Heb geen duur servies! Die had ik van me oma gekregen.. Onbetaalbaar dusquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gezellig. En dan in een andere kast nog een paar complete dure serviezen voor sjieke visite of speciale feestdagen.
glazen zijn alleen maar een overbodig tussenstation tussen je mond en de fles!quote:Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef xuanery het volgende:
ik doe al anderhalf jaar met twee glazen, waarvaan laatst eentje stuk is gegaan trouwens. ik zuip het liefst uit mokken.
Achter de bank ligt nog een matras waar ik op slaap, ik zit er net een week in en heb het bed al besteld maar is nog niet binnen.quote:
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:47 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
hij heeft er 2 voor als ie niet kan kiezen![]()
maar vind m ook beetje rommelig en erg vol bij t raam..
haha grappigquote:Op woensdag 30 april 2008 16:45 schreef MaxC het volgende:
-knip-
Ik ben niet echt zo'n ubernet persoon maar vind 't wel meevallenBovendien hou ik er van om allemaal gadgets van verkleedfeesten etc. te bewaren en op te hangen(vleugels zijn van Valentijnsfeest(cupido enzo
) )
Heb je goed voor elkaar!quote:Op maandag 5 mei 2008 20:54 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Bed.
[ afbeelding ]
Kamer kant 1.
[ afbeelding ]
Bureauperspectief.
[ afbeelding ]
Salontafelperspectief.
[ afbeelding ]
Kamer kant 2.
Ik vind je kastje helemaal geweldig(die met de schoenen eronder)quote:
thanksquote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef xuanery het volgende:
wat een prachtige stekkies, goover en arneaux! zo groot en mooi wit en goed ingericht enzo. ik ben best jaloers!
Lichtelijke jaloeziequote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef Goover het volgende:
Goed, ik ben klaar met verhuizen, pic's!
Nog een foto van het tapijt leggen:
[ afbeelding ]
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden door een lap stof van de markt oid...
[ afbeelding ]
Ik heb 2x 25, 1x 1000 en 1x 100 geloof ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:16 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Lichtelijke jaloezie![]()
Maar je bed is wel echt sjiek geworden.. En dat handdoek van 100025gulden
-edit- niet goed gekeken![]()
Leiden, even buiten de grachten in een super relaxe straat.quote:
Thx! Ben er zelf ook erg blij mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind je kastje helemaal geweldig(die met de schoenen eronder)
haha, dat viel me gewoon (bijna) als eerst op..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb 2x 25, 1x 1000 en 1x 100 geloof ik. En die moet ik toch ergens te drogen hangen...
[..]
Leiden, even buiten de grachten in een super relaxe straat.
Waren van Ikea, heb ik al een tijdje, maar volgens mij hebben ze die niet meerquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:48 schreef Kekaa het volgende:
Mooie kamer Goover!
Waar heb je die vierkanten vandaan waar je cd's in staan?
Gast, je hebt wel echt een fakking lelijke systeemkastquote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef Goover het volgende:
Goed, ik ben klaar met verhuizen, pic's!
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden door een lap stof van de markt oid...
Nou ik vind hem wel mooiquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gast, je hebt wel echt een fakking lelijke systeemkast
quote:
Zal zeker wel wat gekost hebben gezien het pitoreske (Desperate Houswives-achtige) omgevingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Goover het volgende:
Leiden, even buiten de grachten in een super relaxe straat.
JC, wat ben jjij voor oud wijf. Met je buddha.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:54 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Bed.
[ afbeelding ]
Kamer kant 1.
[ afbeelding ]
Bureauperspectief.
[ afbeelding ]
Salontafelperspectief.
[ afbeelding ]
Kamer kant 2.
Omg. Dit is nog erger.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Alleen wordt ik nu al gek van mijn tapijt, je ziet echt ELK stofje liggen
Danke schön! Er worden nog 2 muren geverfd binnenkort!quote:
Ik ben er al overheen gelukkig.quote:
Ziet er leuk uit! Mag ik vragen met welk programmaatje jij dat gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef Liebe het volgende:
In juli krijg ik de sleutel, maar sinds ik die kamer heb gezien loop ik al in te richten en zo gaat het worden: (denk ik)
[ afbeelding ]
Ik post wel foto's als ik ze heb!
Details over de kamer: 25 m2, 350 inclusief, gedeelde grote badkamer & grote keuken (denk beiden ook zo'n 20m2) met 4 anderen. In Maastricht, wyck, vlakbij cs en 10 minuten lopen van het vrijthof!
Bed + matras: krijg ik van oma voor m'n slagen (L)
Banken: heb ik al
Salontafel: 16,95 (Ikea)
Bijzettafeltje: 9,95 Ikea
Gardarobekast: 141,- (ikea, PAX zelf samenstellen)
Bureau+bureaustoel: heb ik al
Vloerkleed: 70,- Ikea
Laminaatvloer: ongeveer 150 (4,95/m2 en nog plintjes)
Eettafel: heb ik al
Stoeltjes: 50,- stuk ikea
Koelkast: 170,- max
Kastje voor tv: heb ik al
En dan nog dingen als kussens, vaasjes, fotolijstjes etc, maar die vraag ik wel voor m'n slagen![]()
Ik ga veel werken deze vakantie, zo'n 3 dagen per week (8u per dag), dus het moet maar lukken.
Dikke kans trouwens dat als ik eenmaal foto's post in juli het er weer heel anders utiziet, maar dat zie ik dan wel. Het is gewoon een leuke examen-afleiding om die dingen te plannen!
Snelle reactie, bedankt! Ik neem over 7 daagjes de grootste kamer hier over, dan ga ik eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Weet de exacte maten nog niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef Liebe het volgende:
http://www.floorplanner.nlen dan printscreen.
en?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Snelle reactie, bedankt! Ik neem over 7 daagjes de grootste kamer hier over, dan ga ik eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Weet de exacte maten nog niet.
Je heb smaak!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef illusions het volgende:
Barretje geupgrade met een flessenhouder en beugeltjes voor wijn- en champagneglazen. Voorlopig is de flessenhouder nog aan de plank geklemd, maar deze wordt nog op de muur gemonteerd. Aan de andere kant komt er ook nog 1 bij.
[ afbeelding ]
Ben nog van plan om een kleine 12" touchscreen om de muziek te regelen aan te brengen onder de glazen. Deze zal samen met de beamer worden aangesloten op de mediacenter PC.
Waar heb je die flessenhouder vandaan? En is hij een beetje stevig, lijkt me ideaal die dingenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef illusions het volgende:
Barretje geupgrade met een flessenhouder en beugeltjes voor wijn- en champagneglazen. Voorlopig is de flessenhouder nog aan de plank geklemd, maar deze wordt nog op de muur gemonteerd. Aan de andere kant komt er ook nog 1 bij.
[ afbeelding ]
Ben nog van plan om een kleine 12" touchscreen om de muziek te regelen aan te brengen onder de glazen. Deze zal samen met de beamer worden aangesloten op de mediacenter PC.
Bij de Sligro/VEN. Is heel erg stevig, viel mij ook al reuze mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Waar heb je die flessenhouder vandaan? En is hij een beetje stevig, lijkt me ideaal die dingen
Ga dan in godsnaam naar de randgemeenten, want voor die prijs kom je eigenlijk alleen uit bij de SSH, of anti-kraak. Er is ook zoiets als té veel eisen willen hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef daanoontje86 het volgende:
Ahh, dit ziet er allemaal veel te leuk uit. Ben op dit moment erg aan het zoeken naar een woning maar voor 250-300 krijg je niet echt iets leuks in Utrecht. Of het is net 20m2. Daar ga ik niet voor.
Iemand die iets kent? Mijn 'eisen':
- 2 kamers
- Eigen keuken en douche/toilet
- In Utrecht/Bunnik/Zeist/De Bilt.
- Niet al te hoog (flatwijs)
Edit: Ja het klopt dat je dit soort woningen goed kan vinden op woningnet, echter sta ik daar pas 2,8 jaar op.
De enige manier waarop je ooit zo'n 'kamer' gaat krijgen, als je het al een kamer kan noemen, want wat jij beschrijft is een appartement, is als je een sociaalwoningbouw flatje huurt ergens achterin Zeist, met volle huursubsidie en in een sloopgebied Want voor 250 - 300 euro krijg je zelfs van de SSH alleen een kamer in één van de oudere de wooncomplexen. Een kamer op de IBB kost je al 240 euro per maand en jij wil er een compleet appartement voor? Get realquote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef daanoontje86 het volgende:
Ahh, dit ziet er allemaal veel te leuk uit. Ben op dit moment erg aan het zoeken naar een woning maar voor 250-300 krijg je niet echt iets leuks in Utrecht. Of het is net 20m2. Daar ga ik niet voor.
Iemand die iets kent? Mijn 'eisen':
- 2 kamers
- Eigen keuken en douche/toilet
- In Utrecht/Bunnik/Zeist/De Bilt.
- Niet al te hoog (flatwijs)
Edit: Ja het klopt dat je dit soort woningen goed kan vinden op woningnet, echter sta ik daar pas 2,8 jaar op.
Water niet, verwarming wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef daanoontje86 het volgende:
Ik heb het ook nooit over inclusief gehad?
Overigens zit water wel af en toe bij de service kosten inbegrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |