Waarom pijnigen we onszelf eigenlijk? Steeds weer weten we van tevoren dat we gek worden van ergernis, en steeds weer kijken we...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef Iblis het volgende:
Ik zit klaar om me een uur groen en geel te ergeren.
Ja wat dat betreft heeft hij het goed voor elkaar. In elk actualiteitenprogramma of talkshow gaat het over hem.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Het ging alweer over Wilders voor ze goed en wel begonnen waren.
Iddquote:Op maandag 1 maart 2010 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Het ging alweer over Wilders voor ze goed en wel begonnen waren.
Zeker, en hij hoeft zelf niet eens op te komen draven. Scheelt een hoop tijd en reiskostenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft heeft hij het goed voor elkaar. In elk actualiteitenprogramma of talkshow gaat het over hem.
Wat een onzin. Wilders geeft nergens moslims de schuld van in Nederland. Hij ageert enkel tegen de politieke ideologie die erachter schuilt volgens hem. De enige zondebok bij Wilders is het kabinet en de 'linkse elite'.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Hitler gaf de joden de schuld van veel problemen, Wilders de Moslims.. Nou nou, wat een groot verschil.
Gewoon de P&W-tune toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:17 schreef Krambo het volgende:
Gebruiken ze nou dat muziekje van barend en Van Dorp? (hoe heet dat nummer ook alweer? het is van Phil Collins als ik het goed heb)
In verkiezingstijd vind ik hem ook altijd wel sympathiek overkomenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:19 schreef SigmundFreud het volgende:
Balkenende is goed voorbereid. In verkiezingstijd probeert hij ook humor wat hem minder goed afgaat.
Hij heeft alle vragen van tevoren vast doorgekregen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:19 schreef SigmundFreud het volgende:
Balkenende is goed voorbereid. In verkiezingstijd probeert hij ook humor wat hem minder goed afgaat.
Verwissel het woordje Moslims maar eens met Joden in de speeches van Wilders. Dan luister je gewoon naar Adolf. Hij noemt ze nog net geen kakkerlakken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wilders geeft nergens moslims de schuld van in Nederland. Hij ageert enkel tegen de politieke ideologie die erachter schuilt volgens hem. De enige zondebok bij Wilders is het kabinet en de 'linkse elite'.
Er is wel een heel erg groot verschil tussen de situatie van de Joden in de samenleving van de Jaren '20 en de moslims (correctie: Marokkanen) in de huidige samenleving. Dus de jodenhaat van Hitler vergelijken met het beleid van Wilders t.o.v. moslims is naar mijn mening niet geheel correct. Let wel; ik ben absoluut niet pro Wilders. Maar hem met Hitler vergelijken slaat nergens op.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Balkie.
Alsof Hitler geen persoon en gekozen politicus was.
Hitler gaf de joden de schuld van veel problemen, Wilders de Moslims.. Nou nou, wat een groot verschil.
Idd, 'hun' moeten dat betalenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef venomsnake het volgende:
Die man heeft trouwens niets aan het antwoord van Balenende
gelukkig dacht dat ik daar alleen in wasquote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In verkiezingstijd vind ik hem ook altijd wel sympathiek overkomenMaar als die weer eenmaal minister-president is, ben ik hem al snel weer zat
Aanvankelijk wel, later een staatsgreep gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Er is wel een heel erg groot verschil tussen de situatie van de Joden in de samenleving van de Jaren '20 en de moslims (correctie: Marokkanen) in de huidige samenleving. Dus de jodenhaat van Hitler vergelijken met het beleid van Wilders t.o.v. moslims is naar mijn mening niet geheel correct. Let wel; ik ben absoluut niet pro Wilders. Maar hem met Hitler vergelijken slaat nergens op.
En daarnaast was Hitler helemaal niet democratisch gekozen!
Nee die man is lekker inhoudelijk, wat een idioot zeg..quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef venomsnake het volgende:
Nee. Nou ja. Balkenende houdt zich natuurlijk niet met 16,5 miljoen dossiers bezig. Als MP werk je op een hoger, abstracter niveau. Dat is niet gek. Hij kan alleen algemeen antwoorden.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef venomsnake het volgende:
Bedoel je Joden vs Moslims, of de politieke situatie?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:24 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Aanvankelijk wel, later een staatsgreep gedaan.
Wat is volgens jou het verschil met de situatie destijds?
Mwoa, doe allebei maar.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Bedoel je Joden vs Moslims, of de politieke situatie?
Dat is natuurlijk altijd de makke van zulke situaties. Er zit een MP die iemand met een heel specifiek probleem tegenover zich ziet. Dat is gewoon niet zinnig. Dat is als aan een hoogleraar Natuurkunde vragen waarom je TV kapot is (‘want die werkt ook op basis van natuurkundige theorieën!’).quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nee die man is lekker inhoudelijk, wat een idioot zeg..
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nee die man is lekker inhoudelijk, wat een idioot zeg..
Eens, Balkenende met deze tjappies confronteren heeft geen enkel doel. Je verwacht van een MP meer visie en een helder beleid, dan een oplossing voor Harrie Trucker die zijn baan kwijt is.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd de makke van zulke situaties. Er zit een MP die iemand met een heel specifiek probleem tegenover zich ziet. Dat is gewoon niet zinnig. Dat is als aan een hoogleraar Natuurkunde vragen waarom je TV kapot is (‘want die werkt ook op basis van natuurkundige theorieën!’).
Pijnlijk maar waarquote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens, Balkenende met deze tjappies confronteren heeft geen enkel doel. Je verwacht van een MP meer visie en een helder beleid, dan een oplossing voor Harrie Trucker die zijn baan kwijt is.
Dat is het ook niet, het is een partij die meedoet aan een democratische verkiezing, maar de partij zelfs is absoluut niet democratisch georganiseerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef Louis22 het volgende:
Drie onzinnigheden in de eerste minuten. Ja, Wilders is gevaarlijk als persoon. Ja, Wilders' opvattingen zijn gevaarlijk, nee, de PVV is geen democratische partij.
Tuurlijk, maar het was gewoon grappig om te zien. "Harry Trucker" zag je denken: "wat moet ik hier nu mee?"quote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens, Balkenende met deze tjappies confronteren heeft geen enkel doel. Je verwacht van een MP meer visie en een helder beleid, dan een oplossing voor Harrie Trucker die zijn baan kwijt is.
True. Maar de politiek moet tegenwoordig 'dicht bij de burger' staan, dus zie je Balkenende in discussie met dit soort figuren.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar begint altijd zijn antwoorden mee ''Dat is een goede vraag'', ''Dat is een belangrijk onderwerp'', ''Dat is een zeer terechte vraag'' etc. etc.quote:
Het is volgens mij niet eens een "partij"quote:Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, het is een partij die meedoet aan een democratische verkiezing, maar de partij zelfs is absoluut niet democratisch georganiseerd.
De joden deden het economisch gezien stukke beter dan de moslims nu in Europa. Ze spraken de nationale taal beter en waren veel beter geïntegreerd en absoluut minder crimineel. Natuurlijk hadden ze wel wijken waar ze bij elkaar woonden, uiteraard een andere religie, etc. Maar over het algemeen waren het harde werkers, met hoge inkomens, in tegenstelling tot de groepen in Europa die vandaag de dag voor problemen zorgen.quote:
Geeft hem tijd om even na te denken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar begint altijd zijn antwoorden mee ''Dat is een goede vraag'', ''Dat is een belangrijk onderwerp'', ''Dat is een zeer terechte vraag'' etc. etc.
hij staat nog steeds hoger in de peilingen dan andere partijen (behalve de PVV bij de hond)quote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen; hij heeft zijn huiswerk goed gedaan. Hij komt goed over, maar de mensen zitten gewoon niet te wachten op een kabinet Balkenende V
Ik vind dat zo'n christelijke uitdrukinng hè, "Het is heel goed om...". "Het is heel goed om samen te komen en des Heeren lof te zingen." "Het is heel goed om een stevige maaltijd met een goed glas wijn te doorspoelen." "Het is heel goed om van je zuster af te blijven en een levensgezel buiten de gemeenschap te zoeken."quote:
En dat is éénquote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n christelijke uitdrukinng hè, "Het is heel goed om...". "Het is heel goed om samen te komen en des Heeren lof te zingen." "Het is heel goed om een stevige maaltijd met een goed glas wijn te doorspoelen." "Het is heel goed om van je zuster af te blijven en een levensgezel buiten de gemeenschap te zoeken."
Maar hij wil graag het stuur vasthoudenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen; hij heeft zijn huiswerk goed gedaan. Hij komt goed over, maar de mensen zitten gewoon niet te wachten op een kabinet Balkenende V
maar jij kent het waaiermeisje?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n christelijke uitdrukinng hè, "Het is heel goed om...". "Het is heel goed om samen te komen en des Heeren lof te zingen." "Het is heel goed om een stevige maaltijd met een goed glas wijn te doorspoelen." "Het is heel goed om van je zuster af te blijven en een levensgezel buiten de gemeenschap te zoeken."
Die standaardtermen ...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef Klopkoek het volgende:
Juist goed dat de MP eens geconfronteerd wordt met dit soort burgers.
Ik moet zeggen dat hij het erg goed doet. Hij weet goed te verbergen dat hij een pion van het grootkapitaal is. De politiek die hij voor staat is walgelijk (vlaktaks met hypotheekrenteaftrek) maar hij doet het echt goed hier.
Eens. Oude mensen zijn vaak bang, bekrompen en xenofoob. Tempo doeloe-nostalgie verworden tot angst voor het nieuwe. Ik vergeef het mijn oma ook niet dat ze voor de PVV stemt. Had ze in haar jeugd maar wat mondainer moeten worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Be-Smart het volgende:
Ook al is deze mevrouw erg oud, ik kan me daar zo boos over maken.
"Het is allemaal slecht, mensen zijn bang en kunnen niet over straat". "woont u in zo'n buurt??". 'Nee, dat niet". Zucht zucht hamer hamer...
Ik wel en heb nooit ergens last van. De beeldvorming van bange mensen verkloot het ipv de mensen die dingen zouden plegen. Als iemand in mijn portiek blowt loop ik even naar buiten en vraag of ze weg willen gaan. Opgelast! Wat nou overlast van hangjongeren, leer gewoon eens praten.
Het kan niet zo zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dat is één
Dat zegt die ook om de haverklap
Die buschauffeur net ook, heeft het ook maar van horen zeggen. Misschien is het wel zoals Slavoj Zizek zegt: het beeld (in de media) IS de realiteit geworden in deze samenleving.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Be-Smart het volgende:
Ook al is deze mevrouw erg oud, ik kan me daar zo boos over maken.
"Het is allemaal slecht, mensen zijn bang en kunnen niet over straat". "woont u in zo'n buurt??". 'Nee, dat niet". Zucht zucht hamer hamer...
Ik wel en heb nooit ergens last van. De beeldvorming van bange mensen verkloot het ipv de mensen die dingen zouden plegen. Als iemand in mijn portiek blowt loop ik even naar buiten of diegene even weg wil gaan. Opgelost! Wat nou overlast van hangjongeren, leer gewoon eens praten en dan bij voorkeur op een normale manier.
Heb je gezien hoe vaak er levenslang is opgelegd het laatste decennium afgezet tegen de hele vorige eeuw?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef PiRANiA het volgende:
"De straffen nemen toe".
Maak dat je kat wijs.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn
Natuurlijk is het zo
Dan zeg ik
Het zijn vaak oude mensen maar ook steeds meer jongere mensen, zoals het ietwat opgewonden mevrouwtje dat over zwaardere straffen praat. Weet waarover je praat, laat je niet bang maken door rare verhalen en leer gewoon eens praten ipv achteraf klagen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Eens. Oude mensen zijn vaak bang, bekrompen en xenofoob. Tempo doeloe-nostalgie verworden tot angst voor het nieuwe. Ik vergeef het mijn oma ook niet dat ze voor de PVV stemt. Had ze in haar jeugd maar wat mondainer moeten worden.
[I]De feiten zijn[\i]quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn
Natuurlijk is het zo
Dan zeg ik
Wat betreft reële veiligheid is er weinig mis met Nederland in verhouding tot andere Europese landen. Het probleem is echter dat veel mensen een gevoel van onveiligheid hebben, wat versterkt (en deels veroorzaakt) wordt door voornamelijk de media en een aantal politici.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die buschauffeur net ook, heeft het ook maar van horen zeggen. Misschien is het wel zoals Slavoj Zizek zegt: het beeld (in de media) IS de realiteit geworden in deze samenleving.
Nee, heb je daar cijfers over?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vaak er levenslang is opgelegd het laatste decennium afgezet tegen de hele vorige eeuw?
Haha, daar ging wat mis inderdaad.quote:
Ja, nam vrij hard toe, maar daarom is nu de maximale tijdelijke gevangenis van 20 naar 30 jaar gegaan, waardoor het nu waarschijnlijk weer afneemt doordat mensen ook b.v. 25 jaar kunnen krijgen.quote:
dan kunnen jullie het de kop in slaanquote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Die standaardtermen ...
Kun jij me eens duidelijk uitleggen:
waneer is iemand een arbeider
wanneer maakt iemand deel uit van het grootkapitaal
wanneer is iemand pion van dat grootkapitaal
gewoon om te weten wanneer we de barricaden opgaan
En d'r vader is een luie Turk.quote:
jullie ?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
dan kunnen jullie het de kop in slaan
Vroeg ik me ook af jaquote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Qebbel het volgende:
Hoe kan je nou na 30(!!) jaar nog niet geintegreerd zijn???
Sieneke 2quote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
Leeftijd 16, met een kop van iemand van 30+
Je praat dan over gemiddeldes.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat betreft reële veiligheid is er weinig mis met Nederland in verhouding tot andere Europese landen. Het probleem is echter dat veel mensen een gevoel van onveiligheid hebben, wat versterkt (en deels veroorzaakt) wordt door voornamelijk de media en een aantal politici.
Haar vader spreekt na 30 jaar nog geen Nederlands, maar heeft geen zin in een cursus.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef PlakkieOle het volgende:
16
Wtf, dat wijf lijkt 25.
Wat was nou het punt van die halve moslima?
Omdat ie binnen 5 jaar van z'n Nederlandse AOW in Turkije gaat genieten.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Haar vader spreekt na 30 jaar nog geen Nederlands, maar heeft geen zin in een cursus.
Maar het was op aanraden, dus hij kan dus nee zeggen. Zeg dan gewoon nee...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Haar vader spreekt na 30 jaar nog geen Nederlands, maar heeft geen zin in een cursus.
In bepaalde wijken wel, als je ze afzet tegen het Europese gemiddelde. Maar ook in andere Europese landen zijn natuurlijk negatieve uitschieters, die vaak nog een stuk erger zijn dat de Nederlandse wijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Onlangs werden mijn ogen geopend toen mij voor ogen kwam dat de criminaliteitsproblemen in de wijken hier toch wel erg groot zijn. In vergelijking met andere west-europese landen.
Een geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat ie binnen 5 jaar van z'n Nederlandse AOW in Turkije gaat genieten.
Dat ligt toch echt aan jou.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Iblis het volgende:
Zestien jaar, en nu al heeft ze het talent dat ik mezelf met een vork in m’n oog wil prikken om de geestelijke pijn door lichamelijk te vervangen, volledig ontwikkeld.
Hij sluit de PVV niet uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Louis22 het volgende:
Dat ligt toch echt aan jou.
"Kunt u voor één keer duidelijk zijn?!" Meisje
Dat is z'n baan he!?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:54 schreef PlakkieOle het volgende:
Lijkt me best lastig om JP nu te zijn eigenlijk..
Van onderwerp naar onderwerp, en op elke vraag weer een goed onderbouwd antwoord moeten geven.
Ja, hoort Urk daar inmiddels ook niet bij? Das op zich wel weer gunstig om die SGP eens ff te naaienquote:Op maandag 1 maart 2010 23:54 schreef Confetti het volgende:
Volendam is inderdaad een mooi voorbeeld dat duidelijk maakt dat men hersenloos achter die one-liners van Wilders aanloopt.
Ja, in Frankrijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In bepaalde wijken wel, als je ze afzet tegen het Europese gemiddelde. Maar ook in andere Europese landen zijn natuurlijk negatieve uitschieters, die vaak nog een stuk erger zijn dat de Nederlandse wijken.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Iblis het volgende:
De Joden werden voor WOII keihard buiten de deur gehouden hoor Balkenende, want Nederland was te vol.
Dit zag je toch van kilometers ver aankomen?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
ja hoor, de media heeft het gedaan volgens de PVV'ster
quote:
Ik moet er nog even aan wennen dat representabel uitziende mensen zo dom kunnen zijn. Schijn en werkelijkheid, jeweetz.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dit zag je toch van kilometers ver aankomen?
Hij laat zich nu een beetje laatdunkend over die gasten uit, maar wie ging uiteindelijk met ze in zee?quote:
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:04 schreef Sloggi het volgende:
Is het zonde van mijn tijd als ik de herhaling bekijk?
In bepaalde wijken wonen meer mensen met problemen die criminaliteit veroorzaken. In mijn eigen wijk zal best veel criminaliteit voorkomen, echter is dat nog geen reden om mij onveilig te moeten voelen. Daarnaast komt zeker een derde voort uit het illegaal laten zijn van softdrugs. Het zijn vaak onderlinge problemen die sneu zijn voor diegene die het betreft maar geen reden voor Annie om zich onveilig te voelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, in Frankrijk.
Maar dat doet niets af aan mijn argument.
Inderdaad, media en politici hebben een rol hierin. Maar die rol is er alleen doordat het in bepaalde wijken heel slecht gaat. Dan kan het gemiddelde nog wel uitstekend zijn maar dat zal niks uit maken.
Het ironische is helaas dat het hele mantra van 'harder straffen' m.i. bij uitstek weinig effect heeft in dat soort probleemwijken.
Dus het gevoel van onveiligheid zal nog wel even blijven bestaan en uitgebuit worden.
Totdat we het niet meer zien. Totdat het wordt weggestopt in de marge. Zoals in het gesegregeerde amerika.
wat bedoel je daarmee? dat 'allochtonen' zich nederig opstellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Als een 'allochtoon' in de weg staat als ik ergens langs moet, dan hoor ik duizendmaal excuses.
Da's omdat je niets van politiek weet en zo'n mening de indruk geeft dat je een genuanceerde en weldenkend jongmens bent. Jaja, dat weet ik allemaal als amateurpsycholoog.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond Balkenende nog best sterk vanavond.
Ook grappig dat een oud-klasgenoot van mij de debatprijs heeft gewonnen.
Uhm... omdat wat? En welke mening?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:29 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Da's omdat je niets van politiek weet en zo'n mening de indruk geeft dat je een genuanceerde en weldenkend jongmens bent. Jaja, dat weet ik allemaal als amateurpsycholoog.
Dat Balkie het goed deed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uhm... omdat wat? En welke mening?
Ah, ok. #Care.quote:
Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond Balkenende nog best sterk vanavond.
echt zo'n irritant wijsneuzerig vrije school meisjequote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Adelante het volgende:
Wat een irritant wijf zeg...
Want het land staat in vuur en vlam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.
Ongetwijfeld inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ondanks z'n afwezigheid zal Wilders wel weer een belangrijk gespreksonderwerp zijn.
Op zeker dat binnen 3 minuten zijn naam valtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef Veerboot het volgende:
tvp'tje voor vanavond vast. Hopelijk gaat het W-woord eens niet vallen, maar ik vrees ook het ergste.
Grappig, nooit geweten dat de tune van BvD van Phil Collins was. Even opgezocht, heet 'Saturday Night And Sunday Morning'. Wat een bazentune was dat toch eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:17 schreef Krambo het volgende:
Gebruiken ze nou dat muziekje van barend en Van Dorp? (hoe heet dat nummer ook alweer? het is van Phil Collins als ik het goed heb)
Denk zelfs binnen de minuut. Witteman zal zich wel 'verontschuldigen' dat onze grote vriend niet wilde komen naar dat linkse VARA-hol.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op zeker dat binnen 3 minuten zijn naam valt
Gelukkig niet zegquote:
Dat kan toch prima in deze reeks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Arcee het volgende:
Zie ook: Live debat vanavond P&W 23:05 - Zonder Wilders! (Deel 1)
Lijkt mij dus ookquote:
Prachtige omschrijving van het CDAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.
Ik vind het ook grimmig..quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die opmerkt dat de sfeer wel erg grimmig is?
AGNES KANT WEL!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt wel alsof de politici daar denken dat diegene die het hardste schreeuwt, wint.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef Be-Smart het volgende:
Het publiek heeft aardig geluisterd naar de mediatips van Jack de Vries afgelopen maandag in DWDD.
Ze zullen morgen wel last van hun nek hebben...
Dat ze "nee" lopen te schudden. I guess.quote:
Haar eigen keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verlaat ze de 2e kamerWat is het toch in de politiek dat als je een fout maakt dat je gelijk moet 'opstappen'
Ze moest niet opstappen, ze trekt zelf haar conclusie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verlaat ze de 2e kamerWat is het toch in de politiek dat als je een fout maakt dat je gelijk moet 'opstappen'
Hij is lang genoeg de praatpaal van het CDA geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Frits Wester is wel erg welbespraakt altijd, die zou de politiek in moeten gaan
ze had echt geen andere keus hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad! Respect voor Agnes. Gewoon opstappen in het belang van de partij.
Dit (lijstrekker) kon ze gewoon niet. Maar het was verder een prima kamerlid. Het is doodzonde dat ze de politiek verlaat.
lol, ik neem mijn woorden terug, wist echt niet dat hij een politiek verleden hadquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is lang genoeg de praatpaal van het CDA geweest.
Idd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ze had echt geen andere keus hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Frits Wester is wel erg welbespraakt altijd
Nou... ik welquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gezeik, wie zit hier op te wachten?
Emo'squote:Op donderdag 4 maart 2010 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gezeik, wie zit hier op te wachten?
Heel erg zelfs, dat stukje en die voordracht.quote:
Als je, zoals hij, al moeite hebt om in de douche te komen, dan ga je denk ik niet makkelijk hardlopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:31 schreef leukvoorlater het volgende:
Hardlopen helpt ook tegen depressies.
Vind je dat ook bij mensen met die hoge bloeddruk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het altijd wel triest als mensen niet kunnen leven zonder die pillen
hoe kut ik me soms wel eens voel, er is altijd nog wel ruimte voor wat relativering
ik bedoel het niet echt als kritiek, maar er is voor mij wel een verschil tussen een lichamelijk probleem en een geestelijk probleemquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Vind je dat ook bij mensen met die hoge bloeddruk?
Magnesium slikken, doet wonderenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:31 schreef leukvoorlater het volgende:
Hardlopen helpt ook tegen depressies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |