Van dat rijtje ken ik alleen Maya, maar daar kun je wel 'Youtubes' mee maken hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 22:20 schreef Terecht het volgende:
Nee, autocad is voor de bouwko's en de civielers. Wij gebruiken daarvoor o.a. maya, pro engineer en solidworks. Ik heb ook de ballen verstand van youtube's maken.Gewoon ouderwets schetsen werkt vaak nog het beste.
Voordat je daarmee een fatsoenlijke animatie gerenderd hebt.... Pfoe.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van dat rijtje ken ik alleen Maya, maar daar kun je wel 'Youtubes' mee maken hoor.
Mijn vriend maakt zijn animaties (korte tekenfilmsquote:Op zondag 7 maart 2010 22:30 schreef Terecht het volgende:
Voordat je daarmee een fatsoenlijke animatie gerenderd hebt.... Pfoe.
Zie pmquote:
Maar wat vond je ervan? Die tweede die ik stuurde is het leukst vind ikquote:
De tweede is erg leuk idd.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar wat vond je ervan? Die tweede die ik stuurde is het leukst vind ik.
Er staan nog wel meer leuke filmpjes in zijn account, maar die zijn niet met Blender gemaaktquote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef Terecht het volgende:
De tweede is erg leuk idd.Kreeg een beetje een Pixargevoel.
Interessant _Led_ geef eens een voorbeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat doet niemand zo overkomen.
Veel mensen vragen zich wel af waar een jongen die t.o.v. het onderwerp niks van belang gedaan / gestudeerd heeft in zijn leven opeens de kwalificaties / kennis vandaan denkt te halen om kritiek te hebben op mensen die aantoonbaar hun hele leven hard gewerkt hebben om hun kennis op te bouwen.
Navraag blijkt dan meestal dat die waan in stand wordt gehouden door een groep beroeps-internet-conspiracy-nuts die allemaal naar elkaars site linken als bron voor hun eigen 'informatie' waarmee ze elkaars denkbeelden versterken met cirkel-redeneringen.
Sites als infowars, abovetopsecret etcetera.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Interessant _Led_ geef eens een voorbeeld.
Dat lijkt me wel grappig, van die sites die jij dus met regelmaat weet te vinden waar ze allemaal naar elkaar lopen te linken voor de bron!
Even kijken hoor; lees ik het nou goed?quote:
Ze waren anders best lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Even kijken hoor; lees ik het nou goed?
Amos_ heeft op de spruitjes gespoten met zijnapparaat
en vervolgens heeft Lavenderr ze opgegeten.
Wat hebben Amos_ en Lavenderr een dirty mind zeg, dat soort dingen doe je gewoon niet, walgelijk
.
Jaja, Monsanto mag dan hoge eisen stellen aan hun zaad, dat van mij gaat nog net even een kwaliteitsladdertje hoger...quote:
Er stond een gele M op het zakje van de spruitjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Amos_ het volgende:
Erg, erg... afhankelijk van welke mening je toegedaan bent
Dus goed zaad kan Monsanto bij jou betrekken (quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jaja, Monsanto mag dan hoge eisen stellen aan hun zaad, dat van mij gaat nog net even een kwaliteitsladdertje hoger...Dat gaat wel erg ver, sorry
Dat mag, maar of de aardappels er beter van gaan groeien durf ik je niet te belovenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus goed zaad kan Monsanto bij jou betrekken () ?
Beetje vage insinuatie, kom eens met een echt voorbeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sites als infowars, abovetopsecret etcetera.
Je hebt dus duidelijk nooit onderzoek gepleegd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |