Wat een rustquote:Op maandag 8 maart 2010 17:48 schreef remlof het volgende:
_Led_ en JoepiePoepie, trollen, sfeerverzieken, privégegevens posten, het is even genoeg geweest. Allebei een week weg.
lol :pquote:Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezelnetwerk in gebruik hadden.
En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen...
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
Weet niet wat ze gedaan hebben helaas..quote:Op maandag 8 maart 2010 18:30 schreef Ticker het volgende:
Het zijn altijd de mensen die niets gedaan hebben die worden gestraft!
Niets natuurlijk, behalve terecht sceptisch zijn op alles en iedereen mensen in TRU en BNW!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef Demolisher_ het volgende:
[..]
Weet niet wat ze gedaan hebben helaas..
Mijn eigen sneuheid heeft al epische proporties bereiktquote:Op maandag 8 maart 2010 22:46 schreef Terecht het volgende:
Een beter wereld begint bij jezelf.Roep anders eens iets onguurs dat niet door de beugel kan en geef jezelf aan bij het hoger kader. Los je je eigen sneuheid wel mee op dacht ik zo.
Waar is de ruimte daar wel voor?quote:
Ohquote:
Medium? Misschien vind je die wel in TRU!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
OhIk gebruik geen msn dus dat wordt al een stapje lastiger. Maar goed. Laat dan maar zitten, dan spui ik mijn gal wel op een andere manier, via een ander medium ofzo
Nee maar daar vind ik wel de antagonist die dit alles in werking heeft gebrachtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Medium? Misschien vind je die wel in TRU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |