Is het niet meer dan 2,50m? 2,40m is al langer standaard en tegenwoordig is het voor nieuwbouw 2,60m.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:20 schreef badkuipje het volgende:
De muren zijn donkerrood, het lijkt bruin-oranje.
De bureaustoel heb ik zelf inelkaar geklust, lekker goedkoop en zeer comfortabel.
De rode draaistoel komt van de IKEA, net als bijna alle andere spullen.
Het voordeel van de kamer is is dat het een hoge kamer is namelijk 2,50 m hoog.
Nameten wijst uit dat de kamer 3,15m hoog is. Een nieuwbouwhuis is het bepaald niet:quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is het niet meer dan 2,50m? 2,40m is al langer standaard en tegenwoordig is het voor nieuwbouw 2,60m.
Dat systeemplafond is wel jammer, maar dat wordt gecompenseerd door de schuifpuiquote:Op zondag 30 september 2007 16:19 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn zimmertje. Pui biedt toegang tot die grote tuin, die ik deel met 13 andere studenten.
Pui moet nog wel ff gemaakt worden, aan de onderkant heeft ie een afwijking van dik 1 cm, dus dat is niet zo relax als het echt koud wordt straks.
Plakplastic is inmiddels verwijderd, dat heb ik er direct afgetrokkenEn de spiegel boven de wastafel is ook al weg, daar komt een andere spiegel te hangen.
Verder gaan we begin komende week alles schoonmaken en daarna verven. 2 muren worden wit en 1 muur wordt mos/olijfachtiggroen en de 4e muur is natuurlijk een en al schuifpui. Verder komt er nog andere vloerbedekking in de loop van de week en wordt er nog gekeken naar andere gordijnen want deze zijn te erg voor woorden. En ik baal wel van het systeemplafond, maar helaas valt daar vrij weinig aan te doen.
jij was toch dat meisje uit dat ene topic die in rdam een kamert zocht?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:26 schreef parselmouth het volgende:
Dank je wel!
Ik deel de badkamer en de keuken met nog twee meisjes die op dezelfde verdieping zitten. Boven me zitten nog 3 mensen, met een eigen badkamer en keuken, waarmee ik de wasmachine en voordeur deel.
Ik ben soms ook wel benieuwd naar hoe ik het ga inrichtenIk heb zoveel zooi! Maar het moet er uiteindelijk allemaal wel inpassen.
Een kleintje, zitten maar 14 mensen inquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welk stadswonen gebouw was het ook al weer?
nr 5 is nog best netjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:36 schreef parselmouth het volgende:Dat was ik, over de kijkavonden. Dit was nummer 5 en toen was het raak
neeee!! die spiegel!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:58 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen komen de laatste dingen er in (nog best veel dus) en dan blijf ik er dezelfde avond direct slapen.
FOTO'S! zeg ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef knny het volgende:
Ik heb ook een nieuwe kamer/studio in Groningen
30m2 met een eigen badkamer/douche/wc keuken deel ik met 1 persoon en een gezamelijk dakterras
Mag er per 5 november in
Laat ik dan maar zo vriendelijk zijn om de rest ff te postenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
neeee!! die spiegel!
past wel goed bij je SM bed-dingen tho
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:30 schreef parselmouth het volgende:
[..]
HoplaNog niet helemaal af, moet nog een kledingkast in elkaar gezet worden en nog wat dozen uitgepaakt worden en nog wat snoeren weggewerkt worden en nog wat lampjes gehosseld worden.
Ik heb een bank en een salontafel omdat ik in deze kamer leef. Ik gebruik hem niet als doordeweekse slaapkamer om in het weekend weer naar mn ouders te gaan, ik woon er echt in. En dan wil ik liever een woonkameridee creeeren dan een slaapkamer met veel open ruimte (vind m overigens zelf niet te vol, ik hou niet van huizen/kamers die op gymzalen lijken met grote open ruimtes in het midden, zeker als het kleine kamers betreft).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:19 schreef r3gi3boy het volgende:
Jesus christus die kamer staat echt veeels te vol met zooi. Ik zou onmiddellijk wat attributen wegflikkeren, zoals die bank en die salontafel. En waarom heb je de uitgang naarde tuin volledig geblokkeerd door die bank ervoor te zetten!?!
daar staat dr kledingkast. Je kan trouwens wel achter die bank langs als het moetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:08 schreef Grumpey het volgende:
ik vind het trouwens wel mooie kamer hoor
Kan je je bank niet meer naar rechts toeschuiven, waar nu zeg maar die dozen staan? Want dan krijg je wat meer ruimtegevoel denk ik. Aan de andere kant, ik weet niet hoe de andere kant eruit ziet met je wastafel enzo natuurlijk![]()
Maar perfecte kamer hoor
Respect, ziet er tof en doordacht uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef badkuipje het volgende:
Eindelijk, hier ook wat pics van mij.
Ik woon al weer een jaar in hartje Enschede, ik heb een kamer van 14m2 en heb nog vier andere huisgenoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"bij brand moet het lukken"quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
daar staat dr kledingkast. Je kan trouwens wel achter die bank langs als het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |