Is het niet meer dan 2,50m? 2,40m is al langer standaard en tegenwoordig is het voor nieuwbouw 2,60m.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:20 schreef badkuipje het volgende:
De muren zijn donkerrood, het lijkt bruin-oranje.
De bureaustoel heb ik zelf inelkaar geklust, lekker goedkoop en zeer comfortabel.
De rode draaistoel komt van de IKEA, net als bijna alle andere spullen.
Het voordeel van de kamer is is dat het een hoge kamer is namelijk 2,50 m hoog.
Nameten wijst uit dat de kamer 3,15m hoog is. Een nieuwbouwhuis is het bepaald niet:quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is het niet meer dan 2,50m? 2,40m is al langer standaard en tegenwoordig is het voor nieuwbouw 2,60m.
Dat systeemplafond is wel jammer, maar dat wordt gecompenseerd door de schuifpuiquote:Op zondag 30 september 2007 16:19 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn zimmertje. Pui biedt toegang tot die grote tuin, die ik deel met 13 andere studenten.
Pui moet nog wel ff gemaakt worden, aan de onderkant heeft ie een afwijking van dik 1 cm, dus dat is niet zo relax als het echt koud wordt straks.
Plakplastic is inmiddels verwijderd, dat heb ik er direct afgetrokkenEn de spiegel boven de wastafel is ook al weg, daar komt een andere spiegel te hangen.
Verder gaan we begin komende week alles schoonmaken en daarna verven. 2 muren worden wit en 1 muur wordt mos/olijfachtiggroen en de 4e muur is natuurlijk een en al schuifpui. Verder komt er nog andere vloerbedekking in de loop van de week en wordt er nog gekeken naar andere gordijnen want deze zijn te erg voor woorden. En ik baal wel van het systeemplafond, maar helaas valt daar vrij weinig aan te doen.
jij was toch dat meisje uit dat ene topic die in rdam een kamert zocht?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:26 schreef parselmouth het volgende:
Dank je wel!
Ik deel de badkamer en de keuken met nog twee meisjes die op dezelfde verdieping zitten. Boven me zitten nog 3 mensen, met een eigen badkamer en keuken, waarmee ik de wasmachine en voordeur deel.
Ik ben soms ook wel benieuwd naar hoe ik het ga inrichtenIk heb zoveel zooi! Maar het moet er uiteindelijk allemaal wel inpassen.
Een kleintje, zitten maar 14 mensen inquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welk stadswonen gebouw was het ook al weer?
nr 5 is nog best netjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:36 schreef parselmouth het volgende:Dat was ik, over de kijkavonden. Dit was nummer 5 en toen was het raak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |