Vroeg ik me ook af jaquote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Qebbel het volgende:
Hoe kan je nou na 30(!!) jaar nog niet geintegreerd zijn???
Sieneke 2quote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
Leeftijd 16, met een kop van iemand van 30+
Je praat dan over gemiddeldes.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat betreft reële veiligheid is er weinig mis met Nederland in verhouding tot andere Europese landen. Het probleem is echter dat veel mensen een gevoel van onveiligheid hebben, wat versterkt (en deels veroorzaakt) wordt door voornamelijk de media en een aantal politici.
Haar vader spreekt na 30 jaar nog geen Nederlands, maar heeft geen zin in een cursus.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef PlakkieOle het volgende:
16
Wtf, dat wijf lijkt 25.
Wat was nou het punt van die halve moslima?
Omdat ie binnen 5 jaar van z'n Nederlandse AOW in Turkije gaat genieten.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Haar vader spreekt na 30 jaar nog geen Nederlands, maar heeft geen zin in een cursus.
Maar het was op aanraden, dus hij kan dus nee zeggen. Zeg dan gewoon nee...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Haar vader spreekt na 30 jaar nog geen Nederlands, maar heeft geen zin in een cursus.
In bepaalde wijken wel, als je ze afzet tegen het Europese gemiddelde. Maar ook in andere Europese landen zijn natuurlijk negatieve uitschieters, die vaak nog een stuk erger zijn dat de Nederlandse wijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Onlangs werden mijn ogen geopend toen mij voor ogen kwam dat de criminaliteitsproblemen in de wijken hier toch wel erg groot zijn. In vergelijking met andere west-europese landen.
Een geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat ie binnen 5 jaar van z'n Nederlandse AOW in Turkije gaat genieten.
Dat ligt toch echt aan jou.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Iblis het volgende:
Zestien jaar, en nu al heeft ze het talent dat ik mezelf met een vork in m’n oog wil prikken om de geestelijke pijn door lichamelijk te vervangen, volledig ontwikkeld.
Hij sluit de PVV niet uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Louis22 het volgende:
Dat ligt toch echt aan jou.
"Kunt u voor één keer duidelijk zijn?!" Meisje
Dat is z'n baan he!?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:54 schreef PlakkieOle het volgende:
Lijkt me best lastig om JP nu te zijn eigenlijk..
Van onderwerp naar onderwerp, en op elke vraag weer een goed onderbouwd antwoord moeten geven.
Ja, hoort Urk daar inmiddels ook niet bij? Das op zich wel weer gunstig om die SGP eens ff te naaienquote:Op maandag 1 maart 2010 23:54 schreef Confetti het volgende:
Volendam is inderdaad een mooi voorbeeld dat duidelijk maakt dat men hersenloos achter die one-liners van Wilders aanloopt.
Ja, in Frankrijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In bepaalde wijken wel, als je ze afzet tegen het Europese gemiddelde. Maar ook in andere Europese landen zijn natuurlijk negatieve uitschieters, die vaak nog een stuk erger zijn dat de Nederlandse wijken.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Iblis het volgende:
De Joden werden voor WOII keihard buiten de deur gehouden hoor Balkenende, want Nederland was te vol.
Dit zag je toch van kilometers ver aankomen?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
ja hoor, de media heeft het gedaan volgens de PVV'ster
quote:
Ik moet er nog even aan wennen dat representabel uitziende mensen zo dom kunnen zijn. Schijn en werkelijkheid, jeweetz.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dit zag je toch van kilometers ver aankomen?
Hij laat zich nu een beetje laatdunkend over die gasten uit, maar wie ging uiteindelijk met ze in zee?quote:
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:04 schreef Sloggi het volgende:
Is het zonde van mijn tijd als ik de herhaling bekijk?
In bepaalde wijken wonen meer mensen met problemen die criminaliteit veroorzaken. In mijn eigen wijk zal best veel criminaliteit voorkomen, echter is dat nog geen reden om mij onveilig te moeten voelen. Daarnaast komt zeker een derde voort uit het illegaal laten zijn van softdrugs. Het zijn vaak onderlinge problemen die sneu zijn voor diegene die het betreft maar geen reden voor Annie om zich onveilig te voelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, in Frankrijk.
Maar dat doet niets af aan mijn argument.
Inderdaad, media en politici hebben een rol hierin. Maar die rol is er alleen doordat het in bepaalde wijken heel slecht gaat. Dan kan het gemiddelde nog wel uitstekend zijn maar dat zal niks uit maken.
Het ironische is helaas dat het hele mantra van 'harder straffen' m.i. bij uitstek weinig effect heeft in dat soort probleemwijken.
Dus het gevoel van onveiligheid zal nog wel even blijven bestaan en uitgebuit worden.
Totdat we het niet meer zien. Totdat het wordt weggestopt in de marge. Zoals in het gesegregeerde amerika.
wat bedoel je daarmee? dat 'allochtonen' zich nederig opstellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Als een 'allochtoon' in de weg staat als ik ergens langs moet, dan hoor ik duizendmaal excuses.
Da's omdat je niets van politiek weet en zo'n mening de indruk geeft dat je een genuanceerde en weldenkend jongmens bent. Jaja, dat weet ik allemaal als amateurpsycholoog.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond Balkenende nog best sterk vanavond.
Ook grappig dat een oud-klasgenoot van mij de debatprijs heeft gewonnen.
Uhm... omdat wat? En welke mening?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:29 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Da's omdat je niets van politiek weet en zo'n mening de indruk geeft dat je een genuanceerde en weldenkend jongmens bent. Jaja, dat weet ik allemaal als amateurpsycholoog.
Dat Balkie het goed deed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uhm... omdat wat? En welke mening?
Ah, ok. #Care.quote:
Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond Balkenende nog best sterk vanavond.
echt zo'n irritant wijsneuzerig vrije school meisjequote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Adelante het volgende:
Wat een irritant wijf zeg...
Want het land staat in vuur en vlam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.
Ongetwijfeld inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ondanks z'n afwezigheid zal Wilders wel weer een belangrijk gespreksonderwerp zijn.
Op zeker dat binnen 3 minuten zijn naam valtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef Veerboot het volgende:
tvp'tje voor vanavond vast. Hopelijk gaat het W-woord eens niet vallen, maar ik vrees ook het ergste.
Grappig, nooit geweten dat de tune van BvD van Phil Collins was. Even opgezocht, heet 'Saturday Night And Sunday Morning'. Wat een bazentune was dat toch eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:17 schreef Krambo het volgende:
Gebruiken ze nou dat muziekje van barend en Van Dorp? (hoe heet dat nummer ook alweer? het is van Phil Collins als ik het goed heb)
Denk zelfs binnen de minuut. Witteman zal zich wel 'verontschuldigen' dat onze grote vriend niet wilde komen naar dat linkse VARA-hol.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op zeker dat binnen 3 minuten zijn naam valt
Gelukkig niet zegquote:
Dat kan toch prima in deze reeks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Arcee het volgende:
Zie ook: Live debat vanavond P&W 23:05 - Zonder Wilders! (Deel 1)
Lijkt mij dus ookquote:
Prachtige omschrijving van het CDAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |