Tuurlijk, maar het was gewoon grappig om te zien. "Harry Trucker" zag je denken: "wat moet ik hier nu mee?"quote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens, Balkenende met deze tjappies confronteren heeft geen enkel doel. Je verwacht van een MP meer visie en een helder beleid, dan een oplossing voor Harrie Trucker die zijn baan kwijt is.
True. Maar de politiek moet tegenwoordig 'dicht bij de burger' staan, dus zie je Balkenende in discussie met dit soort figuren.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens, Balkenende met deze tjappies confronteren heeft geen enkel doel. Je verwacht van een MP meer visie en een helder beleid, dan een oplossing voor Harrie Trucker die zijn baan kwijt is.
Daar begint altijd zijn antwoorden mee ''Dat is een goede vraag'', ''Dat is een belangrijk onderwerp'', ''Dat is een zeer terechte vraag'' etc. etc.quote:
Het is volgens mij niet eens een "partij"quote:Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, het is een partij die meedoet aan een democratische verkiezing, maar de partij zelfs is absoluut niet democratisch georganiseerd.
De joden deden het economisch gezien stukke beter dan de moslims nu in Europa. Ze spraken de nationale taal beter en waren veel beter geïntegreerd en absoluut minder crimineel. Natuurlijk hadden ze wel wijken waar ze bij elkaar woonden, uiteraard een andere religie, etc. Maar over het algemeen waren het harde werkers, met hoge inkomens, in tegenstelling tot de groepen in Europa die vandaag de dag voor problemen zorgen.quote:
Geeft hem tijd om even na te denken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar begint altijd zijn antwoorden mee ''Dat is een goede vraag'', ''Dat is een belangrijk onderwerp'', ''Dat is een zeer terechte vraag'' etc. etc.
hij staat nog steeds hoger in de peilingen dan andere partijen (behalve de PVV bij de hond)quote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen; hij heeft zijn huiswerk goed gedaan. Hij komt goed over, maar de mensen zitten gewoon niet te wachten op een kabinet Balkenende V
Ik vind dat zo'n christelijke uitdrukinng hè, "Het is heel goed om...". "Het is heel goed om samen te komen en des Heeren lof te zingen." "Het is heel goed om een stevige maaltijd met een goed glas wijn te doorspoelen." "Het is heel goed om van je zuster af te blijven en een levensgezel buiten de gemeenschap te zoeken."quote:
En dat is éénquote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n christelijke uitdrukinng hè, "Het is heel goed om...". "Het is heel goed om samen te komen en des Heeren lof te zingen." "Het is heel goed om een stevige maaltijd met een goed glas wijn te doorspoelen." "Het is heel goed om van je zuster af te blijven en een levensgezel buiten de gemeenschap te zoeken."
Maar hij wil graag het stuur vasthoudenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen; hij heeft zijn huiswerk goed gedaan. Hij komt goed over, maar de mensen zitten gewoon niet te wachten op een kabinet Balkenende V
maar jij kent het waaiermeisje?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n christelijke uitdrukinng hè, "Het is heel goed om...". "Het is heel goed om samen te komen en des Heeren lof te zingen." "Het is heel goed om een stevige maaltijd met een goed glas wijn te doorspoelen." "Het is heel goed om van je zuster af te blijven en een levensgezel buiten de gemeenschap te zoeken."
Die standaardtermen ...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef Klopkoek het volgende:
Juist goed dat de MP eens geconfronteerd wordt met dit soort burgers.
Ik moet zeggen dat hij het erg goed doet. Hij weet goed te verbergen dat hij een pion van het grootkapitaal is. De politiek die hij voor staat is walgelijk (vlaktaks met hypotheekrenteaftrek) maar hij doet het echt goed hier.
Eens. Oude mensen zijn vaak bang, bekrompen en xenofoob. Tempo doeloe-nostalgie verworden tot angst voor het nieuwe. Ik vergeef het mijn oma ook niet dat ze voor de PVV stemt. Had ze in haar jeugd maar wat mondainer moeten worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Be-Smart het volgende:
Ook al is deze mevrouw erg oud, ik kan me daar zo boos over maken.
"Het is allemaal slecht, mensen zijn bang en kunnen niet over straat". "woont u in zo'n buurt??". 'Nee, dat niet". Zucht zucht hamer hamer...
Ik wel en heb nooit ergens last van. De beeldvorming van bange mensen verkloot het ipv de mensen die dingen zouden plegen. Als iemand in mijn portiek blowt loop ik even naar buiten en vraag of ze weg willen gaan. Opgelast! Wat nou overlast van hangjongeren, leer gewoon eens praten.
Het kan niet zo zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dat is één
Dat zegt die ook om de haverklap
Die buschauffeur net ook, heeft het ook maar van horen zeggen. Misschien is het wel zoals Slavoj Zizek zegt: het beeld (in de media) IS de realiteit geworden in deze samenleving.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Be-Smart het volgende:
Ook al is deze mevrouw erg oud, ik kan me daar zo boos over maken.
"Het is allemaal slecht, mensen zijn bang en kunnen niet over straat". "woont u in zo'n buurt??". 'Nee, dat niet". Zucht zucht hamer hamer...
Ik wel en heb nooit ergens last van. De beeldvorming van bange mensen verkloot het ipv de mensen die dingen zouden plegen. Als iemand in mijn portiek blowt loop ik even naar buiten of diegene even weg wil gaan. Opgelost! Wat nou overlast van hangjongeren, leer gewoon eens praten en dan bij voorkeur op een normale manier.
Heb je gezien hoe vaak er levenslang is opgelegd het laatste decennium afgezet tegen de hele vorige eeuw?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef PiRANiA het volgende:
"De straffen nemen toe".
Maak dat je kat wijs.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn
Natuurlijk is het zo
Dan zeg ik
Het zijn vaak oude mensen maar ook steeds meer jongere mensen, zoals het ietwat opgewonden mevrouwtje dat over zwaardere straffen praat. Weet waarover je praat, laat je niet bang maken door rare verhalen en leer gewoon eens praten ipv achteraf klagen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Eens. Oude mensen zijn vaak bang, bekrompen en xenofoob. Tempo doeloe-nostalgie verworden tot angst voor het nieuwe. Ik vergeef het mijn oma ook niet dat ze voor de PVV stemt. Had ze in haar jeugd maar wat mondainer moeten worden.
[I]De feiten zijn[\i]quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn
Natuurlijk is het zo
Dan zeg ik
Wat betreft reële veiligheid is er weinig mis met Nederland in verhouding tot andere Europese landen. Het probleem is echter dat veel mensen een gevoel van onveiligheid hebben, wat versterkt (en deels veroorzaakt) wordt door voornamelijk de media en een aantal politici.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die buschauffeur net ook, heeft het ook maar van horen zeggen. Misschien is het wel zoals Slavoj Zizek zegt: het beeld (in de media) IS de realiteit geworden in deze samenleving.
Nee, heb je daar cijfers over?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vaak er levenslang is opgelegd het laatste decennium afgezet tegen de hele vorige eeuw?
Haha, daar ging wat mis inderdaad.quote:
Ja, nam vrij hard toe, maar daarom is nu de maximale tijdelijke gevangenis van 20 naar 30 jaar gegaan, waardoor het nu waarschijnlijk weer afneemt doordat mensen ook b.v. 25 jaar kunnen krijgen.quote:
dan kunnen jullie het de kop in slaanquote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Die standaardtermen ...
Kun jij me eens duidelijk uitleggen:
waneer is iemand een arbeider
wanneer maakt iemand deel uit van het grootkapitaal
wanneer is iemand pion van dat grootkapitaal
gewoon om te weten wanneer we de barricaden opgaan
En d'r vader is een luie Turk.quote:
jullie ?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
dan kunnen jullie het de kop in slaan
Forum Opties | |