*subwoofer opendraait*quote:Op zondag 28 maart 2010 19:18 schreef Cerbie het volgende:
Ah mijn buurvrouw is thuis. En heeft de volumeknop gevonden.
Ze heeft zn minst een borstel nodig om dr haar eens gewoon te kammen... wat irritant om naar te kijkenquote:
Zonder geluid is het nog wel te doenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:02 schreef Amos_ het volgende:
Is dat een nieuwe hype? Thank god dat ik geen geluid heb op het werk?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het gebeurt me anders toch vaak zat als ik langs een stel bouwvakkers loop, dat ze dan dingen roepen in de trant van:
"Hee, lekker ding! Lekker kontje hoor!"
Dit kunnen we natuurlijk niet voetstoots aannemen, ik stel voor dat we dit visueel verifiëren om de smaak van de bouwvakkers te peilen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou JP, ik hoor toch liever lekker ding en lekker kontje
Mee eens is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
Dit kunnen we natuurlijk niet voetstoots aannemen, ik stel voor dat we dit visueel verifiëren om de smaak van de bouwvakkers te peilen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Terecht het volgende:
Dit kunnen we natuurlijk niet voetstoots aannemen, ik stel voor dat we dit visueel verifieren om de smaak van de bouwvakkers te peilen.
quote:
Zoekt en gij zult vindenquote:
Hint: Zeg haar dat ze een lekker ding is met een lekker kontje. Dat hoort ze graagquote:
Weet je ook of er een diepere betekenis achter zijn werk schuilgaat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden.
Hint: Youtube-account van mijn vriend -> linkje naar zijn site -> schilderij van de dame die met een paars kleed in een halve blote kont op een dakterras staat. Dat ben ik in mijn blootje.
Uit: New World Order VIquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:14 schreef Bastard het volgende:
Weet je ook of er een diepere betekenis achter zijn werk schuilgaat?
Uit: New World Order IVquote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijn.
Mijn vriend is kunstenaar en heeft een aantal schilderijen gemaakt waar ogen centraal staan (niet eens echt heel veel trouwens). Jaren geleden tijdens een expositie was er een vrouw die maar door bleef vragen over die ogen. Ze wilde precies weten wat voor onderliggende betekenis mijn vriend ermee voor ogen () had. Die onderliggende betekenis is er gewoon niet en dat zei mijn vriend dan ook tegen haar, maar ze bleef doorzaniken en werd zelfs een beetje boos
. Nu pas heb ik een vermoeden waarom ze zo reageerde
.
Of zit mijn vriend bij de Illuminatie zonder dat ik het weet?!
Ik zal het dikgedrukte onderstreepte woord even speciaal voor jou vertalen, anders begrijp je het niet:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe durf jij de schilderijen van mijn vriend 'random kunst' te noemen. Wil je je random vechtkunst op mij uitproberen ofzo? Kom maar op
!
Serieus: Tijdens exposities komen vaak ook de mensen die cursussen kunstkijken (meestal herkenbaar aan hun typische kleding, lekkere pittige felgelkleurde kapseltjes, lachwekkende sieraden, en arti-farti-brilletjes) hebben gevolgd. En die mensen zien vaak allemaal dingen en betekenissen in zijn schilderijen die er helemaal niet zijn. Een aantal schilderijen van hem is bijvoorbeeld ook geinspireerd op pareidolie.
Kijk maar eens goed op site, misschien kun je er een pareidolie-schilderij uithalen. Wel echt goed kijken hoor.
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef Terecht het volgende:
Ik dacht dat enkel mannen zo makkelijk in de luren te leggen waren. Het zal toch niet...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
Hard-to-get, huh? Ik geloof er niets van.
Ach ja, mijn blote kont stond toch al op internet. En zo heb ik weer even gratis reclame kunnen maken voor de schilderijenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Nee hoorzo makkelijk ben ik niet om te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |