abonnement Unibet Coolblue
pi_78660271


Een van de meest verslavende sporten die er bestaat: Roeien. De sport waarin kracht, coördinatie en uithoudingsvermogen subliem gecombineerd moeten worden om de boot onder controle te houden terwijl men in een race ook nog aan tactiek moet denken. Een Nederlandse sport bij uitstek, maar bovenal: de mooiste sport die er bestaat.

Schroom niet om een vraag over roeien of (roei)ergometeren te stellen, wij zullen hem maar wat graag beantwoorden.

De volgende Fok!ers roeien!

- Aegir - Groningen:
Daan89 (TJZ)
Nappeklapperapper (licht)

- Argo - Wageningen:
Acheron89 (TJL)

- Asopos de Vliet - Leiden:
Danseresje84*
pikhoofd
Thewarrior82 (coach)*

- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames)
huilend_komeetje

- Daventria - Deventer:
ewieee (jeugdwedstrijdroeister)

- Euros - Enschede
ocf81 (clubroeier)
virmes (coach barlid)
SeanFerdi (bestuurt)
Thrawn (al lang geen coach meer)
Orionis (coach)

- Gyas - Groningen:
Apoc2003
ArendBarend*
Boomrups

- Laga - Delft
SFRje

- Nereus - Amsterdam:
Staal_

- Njord - Leiden:
WanEnOonlie (Razende Reporter, NLroei reporter, Coach EJL '10)
BlauweBal (licht)

- Okeanos - Amsterdam:
Dark_Angelus (zwaar)

- Orca - Utrecht:
Bellah (clubroeister)
La_Tramposa (Wedstrijdroeister) (bij Triton)

- Phocas - Nijmegen
De_Brok (coach EJD '10)
Delnooz (ex-lid)
Dodona (coach EJD '10)
Sjobber (toerroeier)

- Proteus-Eretes - Delft:
-Banaan-
seekfaM (zwaar)
Kjerring

- Salland - Gramsbergen:
Pluizel

- Skøll - Amsterdam:
Leso_Varen (Zwaar)
De_Ananas (clubroeier)
Pullup (betere coach)
SkollZwaar09 (MGZ)

- Triton - Utrecht:
KluupKluup (coach)
AHappelstroop (licht)
FerreroNutella*
Lucas0 (EJL 2010)
La_Tramposa (EJD 2010)

- Willem III - Amsterdam:
duncannn*
horney_dorney*
jw3

Natuurlijk zijn er ook de afzonderlijke sites van verenigingen: van de Maas tot Skoll, van Boreas tot de Dordtsche. Allen zijn vertegenwoordigd op het web en van de Nederlandse roeiverenigingen zijn de sites sowieso op NLroei te vinden.

Ons rijke verleden:
Roeien en Ergometeren XXXII: Clubroeien hoogh!
Roeien en Ergometeren XXXI: Het eerste vaarverbod
Roeien en Ergometeren XXX - Op naar de NKIR
Roeien en Ergometeren XXIX - Lang en hard
Roeien & Ergometeren XXVIII - Van Zomer8en naar November4en
Roeien en Ergometeren XXVII: Zon, Sjaars & Krachtsinspanning
Roeien en Ergometeren XXVI: Alweer bijna selectietijd!
Roeien en Ergometeren XXV: Summertime! lekker roeien :)
Roeien en Ergometeren XXIV: Waar het Slot nadert.
Roeien en Ergometeren XXIII: World Cup I komt eraan
Roeien en Ergometeren XXII: Roeieren totdat de zon ondergaat
Roeien en Ergometeren XXI: Blikken of blozen?
Roeien en Ergometeren XX: Op naar de boord aan boord races
Roeien en Ergometeren XIX: Triton wint de varsity
Roeien en Ergometeren XVIII: Drukte op de Amstel!
Roeien en Ergometeren XVII: Waar de bosbaan weer ijsvrij is!
Roeien en Ergometeren XVI: Schaatsen, niet roeien
Roeien en Ergometeren XV: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Roeien en ergometeren deel XIV : Vakantie-editie
Roeien en Ergometeren Deel XIII
Roeien en Ergometeren Deel XII
Roeien en Ergometeren Deel XI - Selectie Tijd!
Roeien en ergometeren deel X - Fris begin na de zomer!
Roeien en ergometeren deel IX - Licht vs zwaar ready..fight!
Roeien en Ergometeren - Deel VIII - Roadtrip to Linz anyone?
Roeien en Ergometeren - Deel VII - Waar 2k maar 5:59 duurt
Roeien en Ergometeren - Deel VI - Zachtjes tikt de regen...
Roeien en Ergometeren - Deel V - Als (de) Hel bevriest...
Roeien en ergometeren - deel IV
Roeien en ergometeren - deel III
Roeien en ergometeren - deel 2
Roeien en ergometeren


Belangrijke sites:

Foto's:

www.nlroei.nl - Voor al uw foto's, de laatste weetjes en nog veel meer. Zo kan je er je eigen trainingslog op aanmaken zodat je kan bijhouden hoeveel kilometers je vaart.
www.roeifotograaf.nl - Jorrit Salverda was vroeger huisfotograaf van Gyas, maar heeft tegenwoordig zijn aandachtsveld verbreed door ook andere verenigingen te fotograferen. Met succes! Prima kwaliteit!
www.jan-edwin.nl - Niet altijd aanwezig op wedstrijden (eigenlijk alleen op langebaan), maar de foto\\\'s zijn net als op NLroei en bij Jorrit prima te doen! Voor al uw Winterwedstrijden / H4K / Head nostalgie.
www.roeien.net - Iets amateuristischer, maar desalniettemin de moeite waard. Meestal alleen nieuws, soms ook wat fotomateriaal.
www.roeifotos.nl - Relatief nieuw, dus nog weinig archiefmateriaal. Een race met blik als gevolg kan nooit genoeg gefotografeerd zijn, dus kijk ook hier even doorheen!
www.roeifoto.eu - Vrij Aegir-gekleurd roeifotoboek, maar Lies en Gabe trachten ook de rest van roeiend Nederland (bij vlagen) te vereeuwigen op de digitale camera. Het zoeken waard!
http://www.afotos.nl/
http://www.merijnsoeters.nl

Algemeen

www.knrb.nl - De site van de Koninklijke Nederlandse Roeibond. Start je een wedstrijd? Controleer hier wie je tegenstand is via inschrijvingen.knrb.nl
www.knsrb.nl - Overkoepelende orgaan voor de studentenroeiverenigingen. Organiseert ook de mooiste wedstrijd van het jaar (de Varsity). Ook bereikbaar via www.varsity.nl
www.worldrowing.com - Site van FISA (Internationale Roeibond), met allerhande informatie. Zo kan je in de gaten houden wat er nou precies gebeurt op de Australische Nationale Kampioenschappen, en wat Olaf Tufte nou weer aan het uitspoken is op zijn boerderij in Noorwegen. Ook filmpjes van eerdere WK's te zien via Media!
www.rowingone.com - Benieuwd naar het (roei)verleden van die ene toproeier? Hoop je te achterhalen hoe oud Eeke Thomée is? Of wil je gewoon je ego strelen door jezelf te vinden in de database van de internationale roeiwereld?
www.roei.tv - De site met allerlei bewegend beeldmateriaal omtrent de roeisport in al zijn facetten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78660390
Morgen weer fysio, hopelijk krijg ik groen licht om meer te gaan trainen

En verder zijn de Skollburgers alweer besteld voor volgende week
pi_78660444
Vind het maar stom dat Skoll de aankondiging van Tufte mag doen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78660725
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef WanEnOonlie het volgende:
Vind het maar stom dat Skoll de aankondiging van Tufte mag doen.
Wil je m'n account hebben zodat je erop kan reageren?
pi_78660830
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wil je m'n account hebben zodat je erop kan reageren?
Is denk ik meer iets tussen mij en Nico Rienks. Ik ben benieuwd waar Laurens het zelf vandaan heeft.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78661399
Wat is het sterretje achter sommige namen?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 maart 2010 @ 22:56:15 #7
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78661585
Hopaaa.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78662117
Wel erg tof dat Tufte komt!
pi_78662174
Ik vind het een beetje een rare poll op NLroei
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:07:33 #10
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78662302
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het een beetje een rare poll op NLroei
Hoezo?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78662662
Ik weet niet, tja wat is veel? Een poll is meestal een stelling waar je echt een duidelijke mening over hebt, hierbij heb ik meer zoiets van, ten eerste ben ik totaal niet op de hoogte van het aantal dopinggevallen, ten tweede zal het aantal betrapte mensen niet eens iets zeggen over hoeveel mensen het echt gebruiken en ten derde heb ik ook niet echt genoeg informatie over andere sporten om het te vergelijken en dus te zeggen of het veel is of niet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:16:34 #12
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78662791
Ik denk dat je de vraag moet beschouwen als "denk je dat roeien een schone sport is". Ik begrijp je punt, maar het gaat bij polls vaak om een eerste intgeving als het antwoord niet zo voor de hand liggend is.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78663578
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik denk dat je de vraag moet beschouwen als "denk je dat roeien een schone sport is". Ik begrijp je punt, maar het gaat bij polls vaak om een eerste intgeving als het antwoord niet zo voor de hand liggend is.
Geen enkele sport is schoon.
pi_78666485
tvpeeeeheee
pi_78666488
De sterretjes had ik er vorige keer ingezet, van mensen die ik volgens mij al een tijd niet had gezien. En die dus wel uit de TS verwijderd zouden mogen worden.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_78668066
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:37 schreef De_Ananas het volgende:
En verder zijn de Skollburgers alweer besteld voor volgende week
Als ik start (wat steeds duidelijker wordt naarmate er meer licht pikken meedoen) kom ik er wel eentje halen, moet toch zwaar blijven
pi_78668700
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef WanEnOonlie het volgende:
Vind het maar stom dat Skoll de aankondiging van Tufte mag doen.
Ik heb wat gemist blijkbaar Maar waarom is dat niet in de haak ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_78668797
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:01 schreef Virmes het volgende:
De sterretjes had ik er vorige keer ingezet, van mensen die ik volgens mij al een tijd niet had gezien. En die dus wel uit de TS verwijderd zouden mogen worden.
TS = Topic Starter
OP = OpeningsPost

Er hoeven geen mensen uit mij verwijderd te worden
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78669552
Had jij een soort exclusive afgesproken WEO?
pi_78670275
Enige teleurstelling dit weekend bij de WW, zaterdag 3e in het N4+ veld en zondag 4e in het B4+ veld. De coach had bedacht dat wij met een gemiddeld gewicht van 93kg maar beter in een (danwel nieuwere) boot voor gem. 75kg konden gaan varen, vraag me niet waarom? Maar goed ik zag dus pas op deze foto van zaterdag! hoe diep ons achtersteven in het water ligt bij de inpik! Zondag dus ook enorm veel last van gehad omdat de hele boot vol met water lag en elke golf tegen de riggers aankwam, wat de boot enorm afremde.



Vanaf nu trainen in de MGZ 8+ met 4 tweedejaars, 2 derdejaars en 2 vierdejaars om het 3e divisie veld te gaan varen tijdens de Heineken & Head, dat is dan wel weer leuk!
pi_78671082
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef ocf81 het volgende:
Had jij een soort exclusive afgesproken WEO?
Nee, maar als jij degene bent die het heeft geregeld en je schrijft tegelijkertijd voor het grootste roeimedium in Nederland, dan is 1 + 1 toch wel 2. Begrijp me niet verkeerd, het is geen ramp, ik vind het alleen jammer.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78671651
Hmm, dat is inderdaad wel wat minder.
pi_78676649
Zoo, 't is eindelijk weer eens prachtig weer om te roeien! Net heerlijk geskiffed, coach was ook wel positief, dus ik heb een heerlijke ochtend gehad
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:19:26 #24
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_78679158
tvp! ik hoop dat ik zaterdag weer ga roeien *duimt*
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_78681624
Mijn skiffje komt volgens mij pas dit weekend terug uit Sevilla. Moest zo geregeld worden, erg jammer maarja. Mis het skiffen wel behoorlijk. Ben nu wat in de 2- aan het kloten, wat aan het ergo'en voor 2km zaterdag en 8en. Straks dus ook nog 4+

IK WIL SKIFFEN MET DIT FANTASTISCH LEKKERE WEER!!


Marten - Spanje, Sevilla - februari 2010
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:21:17 #26
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_78681993
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef AHappelstroop het volgende:
Mijn skiffje komt volgens mij pas dit weekend terug uit Sevilla. Moest zo geregeld worden, erg jammer maarja. Mis het skiffen wel behoorlijk. Ben nu wat in de 2- aan het kloten, wat aan het ergo'en voor 2km zaterdag en 8en. Straks dus ook nog 4+

IK WIL SKIFFEN MET DIT FANTASTISCH LEKKERE WEER!!

[ afbeelding ]
Marten - Spanje, Sevilla - februari 2010

ooh korte mouwen! DO WANT!
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_78682867
Ik wil ook roeien (Het probleem met mijn knie heeft nu wel weer lang genoeg geduurd, maar duurt voort )

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2010 14:43:04 ]
pi_78682973
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Pluizel het volgende:

[..]

ooh korte mouwen! DO WANT!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


ZONDER MOUWEN WANT IK HEB GEWOON WITTE SCHOUDERS!!

[ Bericht 12% gewijzigd door AHappelstroop op 03-03-2010 16:59:44 ]
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_78683209
JEEEJ GROEN LICHT VAN DE FYSIO OM TE TRAINEN

En als het goed gaat kan ik de Skiffhead starten

BLIJ BLIJ BLIJ
pi_78684798
TVP. Komend weekend de blasphemy roeien in Utrecht, benieuwd
pi_78686509
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:28 schreef Staal_ het volgende:
TVP. Komend weekend de blasphemy roeien in Utrecht, benieuwd
Gelukkig zitten wij dan op de Amstel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:08:22 #32
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_78686837
wow roeien met korte mouwen, zonnebril en in korte broek!
De komende dagen mogen we in Zwolle het water op om in de 8+ te roeien! (Omdat het stuurtje van de wedstrijddames meer 8+ ervaring moet krijgen!)
Helaas kon ik vandaag onverwacht niet maar hopelijk kan ik mijn eerste roeihalen in 2010 op het water morgen en overmorgen beginnen in een 8+!
pi_78689058
Woei! Vandaag korte mouwen en zonnebril ge-2-'t! En en en waarschijnlijk ook de Tweehead starten. Helaas wel buiten mededinging, maar ach. Dat zal de pret niet drukken gok ik zo!
pi_78689353
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef huilend_komeetje het volgende:
wow roeien met korte mouwen, zonnebril en in korte broek!
De komende dagen mogen we in Zwolle het water op om in de 8+ te roeien! (Omdat het stuurtje van de wedstrijddames meer 8+ ervaring moet krijgen!)
Helaas kon ik vandaag onverwacht niet maar hopelijk kan ik mijn eerste roeihalen in 2010 op het water morgen en overmorgen beginnen in een 8+!
Zucht.. lieverds ik heb daar geen t-shirt aan!!!!!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_78689403
Je bent gewoon te wit van jezelf
pi_78689685
pi_78690188
Hoezo buiten mededinging Brok? Je moet toch gewoon het clubveld of desnoods het SA veld mogen starten?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_78690357
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:50 schreef De_Ananas het volgende:
JEEEJ GROEN LICHT VAN DE FYSIO OM TE TRAINEN

En als het goed gaat kan ik de Skiffhead starten

BLIJ BLIJ BLIJ
Mooi! Succes met trainen dan. Wanneer is de skiffhead ook alweer?
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:39:58 #39
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_78691033
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:44 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

ZONDER MOUWEN WANT IK HEB GEWOON WITTE SCHOUDERS!!
marten patsert met je "hoi ik ben overgangs hoor!!" (er vanuit gaande dat bij triton dezelfe regels gelden rondom mouwen)

das wel een voordeel van burgerroeien, ik mag zo bloot roeien als ik zelf maar wil
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_78691612
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Pluizel het volgende:

[..]

marten patsert met je "hoi ik ben overgangs hoor!!" (er vanuit gaande dat bij triton dezelfe regels gelden rondom mouwen)

das wel een voordeel van burgerroeien, ik mag zo bloot roeien als ik zelf maar wil
Ach, ben en blijf Junioren roeier Vond het echt een poepregel, maar sinds de Slot Overgangs zijn heeft zo wel zijn voordelen met ergometeren en bijvoorbeeld in het prachtige Sevilla

Skiffhead is 2 weken na de Head toch? Als Kaj (SA roeier bij KNRB - slag van m'n Oude Vier) vrij heeft die dag zie ik het ook wel overwegen waard om de skiffhead te starten. Even kijken hoe het loopt. Word een 'laatste momentje' dus.
Lekker hoor Mafkees, mag je weer lekker bøøtje in!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_78692660
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef Virmes het volgende:
Hoezo buiten mededinging Brok? Je moet toch gewoon het clubveld of desnoods het SA veld mogen starten?
Er zal zeer waarschijnlijk geen Mix2- veld zijn Dus we gaan gewoon achter de heren aan starten buiten mededinging. Het is toch een training voor de Ringvaart, dus ach
pi_78702343
tvp.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_78702502
In een vorig topic heb ik het gehad over de 2000 meter ergometer race die ik ging doen.

Wel, vandaag heeft 't plaatsgevonden en ik ben flink kapüt gegaan!
Ik begon op een tempo rond de 1.50 per 500 meter maar zakte al gauw in rond de 2.05-2.10
Op het laatst nog versneld weer naar de 1.50 en uiteindelijk rond de 2.00 gemiddeld uitgekomen.

M'n vriendin was bang dat ik flauw zou vallen zo zat ik af te zien, tering wat is dat zwaar!
pi_78712450
tvp.

p.s. 2 minuten is niet goed
pi_78717047
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Er zal zeer waarschijnlijk geen Mix2- veld zijn Dus we gaan gewoon achter de heren aan starten buiten mededinging. Het is toch een training voor de Ringvaart, dus ach
Mix2-? Start je met Els ofzo? Want je hebt toch een aardig vrouwmens nodig om zelfs een lichte pik als jij te compenseren
  donderdag 4 maart 2010 @ 05:11:29 #46
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_78717109
geen roeimachines te vinden hier...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_78717446
waar is hier? Zit je echt in Mexico?
pi_78718944
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:49 schreef the_goeie_roeier het volgende:
tvp.

p.s. 2 minuten is niet goed
Dat vermoeden had ik al, ik had nog nooit op zo'n ding gezeten en had 's middags nog 50 km getraind op aardig tempo dus ik was al redelijk verzuurd. Een maat van me had nog een clinic gedaan om z'n techniek te oefenen en hij zei dat dat echt wel verschil maakte.
pi_78720013
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:23 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al, ik had nog nooit op zo'n ding gezeten en had 's middags nog 50 km getraind op aardig tempo dus ik was al redelijk verzuurd. Een maat van me had nog een clinic gedaan om z'n techniek te oefenen en hij zei dat dat echt wel verschil maakte.
Het zal je wel opgebroken hebben dat je de roeibeweging nog niet onder de knie hebt. Als je zoveel fietst zou je echt veel harder moeten kunnen, jammer! Waar had je het meest last van/ spierpijn? Als je (zoals ze in de sportschool vaak doen) heel erg op je armen roeit bijvoorbeeld dan is het niet vol te houden.

Trouwens die 50km dat was fietsen neem ik aan??? Niet ergometeren want dat zou een wat heftige voorbereiding zijn op een 2k
pi_78720185
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Het zal je wel opgebroken hebben dat je de roeibeweging nog niet onder de knie hebt. Als je zoveel fietst zou je echt veel harder moeten kunnen, jammer! Waar had je het meest last van/ spierpijn? Als je (zoals ze in de sportschool vaak doen) heel erg op je armen roeit bijvoorbeeld dan is het niet vol te houden.

Trouwens die 50km dat was fietsen neem ik aan??? Niet ergometeren want dat zou een wat heftige voorbereiding zijn op een 2k
Ja, dat was fietsen
M'n armen en m'n buikspieren deden pijn na de tijd, dus ik zal wel veel te weinig gebruik hebben gemaakt van m'n benen. Een andere fietser ging rond de 1.44,5...

Het is trouwens echt wel vet om te doen!
pi_78721317
Michiel, misschien leuk voor op NLroei?
http://www.theboatrace.or(...)e/2010crewsannounced
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 4 maart 2010 @ 10:45:32 #52
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78721459
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef AHappelstroop het volgende:
Michiel, misschien leuk voor op NLroei?
http://www.theboatrace.or(...)e/2010crewsannounced
Hè verdorie een Okeanos roeier toch bij de laatste selectie eruit, jammer voor hem
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78721859
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hè verdorie een Okeanos roeier toch bij de laatste selectie eruit, jammer voor hem
Boris?

Edit: haha ik zie het nu pas dat ie mee deed joh! Wist dat helemaal niet!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 4 maart 2010 @ 10:56:53 #54
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78721885
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:56 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Boris?
Jup!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78722109
De KNRB is er zowaar eerder bij om het bericht te plaatsen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_78723831
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:56 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Boris?

Edit: haha ik zie het nu pas dat ie mee deed joh! Wist dat helemaal niet!
[ afbeelding ]
Ze zien er wel uit als kleine mannetjes vergeleken met die acht van vorig jaar
Maar dat Sjoerd op 7 zit zegt ook wel weer wat over de power van die andere gasten misschien.. nou het gaat vast hard!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_78723850
Hij kan altijd nog in Isis, al is de Blue Boat natuurlijk een stuk cooler
pi_78724339
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ze zien er wel uit als kleine mannetjes vergeleken met die acht van vorig jaar
Maar dat Sjoerd op 7 zit zegt ook wel weer wat over de power van die andere gasten misschien.. nou het gaat vast hard!
Na Hamburger (2.06) is de langste 1.96, en de rest is rond de 1.90, kan wel kloppen dus...
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 4 maart 2010 @ 11:55:30 #59
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78724483
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef bwLaw het volgende:
Hij kan altijd nog in Isis, al is de Blue Boat natuurlijk een stuk cooler
Boris zit in de Isis
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78725625
Die race wil ik nog steeds een keer live zien. Lijkt me zo geniaal!
pi_78725731
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef AHappelstroop het volgende:
Michiel, misschien leuk voor op NLroei?
http://www.theboatrace.or(...)e/2010crewsannounced
Dank, had het inderdaad al gezien. Leo doet de Boat Race dus ik wil geen gras voor zijn voeten wegmaaien.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78725924
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:02 schreef pullup het volgende:
De KNRB is er zowaar eerder bij om het bericht te plaatsen.
Ja.. ik zag het al....
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78726887
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:52 schreef bwLaw het volgende:

[..]

Na Hamburger (2.06) is de langste 1.96, en de rest is rond de 1.90, kan wel kloppen dus...
Dat is dan wel een erg kleine boot. Ben benieuwd wat het gemm gewicht dan is..
Roeien zal het natuurlijk vast wel.!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_78728040
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:55 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Dat is dan wel een erg kleine boot. Ben benieuwd wat het gemm gewicht dan is..
Roeien zal het natuurlijk vast wel.!
94.6, cambridge 95.1
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_78728333
Misschien de Heineken niet starten Heb al drie jaar pech met die wedstrijd! En dat terwijl ie zo leuk hoort te zijn!

Er is geen cl4x veld en starten in het 1e divisieveld mag niet (tijden lopen dan wel heel erg uiteen) en m18 zijn we natuurlijk niet. Best teleurstellend..

[ Bericht 0% gewijzigd door Bellah op 04-03-2010 13:37:46 ]
pi_78730916
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef Bellah het volgende:
Misschien de Heineken niet starten Heb al drie jaar pech met die wedstrijd! En dat terwijl ie zo leuk hoort te zijn!

Er is geen cl4x veld en starten in het 1e divisieveld mag niet (tijden lopen dan wel heel erg uiteen) en m18 zijn we natuurlijk niet. Best teleurstellend..
Das kut

Dan moet je maar de Skiffhead erbij starten!
pi_78733086
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:40 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Das kut

Dan moet je maar de Skiffhead erbij starten!
Aaaah Skiffhead supermooi! Ik heb die ooit als J18 nog gestart, toen was de 8km nog. Wat een race was dat, eerste deel supergoed, 2e deel helemaal verzuurd in mijn armen dat ik niet meer kon uitpikken
Uitslag was ook niet echt om over te spreken. Zie deze webpagina van NLroei en zoek even op 'Bus'. Zitten voor sommige nog wel bekende namen tussen
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_78733146
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 04:03 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Mix2-? Start je met Els ofzo? Want je hebt toch een aardig vrouwmens nodig om zelfs een lichte pik als jij te compenseren
Nee niet met Els, die gaat in een dubbelvier zitten geloof ik.
Met de slag van m'n acht van vorig jaar. Trapt ook aardig en heeft meer techniek en conditie dan ik dus we gaan aardig recht. Ik ben dan ook een die-hard compensatiepik die geen reet trapt
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:25:07 #69
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_78735188
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 07:40 schreef ocf81 het volgende:
waar is hier? Zit je echt in Mexico?
Ja Ze schijnen ze wel te hebben op bepaalde sportscholen maar daar betaal je een vermogen voor lidmaatschap. Maar eventjes afwachten dus
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:45:14 #70
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_78740928
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef Bellah het volgende:
Misschien de Heineken niet starten Heb al drie jaar pech met die wedstrijd! En dat terwijl ie zo leuk hoort te zijn!

Er is geen cl4x veld en starten in het 1e divisieveld mag niet (tijden lopen dan wel heel erg uiteen) en m18 zijn we natuurlijk niet. Best teleurstellend..
hoezo is dat veld er niet? ik meen me toch echt te herinneren dat ik die pokke wedstrijd wel degelijk in het Dcl4x+ veld gestart heb.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_78744786
Pokkewedstrijd?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 4 maart 2010 @ 20:12:51 #72
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78744904
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef WanEnOonlie het volgende:
Pokkewedstrijd?
Inderdaad, H4K is leuk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78750659
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Pluizel het volgende:

[..]

hoezo is dat veld er niet? ik meen me toch echt te herinneren dat ik die pokke wedstrijd wel degelijk in het Dcl4x+ veld gestart heb.
Was dat niet de head dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_78752701
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Nee niet met Els, die gaat in een dubbelvier zitten geloof ik.
Met de slag van m'n acht van vorig jaar. Trapt ook aardig en heeft meer techniek en conditie dan ik dus we gaan aardig recht. Ik ben dan ook een die-hard compensatiepik die geen reet trapt
Ach ja, hoe dan ook: Ik heb het kreng in een 2- uitgevaren, en dat doen we dus echt never nooit meer. Ik zou een 2+ regelen als ik jou was
pi_78771264
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Ach ja, hoe dan ook: Ik heb het kreng in een 2- uitgevaren, en dat doen we dus echt never nooit meer. Ik zou een 2+ regelen als ik jou was
Mijn haal is niet echt afgestemd op de 2+
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:48:16 #76
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78772406
* WanEnOonlie zit misschien volgend jaar in de organisatie van de WU23
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78772963
Ey, er staat bij Dej8 een Argo-Boreas combi ingeschreven. Zijn die dames van Argo niet allemaal tweedejaars??
pi_78773460
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:48 schreef WanEnOonlie het volgende:
* WanEnOonlie zit misschien volgend jaar in de organisatie van de WU23
Nice!
pi_78773837
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef De_Brok het volgende:
Ey, er staat bij Dej8 een Argo-Boreas combi ingeschreven. Zijn die dames van Argo niet allemaal tweedejaars??
Je mag toch 3 beginnelingen in de boot hebben?

Ik heb vanochtend heel lekker zitten roeien in de 4+ en de profcoach coachte ons en die gaf me ook complimenten dus dat was leuk
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_78774528
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef De_Brok het volgende:
Ey, er staat bij Dej8 een Argo-Boreas combi ingeschreven. Zijn die dames van Argo niet allemaal tweedejaars??
Waarom denk je dat?

Wij kregen van onze coach te horen dat het om eerstejaars gaat die niet ingeselecteerd zijn voor de acht. Ik heb even op internet gezocht en drie van de vier hebben in 2009 nog de Asopos gestart in het Dej C4+ veld, de vierde lijkt alleen compo ervaring te hebben in 2008/2009...

Maar goed we trainen morgen samen dus dan horen we het wel
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:41:59 #81
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78774683
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:12 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Nice!
Niet de absolute top, hoor. Ik zie nu dat het belangrijker overkomt dan het daadwerkelijk is.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78775090
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:41 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Niet de absolute top, hoor. Ik zie nu dat het belangrijker overkomt dan het daadwerkelijk is.
Alsnog zijn dat wel mooie dingen om te doen lijkt me! Goed voor je contacten enzo
pi_78777639
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?

Wij kregen van onze coach te horen dat het om eerstejaars gaat die niet ingeselecteerd zijn voor de acht. Ik heb even op internet gezocht en drie van de vier hebben in 2009 nog de Asopos gestart in het Dej C4+ veld, de vierde lijkt alleen compo ervaring te hebben in 2008/2009...

Maar goed we trainen morgen samen dus dan horen we het wel
Het zijn inderdaad eerstejaars die niet zijn ingeselecteerd voor de acht, een van hen is een huisgenootje van me
Dit weekend weer lekker op de Amstel trainen, dus dan zal ik jullie nog wel langs zien komen.
Hoop wel dat er voor de h4k nog inschrijvingen komen voor het LH3ediv veld anders moeten we dus hoger niveau starten
pi_78807137
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:41 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Niet de absolute top, hoor. Ik zie nu dat het belangrijker overkomt dan het daadwerkelijk is.
Neem aan dat je het belangrijk genoeg vindt om te organiseren...
pi_78814813
Sturen ging niet helemaal goed vandaag
pi_78816016
Woei, tempo 44 aangetikt in de acht vandaag
Tijdens de 250 volgens weekend misschien toch maar iets rustiger tempo, iets langere halen maken!
pi_78816542
Wat een lekker weertje vandaag!
Heerlijk twee trainingen kunnen draaien op de Amstel in de acht.
Volgens mij waren er ook heel wat mensen van dit topic aanwezig rond Skoll, zag een bekende kop bij Boreas die volgens mij hier ook reageert, Bellah en Kluup..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_78816680
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:52 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Wat een lekker weertje vandaag!
Heerlijk twee trainingen kunnen draaien op de Amstel in de acht.
Volgens mij waren er ook heel wat mensen van dit topic aanwezig rond Skoll, zag een bekende kop bij Boreas die volgens mij hier ook reageert, Bellah en Kluup..
Ik zat ook naar Boreas te kijken want ik zag iemand met een ''Dames '10 stuur'' trui.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 maart 2010 @ 16:13:36 #89
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78817189
Wij gaan zo nog maar weer een keer het water op
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:02:48 #90
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_78820610
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Was dat niet de head dan?
ah nee ik weet het alweer. H4K heeft idd geen clubveld, ik was in de war met de neureus carpit noctem (ik heb nog steeds de zonnebril van 2 jaar geleden, topding!)
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_78821702
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef Pluizel het volgende:

[..]

ah nee ik weet het alweer. H4K heeft idd geen clubveld, ik was in de war met de neureus carpit noctem (ik heb nog steeds de zonnebril van 2 jaar geleden, topding!)
Clubachten
pi_78823744
Pff nou was me het dagje wel!
Vanmiddag met een 2km in de benen op de Amstel in de 8+. Was mooi, alleen holy moly wat een wind! Het was even koud, maar die zon was echt heerlijk! Morgen gezellig weer, om 09:00uur en om 13:30uur.
Ooh ennuh, 2km: 6:27.2
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 maart 2010 @ 19:36:07 #93
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78823927
Amstel! Leuk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78824106
Argh! Wij zouden vandaag ook op de Amstel gaan trainen, met een J18-ploegje dat het hard nodig had, maar de IJssel staat zo hoog dat we niet eens vanuit het botenhuis bij de bowa konden komen! Het water staat zo hoog dat we niet eens mogen roeien, omdat dat te gevaarlijk is...
pi_78824654
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef ewieee het volgende:
Argh! Wij zouden vandaag ook op de Amstel gaan trainen, met een J18-ploegje dat het hard nodig had, maar de IJssel staat zo hoog dat we niet eens vanuit het botenhuis bij de bowa konden komen! Het water staat zo hoog dat we niet eens mogen roeien, omdat dat te gevaarlijk is...
Grof!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:04:43 #96
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_78824810
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef ewieee het volgende:
Argh! Wij zouden vandaag ook op de Amstel gaan trainen, met een J18-ploegje dat het hard nodig had, maar de IJssel staat zo hoog dat we niet eens vanuit het botenhuis bij de bowa konden komen! Het water staat zo hoog dat we niet eens mogen roeien, omdat dat te gevaarlijk is...
ik kwam vandaag over de ijssel met de trein en ik zag jullie clubhuis midden in het water liggen Ik vroeg me af of jullie vanaf de kant überhaupt wel bij het clubhuis konden komen, aangezien het eruit zag alsof zelfs de parkeerplaats onder water stond
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:09:19 #97
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_78824961
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:30 schreef AHappelstroop het volgende:
Pff nou was me het dagje wel!
Vanmiddag met een 2km in de benen op de Amstel in de 8+. Was mooi, alleen holy moly wat een wind! Het was even koud, maar die zon was echt heerlijk! Morgen gezellig weer, om 09:00uur en om 13:30uur.
Ooh ennuh, 2km: 6:27.2
Goede tijd Bus! Dat is wel een redelijk verbetering van je PR of niet?
Ik had nog nooit op de Amstel geroeid sinds vandaag, dacht dat de wind en het onstuimige water altijd zo was. Maar gelukkig niet dus
Vandaag ook twee keer geroeid, lekker blaren kweken..
Morgen word het ook echt mooi weer, veel zon en minder wind!
'Triton de Edelste'
pi_78825299
Ik ben er ook weer twee keer langs de kant morgen met de eerste divisie dames van Skoll in ieder geval.

De rest van de tijd zal ik wel wat aan de boot moeten klooien, meestal hadden we dat allang gedaan maar het is helaas vrijwel onmogelijk om nog iets van voorbereidingtijd los te weken tegenwoordig voor verenigings ploegen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_78825421
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:04 schreef Pluizel het volgende:

[..]

ik kwam vandaag over de ijssel met de trein en ik zag jullie clubhuis midden in het water liggen Ik vroeg me af of jullie vanaf de kant überhaupt wel bij het clubhuis konden komen, aangezien het eruit zag alsof zelfs de parkeerplaats onder water stond
Tja, als er écht te veel water staat wordt er heen en weer gevaren met een bootje. Maar dat is natuurlijk ook niet alles, want dan is het weer ergometeren... Leuk hoor, zo'n drijvend botenhuis, alleen jammer dat we het ook echt nodig hebben, door die flexibele waterstanden
Het is gewoon gemeen! Kunnen we na tijden van ijs en heftige mist en storm (want ja, dat hebben we ook allemaal gehad) eindelijk weer roeien, staat het water idioot hoog! Ik ben vorige week nog de IJssel op geweest, maar we kwamen haast niet meer terug, zo hard stroomde het. En jullie mogen allemaal lekker op de Amstel roeien, met mooi weer. Het is niet eerlijk
pi_78828507
Hmm balen ewie! En een boot lenen in deze periode is ook niet echt te doen natuurlijk..
Wij hebben ook 2 lange trainingen op de Amstel gedraaid, niveau was erg wisselend maar de gehele dag was echt slopend.. Ik ga nu lekker slapen en dan ben ik hopelijk morgen weer wat meer waard
En gefeliciteerd Marten met je testresultaat!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_78838813
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:09 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Goede tijd Bus! Dat is wel een redelijk verbetering van je PR of niet?
Ik had nog nooit op de Amstel geroeid sinds vandaag, dacht dat de wind en het onstuimige water altijd zo was. Maar gelukkig niet dus
Vandaag ook twee keer geroeid, lekker blaren kweken..
Morgen word het ook echt mooi weer, veel zon en minder wind!
8,2 seconden
Tot straks allemaal op de Amstel, even lachen
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  zondag 7 maart 2010 @ 09:23:16 #102
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_78839301
Wow wat zijn er veel mensen op de Amstel! Ik mag vandaag onverwacht meetrainen met de wedstrijddames: dus misschien tot ziens! (ik zit bij C'est bon en Fiekie in de 8+)
(PS heb zelf nog maar 2x kort in de boot gezeten tot op heden: 1x in een vreselijk scheve compo-8 en een keer met een stel veteranen in een 4x+ dus ben echt enorm benieuwd hoe ik vandaag presteer!)
  zondag 7 maart 2010 @ 09:28:48 #103
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_78839338
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]
Ik zat ook naar Boreas te kijken want ik zag iemand met een ''Dames '10 stuur'' trui.
Boreas de beste!!!
  zondag 7 maart 2010 @ 09:48:45 #104
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_78839529
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik zat ook naar Boreas te kijken want ik zag iemand met een ''Dames '10 stuur'' trui.
Vandaag zijn we d'r weer en kom even 'hallo' zeggen! ik ben nl niet zo heel goed in mensen herkennen.

Edit: Whahahahaa, m'n broertje was nog ingelogd. Ben bij m'n ouders. "Hier spreekt Fiekie"
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_78843941
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vandaag zijn we d'r weer en kom even 'hallo' zeggen! ik ben nl niet zo heel goed in mensen herkennen.

Edit: Whahahahaa, m'n broertje was nog ingelogd. Ben bij m'n ouders. "Hier spreekt Fiekie"
Te laat, ben alweer thuis

Op de Heineken een nieuwe kans om iedereen te zien !
  zondag 7 maart 2010 @ 14:01:18 #106
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78845976
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zondag 7 maart 2010 @ 14:03:34 #107
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78846080
quote:
Op zondag 7 maart 2010 07:17 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

8,2 seconden
Tot straks allemaal op de Amstel, even lachen
Zolang je niet naar de 6:22 gaat vind ik het prima
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78848482
Godverdomme, na de ochtendtraining weer last gekregen van m'n knie. Ik wordt d'r echt schijtziek van

Ook wel nog wat Boreas rond zien lopen, maar niet echt iemand herkend ofzo.
pi_78849308
Goeie 2k Marten! Iedereen goed aan de voorbereidingen zie ik.. Is ook geen straf om nu op het water te zijn

Mijn trainingsdagje zit er alweer op Lekker vroeg in de 4x op de Amstel en 's middags nog een heftig uurtje spinnen.. De Heineken wordt 'm officieel niet meer, dus focus nu op de Head (en misschien de tweehead?) Chillen na nu!
pi_78849365
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2449.html

Nieuw stukje!
Tering, 5.50..


Oh, enne.. sprintjes in de zon!!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  zondag 7 maart 2010 @ 16:58:38 #111
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78851685
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:49 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Tering, 5.50..


Oh, enne.. sprintjes in de zon!!
Ik heb meer zoiets van: tering 7:04!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78851767
Ah, dat zal vast ook kneiterhard zijn, maar van vrouwentijden en dan lichte damestijden in het speciaal heb ik geen kennis..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_78852154
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:00 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ah, dat zal vast ook kneiterhard zijn, maar van vrouwentijden en dan lichte damestijden in het speciaal heb ik geen kennis..
Ach, het feit dat het een NL record en een kleine 10 sec boven het WR is zegt wel dat het behoorlijk rap is!
  zondag 7 maart 2010 @ 17:45:46 #114
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78853160
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:13 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ach, het feit dat het een NL record en een kleine 10 sec boven het WR is zegt wel dat het behoorlijk rap is!
Dat is dus de vraag. Is het een officieel Nederlands record?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78854077
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:45 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Dat is dus de vraag. Is het een officieel Nederlands record?
Waarom zou het geen officieel Nederlands record zijn? Ik ken die regeltjes daarvoor allemaal niet, maar moet het tijdens een wedstrijd getrapt worden of zoiets?
pi_78854737
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:45 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Dat is dus de vraag. Is het een officieel Nederlands record?
Was er voor het NKIR niet ook al de discussie over records? Volgens mij was toentertijd de slotsom dat het niet wordt bijgehouden door de KNRB maar alleen door Concept/NIKR en er dus eigenlijk niet eens "officiële" records zijn..

Afgelopen weekend in Tilburg getraind met m'n EJD8. Ging weer lekker hoor! Ben benieuwd wat het waard gaat zijn op de H4k.

@ Tromposa: waarom staan jullie niet ingeschreven voor de Heineken?
  zondag 7 maart 2010 @ 19:03:52 #117
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_78855915
grove scores zijn er inderdaad neergezet, ook door Bus inderdaad.
Is iedereen nog wel een beetje aan het roeien toegekomen, of heeft iedereen die hele winter op het apparaat gezeten?
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_78856051
Weet iemand de link naar de H4k Loting livestream?

Edit: Nereus geeft nu (pas) de link. Werkte eerst niet blijkbaar.

[ Bericht 35% gewijzigd door AHappelstroop op 07-03-2010 19:16:08 ]
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  zondag 7 maart 2010 @ 19:19:43 #119
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78856442
Het is nu ook verre van optimaal
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 maart 2010 @ 19:26:20 #120
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78856671
Dit gaat nog wel even duren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78857385
Wat een loting bij DEj8... Nereus, Phocas, Nereus-Orca, Orca achter elkaar aan. Wordt gezellig bij de Omval
pi_78858371
Wat een heerlijke dag op de Amstel vandaag zeg.. ben zelfs bruin geworden! En keihard getraind.
@ De Brok, omdat wij de Heineken niet starten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_78859290
Tideway is niet de Great Eight toch?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 maart 2010 @ 20:22:16 #124
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78859331
Prima loting
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 7 maart 2010 @ 20:29:04 #125
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78859669
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:21 schreef bwLaw het volgende:
Tideway is niet de Great Eight toch?
Nee, dat had je ook wel kunnen zien aan de inschrijvingen. De namen komen zegmaar niet overeen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78860879
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Nee, dat had je ook wel kunnen zien aan de inschrijvingen. De namen komen zegmaar niet overeen.
Tja, misschien had ik zelf wel kunnen bedenken dat inschijvingen.knrb.nl geen buitenlandse ploegen bevat..
  zondag 7 maart 2010 @ 21:04:43 #127
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_78861981
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:19 schreef Leso_Varen het volgende:
Godverdomme, na de ochtendtraining weer last gekregen van m'n knie. Ik wordt d'r echt schijtziek van

Ook wel nog wat Boreas rond zien lopen, maar niet echt iemand herkend ofzo.
Jij roeit nu toch in een combinatie bootje? Volgens mij heb ik jullie nog wel gezien vandaag! Als je een Triton boot met voornamelijk kleine mannetjes voorbij zag komen, ik was de persoon op 7

Het was vandaag echt supermooi weer, gelukkig kan de Amstel ook rustig zijn
'Triton de Edelste'
  zondag 7 maart 2010 @ 21:12:46 #128
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78862477
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef bwLaw het volgende:

[..]

Tja, misschien had ik zelf wel kunnen bedenken dat inschijvingen.knrb.nl geen buitenlandse ploegen bevat..
En op nereus.nl durfde je niet te kijken?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78865688
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima loting
We gaan je kapot maken!
na de WW ook maar opslag gezet met Pontenagel
  zondag 7 maart 2010 @ 22:25:15 #130
131703 pullup
smartie
pi_78867150
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:45 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Dat is dus de vraag. Is het een officieel Nederlands record?
Het schijnt dat Marit eenmalig wel eens harder is gegaan toen ze mee selecteerde voor de zware damesacht in 2007. Er staat me bij dat Josy haar toen extra heeft laten inwegen maar de precieze details zijn me niet bekend.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_78867513
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Jij roeit nu toch in een combinatie bootje? Volgens mij heb ik jullie nog wel gezien vandaag! Als je een Triton boot met voornamelijk kleine mannetjes voorbij zag komen, ik was de persoon op 7

Het was vandaag echt supermooi weer, gelukkig kan de Amstel ook rustig zijn
Ik zag je vandaag tubben voor nereus.
pi_78876945
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Nee, dat had je ook wel kunnen zien aan de inschrijvingen. De namen komen zegmaar niet overeen.
Nee klopt.
Sinds de zomer traint er een Ier met ons mee in de ouderejaars Zwicht (Zwaar & Licht) groep. Hij heeft vroeger met die Tideway ploegen getraind. Als het goed is valt ie in voor 1 van die andere Ieren. Wel grappig, zo kan ie alsnog de Heineken mee maken. Onze zware sectie heeft namelijk geen ploeg voor de H&H, helaas.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  maandag 8 maart 2010 @ 08:36:24 #133
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78877323
quote:
Op maandag 8 maart 2010 07:51 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Nee klopt.
Sinds de zomer traint er een Ier met ons mee in de ouderejaars Zwicht (Zwaar & Licht) groep. Hij heeft vroeger met die Tideway ploegen getraind. Als het goed is valt ie in voor 1 van die andere Ieren. Wel grappig, zo kan ie alsnog de Heineken mee maken. Onze zware sectie heeft namelijk geen ploeg voor de H&H, helaas.
En de dames hebben Roline weer van stal gehaald las ik
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78878922
Daar zijn de uitslagen dan, tenminste van de SA groepen.
Nu nog even de SB scores afwachten.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_78880049
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Jij roeit nu toch in een combinatie bootje? Volgens mij heb ik jullie nog wel gezien vandaag! Als je een Triton boot met voornamelijk kleine mannetjes voorbij zag komen, ik was de persoon op 7

Het was vandaag echt supermooi weer, gelukkig kan de Amstel ook rustig zijn
Ja, ik heb ook bij Tritonachtjes gekeken of ik je herkende, maar 't was erg druk. Maar ik zat op vier inderdaad in die combiboot. (Lelijk he, die rode pakjes met die paarse pakjes erbij )
pi_78881667
Ik kon het niet expliciet vinden, maar mijn ploeg staat bovenaan in onze categorie, dus dat betekent dat wij als eerste starten?
Zo ja, jammer, kunnen we niet inlopen...
pi_78882262
Ja, en wegtrappen is toch makkelijker
Barlid - "want van roeien word je moe"
  maandag 8 maart 2010 @ 11:52:53 #138
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_78882959
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:35 schreef Virmes het volgende:
Ja, en wegtrappen is toch makkelijker
Behalve als je langzaam gaat, dan is als eerste weg erg vervelend. Wordt je door iedereen ingehaald.

Als inhalende ploeg is dat trouwens wel erg leuk. Zo heb ik een keer de Head gewonnen in de 2eDiv8+. Negen ploegen ingehaald en met 1 minuut voorsprong gewonnen. Mooie tijden waren dat.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78883704
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die aan sloeproeien doen?

En daarmee bedoel ik dus dit:



en

pi_78884164
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef Willem_B het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die aan sloeproeien doen?

En daarmee bedoel ik dus dit:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Heb het vroeger ooit een blauwe maandag gedaan, beviel van geen kanten...

We hebben er nu wel eentje bij ons op de vereniging, prachtig om die kerel tekeer zien gaan op een ergometer. Alleen maar kracht en 0 techniek
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 maart 2010 @ 14:13:55 #141
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78888407
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:55 schreef pullup het volgende:
Daar zijn de uitslagen dan, tenminste van de SA groepen.
Nu nog even de SB scores afwachten.
Jup ben ook wel benieuwd.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78893319
Hebben ze nou in het loting PDFje op de Nereus site de LHEj 8+ en HEj 8+ door elkaar gehaald..? Zo niet, dan gaat er iets mis bij mijn vereniging..

Laat maar, niet goed gekeken en na gedacht.. Ga te veel met zware ballen om..
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
  maandag 8 maart 2010 @ 22:00:38 #143
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_78910656
werd vanavond gebeld door iemand van de vereniging of ik de head weer eens wilde sturen. prima! dat wordt mijn 5e head al ofzo

meteen een goede reden om proberen om een beetje af te vallen /v-lid
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_78919217
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:00 schreef Pluizel het volgende:
werd vanavond gebeld door iemand van de vereniging of ik de head weer eens wilde sturen. prima! dat wordt mijn 5e head al ofzo

meteen een goede reden om proberen om een beetje af te vallen /v-lid
Tsja, die wedstrijden geeft mij ook elke keer weer een reden om af te vallen
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:41:13 #145
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_78919374
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Tsja, die wedstrijden geeft mij ook elke keer weer een reden om af te vallen
hehe. ach als lichte pik zou ik heel makkelijk kunnen inwegen, dan mag ik zelfs nog wat dikker worden
Lichte dame zal ik nooit worden
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_78919813
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Tsja, die wedstrijden geeft mij ook elke keer weer een reden om af te vallen
22 kilo moest jullie boot nog hoorde ik?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_78921116
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

22 kilo moest jullie boot nog hoorde ik?
Ja naja niet helemaal. Maar dat is helemaal niet zoveel hoor. Zegge 2 á 3 kilo per persoon. Valt prima te crashen.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_78961799
Binnen een dag al 71 fans voor de Razende Reporters
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78962168
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Binnen een dag al 71 fans voor de Razende Reporters
Vind je het gek als je iedereen hebt uitgenodigd
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_78964017
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Vind je het gek als je iedereen hebt uitgenodigd


Alsof je op een uitnodiging moet ingaan

EDIT: En er zitten maar 36 vrienden van mij bij, dus wat dat betreft ...
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78964440
Ga je ook de Skiffhead verslaan Wan?
pi_78965473
Nee. Niet voor de RR iig.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78969283
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Binnen een dag al 71 fans voor de Razende Reporters
Als jullie maar een beetje mild zijn voor onze 3e div Skoll acht
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_78969707
Dat hangt van de roeiprestaties af, natuurlijk.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79040946
Iedereen al klaar voor de h4k?
Topidee trouwens om de 250 mee te laten tellen met het sprintklassement, misschien dat daardoor ook iets meer animo ontstaat voor de sprints..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79044603
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Iedereen al klaar voor de h4k?
Topidee trouwens om de 250 mee te laten tellen met het sprintklassement, misschien dat daardoor ook iets meer animo ontstaat voor de sprints..
Dat was altijd al zo, maar een paar jaar geleden hebben ze dat laten vallen. Ben benieuwd waarom ze dat nu weer teruggebracht hebben.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 07:31:41 #157
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79046243
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 01:37 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Dat was altijd al zo, maar een paar jaar geleden hebben ze dat laten vallen. Ben benieuwd waarom ze dat nu weer teruggebracht hebben.
Euh.... nee?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79047222
Geen eerste divisie damesacht van Skoll dit jaar. Men kwam op het idee dat je van roeien best wel eens geblesseerd kon raken en verbood het enige roeisters om te starten. Gelukkig komen ze daar op de late donderdagmiddag mee zodat je geen behoorlijke acht meer kan vormen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_79049317
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:46 schreef pullup het volgende:
Geen eerste divisie damesacht van Skoll dit jaar. Men kwam op het idee dat je van roeien best wel eens geblesseerd kon raken en verbood het enige roeisters om te starten. Gelukkig komen ze daar op de late donderdagmiddag mee zodat je geen behoorlijke acht meer kan vormen.
Van de zotten..
Wat rot zeg, ik keek al uit naar de strijd met Nereus en Orca, het beloofde best spannend te worden! Zeker nu NLs beste slag weer aan het trainen was..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79053572
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 07:31 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Euh.... nee?
Zeker wel. In 2008 en 2009 zaten de Heineken en de Erasmus er niet in, daarvoor wel. Mijn ploeg heeft sprintpunten verdient terwijl we de avondsprints nooit gestart hebben dus die moeten dan wel van de Heineken komen.
pi_79053631
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:46 schreef pullup het volgende:
Geen eerste divisie damesacht van Skoll dit jaar. Men kwam op het idee dat je van roeien best wel eens geblesseerd kon raken en verbood het enige roeisters om te starten. Gelukkig komen ze daar op de late donderdagmiddag mee zodat je geen behoorlijke acht meer kan vormen.
Dat is echt kut, nu wordt het echt een stuk minder spannend in dat veld en uberhaupt bij het damesroeien
pi_79060766
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Zeker wel. In 2008 en 2009 zaten de Heineken en de Erasmus er niet in, daarvoor wel. Mijn ploeg heeft sprintpunten verdient terwijl we de avondsprints nooit gestart hebben dus die moeten dan wel van de Heineken komen.
Ik meen ook dat het er een aantal jaar geleden gewoon al bij hoorde
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_79068231
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik meen ook dat het er een aantal jaar geleden gewoon al bij hoorde
ja tot 2007 dus, daarna 2 jaar niet en nu ineens weer wel.
pi_79079945
Zo, zit al bij Poseidon, ben benieuwd naar de heineken, nog nooit geweest.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_79088891
Iedereen succes op de Heineken vandaag! ik kom er zo aan om mee te fietsen
pi_79089416
Succes iedereen inderdaad!
pi_79090028
Leuk die razende reporters! 'Er is maar een remedie, spring uit de boot!'
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:30:06 #168
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_79090105
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:24 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Leuk die razende reporters! 'Er is maar een remedie, spring uit de boot!'
Het is weer geweldig ja, ook best wel veel luisteraars
http://streams2.nlroei.nl:8000/index.html voor de volledigheid
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 maart 2010 @ 10:48:45 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79090413
Top, DCl8+ van Okeanos doet het verrassend goed
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79093189
Wel gek om de Heineken voor het eerst vanaf thuis te volgen.. In ieder geval ging de eerste training van ons trainingsweekend echt superlekker, 3x4k op tempo 28/30 goede halen gemaakt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_79094555
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Top, DCl8+ van Okeanos doet het verrassend goed
Die van Skøll was drama! De (instap)HCL8+ daarentegen doen het geniaal
pi_79098583
Damn, de stroom hyperbolen is niet-aflatend.
Meters dik ijs in Delft
pi_79101018
De razende reporters zijn best leuk op dreef vandaag. Ik geloof dat het Heike was die bijna dubbel lag toen hij het roeien moest verslaan van de Boreas-Argo damescombi. Sorry Fiekie, maar het was erg beeldend, ik kon het me zo inleven.

Wel jammer dat de uitslagensite van Nereus het absoluut niet aankan, ik ben al 5 minuten aan het proberen om de uitslagen van LEj8+ te krijgen.
Barlid - "want van roeien word je moe"
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:11:10 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79102483
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef Virmes het volgende:
De razende reporters zijn best leuk op dreef vandaag. Ik geloof dat het Heike was die bijna dubbel lag toen hij het roeien moest verslaan van de Boreas-Argo damescombi. Sorry Fiekie, maar het was erg beeldend, ik kon het me zo inleven.

Wel jammer dat de uitslagensite van Nereus het absoluut niet aankan, ik ben al 5 minuten aan het proberen om de uitslagen van LEj8+ te krijgen.
Ja, jammer dat we de hele 2500 m met 7 roeiers hebben gedaan. Er was een kraag stuk. Wonder dat de stuur het heeft gehouden, trouwens.

Ik was zelf achteraf erg benieuwd wat die razende reporters ervan maakten. Kan je de strekking ervan nog herinneren?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:11:31 #175
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79102495
nou, het is wel duidelijk, ik ben weer bij m'n ouders
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_79104179
Nou, beetje jammer, 5e op de 2,5, 6e op de 250, ook 6e in het klassement. Beetje zuur, op zich niet eens heel slecht voor een combiploeg, maar het voelde gewoon kut.
Morgen maar eens harder varen!
pi_79107314
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:24 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Leuk die razende reporters! 'Er is maar een remedie, spring uit de boot!'
''Skoll komt er nu aan in de sprint, het is zo dramatisch dat we maar gelijk naar de volgende ploegen gaan''

Over jullie !

Overigens onze InstapClub8 3x getraind en in een boot die voor 95 kilo staat 2x de snelste tijd Fucking helden, ben verliefd op ze

En de slag van Licht die ook 2x gewonnen heeft is ook van Hard To Get !
pi_79107414
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:39 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

''Skoll komt er nu aan in de sprint, het is zo dramatisch dat we maar gelijk naar de volgende ploegen gaan''

Het was ook drama..
Morgen maar revancheren (hopelijk)..

Kak, de 2,5k ging best goed qua klappen, alleen zat er niet voldoende pit in..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79107702
Tjakka!

En hulde aan het commentaar!
pi_79107779
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:41 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Het was ook drama..
Morgen maar revancheren (hopelijk)..

Kak, de 2,5k ging best goed qua klappen, alleen zat er niet voldoende pit in..
Vaar ze morgen maar gewoon aan gort, is best mogelijk

En nu ga ik maar op de bank liggen, val bijna dood neer en morgen staat Ajax voor de boeg
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 maart 2010 @ 21:31:41 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79109059
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:50 schreef seekfaM het volgende:
Tjakka!

En hulde aan het commentaar!
Netjes netjes.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79118406
Ze hadden gisteren in ieder geval het juiste nummer gegeven.



En vandaag starten ze dus met 001
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 maart 2010 @ 08:34:01 #183
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79118674
Hup harder
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79124517
Hup gaan!
pi_79124664
Godverdomme, een snoek
Een na laatste bij de 750
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 maart 2010 @ 13:48:02 #186
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79124693
Lekker 5K zo, zin in
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79136080
Nou, de 5K ging dan wel weer okay, vijfde geworden, en dat na zo'n kut 750.

Wel tof dat Skøll licht en club8 hebben gewonnen
pi_79141605
Rampenplan. We waren duidelijk geen goede match met het Argo-viertje. Ze hadden zo'n andere haal! Veel korter (een rugzwaai zat er niet in bij mij en twintig cm. voor m'n lijf uitpikken). En dan ook nog héél rap oprijden: niet te volgen voor ons. En zij konden ons al helemaal niet volgen, dat was ook geen oplossing. De 750 ging best goed (naar omstandigheden) maar de 5k was een ramp. Ik heb niet het gevoel gehad dat ik geroeid heb. Vooral overleven en zorgen dat ik weer op tijd voorin was voor de catch. Vermoeiend wel.

De Head gaan we niet starten. Wij hadden met onze coaches afgesproken er een nachtje over te slapen maar Argo zag het (ook) niet zitten dus we gaan ons er niet nogmaals aan wagen. Ik had zin in die wedstrijd maar na dit weekend wil ik liever een fijn trainingsweekend in ons viertje!
pi_79142152
Dus is iedereen tevreden met hoe de Heineken is verlopen?
Wij hebben iig wel een succesvol trainingsweekend achter de rug, ben wel doodmoe dus ga nu slapen denk ik
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_79146422
Whehe ik heb Fiekie en C'est.bon gesproken ! ''Ey, ben jij Ananas?'' !

Ze waren wel grappig, moest er om lachen !

TIjdens de wedstrijd hoorde ik bij het commentaar dat ze niet echt aan het roeien waren

Toen na de wedstrijd keken ze ook niet blij, had nog wel sympathie voor ze

Lijkt me lachen om coach te zijn van een EJD van een kleine vereniging.

Maar wel lachen dat ik weer iemand gezien heb Ook volgens mij Thrawn kort ''gesproken'' maar dat weet ik niet zeker want ik was bezig en ik kan geen 2 dingen tegelijk doen.

Verder:

Ajax

Club8

EJL

550 Skollburgers verkocht

Het commentaar van de RR, blijkbaar kunnen 'we' niet roeien, Laga heeft ons aan gort gevaren en we zouden moeten stoppen maar toch winnen we de Heineken. Ze hebben zich gehouden aan het gekleurde commentaar bij de club8en wat ze hadden aangekondigd
pi_79149708
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef De_Ananas het volgende:

550 Skollburgers verkocht

zaterdag- en zondag middag stond er een damesploeg burgers te bakken, maar zondag ochtend (of tussen de middag) waren het heren, stond jij daar tussen?

had toen best wel een harde kater...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_79149834
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:28 schreef SeanFerdi het volgende:

...

had toen best wel een harde kater...
en daar werkt een skollburger eigenlijk best wel goed tegen.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_79150564
Hopppaaa; 250 1e, 750 1e, 2500 1e en die 5000m sloeg helemaal nergens meer op
Maarja, wel gewoon dik hard het klassement geworden. Lichte heren 1e divisie blik!
Morgen maar eens naar Razende Reporters terug luisteren (kan toch?), heb je nog lovende woorden gezegd Jonkman?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_79152053
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef De_Ananas het volgende:

Maar wel lachen dat ik weer iemand gezien heb Ook volgens mij Thrawn kort ''gesproken'' maar dat weet ik niet zeker want ik was bezig en ik kan geen 2 dingen tegelijk doen.

Klopt, had je nog nooit gesproken dus moest me een keer voorstellen. Bovendien gingen mijn bierkaarten er na de 5k echt veel te hard doorheen. Uiteindelijk met een instapacht en 2x trainen 13e geworden.

En uiteraard fiekie ook nog even gesproken
  maandag 15 maart 2010 @ 00:03:37 #195
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79154836
Moe, voldaan, en jammer dat ik nu een jaar moet wachten voor weer een Heineken. Maar wat een weekend. Ik begrijp het altijd weer voor een volle 100 % waarom ik er naar uit kijk.

Technisch vrijwel foutloos, op een paar kleine haperingen na, en in elk blok zat wel een juweeltje. En ook de studio ging goed! Morgen verslag op NLroei, nu eerst slapen. Ben kapot.


(Oja, en AHappelstroop: zeer lovend geweest, maar als je dan niet doorroeit in de 5 km moet ik op een gegeven moment aangeven dat Triton teleurstelt)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79155509
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef AHappelstroop het volgende:
Hopppaaa; 250 1e, 750 1e, 2500 1e en die 5000m sloeg helemaal nergens meer op
Maarja, wel gewoon dik hard het klassement geworden. Lichte heren 1e divisie blik!
Morgen maar eens naar Razende Reporters terug luisteren (kan toch?), heb je nog lovende woorden gezegd Jonkman?
Gefeliciteerd!
  maandag 15 maart 2010 @ 09:03:14 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79158501
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef De_Ananas het volgende:
Whehe ik heb Fiekie en C'est.bon gesproken ! ''Ey, ben jij Ananas?'' !

Ze waren wel grappig, moest er om lachen !

TIjdens de wedstrijd hoorde ik bij het commentaar dat ze niet echt aan het roeien waren

Toen na de wedstrijd keken ze ook niet blij, had nog wel sympathie voor ze

Lijkt me lachen om coach te zijn van een EJD van een kleine vereniging.

Maar wel lachen dat ik weer iemand gezien heb Ook volgens mij Thrawn kort ''gesproken'' maar dat weet ik niet zeker want ik was bezig en ik kan geen 2 dingen tegelijk doen.

Verder:

Ajax

Club8

EJL

550 Skollburgers verkocht

Het commentaar van de RR, blijkbaar kunnen 'we' niet roeien, Laga heeft ons aan gort gevaren en we zouden moeten stoppen maar toch winnen we de Heineken. Ze hebben zich gehouden aan het gekleurde commentaar bij de club8en wat ze hadden aangekondigd
Nu weet ik niet wie C'est.bon is, maar als die ook van Boreas is, is de kans groot dat ik die meerdere keren gezien heb dit weekend . Opzich niet zo raar als de hele ploeg bij mij aan het logeren was (ik ben namenlijk de broer van Fiekie.)
Verder heb ik geen FOK!kers gezien, maar zoveel ken ik er dan ook weer niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 15 maart 2010 @ 09:06:11 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79158553
Oja, kan iemand mij vertellen wat er gebeurde tijdens de dames 8? Vlak voor de berlagebrug, toen de helft al ongeveer gefinisht was.
De 8 van Boreas/argo? (iig een andere vereniging) ging ernet onderdoor, en toen voeren 2 andere achten tegen elkaar aan.
Toen kwam ik er pas achter dat het mijn zus was die ondere de burg door ging en kon ik nog snel "hup fiekie" roepen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_79158591
Kwam dit tegen:
quote:
hoewel de frustratie duidelijk waarneembaar is bij de tweeling nu ze "niet meer boven de tempo 40 mogen voorslaan".
! Komt wel overeen met de RR dat ze niet met z'n 2en moeten roeien

@ kanovinie. Ik weet ook niet wie c.est.bon was maar ze had bruin haar en was een kop of 8 kleiner dan Fiekie
  maandag 15 maart 2010 @ 09:12:37 #200
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79158659
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:08 schreef De_Ananas het volgende:
Kwam dit tegen:
[..]

! Komt wel overeen met de RR dat ze niet met z'n 2en moeten roeien

@ kanovinie. Ik weet ook niet wie c.est.bon was maar ze had bruin haar en was een kop of 8 kleiner dan Fiekie
En maakte ze samen met Fiekie herrie voor 10? dan weet ik wie het is
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_79161295
Wat een rot race! Echt onze hele H4K was een ramp

Tijdens de trainingen was al duidelijk dat de ploegen niet bij elkaar kwamen. Argo maakte kortere snelle halen met een heel andere haal/recover verhouding. Ik kon geen druk geven of mijn haal afmaken, dus ik wil niet weten wat Fieke heeft moeten doen om bij te blijven. Acht koppen is wat overdreven maar ze is wel een stuk langer dan ik

Dat onze sterkste ploeggenoot het grootste deel van de 2,5km aan haar riem heeft gehangen om m niet kwijt te raken daar kon ik achteraf mog wel om lachen maar de rest van de afstanden was niets leuks meer aan. Gelukkig hebben razende reporters hebben veel goed gemaakt dit weekend, ik heb echt gelachen!! Kijk er zelfs naar uit om te horen hoe ze ons genadeloos afgemaakt hebben, vanaf wanneer is dat op de site te beluisteren?

Ik ben héél opgelucht dat we de Head niet starten! Lekker vieren

PS1. Gefeliciteerd appelstroop!
PS2. Jeeeuj!!! Ik heb Ananas gezien Vond het sowieso leuk op Skoll vet gezellig daar, heb tussen de wedstrijden door lekker in de wafellucht liggen slapen op de biljarttafel

[ Bericht 1% gewijzigd door C.est_Bon op 15-03-2010 11:03:33 ]
  maandag 15 maart 2010 @ 11:31:41 #203
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79162413
Ik weet niet wanneer alles online staat. Ik ga er wel even achteraan.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79163253
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik weet niet wanneer alles online staat. Ik ga er wel even achteraan.
Dat zou mooi zijn want als je het hele weekeinde meefietst mis je de fraaie livereportages.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_79163309
De radio lag er alleen wel vaak uit of komt dat door Skoll En soms was het live commentaar uit de wagen niet goed hoorbaar, dan schakelde die over naar de finish en daar stond het geluid 3x harder. Verder wel een hoop mooi actualiteiten gebruikt, de Eurlingsen en Bossen en Cohens kwamen mooi voorbij

En @ Pullup: Radio op je telefoon luisteren
pi_79163581
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
De radio lag er alleen wel vaak uit of komt dat door Skoll En soms was het live commentaar uit de wagen niet goed hoorbaar, dan schakelde die over naar de finish en daar stond het geluid 3x harder. Verder wel een hoop mooi actualiteiten gebruikt, de Eurlingsen en Bossen en Cohens kwamen mooi voorbij

En @ Pullup: Radio op je telefoon luisteren
Mweheh. De verhouding tussen nuttige informatie en ruis (wat zeg ik dat toch netjes) is iets te onvoordelig om als je actief aan het coachen bent daar je informatie uit te willen halen. Achteraf is het natuurlijk wel leuk om het nog eens terug te horen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 15 maart 2010 @ 13:28:39 #207
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79166458
Wat ik zei: qua techniek nagenoeg foutloos. De wagen staat bijna altijd zachter, waarom weet ik niet.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 15 maart 2010 @ 13:29:16 #208
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79166480
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
De radio lag er alleen wel vaak uit of komt dat door Skoll En soms was het live commentaar uit de wagen niet goed hoorbaar, dan schakelde die over naar de finish en daar stond het geluid 3x harder. Verder wel een hoop mooi actualiteiten gebruikt, de Eurlingsen en Bossen en Cohens kwamen mooi voorbij

En @ Pullup: Radio op je telefoon luisteren
Ik denk dat Skøll niet luisterde via 105.4 FM maar via de stream. Dat ging nog wel eens mis ja, die werd namelijk gehost bij onze regisseur thuis (kon even niet anders).
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 15 maart 2010 @ 13:35:23 #209
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79166727
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
De radio lag er alleen wel vaak uit of komt dat door Skoll En soms was het live commentaar uit de wagen niet goed hoorbaar, dan schakelde die over naar de finish en daar stond het geluid 3x harder. Verder wel een hoop mooi actualiteiten gebruikt, de Eurlingsen en Bossen en Cohens kwamen mooi voorbij

En @ Pullup: Radio op je telefoon luisteren
Overigens zal je zien dat naarmate het blok vordert de Reporters op de streep ook steeds harder gaan praten. Heeft te maken met het feit dat je merkt dat je nauwelijks te verstaan bent als het balkon van Nereus vol staat met joelende mensen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79168845
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:35 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Overigens zal je zien dat naarmate het blok vordert de Reporters op de streep ook steeds harder gaan praten. Heeft te maken met het feit dat je merkt dat je nauwelijks te verstaan bent als het balkon van Nereus vol staat met joelende mensen.
Klinkt logisch. Misschien dat het geluid in de auto dan de vorige keer ook ietjes harder kan, dan is het weer gelijk En wij luisterden via de stream op de nlroei site (of de gewone stream in winamp). Niet via de radio, konden dat niet op internet vinden en we hebben geen gewone radio staan. Wat raad je ons aan in die zin om te doen?
  maandag 15 maart 2010 @ 14:38:04 #211
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79169127
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:29 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Klinkt logisch. Misschien dat het geluid in de auto dan de vorige keer ook ietjes harder kan, dan is het weer gelijk En wij luisterden via de stream op de nlroei site (of de gewone stream in winamp). Niet via de radio, konden dat niet op internet vinden en we hebben geen gewone radio staan. Wat raad je ons aan in die zin om te doen?
We waren in gesprek met een bedrijf dat een App wilde maken voor ons. Misschien dat we volgend jaar dus speciaal voor iPhones een App hebben.

Als je geen FM-ontvanger op je mobieltje hebt, ben ik bang dat je voorlopig beter via streaming media (internet dus) kunt proberen. Volgend jaar zal het wel weer nog wat beter gaan.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79169237
ik heb trouwens alleen maar heren gehoord, bij de razende reporters. heb ik iets gemist of is een speciale eigenschap vereist die dames niet hebben?
pi_79169318
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

We waren in gesprek met een bedrijf dat een App wilde maken voor ons. Misschien dat we volgend jaar dus speciaal voor iPhones een App hebben.

Als je geen FM-ontvanger op je mobieltje hebt, ben ik bang dat je voorlopig beter via streaming media (internet dus) kunt proberen. Volgend jaar zal het wel weer nog wat beter gaan.
Ik bedoel op Skoll zelf. Wij hebben daar een computer staan en spelen vanuit daar muziek af op de boxen, we zetten dan gewoon de online stream aan. Ik kon geen site vinden waar je gewoon 105.4 fm op kon zetten Op mijn telefoon luister ik wel gewoon via de radio, niet via de online stream.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 maart 2010 @ 14:45:41 #214
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79169452
Erg fijn commentaar inderdaad het gehele weekend, heb soms met buikpijn van het lachen achter mijn laptopje gezeten. Verder goede 2,5K en 5K gevaren verloren op de sprint, maar goed 4x met elkaar trainen is dan niet genoeg

Kom wel even kijken naar de head tussen onze trainingen door
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79169936
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

We waren in gesprek met een bedrijf dat een App wilde maken voor ons. Misschien dat we volgend jaar dus speciaal voor iPhones een App hebben.

Als je geen FM-ontvanger op je mobieltje hebt, ben ik bang dat je voorlopig beter via streaming media (internet dus) kunt proberen. Volgend jaar zal het wel weer nog wat beter gaan.
Ik gebruik gewoon een internetradio app voor android, werkte prima. Alleen had ik uiteraard mijn lader weer niet bij...
  maandag 15 maart 2010 @ 15:23:12 #216
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79170904
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:40 schreef Fiekie het volgende:
ik heb trouwens alleen maar heren gehoord, bij de razende reporters. heb ik iets gemist of is een speciale eigenschap vereist die dames niet hebben?
Er zijn geen dames bij de Razende Reporters. Of vrouwen een bepaalde eigenschap missen, daar doe ik denk ik geen uitspraken over. Gisteren stond ik alleen met een aantal dames te praten die me wisten te vertellen dat het "grappig commentaar geven toch echt een mannelijk iets was".
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 15 maart 2010 @ 15:53:59 #217
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79172290
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, kan iemand mij vertellen wat er gebeurde tijdens de dames 8? Vlak voor de berlagebrug, toen de helft al ongeveer gefinisht was.
De 8 van Boreas/argo? (iig een andere vereniging) ging ernet onderdoor, en toen voeren 2 andere achten tegen elkaar aan.
Toen kwam ik er pas achter dat het mijn zus was die ondere de burg door ging en kon ik nog snel "hup fiekie" roepen
Weet iemand al wat er gebeurd was
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:17:30 #218
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79173407
Boreas/Argo voer met 7, had een lagere snelheid, en de twee achteropliggende boten klappen op elkaar om hen te ontwijken? Dat denk ik iig.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79173577
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Weet iemand al wat er gebeurd was
Ik denk dat dat de achten van Phocas en Argo waren die tegen elkaar aan voeren. Scheen iets te zijn geweest dat ze elkaars bladen raakten en dat toen iemand van Phocas snoekte waarde die boot dwars voor of tegen de andere boot kwam te liggen. Maar 't fijne weet ik der verder ook niet van.
Zelf wel een redelijke H4K gevaren, vooral de lange afstanden waren we wel redelijk tevreden over, de korte afstand weer eens compleet verkloot. Zal wel mooi commentaar zijn geweest van de RR tijdens die afstanden, volgens mij Wan nog zien staan op 't balkon van de hoop tijdens de 750 ?
  maandag 15 maart 2010 @ 16:23:56 #220
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_79173733
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Er zijn geen dames bij de Razende Reporters. Of vrouwen een bepaalde eigenschap missen, daar doe ik denk ik geen uitspraken over. Gisteren stond ik alleen met een aantal dames te praten die me wisten te vertellen dat het "grappig commentaar geven toch echt een mannelijk iets was".
die hebben mij dan nog niet gehoord
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_79174546
Er staat ook een aardig stukje in het Parool.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_79174921
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef Pluizel het volgende:

[..]

die hebben mij dan nog niet gehoord
Jeeej! Open sollicitatie!
pi_79174930
Vèètte wedstrijd, alleen zo jammer dat we die sprint hadden verneukt zaterdag
pi_79176710
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 15 maart 2010 @ 17:36:37 #225
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79176785
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:48 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Jeeej! Open sollicitatie!
Het spijt me. Ik hoorde zaterdag toch echt een van de meer hoger gerangschikte Reporters zeggen "Ik zie nog eerder een vrouw de post van Gebouw doen in het Bestuur van Nereus dan dat er een vrouwelijke Reporter rond gaat lopen".
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79178180
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Acheron_89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat de achten van Phocas en Argo waren die tegen elkaar aan voeren. Scheen iets te zijn geweest dat ze elkaars bladen raakten en dat toen iemand van Phocas snoekte waarde die boot dwars voor of tegen de andere boot kwam te liggen. Maar 't fijne weet ik der verder ook niet van.
Zelf wel een redelijke H4K gevaren, vooral de lange afstanden waren we wel redelijk tevreden over, de korte afstand weer eens compleet verkloot. Zal wel mooi commentaar zijn geweest van de RR tijdens die afstanden, volgens mij Wan nog zien staan op 't balkon van de hoop tijdens de 750 ?
Weet niet of dat werd bedoeld, maar de clash tussen Phocas en Argo ging zoals hierboven staat. Een van de boegen van Argo raakte onze slag en prompt lagen we stil. Erg jammer, maar "gelukkig" heeft het geen punten gekost...

Erg jammer dat de H4K niet ging zoals gehoopt, maar goed, met twee invallers blijf je wat beperkt in de mogelijkheden.
pi_79179813
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Welke ben jij?
Boeg, goed verstopt achter nr. 2 en opspattend water.
pi_79180194
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:36 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Het spijt me. Ik hoorde zaterdag toch echt een van de meer hoger gerangschikte Reporters zeggen "Ik zie nog eerder een vrouw de post van Gebouw doen in het Bestuur van Nereus dan dat er een vrouwelijke Reporter rond gaat lopen".
En dat zeg je tegen een meisje dat bouwkunde gedaan heeft

Edit: Bedenk me nu pas dat de commissaris gebouw bij nereus vast heel iets anders doet dan onze nieuwbouwcommissie maar ik vind het nog steeds grappig.

[ Bericht 16% gewijzigd door C.est_Bon op 15-03-2010 19:22:08 ]
pi_79180441
Heineken was top, klassement gewonnen (Ej8+) ! Ben benieuwd naar wat de RR allemaal hebben gezegd..
Nu bijslapen om vervolgens morgen gewoon weer te gaan trainen voor de Head!
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_79180792
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:05 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Boeg, goed verstopt achter nr. 2 en opspattend water.
Ha, dan heb ik jou de afgelopen tijd heel veel gezien in de soos en op het vlot!
Ik zal volgende x even zwaaien

Trouwens.. Niet kunnen uitslapen na een Heineken-weekend..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79185666
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:22 schreef SFRje het volgende:
Heineken was top, klassement gewonnen (Ej8+) ! Ben benieuwd naar wat de RR allemaal hebben gezegd..
Nu bijslapen om vervolgens morgen gewoon weer te gaan trainen voor de Head!
Jaaa allez lagaai! Hahaha, wat stom, ik wist helemaal niet dat jij het was hier op fok! Moest echt naar je profiel gaan om te snappen wie je bent x) Ben gisteravond nog met een van je roeiers naar huis getreind
  maandag 15 maart 2010 @ 22:33:05 #232
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79190484
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:22 schreef SFRje het volgende:
Heineken was top, klassement gewonnen (Ej8+) ! Ben benieuwd naar wat de RR allemaal hebben gezegd..
Nu bijslapen om vervolgens morgen gewoon weer te gaan trainen voor de Head!
Dat de Laga-acht aan het inlopen was op Aegir tijdens de 5 km en toen weer wegzakte. Dat heb ik gezegd
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 maart 2010 @ 22:47:28 #233
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79191173
2e Div was niet veel over volgens mij. Beetje tussen wal en schip veld
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79194698
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
2e Div was niet veel over volgens mij. Beetje tussen wal en schip veld
Misschien maar beter ook Liep niet echt heel soepeltjes dit weekend.
pi_79195089
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef ewieee het volgende:

[..]

Jaaa allez lagaai! Hahaha, wat stom, ik wist helemaal niet dat jij het was hier op fok! Moest echt naar je profiel gaan om te snappen wie je bent x) Ben gisteravond nog met een van je roeiers naar huis getreind
Haha huh heb ik met je gesproken dan? Ik heb echt met duizend mensen gesproken maar ben ze ook weer allemaal vergeten.. Met wie zat je in de trein?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Dat de Laga-acht aan het inlopen was op Aegir tijdens de 5 km en toen weer wegzakte. Dat heb ik gezegd
Klopt, was de bedoeling ook; hard starten, inhalen en tactisch sturen. Helaas bleef het bij inlopen .
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_79197518
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:39 schreef SFRje het volgende:

[..]

Haha huh heb ik met je gesproken dan? Ik heb echt met duizend mensen gesproken maar ben ze ook weer allemaal vergeten.. Met wie zat je in de trein?

Hahaha, nee, ik heb ook helemaal niet met je gesproken, maar ik heb mee pizza gegeten, ik weet niet of je daarbij was? Vast wel, maar ik heb er niet op gelet. De volgende keer zal ik hallo tegen je zeggen, dan heb ik ook weer een Fok!ker ontmoet En ik ben met Zwaag naar huis getreind
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 maart 2010 @ 06:27:32 #237
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79197529
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:24 schreef Acheron_89 het volgende:

[..]

Misschien maar beter ook Liep niet echt heel soepeltjes dit weekend.
2500 en 5000 liepen meer dan
aardig en kijk met een tevreden gevoel
terug op de H4K. Gisteren boot terug
naar de Bosbaan geroeid en vandaag 2- gereed maken en lekker trainen voor Gent.

Gezien de aantal trainingen in de boot
is alles een beetje relatief te noemen zo
aan hèt begin van dit seizoen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79198687
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 06:20 schreef ewieee het volgende:

[..]

Hahaha, nee, ik heb ook helemaal niet met je gesproken, maar ik heb mee pizza gegeten, ik weet niet of je daarbij was? Vast wel, maar ik heb er niet op gelet. De volgende keer zal ik hallo tegen je zeggen, dan heb ik ook weer een Fok!ker ontmoet En ik ben met Zwaag naar huis getreind
Jaa daar was ik bij.. Was jij de zus van één van mijn roeiers? En doe maar hoi zeggen ja .
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_79199431
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:24 schreef Acheron_89 het volgende:

[..]

Misschien maar beter ook Liep niet echt heel soepeltjes dit weekend.
Hebben wij nou tegen elkaar gestart op de 250 en 750? Moet je me toch even vertellen op welke positie je zit..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79200730
Ik zit me net af te vragen wie er in Nederland de meeste Head overwinningen heeft. Heeft iemand daar statistiek van? Ik zou gokken dat het Jos Compaan moet zijn.
pi_79201745
Wan, waarom zeg je niets over Lichte heren 1e Divisie op NLroei? Damesch, Zwaar en eerstejaars komen wel van te pas.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  dinsdag 16 maart 2010 @ 12:25:57 #242
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79205029
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:55 schreef AHappelstroop het volgende:
Wan, waarom zeg je niets over Lichte heren 1e Divisie op NLroei? Damesch, Zwaar en eerstejaars komen wel van te pas.
Niet aan gedacht. Ik voeg nog wel een zinnetje toe.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79206607
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:24 schreef jw3 het volgende:
Ik zit me net af te vragen wie er in Nederland de meeste Head overwinningen heeft. Heeft iemand daar statistiek van? Ik zou gokken dat het Jos Compaan moet zijn.
Als er iemand daar goed een statistiek van bij zou kunnen houden dan is het de voorzitter van W3 gok ik.
Overigens is er maar een ploeg die de Head wint natuurlijk en dat is de winnaar van het eerste divisie veld.maar dat ben je vast met me eens.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 13:51:48 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79208347
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:17 schreef WanEnOonlie het volgende:
Boreas/Argo voer met 7, had een lagere snelheid, en de twee achteropliggende boten klappen op elkaar om hen te ontwijken? Dat denk ik iig.
Nee, dat was het niet. Het gebeurde toen Boreas 50 meter voor de brug was, en toen lagen hun er nog zo'n 200 tot 300 meter voor.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Acheron_89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat de achten van Phocas en Argo waren die tegen elkaar aan voeren. Scheen iets te zijn geweest dat ze elkaars bladen raakten en dat toen iemand van Phocas snoekte waarde die boot dwars voor of tegen de andere boot kwam te liggen. Maar 't fijne weet ik der verder ook niet van.
Dat denk ik dan eerder.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_79213915
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:32 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Hebben wij nou tegen elkaar gestart op de 250 en 750? Moet je me toch even vertellen op welke positie je zit..
Lijkt me niet aangezien ik licht ben gestart, LH2ediv8+, weet niet precies welk veld jij bent gestart ?
pi_79219433
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Als er iemand daar goed een statistiek van bij zou kunnen houden dan is het de voorzitter van W3 gok ik.
Overigens is er maar een ploeg die de Head wint natuurlijk en dat is de winnaar van het eerste divisie veld.maar dat ben je vast met me eens.
Helaas is die vent van W3 weer te lui om dat zelf bij te houden, dus die weet dat niet. En ik geef onmiddelijk toe dat er maar 1 divisie is waar je de Head kunt winnen en dat is de 1ste divisie. Gelukkig wordt er ook geen wimpel meer gegeven aan de damesdubbelvier en is het gelukt te voorkomen dat er een blauwe wimpel voor de lichte div kwam.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 18:36:48 #247
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79220138
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef jw3 het volgende:

[..]

Helaas is die vent van W3 weer te lui om dat zelf bij te houden, dus die weet dat niet. En ik geef onmiddelijk toe dat er maar 1 divisie is waar je de Head kunt winnen en dat is de 1ste divisie. Gelukkig wordt er ook geen wimpel meer gegeven aan de damesdubbelvier en is het gelukt te voorkomen dat er een blauwe wimpel voor de lichte div kwam.
Anders zou de wimpel van de dames dubbelvier al jarenlang op Njord wapperen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79220369
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:49 schreef SFRje het volgende:

[..]

Jaa daar was ik bij.. Was jij de zus van één van mijn roeiers? En doe maar hoi zeggen ja .
Niet gezien dus! Ik was waarschijnlijk te verdiept in mijn pizza Nee! Ik ben een vriendin van de stuur van jullie 4+ die dit weekend echt bruut goed gepresteerd heeft in een Laga/Jason/Okeanos-combi. Maar ik ga komend weekend wel hoi tegen je zeggen ja!
pi_79231028
Krijg steeds meer zin in zondag...! Boot is wel een zwaar rotding. Dat moet er toch even uit .
pi_79233042
Jaa, ik heb ook zin in de Head.
Hoop dat het net zulk lekker weer is als vandaag. Gewoon op een spiegelgladde Amstel heerlijk geroeid! Was wel even lekker na de toch niet echt geweldige Heineken!
pi_79237786
ah, met de head zit ik hier in Enschede op Triton competitie-roeiers te passen, maar dat is vast ook leuk.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_79240552
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:36 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Anders zou de wimpel van de dames dubbelvier al jarenlang op Njord wapperen.
Vorig jaar was het een combi met Triton en het jaar daarvoor zat volgens mij alleen Jacobine in de vier toch ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_79248636
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 maart 2010 @ 12:03:21 #254
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79248682
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
Voor de liefhebbers: http://soundcloud.com/radio-h4k/radioh4k-2010-zoblok5
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79250553
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
Voor de liefhebbers: http://soundcloud.com/radio-h4k/radioh4k-2010-zoblok5
Leuk!
pi_79251032
Leuke capture. Heb je ook nog andere blokken?
pi_79251412
Nog niet.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79259006
Wat een weer Ik zou eigenlijk in mijn nakie willen varen met deze hitte maar ben bang dat mijn weledele billetjes dan blaren gaan vangen

Alleen jammer dat een ME busje me bijna aanreed, vieze hondenlul
pi_79259518
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een weer Ik zou eigenlijk in mijn nakie willen varen met deze hitte maar ben bang dat mijn weledele billetjes dan blaren gaan vangen

Alleen jammer dat een ME busje me bijna aanreed, vieze hondenlul
Dat lijkt je het enige nadeel van naakt roeien?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_79263910
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat lijkt je het enige nadeel van naakt roeien?
Ik weet niet hoeveel last je van wat bungelende ''onderdelen'' hebt tijdens het roeien !
pi_79263911
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een weer I
Inderdaad! weer vrolijk de fiets gepakt vandaag, wel knetterveel wind hier. morgen weer roeien
pi_79264672
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:38 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Inderdaad! weer vrolijk de fiets gepakt vandaag, wel knetterveel wind hier. morgen weer roeien
Ja hier ook echt dik veel wind. Kostte nog best veel moeite op de heenweg
pi_79270878
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:16 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nog niet.
Ben uiteraard wel benieuwd naar de opbouwende kritiek over de clubachten
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 maart 2010 @ 21:08:27 #264
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79271181
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Ben uiteraard wel benieuwd naar de opbouwende kritiek over de clubachten
Opbouwende kritiek
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79273361
Onze regisseur is nog bezig met het online zetten van het materiaal. Als ik iets binnenkrijg op mijn mail zal ik het hier ook posten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79273923
Het schijnt dat mijn actie van twee jaar geleden in het clubachtenveld ook weer genoemd is (dank Maurits!).. Ik ben al bijna een legende
pi_79278995
Welke actie dan? Klinkt wel spannend nou
Barlid - "want van roeien word je moe"
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:51:58 #268
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_79286913
Jeej mijn ploegje: huilende komeet... oftewel: de butjes starten de Varsity in de OV4+
pi_79287236
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:51 schreef huilend_komeetje het volgende:
Jeej mijn ploegje: huilende komeet... oftewel: de butjes starten de Varsity in de OV4+
Haha, tof

Ik ben echt zoo blij met dit weer, eindelijk weer eens lekker roeiweer! Roeien in het zonnetje is zoo geil!
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:09:38 #270
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_79287536
Jaa roeien met dit weer is heerlijk! Heb eergisteren en vandaag geroeid en het weer was echt fijn...

Jammer alleen dat mijn ploegje weer behoorlijk aan elkaar moet wennen, en alles op roeigebied best bagger ging. Maar het weer was geweldig! Vanavond weer trainen en kijken naar de heren die gaan sparren voor de Varsity OV4+!
Ik ben nu al benieuwd naar het diner: heb leuke verhalen gehoord namelijk
pi_79308452
Goede klappen!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79310551
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:56 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Goede klappen!
Goede klappen, glad water, heerlijk weer en onze nieuwe coach die meeroeiend coacht

(Ik had het gewoon warm in m'n t-shirtje!! )
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 maart 2010 @ 21:06:54 #273
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79311736
Alleen in pakje roeien
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79327665
HALLLOOOOOOO man, HOE VAAK kan je als Head organisatie de loting veranderen?? Ik ben nu denk ik 5 keer op de lotingenpagina geweest, en elke keer is het weer anders. Oké, met een nieuwsbericht ertussen maar een half uur later was ie wéér anders!!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_79327963
Loting boeit toch niet. Gewoon hard varen moet je
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:31:35 #276
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_79329749
Ik geloof dat ik dit jaar voor het eerst m'n skibroek niet aanhoef tijdens het sturen van de head
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_79331218
Er wordt anders regen voorspeld zondag..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79331967
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:02 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Er wordt anders regen voorspeld zondag..
Start jij toevallig H3ediv dit weekend, want dan moet ik nu wel tegen jou starten En ach regen, merk ik toch nix van als ik aan het roeien ben en ik word sowieso toch al altijd nat van de backsplash van onze slag.
pi_79332633
Jep, 3ediv.. volgens de inschrijvingen zijn we overigens MGD..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:51:32 #280
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_79332975
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:02 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Er wordt anders regen voorspeld zondag..
volgens weer.nl is het zondagmiddag droog.
maar dan nog trek ik met 9 graden liever een regenbroek aan dan een skibroek.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_79336399
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef De_Ananas het volgende:
Loting boeit toch niet. Gewoon hard varen moet je
Zad d'r best okay uit in je skiff gisteren Naaijkens! Je bent best veel vooruit gegaan volgens mij.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 maart 2010 @ 14:21:58 #282
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79336441
Als het maar droog is als ik mee kom fietsen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79352315
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Zad d'r best okay uit in je skiff gisteren Naaijkens! Je bent best veel vooruit gegaan volgens mij.
Komt door de fysio, ben gedwongen om niet als een noot in de boot te zitten Maar gaat wel redelijk nu ja, ik kan alleen concentreren op hardgaan als ik recht vooruit moet, bij bochten en inhalen zak ik gelijk helemaal in

Skiffhead komt hopelijk wel goed

Verder begin ik echt veel af te vallen opeens ! Kan daardoor eindelijk fatsoenlijk oprijden
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:03:57 #284
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_79360302
Let niet op het reactietijdstip... maar ik moet mijn frustratie toch ff kwijt!

Een van mijn ploeggenoten meldt zich nu af voor de NOOC-openingswedstrijden omdat ze een kaartje heeft voor de musical Mary Poppins
Mijn competitiedepressie heeft nu werkelijk z'n hoogtepunt bereikt! Ik ga vertrekken richting een warm oord om daar per direct skifflessen te nemen
pi_79365375
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:03 schreef huilend_komeetje het volgende:
Let niet op het reactietijdstip... maar ik moet mijn frustratie toch ff kwijt!

Een van mijn ploeggenoten meldt zich nu af voor de NOOC-openingswedstrijden omdat ze een kaartje heeft voor de musical Mary Poppins
Mijn competitiedepressie heeft nu werkelijk z'n hoogtepunt bereikt! Ik ga vertrekken richting een warm oord om daar per direct skifflessen te nemen
Amsterdam is warm en we hebben wel een paar skiffjes over
pi_79368419
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 09:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Amsterdam is warm en we hebben wel een paar skiffjes over
Zeg, wil jij volgende keer wel even iets meer dan een pakje aantrekken?
Daarnaast wacht ik nog steeds op je artikel over het niet overeenkomen van competitieroeien en clubroeien..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:56:28 #287
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_79375021
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 09:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Amsterdam is warm en we hebben wel een paar skiffjes over
Ook skifflessen in de aanbieding per direct?
pi_79389198
Ik heb nog wel een artikel van 'm over hele andere onnozele dingen...

Morgen! Morgen! Jaaah!
pi_79391804
Waarom meer aandoen als het gewoon 15 graden is bolle? En dat stukje heb ik al ingestuurd (ben er overigens niet tevreden over, gaat niet over zoveel ).

Skifflessen wil ik je best geven komeetje !

En ik vond mijn antwoord op de vraag beter dan jullie antwoord Bellah
  zondag 21 maart 2010 @ 00:57:27 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79393889
Misschien ben ik morgen wel bij de amstel, ik ga misschien met Fiekie mee om te kijken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 21 maart 2010 @ 02:40:16 #291
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79395578
WEO is morgen ook op de fiets te zien op de Amstel. Ongetwijfeld niet in de meest heldere toestand, want net flink doorgezakt met Licht '03 van Njord (= oude ploeg), maar te herkennen aan NLroei-jas.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79396394
pff, het jammere aan Enschede is dat je nu al moet opstaan als je richting Amstel wilt...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_79396742
Ik heb er zin in!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_79396962
Jaa, ik heb d'r fucking veel zin in!
Het weer ziet er goed uit, dus dat helpt ook wel!
pi_79405959
Meh, 8ste
Wel geniaal weertje!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 maart 2010 @ 15:10:37 #296
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79406047
Ja ideaal weer om zo eens te gaan trainen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 21 maart 2010 @ 15:52:41 #297
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_79407559
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ideaal weer om zo eens te gaan trainen
Jaa ik mag ook straks bij fiekie en C'est bon in de boot
mijn eerste keer in een gladde 4 doodeng, maar het weer maakt al die zenuwen goed!
pi_79408075
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:52 schreef huilend_komeetje het volgende:

[..]

Jaa ik mag ook straks bij fiekie en C'est bon in de boot
mijn eerste keer in een gladde 4 doodeng, maar het weer maakt al die zenuwen goed!
Ach, een gladde vier is helemaal niet zo eng
Wel gezellig zo'n FOK!bootje
pi_79410386
Pfoe, wat een race..
We gingen weg met ontzettend laffe klappen, terwijl het bij het inroeien juist ontzettend lekker ging met bouwen!
Net na Skoll sloeg onze slag een snoek, waardoor we stil moesten liggen.. Daarna wel goede klappen neergezet.. Eindresultaat; 4e, met acht sec achterstand op nr 2.. Nereus werd 1, en ging significant sneller..
We hebben dus nog een hoop te doen voor we het kortebaan seizoen in gaan..!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79428809
quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:13 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Pfoe, wat een race..
We gingen weg met ontzettend laffe klappen, terwijl het bij het inroeien juist ontzettend lekker ging met bouwen!
Net na Skoll sloeg onze slag een snoek, waardoor we stil moesten liggen.. Daarna wel goede klappen neergezet.. Eindresultaat; 4e, met acht sec achterstand op nr 2.. Nereus werd 1, en ging significant sneller..
We hebben dus nog een hoop te doen voor we het kortebaan seizoen in gaan..!
Wij hadden een prachtige race. Eerst donderdag voor de vorm even een keer "getraind". Conclusie: slechtste training sinds de 1e keer dat ik in 2006 in een 8 gestapt ben. Kon dus alleen maar beter tijdens de head

Vandaag tijdens de race saurus voor ons, die vlogen in de hoerenbocht de uitroeibaan in, en toen ze weer terug in de wedstrijdbaan gingen kwamen ze in onze bladen terecht. Uitkomst: wij in een grote boei en de boeg van saurus had z'n paal naast de boot omdat die tegen de mijne kwam. Het grote voordeel hiervan was wel dat ze vervolgens dwars voor skoll lagen, en die weer voor nereus zodat we in 1 klap alle tegenstand kwijt waren...

Clubroeien, gotta love it
pi_79429113
Pff wij hadden de afgelopen weken zo op controle gefocust, dat we nu een perfect gecontroleerde race voeren maar vergaten onze benen eronder te zetten :s En we hadden ook nog een clash met skadi, dat hielp ook niet echt. Gelukkig heeft iedereen nu genoeg opgekropte agressie om als beesten het 2k seizoen in te gaan En het veld lag wel erg dicht bij elkaar, 1e en laatste binnen ongeveer een minuut, dus dat geeft wel kansen.

Roeien en Ergometeren 35: De zon luidt het 2k-seizoen in!

nieuwe !

[ Bericht 13% gewijzigd door La_Tramposa op 21-03-2010 22:38:36 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')