Als jullie maar een beetje mild zijn voor onze 3e div Skoll achtquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Binnen een dag al 71 fans voor de Razende Reporters
Dat was altijd al zo, maar een paar jaar geleden hebben ze dat laten vallen. Ben benieuwd waarom ze dat nu weer teruggebracht hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Iedereen al klaar voor de h4k?
Topidee trouwens om de 250 mee te laten tellen met het sprintklassement, misschien dat daardoor ook iets meer animo ontstaat voor de sprints..
Euh.... nee?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:37 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo, maar een paar jaar geleden hebben ze dat laten vallen. Ben benieuwd waarom ze dat nu weer teruggebracht hebben.
Van de zotten..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:46 schreef pullup het volgende:
Geen eerste divisie damesacht van Skoll dit jaar. Men kwam op het idee dat je van roeien best wel eens geblesseerd kon raken en verbood het enige roeisters om te starten. Gelukkig komen ze daar op de late donderdagmiddag mee zodat je geen behoorlijke acht meer kan vormen.
Zeker wel. In 2008 en 2009 zaten de Heineken en de Erasmus er niet in, daarvoor wel. Mijn ploeg heeft sprintpunten verdient terwijl we de avondsprints nooit gestart hebben dus die moeten dan wel van de Heineken komen.quote:
Dat is echt kut, nu wordt het echt een stuk minder spannend in dat veld en uberhaupt bij het damesroeienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:46 schreef pullup het volgende:
Geen eerste divisie damesacht van Skoll dit jaar. Men kwam op het idee dat je van roeien best wel eens geblesseerd kon raken en verbood het enige roeisters om te starten. Gelukkig komen ze daar op de late donderdagmiddag mee zodat je geen behoorlijke acht meer kan vormen.
Ik meen ook dat het er een aantal jaar geleden gewoon al bij hoordequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Zeker wel. In 2008 en 2009 zaten de Heineken en de Erasmus er niet in, daarvoor wel. Mijn ploeg heeft sprintpunten verdient terwijl we de avondsprints nooit gestart hebben dus die moeten dan wel van de Heineken komen.
ja tot 2007 dus, daarna 2 jaar niet en nu ineens weer wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meen ook dat het er een aantal jaar geleden gewoon al bij hoorde
Het is weer geweldig ja, ook best wel veel luisteraarsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:24 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Leuk die razende reporters! 'Er is maar een remedie, spring uit de boot!'
Die van Skøll was drama! De (instap)HCL8+ daarentegen doen het geniaalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Top, DCl8+ van Okeanos doet het verrassend goed
Ja, jammer dat we de hele 2500 m met 7 roeiers hebben gedaan. Er was een kraag stuk. Wonder dat de stuur het heeft gehouden, trouwens.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef Virmes het volgende:
De razende reporters zijn best leuk op dreef vandaag. Ik geloof dat het Heike was die bijna dubbel lag toen hij het roeien moest verslaan van de Boreas-Argo damescombi. Sorry Fiekie, maar het was erg beeldend, ik kon het me zo inleven.
Wel jammer dat de uitslagensite van Nereus het absoluut niet aankan, ik ben al 5 minuten aan het proberen om de uitslagen van LEj8+ te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |