Ik zal ze met gepaste trots opspelden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jouw schrift:
[ afbeelding ]
Jouw sticker:
[ afbeelding ]
Welkom, heb zelf niet veel met reiki...beetje geldklopperij als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Windigo het volgende:
Ik meld me aan in deze SC =)
Ik ben Odette, 22, en lurk al een tijdje op dit forum. Ben na eerst Reiki-master geworden te zijn, en me heel lang verdiept te hebben in occultisme, in de voetsporen van Ali_Kannibali getreden en bekeerd tot het Christendom door de kennis die ik via internet heb opgedaan over de Illuminatie etc.
Hallo iedereen!
Ali woont en werkt in Frankrijk op een boerderij met weinig toegang tot internet momenteelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Welkom, heb zelf niet veel met reiki...beetje geldklopperij als je het mij vraagt.![]()
Waar is Ali trouwens? Geen toegang meer tot het internet?![]()
Van christenen vind ik over het algemeen dat ze waarschijnlijk beter een voorbeeld moeten nemen aan Jesus![]()
Hoe dan ook, dat zijn mij vooroordelen.welkom.
En heeft hij nog contact met die ene jongedame in kwestie?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ali woont en werkt in Frankrijk op een boerderij met weinig toegang tot internet momenteel![]()
En ik vind ook, dat de meeste Christenen een beter voorbeeld moeten nemen aan Jezus. Maar ze proberen tenminste op Hem te lijken, en dat lijkt me nooit een slecht streven
En DaantjeF? ofzoiets... Ook nog steeds benieuwd hoe het met die mensen gaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ali woont en werkt in Frankrijk op een boerderij met weinig toegang tot internet momenteel![]()
En ik vind ook, dat de meeste Christenen een beter voorbeeld moeten nemen aan Jezus. Maar ze proberen tenminste op Hem te lijken, en dat lijkt me nooit een slecht streven
Geen idee, hij is al een maand niet online geweest op Facebook en heeft ook niet teruggemaild, dus hij zal het wel druk hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En heeft hij nog contact met die ene jongedame in kwestie?
Het is niet zozeer mijn studie die de interesse heeft gewekt maar een fascinatie voor de bezieling van 9/11 truthers en hun argumenten die mij nieuwsgierig heeft gemaakt naar wat er die dag nu precies gebeurd is en de achtergrond waartegen de aanslagen geplaatst moeten worden. Voor ik werd geconfronteerd met 9/11 complotmateriaal heb ik eigenlijk nooit echt stilgestaan bij de aanslagen, alhoewel ik het altijd wel een indrukwekkende gebeurtenis heb gevonden. De meeste achtergrondkennis heb ik opgedaan dmv zelfstudie, voornamelijk door boeken te lezen. Vanwege mijn studie werktuigbouwkunde kan ik ook technische argumenten beter begrijpen, en dat heeft me imo vooral een beter inzicht gegeven hoe complottheorieen omtrent 9/11 tot stand zijn gekomen en waarom mensen daar in geloven. De technische kant van het verhaal vind ik zelf eigenlijk niet het meest boeiende aspect van 9/11, dat is voor mij de aanloopgeschiedenis naar 9/11, maar het zijn de truthers die steevast over de vliegtuigcrashes en de instortingen beginnen.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als Terecht hier nog meeleest, ik heb een vraag:
Wat doe je voor werk/studie waardoor je zoveel weet van 9/11 en waardoor je interesse erin zo groot is? Want ik neem aan dat het jou ontzettend veel tijd heeft gekost om je erin te verdiepen. Die passie moet een reden hebben.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:52 schreef Terecht het volgende:
Het is niet zozeer mijn studie die de interesse heeft gewekt maar een fascinatie voor de bezieling van 9/11 truthers en hun argumenten die mij nieuwsgierig heeft gemaakt naar wat er die dag nu precies gebeurd is en de achtergrond waartegen de aanslagen geplaatst moeten worden. Voor ik werd geconfronteerd met 9/11 complotmateriaal heb ik eigenlijk nooit echt stilgestaan bij de aanslagen, alhoewel ik het altijd wel een indrukwekkende gebeurtenis heb gevonden. De meeste achtergrondkennis heb ik opgedaan dmv zelfstudie, voornamelijk door boeken te lezen. Vanwege mijn studie werktuigbouwkunde kan ik ook technische argumenten beter begrijpen, en dat heeft me imo vooral een beter inzicht gegeven hoe complottheorieen omtrent 9/11 tot stand zijn gekomen en waarom mensen daar in geloven. De technische kant van het verhaal vind ik zelf eigenlijk niet het meest boeiende aspect van 9/11, dat is voor mij de aanloopgeschiedenis naar 9/11, maar het zijn de truthers die steevast over de vliegtuigcrashes en de instortingen beginnen.
Thx! Het heeft dan ook heel wat uren noeste studie gekost om me al die argumenten eigen te maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg!
Wat ik vooral leuk en interessant vind aan het lezen van jouw posts in de 9/11-topics, is dat ze voor iedereen te begrijpen zijn, dus zonder al te veel vakjargon. En natuurlijk je goede argumenten bij wat je schrijft. Er is aan jouw posts duidelijk af te lezen dat je weet waar je het over hebt en dat je je kennis niet zomaar uit wat Youtube-filmpjes en vage sites gehaald hebt. Ook dat je geen dingen schrijft in de trant van:
"Nou eh, het lijkt me gewoon logisch dat het zus en zo gebeurd is."
spreekt mij heel erg aan.
Verdekte goatse.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef tarantism het volgende:
He is wil wel eens wat andere vormpjes poepen dus kan iemand mij vertellen waar hier de goddelijke boodschap verstopt zit:
[ afbeelding ]
dank u
quote:Kleindochter pikt vriend oma in
LONDEN - Een 22-jarige Britse kleindochter heeft de 63-jarige vriend van haar oma (73) ingepikt. Het kersverse stel is inmiddels verloofd.
Dat meldde de Britse tabloid News of the World zondag op zijn website.
De affaire begon toen oma en haar vriend de werkloze vrouw vroegen om bij hen in te trekken. Op een dag trof oma Margaret echter haar vriend stoeiend met haar topless kleindochter op de bank aan. De voormalige leraar Jack zou het initiatief hebben genomen.
''Jack is beter af met een wild iemand zoals ik. We hebben een goed en gezond seksleven'', aldus de 22-jarige Keelie. Oma heeft de twee uit huis gezet. Ze wonen nu in een flat in Noord-Londen. De blonde Keelie wilde kapster worden, maar nu ze met Jack is, is er geen haar op haar hoofd die daar nog aan denkt. ''Als ik uit wil of kleding wil kopen, vraag ik dat aan Jack'', aldus de aanstaande bruid.
http://www.nu.nl/buitenla(...)t-vriend-oma-in.html
Paintquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Terecht het volgende:
Thx! Het heeft dan ook heel wat uren noeste studie gekost om me al die argumenten eigen te maken.Al heb ik soms wel het idee dat ik sommige -voornamelijk technische- zaken maar moeilijk woordelijk inzichtelijk kan maken, iig niet zo helder als ik voor ogen heb. En om dan met paint te gaan kliederen ben ik te lui voor.
Nee, autocad is voor de bouwko's en de civielers. Wij gebruiken daarvoor o.a. maya, pro engineer en solidworks. Ik heb ook de ballen verstand van youtube's maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Paint? Gebruik jij geen AutoCAD dan voor je studie werktuigbouwkunde
? Maar anders maak je toch gewoon wat vage Youtube-filmpjes om de technische zaken beter uit te beelden
?
Van dat rijtje ken ik alleen Maya, maar daar kun je wel 'Youtubes' mee maken hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 22:20 schreef Terecht het volgende:
Nee, autocad is voor de bouwko's en de civielers. Wij gebruiken daarvoor o.a. maya, pro engineer en solidworks. Ik heb ook de ballen verstand van youtube's maken.Gewoon ouderwets schetsen werkt vaak nog het beste.
Voordat je daarmee een fatsoenlijke animatie gerenderd hebt.... Pfoe.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van dat rijtje ken ik alleen Maya, maar daar kun je wel 'Youtubes' mee maken hoor.
Mijn vriend maakt zijn animaties (korte tekenfilmsquote:Op zondag 7 maart 2010 22:30 schreef Terecht het volgende:
Voordat je daarmee een fatsoenlijke animatie gerenderd hebt.... Pfoe.
Zie pmquote:
Maar wat vond je ervan? Die tweede die ik stuurde is het leukst vind ikquote:
De tweede is erg leuk idd.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar wat vond je ervan? Die tweede die ik stuurde is het leukst vind ik.
Er staan nog wel meer leuke filmpjes in zijn account, maar die zijn niet met Blender gemaaktquote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef Terecht het volgende:
De tweede is erg leuk idd.Kreeg een beetje een Pixargevoel.
Interessant _Led_ geef eens een voorbeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat doet niemand zo overkomen.
Veel mensen vragen zich wel af waar een jongen die t.o.v. het onderwerp niks van belang gedaan / gestudeerd heeft in zijn leven opeens de kwalificaties / kennis vandaan denkt te halen om kritiek te hebben op mensen die aantoonbaar hun hele leven hard gewerkt hebben om hun kennis op te bouwen.
Navraag blijkt dan meestal dat die waan in stand wordt gehouden door een groep beroeps-internet-conspiracy-nuts die allemaal naar elkaars site linken als bron voor hun eigen 'informatie' waarmee ze elkaars denkbeelden versterken met cirkel-redeneringen.
Sites als infowars, abovetopsecret etcetera.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Interessant _Led_ geef eens een voorbeeld.
Dat lijkt me wel grappig, van die sites die jij dus met regelmaat weet te vinden waar ze allemaal naar elkaar lopen te linken voor de bron!
Even kijken hoor; lees ik het nou goed?quote:
Ze waren anders best lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Even kijken hoor; lees ik het nou goed?
Amos_ heeft op de spruitjes gespoten met zijnapparaat
en vervolgens heeft Lavenderr ze opgegeten.
Wat hebben Amos_ en Lavenderr een dirty mind zeg, dat soort dingen doe je gewoon niet, walgelijk
.
Jaja, Monsanto mag dan hoge eisen stellen aan hun zaad, dat van mij gaat nog net even een kwaliteitsladdertje hoger...quote:
Er stond een gele M op het zakje van de spruitjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Amos_ het volgende:
Erg, erg... afhankelijk van welke mening je toegedaan bent
Dus goed zaad kan Monsanto bij jou betrekken (quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jaja, Monsanto mag dan hoge eisen stellen aan hun zaad, dat van mij gaat nog net even een kwaliteitsladdertje hoger...Dat gaat wel erg ver, sorry
Dat mag, maar of de aardappels er beter van gaan groeien durf ik je niet te belovenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus goed zaad kan Monsanto bij jou betrekken () ?
Beetje vage insinuatie, kom eens met een echt voorbeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sites als infowars, abovetopsecret etcetera.
Je hebt dus duidelijk nooit onderzoek gepleegd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |