekregen
pi_58091661
Sorrie dat ik mijn foto opnieuw spam, maar hij blijft toch eigenlijk wel fantastisch en ergens ook wel zielig hoe ik heb moeten leven. En tevens een tvp(tje).

woensdag 16 april 2008 @ 17:44:31 #82
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58092068
Toen ik hier kamers ging kijken zag het er bij de eerste ook zo uit..
zei tegen me moeder; over mijn lijk dat ik hier ga wonen was toen ook 18m2 met keuken, stapelbed en badkamertje met toilet

De kamers erna werden beter, die ik nu heb zag ik als laatste
pi_58093161
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:23 schreef skiczukie het volgende:
Sorrie dat ik mijn foto opnieuw spam, maar hij blijft toch eigenlijk wel fantastisch en ergens ook wel zielig hoe ik heb moeten leven. En tevens een tvp(tje).

[ link | afbeelding ]
ZO! Gezellig hee!
  woensdag 16 april 2008 @ 18:45:13 #84
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58093223
Whehe, ik weet nog dat ik die foto een paar jaar geleden zag, en m'n eigen krot op dat moment zo instant +25 waarderingspunten kreeg.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_58093343

Maar deze ken je niet. Met de nieuwe huissleutels op 'tafel'.
  woensdag 16 april 2008 @ 19:05:20 #86
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58093670
nee die lagen er toen niet, was maar goed ook.. misschien had ik ze dag stiekem in me zak gestoken
  woensdag 16 april 2008 @ 19:07:05 #87
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58093712
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Goeieouwetijd.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_58094042
Hollandia. Volgens mij heb ik er nog eentje in de koelkast liggen!
  woensdag 16 april 2008 @ 20:23:12 #89
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_58095658
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Als ik zo moest leven, bleef ik bij mijn ouders wonen

Blikbier en zo'n bende
  woensdag 16 april 2008 @ 21:07:19 #90
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58096954
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef Borne het volgende:

[..]

Als ik zo moest leven, bleef ik bij mijn ouders wonen

Blikbier en zo'n bende
Lekker de hele dag je IKEA-cataloguskamer afstoffen
  woensdag 16 april 2008 @ 21:40:10 #91
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_58097928
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:07 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Lekker de hele dag je IKEA-cataloguskamer afstoffen
Als de inrichting daar weg zou komen had je een dikke pluim verdiend

Het verschil tussen een cataloguskamer, of een bende waar je nog geen voet kunt verzetten is nog wel een verschil Deze reactie van jou zegt des te meer over de bende die jij in huis hebt.
  woensdag 16 april 2008 @ 21:52:04 #92
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58098303
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:40 schreef Borne het volgende:

[..]

Als de inrichting daar weg zou komen had je een dikke pluim verdiend

Het verschil tussen een cataloguskamer, of een bende waar je nog geen voet kunt verzetten is nog wel een verschil Deze reactie van jou zegt des te meer over de bende die jij in huis hebt.
Nee, maar als je dit topic zo eens doorneemt dan krijg je toch wel een vertekend beeld van een studentenkamer. De eerste paar jaar van m'n studie had ik echt geen cent te makken, en dan ga je keuzes maken. Toen woode ik ik liever in een afgeleefde grot, met 3e hands meubels.
And I loved every minute of it. Dat hoort er ook gewoon bij, vind ik. Als je op een kleine kut kamer zit, dan blijf je tenminste niet binnen voor de buis of achter de pc plakken.

Maar goed, ik woon al een tijdje niet meer op een studentenkamer, dus de takkezooi heb ik ook van de hand moeten doen
  woensdag 16 april 2008 @ 22:12:15 #93
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58098808
me ouders hadden nog wat dingen staan, zoals een bank, salontafel werktafel en dat soort dingen. die hebben ook op me kamer in rotterdam gestaan. Toen ik hier na toe ging heb ik getekend voor een gemeubileerde studio. Een hangkast (bij tv), een mega bureau, eettafeltje, 2 plastic tuinstoelen (staan op de gang) klerenkast en een bed (lelijk rood gevangenisbed en staat ook op de gang) verder lag er nog een tapijt maar die staat ook op de gang, dat was echt een vies ding.
Op me vorige school heb ik een tafeltje, voetenbankje en poefje gemaakt, dit staat nu ook hier en is dus ook voor niks. (nja buiten de 'emotionele' waarde dan )

enigste wat echt nieuw is, is me complete bed en nog wat dingetjes voor de versiering.. Ook veel voor verjaardag gehad etc.. Ik heb zelfs een kerstboompje die vroeger toen ik klein was op de slaapkamer stond
Zo alles wel een beetje bij elkaar gesprokkeld..
  woensdag 16 april 2008 @ 23:16:00 #94
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_58100676
sja, een "studentenkamer" is iets waar een student woont...

kijk ik snap ook wel dat niet iedereen het financieel ruim heeft, maar om er dan zo'n teringbende van te maken begrijp ik ook niet...
pi_58101365
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Nee, maar als je dit topic zo eens doorneemt dan krijg je toch wel een vertekend beeld van een studentenkamer. De eerste paar jaar van m'n studie had ik echt geen cent te makken, en dan ga je keuzes maken. Toen woode ik ik liever in een afgeleefde grot, met 3e hands meubels.
And I loved every minute of it. Dat hoort er ook gewoon bij, vind ik. Als je op een kleine kut kamer zit, dan blijf je tenminste niet binnen voor de buis of achter de pc plakken.

Maar goed, ik woon al een tijdje niet meer op een studentenkamer, dus de takkezooi heb ik ook van de hand moeten doen
Maar dat hoeft niet altijd zo, mijn 1e studenten kamer was ook strak ingericht met hoofdzakelijk nieuwe (niet van de Ikea) spullen. Voor een groot gedeelte zelf gespaard, mn ouders droegen ook wat bij, de kamer was niet reuze groot, maar met 11m2 en dubbele deur naar eigen tuin van 20m2 ruim voldoende.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 16 april 2008 @ 23:43:48 #96
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58101458
Je hoeft er ook geen teringbende van te maken, je moet alleen waarderen dat het kan.
Ieder voor zich hoor trouwens. Ik was ook blij toen ik uiteindelijk uit de pokkezooi vertrok.
pi_58101719
Wat Sjoewe bedoeld is dat de meeste studentenkamers er zo uitzien, als een teringbende, klein, hok. Stereotype beeld misschien, maar het is nog wel veel. Als je ziet in wat voor huizen ik kom met kijkavonden, dan denk ik zelf ook wel "damn wat een klerebende", maar dat is de realiteit in veel van de gevallen. In de echte studentenhuizen.

Die studiootjes en appartementjes zijn heel mooi, daar niet van, maar echt het studentenkamertje-idee zit er niet meer in. Veel mensen hebben 't geld er ook niet voor en dan kom je dus wel in smerige of smoezelige huizen terecht met vrij kleine kamertjes. Natuurlijk kan je je eigen kamer een beetje netjes houden, doe ik ook, maar er zijn ook zat mensen die dat een worst zal wezen .

Ik wilde in het begin ook heel graag een studiootje, lekker alles voor mezelf, maar ik merk nu wel dat ik 't contact met anderen dan mis. Ik vind het fijn dat ik mensen hoor rommelen beneden, dat ik niet alleen ben. Ik vind het fijn om ff een praatje te maken met de anderen en samen te eten .
pi_58101733
Waar het vooral fout gaat voor mijn gevoel; is voldoende kast ruimte. Dat was in elk geval het probleem bij mij, ik kon mn zooi niet voldoende kwijt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_58102306
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:54 schreef PeuRac het volgende:
Waar het vooral fout gaat voor mijn gevoel; is voldoende kast ruimte. Dat was in elk geval het probleem bij mij, ik kon mn zooi niet voldoende kwijt.
Ik had op mijn kleine kamertje paar jaar geleden een paar van die Ikea boven-keukenkasten boven mn bed geplaatst. Was ideaal voor extra ruimte en kost weinig (nou ja als student is alles duur. ).

Heb geluk dat in t nieuwe huis 3 mega grote inloopkasten staan.
  donderdag 17 april 2008 @ 00:36:19 #100
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58102593
Als je kastruimte te kort komt heb je gewoon spullen teveel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')