Dat wit zal een stuk beter uitzien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:56 schreef Goover het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met verven, het bed was lelijk groen/blauw/iets en wordt gewoon mooi wit:
Ja, ik heb hem gefixed in de originele post. Het bed was idd een aparte kleur, daarom wordt hij nu wit. Het is een bed van 140x200 officieel een twijfelaar geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ohmaar hij doet t bij mij
vind t wel een aparte kleur van je bed.. en hoogslaper.. zo te zien ook 2persoons..
Ja het is nog best een stijlvol ding ook, mooi strak zwart.quote:oh en je hebt een schouw..die had ik ook op me oude kamertje..
Zeker, nu de eerste laag er op zit lijkt het bed ook kleiner en minder aanwezig, ik ben er erg blij meequote:
Slaap je op de bank?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:07 schreef MaxC het volgende:
Mijn kamer,
In Groningen net iets buiten centrum maar wel dichtbij de faculteit.
18 vierkante meter, 290 incl en 4 hele leuke huisgenoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezenquote:
*kuch* Je klerenkast? En je slaapbank? *kuch*quote:Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet altijd zo, mijn 1e studenten kamer was ook strak ingericht met hoofdzakelijk nieuwe (niet van de Ikea) spullen. Voor een groot gedeelte zelf gespaard, mn ouders droegen ook wat bij, de kamer was niet reuze groot, maar met 11m2 en dubbele deur naar eigen tuin van 20m2 ruim voldoende.
Alleen mn slaapbank, dat is dus hoofdzakelijk niet van Ikeaquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* Je klerenkast? En je slaapbank? *kuch*
Je klerenkast was niet nieuw.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen mn slaapbank, dat is dus hoofdzakelijk niet van Ikea
AHHH, sorrie maar jouw verzameling is mijn grootste nachtmerrie! Ik hou niet van verschillende glazen, serviezen en bestek. Ik vind het armoedig/gewoon niet fijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:29 schreef Fancy_Me het volgende:
Mijn verzameling van glazenheb er nog meer (min 20 nog in dozen), maar dat paste niet meer
![]()
[ link | afbeelding ]
t is nu al een gestapel geweest zoals je ziet![]()
Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
AHHH, sorrie maar jouw verzameling is mijn grootste nachtmerrie! Ik hou niet van verschillende glazen, serviezen en bestek. Ik vind het armoedig/gewoon niet fijn.
Maar als jij er gelukkig mee bent, dan heb je mijn zegen!
Heb geen duur servies! Die had ik van me oma gekregen.. Onbetaalbaar dusquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagen.
glazen zijn alleen maar een overbodig tussenstation tussen je mond en de fles!quote:Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef xuanery het volgende:
ik doe al anderhalf jaar met twee glazen, waarvaan laatst eentje stuk is gegaan trouwens. ik zuip het liefst uit mokken.
Achter de bank ligt nog een matras waar ik op slaap, ik zit er net een week in en heb het bed al besteld maar is nog niet binnen.quote:
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:47 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezen![]()
maar vind m ook beetje rommelig en erg vol bij t raam..
haha grappigquote:Op woensdag 30 april 2008 16:45 schreef MaxC het volgende:
-knip-
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallenBovendien hou ik er van om allemaal gadgets van verkleedfeesten etc. te bewaren en op te hangen(vleugels zijn van Valentijnsfeest(cupido enzo
) )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |