Je bewust afzetten tegen burgerlijkheid en dingen ongefundeerd burgerlijk noemen vind ik veel burgerlijkerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:23 schreef Terecht het volgende:
Schilderijen zijn burgerlijk.Wee m'n gebeente als ik als buma door het leven moet!
Die dag tracht ik zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik zeg ontkenningsfasequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bewust afzetten tegen burgerlijkheid en dingen ongefundeerd burgerlijk noemen vind ik veel burgerlijker.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef Terecht het volgende:
Overigens zijn schilderijen voor een student gewoon burgerlijk te duur natuurlijk, per definitie.
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef Terecht het volgende:
Ik weet, het is oppervlakkig. Wat ik eigenlijk ook gewoon ben. Maar ja, die reputatie he. En de poetslijst waar je als H.O. niet op wilt komen.
Overigens zijn schilderijen voor een student gewoon burgerlijk natuurlijk, per definitie.
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:22 schreef Terecht het volgende:
De afgelopen twee weken is me pas goed duidelijk geworden hoe afhankelijk ik ben van het internet. Ik ben er stiekem best wel aan verslingerd.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Cerbie het volgende:
Even schaamteloos uit W&T meenemen
http://math.ucr.edu/home/baez/crackpot.html
Ben ik even blij dat dat bij mijn huisbaas terecht komtquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Cerbie het volgende:
Ow het formulier kwijtschelding kun je aanvragen bij Belastingsamenwerking Rivierenland en moet je vervolgens met 1001 kopieën weer naar de gemeente Nijmegen sturen.
Maar of ik het bedrag nu moet voorschieten of juist nog niet betalen..
Als ik de goede kamer voor me heb (zo'n gang?) dan zit je in een onzelfstandige wooneenheid en betaalt de SSHN (via je onderverhuurder) het, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat dat bij mijn huisbaas terecht komt
Ben benieuwd hoe dat bij de nieuwe kamer (in onderhuur westerhelling) gaat.
Ik heb idd zo'n ding aan een gangquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ik de goede kamer voor me heb (zo'n gang?) dan zit je in een onzelfstandige wooneenheid en betaalt de SSHN (via je onderverhuurder) het, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
Wanneer verhuis je trouwens?
Het topic op het huurdersbelangen forum stelt me weinig hoopvol, aangezien we nog wel wat spaargeld hebben. De hoeveelheid formulieren die je moet meesturen voor kwijtschelding: http://www.nijmegen.nl/digitalebalie/pdc2.asp?req=toon_product&productid=56
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef Terecht het volgende:
Brak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |