Niet al te veel al is het wel een stuk vermakelijker om te luisteren naar die brompotquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Van Rossem mag komen als het over de VS gaat. Wat heeft Van Rossum nou helemaal te vertellen over de binnenlandse politiek?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:39 schreef fredjanssen het volgende:
Zal nu wel helemaal over SP/Kant gaan.
ik zat net te denken, van het zal toch niet hč?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef buddyb het volgende:
Ja hoor, Felix is weer present.![]()
![]()
Wat een eentonige programma is het toch geworden.
als ik PVV stem, trekt Felix dan zijn conclusies ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik zat net te denken, van het zal toch niet hč?
Nee dacht ik, zo dom zullen ze niet zijn bij dwdd...
Mee eens.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:37 schreef Stiggie het volgende:
Totaal niet mijn partij maar Jan M. isAltijd sympathieke vent gevonden
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:41 schreef wdn het volgende:
"Heeft U iets zinnigs te zeggen over Agnes Kant"
Hiddema: "Nee"
Idem! Je merkt aan hem dat hij nadenkt voor hij praat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben het niet eens met hiddema's partij voorkeur, maar mag graag naar hem luisteren
Ik vind het een onsympathieke vent en ook niet echt boeiend in z'n spreken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben het niet eens met hiddema's partij voorkeur, maar mag graag naar hem luisteren
Het is wel een beetje een huillie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Idem! Je merkt aan hem dat hij nadenkt voor hij praat.
Zijn antwoord was nogal vreemd hequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een huillie.
Over huillies gesproken, Pastors kan er ook wat van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een huillie.
ik vind hem altijd wel netjes en correct overkomen, zonder al te veel geschreeuwquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:49 schreef Iblis het volgende:
[..]
Over huillies gesproken, Pastors kan er ook wat van.
Ja, dat valt ook wel mee, maar de frustratie die er nu van afspat maakt je niet de beste verliezer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik vind hem altijd wel netjes en correct overkomen, zonder al te veel geschreeuw
een beetje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Daar slaat hiddema de plank wel een beetje mis, had ik niet van hem verwacht
Inderdaad. Je vreest dat ze dat altijd zegt.quote:
doet me denken aan hans teeuwenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:01 schreef Ritmo het volgende:![]()
![]()
"Ik mot nog vrage aan mijn man of ies goed".
nee die linkse niet zekerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zijn die rechtse mannetjes zoals Pastors altijd zo enorm triest?Ze hebben vaak nog best wat zinnigs te melden maar zetten zichzelf steeds weer zo voor lul.
Ik speel saxofoonquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef buddyb het volgende:
Het geluid van de saxofoon is zooo geil.
Bekkie jij over Candyquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat het publiek anders direct in slaap gevallen was.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
Ja. Ik vind d'r goed, maar dit was echt te duf.
Duf? bedoel je Dulfer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
Ja. Ik vind d'r goed, maar dit was echt te duf.
Johquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:16 schreef Stiggie het volgende:
Slimme vent.
Anders komt niemand meer naar Chielquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef k_man het volgende:
Wat is dat met die bandjes tegenwoordig? Krijgen die een VARA-package-deal ofzo? 's Ochtends bij Giel, 's avonds bij DWDD. Elk bandje dat tegenwoordig in DWDD komt was dezelfde ochtend al bij Giel.
Komt denk ik meer omdat Felix en Mattijs een duo zijn en goed op elkaar zijn ingespeeld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:35 schreef Stiggie het volgende:
Beau: het imago is een beetje dat er teveel pvda-ers zijn
Matthijs: uh ja dat valt wel mee (felix aan tafel weer voor de 10.000ste keer)
Ze waren vooral erg goed samen bij Novaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Komt denk ik meer omdat Felix en Mattijs een duo zijn en goed op elkaar zijn ingespeeld.
Ze waren toen erg goed samen in dat verkiezings programma wat ze een paar jaar geleden maakte.
quote:BONJE MET DE BUREN 1.278.000
Voorlopig staat De Mol dus voor.quote:9 WERELD DRAAIT DOOR 1.144.000
quote:De gasten in de uitzending van 5 maart zijn: Clairy Polak en Joost Zwagerman. Muziek is er van Bertolf en Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
Ik weet niet welk programma het was maar ik weet wel dat Barend en van Dorp erg blij waren dat het stopte omdat ze er veel kijkers aan verlorenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze waren vooral erg goed samen bij Nova
Redacties werken idd nauw samen dus dan krijg je dat al snel ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef k_man het volgende:
Wat is dat met die bandjes tegenwoordig? Krijgen die een VARA-package-deal ofzo? 's Ochtends bij Giel, 's avonds bij DWDD. Elk bandje dat tegenwoordig in DWDD komt was dezelfde ochtend al bij Giel.
Ja. Nou is dat wel ongeveer de score die ze elke dag halen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat had de Mol toch voorspeld, 1,1 milj kijkers?
En nu?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja. Nou is dat wel ongeveer de score die ze elke dag halen.
Noem eens een betere Nederlandse interviewer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef Loohcs het volgende:
Wat een Clairy-hype, net alsof ze onvervangbaar zou zijn.
Als hij dat niet doet gaan z'n gasten weer zeuren dat hun boek niet aan bod kwam. Mensen hebben niet door hoe strak zo'n programma geplanned is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:57 schreef Modus het volgende:
Tering wat draafde Matthijs door, zelfs voor zijn doen. Kon zeker de sneer over zijn gasten vaak onderbreken niet hebben ofzo.
Strak plannen is een keuze.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet gaan z'n gasten weer zeuren dat hun boek niet aan bod kwam. Mensen hebben niet door hoe strak zo'n programma geplanned is.
Witteman en v. Ingen bij Buitenhof. Beter is natuurlijk altijd een lastig begrip met zulke zaken, zoiets is moeilijk objectief vast te stellen. Maar ze hadden 't meer moeten richten op het abnormale omroepbestel, waardoor het hele programma Nova wegmoet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Noem eens een betere Nederlandse interviewer.
ok je hebt een puntquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Witteman en v. Ingen bij Buitenhof. Beter is natuurlijk altijd een lastig begrip met zulke zaken, zoiets is moeilijk objectief vast te stellen. Maar ze hadden 't meer moeten richten op het abnormale omroepbestel, waardoor het hele programma Nova wegmoet.
quote:
Bij coke doe je ook niet zoals zij nu hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
kijk hier doet ze ook een beetje gek.
dus het is geen coke oid.
Oh, weet ik veel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij coke doe je ook niet zoals zij nu hoor.Ze lijkt eerder een beetje stoned ofzo.
Van coke word je extreem energiek en arrogant, dus dat paste niet bij d'r gedrag, zij leek hem eerder te spacen ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:17 schreef leukvoorlater het volgende:
Jan Lenferink, wat een held was dat.
Legendarischquote:
Ik zou der doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wende doet altijd een beetje raar volgens mij.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:40 schreef broer het volgende:
Ah, gelukkig. Zwagerman gaat zich weer met de samenleving bemoeien. Dan komt het vast snel goed met Nederland.
Idd, prachtig hoe Polak hem zat te dissen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:57 schreef Modus het volgende:
Tering wat draafde Matthijs door, zelfs voor zijn doen. Kon zeker de sneer over zijn gasten vaak onderbreken niet hebben ofzo.
Terecht dat het daar over ging. De rechtse onderbuik, waar ook het CDA bij hoort, verpest tegenwoordig alles.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:50 schreef marcodej het volgende:
Pff, dat Polak-gedoe gaat echt nergens over en wordt alweer vermoeiend. Maar de Vara heeft blijkbaar weer een stokpaardje gevonden.
quote:Matthijs van Nieuwkerk tekent drie jaar bij
HILVERSUM - Presentator Matthijs van Nieuwkerk en de VARA zetten hun samenwerking voort tot 2013. Dat maakte de omroep maandag bekend.
Van Nieuwkerk presenteert momenteel het succesvolle televisieprogramma De Wereld Draait Door (DWDD). Dat programma, dat op Nederland 3 wordt uitgezonden en in 2005 begon, won in 2007 de Gouden Televizier-ring. Matthijs van Nieuwkerk zelf werd de afgelopen jaren vier maal genomineerd voor de Zilveren Televizier-ster. Volgens de VARA is Van Nieuwkerk onmiskenbaar de belangrijkste succesfactor van DWDD.
Ik had niet anders verwacht als je kijkt naar wat hij verdient.quote:
hoef niet te kijken dusquote:Op maandag 8 maart 2010 15:35 schreef Paul het volgende:
Vanavond in DWDD
Antoine Bodar, Adriaan van Dis en Freek de Jonge! Muziek komt van Anneke van Giersbergen en Jan Mulder is tafelheer!
Zal een stuk minder worden, aangezien het nieuwe salarisplafond ingaat.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht als je kijkt naar wat hij verdient.
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:35 schreef Paul het volgende:
Vanavond in DWDD
Antoine Bodar, Adriaan van Dis en Freek de Jonge! Muziek komt van Anneke van Giersbergen en Jan Mulder is tafelheer!
Hij zal wel een van die 'toptalenten' zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal een stuk minder worden, aangezien het nieuwe salarisplafond ingaat.
dat salaris plafond geldt alleen voor nieuwe contracten, dus niet voor van nieuwkerk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verder niet helemaal relevant voor wat hij zegt, maar Bodar is zelf ook homo. Hij is met betrekking tot dit onderwerp wel vaker op de buis/radio (en natuurlijk vlot gebekt).quote:
Voor iemand van de RK-kerk (en elk religie) is het zeer moedig dat hij er zo open over praat...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef Iblis het volgende:
[..]
Verder niet helemaal relevant voor wat hij zegt, maar Bodar is zelf ook homo. Hij is met betrekking tot dit onderwerp wel vaker op de buis/radio (en natuurlijk vlot gebekt).
Adriaan van Dis is heel okčquote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef Drassss het volgende:
Smerige gast is dit zeg.. bah bah.
Ik heb ook niks met de RK, maar mag hem graag horen. Hij geeft ook niet af op de homo's, maar legt gewoon uit hoe het zit.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Voor iemand van de RK-kerk (en elk religie) is het zeer moedig dat hij er zo open over praat...
Oke, hij komt dan hier voor mij anders overquote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef maril het volgende:
[..]
Adriaan van Dis is heel okčleuke vent heb bij mijn broer in frankrijk de provence pesto pasta voor hem gemaakt(samen met mn broer) en onwijs veel plezier gehad en gelachen
Nee John de Mol geeft dat fragment niet af.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:58 schreef a.stegeman het volgende:
Nou zometeen tv draait door die vage snorman bij het voetbalprogramma zal nog wel voorbijkomen met zn kutscheetpraat
wat heeft John daar over te zeggen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee John de Mol geeft dat fragment niet af.
caps?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:06 schreef Drassss het volgende:
Viel het jullie ook op tijdens de filmpjes dat die 2 vrouwen achter Mathijs op elkaar aan het geilen waren?
Grote aandeelhouder van RTL, zijn zus beledig je nietquote:Op maandag 8 maart 2010 20:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
wat heeft John daar over te zeggen?
Linda was niet beledigd, ze was schijnbaar door SBS shownieuws gebeldquote:Op maandag 8 maart 2010 20:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Grote aandeelhouder van RTL, zijn zus beledig je niet
"zingen"quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Dos37 het volgende:
Freek wou alleen komen als ie ook mocht zingen.
Op 7:40 !quote:Op maandag 8 maart 2010 19:58 schreef a.stegeman het volgende:
Nou zometeen tv draait door die vage snorman bij het voetbalprogramma zal nog wel voorbijkomen met zn kutscheetpraat
cabaretier zijn, grove grapjes over priesters maken en dan niet tegen photoshops kunnen ....quote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Begrijp ik nou goed dat die ouwe Freek het maar belachelijk vond die photoshops?
Ofquote:
Viggo zit er echt bij: wat doe ik hier tussen deze proleten.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef maril het volgende:
Iets zegt me dat Viggo die opmerking van Johan Derksen, niet kon waarderen .
Heeft natuurlijk ook te maken met de relatie die ie met Linda had....quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef maril het volgende:
Iets zegt me dat Viggo die opmerking van Johan Derksen, niet kon waarderen .
Dat!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:06 schreef Drassss het volgende:
Viel het jullie ook op tijdens de filmpjes dat die 2 vrouwen achter Mathijs op elkaar aan het geilen waren?
Da's een mederwerker van Rob stenders's radio programma en hij was in de zomer ook al als Jakhals te zienquote:
ja, hou op, ik zit op mn werk dus ik kan dat dus niet kijken hier.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze likten malkanders hardgetepelde tetten!![]()
Nope. Hij stond vorig jaar voor 400k op de balans. Dat zal heus niet minder zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
OK. Als sportboeken koper wil ik die wel lezen. Markante man.quote:
Was de eerste homo onder de voetbalscheidsrechters. Althans de eerste die ervoor uitkwam.quote:
Ik kende Blankenstein (ook homo toch?) wel, hem alleen van naam.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de eerste homo onder de voetbalscheidsrechters. Althans de eerste die ervoor uitkwam.
Had een kort broekje aan, zoeen die de volleybalsters dragen. Was verliefd op Jesper Olsen en gaf hem daarom nooit een gele kaart.
Heeft nooit op een groot toernooi gefloten terwijl ie een geweldige scheidsrechter was. Maar ja de conservatieve bobo's hč ?
Zeker. Werd een CL finale ontnomen omdat er bij Barcelona Nederlanders speelden en AC Milan hier tegen protesteerde. Achteraf werd bekend dat het door zijn geaardheid kwam.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kende Blankenstein (ook homo toch?) wel, hem alleen van naam.
Wat een onzin idd, ik vond het naar beneden hameren van Kemkers erg meevallen hoor. Eerder had iedereen medelijden met 'mquote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Begrijp ik nou goed dat die ouwe Freek het maar belachelijk vond die photoshops?
Is dit diezelfde Freek die de eerste was met de woordgrappen over Kemkers op zijn twitter? http://twitter.com/freekjongequote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom zet hij opeens z'n favoriete Ajax opstelling eropquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dit diezelfde Freek die de eerste was met de woordgrappen over Kemkers op zijn twitter? http://twitter.com/freekjonge
Viel idd wel mee met Kemkers. Hij heeft wel gelijk dat er een naar sfeertje rondhangt op internet, als je naar reacties op nieuwspagina's en bepaalde forums kijkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin idd, ik vond het naar beneden hameren van Kemkers erg meevallen hoor. Eerder had iedereen medelijden met 'm.
Typische Ajacied, nu opeens weer helemaal trots op je club zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom zet hij opeens z'n favoriete Ajax opstelling erop
Idd, verbaast mij ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef henkde_j het volgende:
Pastors komt hier best redelijk over.
Normaal vond ik het maar een Wilders figuur.
Dat komt omdat hij nu een punt heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben geen rechtse stemmer, maar had liever 1NL met Marco Pastors/Joost Eerdmans een plekje in de kamer gegund, dan die gekke Wilders.quote:
pastors is altijd rustig en beleefd, zekers als je hem met Wilders vergelijktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef henkde_j het volgende:
Prachtig en nog Bungeejumpen ook nog op die leeftijd....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef golfer het volgende:
Frans Derks blijft een ijdeltuit. Zelfs nu hij al 80 is.
Mooi nummer gekquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef Ringo het volgende:
Schijt toch op met dat lied over de haven van Mokum.Uit de hand gelopen vissersdorp.
Het deed me denken aan een Douwe Egberts reclame.quote:
ongelooflijk en nog jumpenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef golfer het volgende:
Ja wie nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik ben geen rechtse stemmer, maar had liever 1NL met Marco Pastors/Joost Eerdmans een plekje in de kamer gegund, dan die gekke Wilders.
Ik had niet gedacht dat ie 80 isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef golfer het volgende:
Dat is hij ook (nog) niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:Ik had niet gedacht dat ie 80 is
Wel hoor. Dat zei Matthijs namelijk wel.quote:
79 of 80 who caresquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel hoor. Dat zei Matthijs namelijk wel.
Maar inderdaad hij wordt pas in november van dit jaar 80.
Sorry Tong, maar Frans is geen homo. Althans hij is al jaren getrouw met Leentje (zegt natuurlijk ook niks), maar ervoor uitkomen nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de eerste homo onder de voetbalscheidsrechters. Althans de eerste die ervoor uitkwam.
Had een kort broekje aan, zoeen die de volleybalsters dragen. Was verliefd op Jesper Olsen en gaf hem daarom nooit een gele kaart.
Heeft nooit op een groot toernooi gefloten terwijl ie een geweldige scheidsrechter was. Maar ja de conservatieve bobo's hč ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |