dat aan de bovenkant is een deur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef maok het volgende:
Is dat aan de bovenkant een deur of een raam? en zitten we verder geen deuren of ramen in?
hah, jou ken ik!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef princess-a het volgende:
Hier wat foto's van mijn studentenkamer
320 Euro alles inclusief, midden in het centrum van Leeuwarden
Keukentje met mijn Blond Amsterdam servies
[ afbeelding ]
Keuken met rommel op de koelkast
[ afbeelding ]
Bed met tv en schoenenrek
[ afbeelding ]
Mijn heeerlijke bed![]()
[ afbeelding ]
Slaapbankje
[ afbeelding ]
Eet/laptophoek
[ afbeelding ]
Uitzicht in December![]()
[ afbeelding ]
Uitzicht bij daglicht![]()
[ afbeelding ]
Niet op de foto: Grote kledingkast naast mijn deur, toilet en overloop met opbergruimte, keuken en groot dakterras
spullen liggen in een kast op het halletje en in die grote zwarte:Pquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef EricT het volgende:
waar zijn jullie kasten, waarom hebben jullie geen spullen?
Oja?quote:
Heeel goed, we wonen er recht bovenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Age_Dijkie het volgende:
@ princess-a: Boven de Vliegende Hollander???
Is wel een lekker restaurantje, of er net naast?
Wel een erg mooi stekkie daaro!
Valt mee hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 01:23 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Sooooo knipper knipper, dat roze doet gewoon pijn aan je ogen![]()
U heeft een probleem inzake de zelfbeheersing?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Mensen rot ff lekker op met die crappy tekeningen van Floorplanner maar post ff echte foto's...Vooral die Saskia89, wtf wie interesseert zich nu in DERTIEN verschillende bouwtekening-opstellingen van die paar kutstoeltjes die je 1 meter verschuift!??! Bekijk gewoon zelf wat het meest praktisch is.
Zullen we even lekker normaal gaan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Mensen rot ff lekker op met die crappy tekeningen van Floorplanner maar post ff echte foto's...Vooral die Saskia89, wtf wie interesseert zich nu in DERTIEN verschillende bouwtekening-opstellingen van die paar kutstoeltjes die je 1 meter verschuift!??! Bekijk gewoon zelf wat het meest praktisch is.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef r3gi3boy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |