quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef parselmouth het volgende:
Dan slapen we ook met matrassen op de grondGeimproviseerd 2-persoonsbed it is.
Maar ik ben nu liever nog even thuis, zal m'n ouders enzo niet zoveel meer zien als ik eenmaal weg ben hier.
Ja het niet maken was het idee, maarja ik moet het inleveren anders mag ik het tentamen niet maken ofzo rare onzin. dus nu moet ik huiswerk van afgelope 6 weken in 1 dag maken whehehe best veel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef Pie.cr het volgende:
Wat voor opleiding doe je dan Brandweer? Imo is geen enkele student ooit beter geworden van hele dagen huiswerk maken. Of je planned gewoon je tijd kut in
Haha, zo redeneer ik nou ook al tijdquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef De_Brandweer het volgende:
nah ik ben gestopt ik vind het wel best.
Wauw stoere website !1!!11!!111!!!1! :;d;d;D:;d;D:;D;:D;D::D;D:;;d;D::D!1!1!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef grasmat het volgende:
http://www.xs4all.nl/~mrbert/nl_zwepen.htm
leuke hobby heeft die bert..
tauw een tammoooquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:03 schreef D.zire het volgende:
oal goud mien jong?
Meester Bert voor jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef grasmat het volgende:
http://www.xs4all.nl/~mrbert/nl_zwepen.htm
leuke hobby heeft die bert..
zomg helaas de pelaasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef D.zire het volgende:
hoi
die radiohead link op fontanel is dood henkie
net alsof dat zo`n probleem is. En nieuwe radiohead album is ERG fijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:28 schreef Pie.cr het volgende:
Dankzij Klink moet ik dadelijk mijn paddestoelen in duistere straatjes gaan kopen.
Is die al gelekt dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef D.zire het volgende:
[..]
net alsof dat zo`n probleem is. En nieuwe radiohead album is ERG fijn
Goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:39 schreef Rutgerr het volgende:
Bevalt je kamer tot nu toe goed parselmouth? Ik ga morgenavond hospiteren bij een paar Albertus-leden, maar eens zien hoe het uitpakt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef Rutgerr het volgende:
Gezellig gemaakt als in interieur? Foto's!
Tof dat je huisgenoten heerschen, is natuurlijk ook een belangrijk aspect anders kun je net zo goed in een flatje gaan wonen
Dank je, en ik heb me nog niet echt bezig gehouden met de makelaardij en de website, dat doe ik volgende week (collegevrije week).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |