abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 februari 2010 @ 19:53:05 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78405668

© donroyco

DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, een programma dat in de avond wordt uitgezonden op Nederland 3. Het programma begint rond 19.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten. DWDD is een mengeling van nieuws, informatie en amusement. De eerste uitzending was op 10 oktober 2005.

De presentator van DWDD is:
- Matthijs van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van ‘Het Parool’ en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbal-tijdschrift ‘Hard Gras’ op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma ‘De Gids’ en voor de NPS het vooravond-programma ‘TV3’ en de ‘Popquiz à gogo’. Voor de VPRO presenteerde hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma ‘Holland Sport’. Jaarlijks is hij te zien als presentator van de Top 2000.

Vaste tafelgasten zijn:
  • Giel Beelen, radio-dj
  • Hugo Borst, schrijver, redacteur en (voetbal)criticus
  • Candy Dulfer, saxofoniste
  • Carice van Houten, actrice
  • Sophie Hilbrand, presentatrice en actrice
  • Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
  • Yvon Jaspers, presentatrice
  • Jort Kelder, columnist en presentator
  • Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist
  • Halina Reijn, schrijfster en actrice
  • Martin Simek, Radio en TV presentator
  • Maarten van der Weijden, zwemmer

• Theo versus Patricia
  • Echolokalisatie
  • Een slang melken met Freek en Matthijs

• De Wereld Draait Door-site
  • Wikipedia over DWDD
  • Uitzending DWDD gemist?

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
    | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 |69 | 79

Mocht het topic vol zijn, maak dan een nieuw topic aan met de volgende OP..
  • winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      woensdag 24 februari 2010 @ 19:59:21 #2
    115062 onderjas
    Eigenlijk een trui
    pi_78405949
    Tv draait door!
    pi_78406016
    Die posterplakkers .
    sig verwijderd door FA
    pi_78406244
    wat een herrie
    "Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
      woensdag 24 februari 2010 @ 20:07:22 #5
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_78406263
    Wat een grafherrie
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_78406297
    Zijn jullie bejaard ofzo?
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      woensdag 24 februari 2010 @ 20:08:31 #7
    115062 onderjas
    Eigenlijk een trui
    pi_78406303
    Valt wel mee, niks gewend zeker?
    pi_78406339
    Gewoon niet mijn smaak
      woensdag 24 februari 2010 @ 20:09:53 #9
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78406360
    Nico wordt slordig. Hij drinkt teveel.
    He's simple, he's dumb, he's the pilot.
      woensdag 24 februari 2010 @ 20:11:06 #10
    115062 onderjas
    Eigenlijk een trui
    pi_78406416
    Ik vind Nico sowieso niet zo leuk.
      woensdag 24 februari 2010 @ 20:11:18 #11
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_78406431
    Sjon is lekker van het padje...
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_78406462
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
    hij houdt idd wel van een biertje volgens mij
    pi_78406586
    Wat een gast... Dat soort mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_78412204
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
    Natuurlijk kan een van die drie best een keer aanschuiven. In ieder geval hebben Wiegel en Zalm daar al eens gezeten, maar dat moeten ze nu ook doen, nu er gemeentelijke en landelijke verkiezingen aankomen.
    Incidenteel een keertje komen opdraven - vooral als ze daar vanwege bijv verkiezingen o.i.d. belang bij hebben - is natuurlijk heel iets anders dan altijd maar komen opdraven als er iets politiekerigs te bespreken valt.
    quote:
    Ik vroeg toch duidelijk om een ja of een nee. Dus nogmaals :
    Denk jij echt dat in heel Nederland niemand te vinden is die met een rechts oog commentaar kan en wil leveren tijdens zo'n uitzending?

A: Ja, dat denk ik.
    B: Nee, dat denk ik niet.
    Ik kan daar geen ja of nee op antwoorden. Ik ben meestal wat genuanceerder in m'n meningen. Er is meer dan alleen zwart en wit. Ik kan me best voorstellen dat er ook een rechtse rakker rondloopt die de rol van Rottenberg in DWDD minstens net zo goed kan vervullen. Ik zou echter zo niet weten wie dat dan zou moeten zijn en jij weet dat duidelijk ook niet. Dat laatste is wat merkwaardig voor iemand die op bovenstaande vraag kennelijk een duidelijk JA als antwoord in gedachten heeft.
    quote:
    Lezen! Ik had het over Aad van den Heuvel. Is die van DWDD? Nee, het was een gast. Zodoende kan er dus niet gezegd worden dat DWDD daar een duidelijk standpunt over heeft ingenomen.
    Ik leg het allemaal genuanceerd uit, maar als je het dan niet duidelijk leest schieten we nog geen drol op natuurlijk!
    Als je dat bedoelde te zeggen, heb je het wel buitengewoon onzorgvuldig geformuleerd. Jouw zin waarin je stelde dat er gehuild werd over de zendtijd voor de deugnieten van de Telegraaf, kende geen onderwerp. Uit die zin an sich werd dus niet duidelijk wie er huilt. Als lezer val je dan normaal gesproken terug op de vorige zin, waarin je het had over DWDD. Kennelijk verwees de zin over het huilen echter naar een nog eerdere zin, maar dat was uit de tekst niet op te maken.

Hoe dan ook, laten we het nu dan helder krijgen. Jij stelt dus - als ik het nu goed begrijp - dat Aad van den Heuvel, toen hij vorige week in DWDD te gast was, 'huilde' over de zendtijd voor Wakker Nederland en Powned?

Als dat is wat je bedoelt, snap ik ten eerste niet waarom je het meldt in een discussie over de vermeende linksheid van DWDD. Het gaat hier dus om de mening van een bepaalde gast, over een heel ander onderwerp. Wat hebben de eventuele bezwaren van Aad van den Heuvel tegen het toekennen van zendtijd aan die twee omroepen te maken met het linkse gehalte van DWDD, als je zelf al stelt dat Aad van den Heuvel slechts een gast was en niet het standpunt van DWDD vertegenwoordigt? Voor zover DWDD überhaupt een standpunt heeft.

Ten tweede is het ook nog eens absoluut onjuist om te beweren dat Aad van den Heuvel daarover 'huilde'. In het hele item - dat ging over het opheffen van de gezamenlijke actualiteitenrubrieken en meer specifiek de gevolgen daarvan voor Clairy Polak - zijn de namen Powned en Wakker Nederland zelfs niet één keer tersprake gekomen. Het item ging ook niet over het toekennen van zendtijd aan rechts of links, maar over het voornemen om de gezamenlijk programma's op te splitsen, zodat je dadelijk weer een KRO Brandpunt krijgt, een Tros Actua, een VARA Nieuwslicht, een NPS Nieuwsuur, etc, etc. Het had totaal niets van doen met welke nieuwe omroep dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2010 22:08:22 ]
    pi_78413597
    tvp
    Ik weet het ook niet
      woensdag 24 februari 2010 @ 22:27:58 #16
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_78415703
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef broer het volgende:
    Jeumig, k_man!
    Ja, om simpelweg een tvp te plaatsen is ook zo wat hè?
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:01:43 #18
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78416168
    Wat maak je je druk. Weet je zeker dat je niet de verkeerde sokken draagt?
    pi_78417141
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Incidenteel een keertje komen opdraven - vooral als ze daar vanwege bijv verkiezingen o.i.d. belang bij hebben - is natuurlijk heel iets anders dan altijd maar komen opdraven als er iets politiekerigs te bespreken valt.
    Het ging me ook voornamelijk om deze belangrijke politiek tijden, met de aanstaande gemeentelijke en landelijke verkiezingen. Het zou DWDD sieren om wat meer politiek evenwicht in het programma te brengen, aangezien ze behoorlijk veel kijkcijfers hebben. Maar uiteraard zijn ze tot niets verplicht.
    quote:
    [..]

Ik kan daar geen ja of nee op antwoorden. Ik ben meestal wat genuanceerder in m'n meningen. Er is meer dan alleen zwart en wit. Ik kan me best voorstellen dat er ook een rechtse rakker rondloopt die de rol van Rottenberg in DWDD minstens net zo goed kan vervullen. Ik zou echter zo niet weten wie dat dan zou moeten zijn en jij weet dat duidelijk ook niet. Dat laatste is wat merkwaardig voor iemand die op bovenstaande vraag kennelijk een duidelijk JA als antwoord in gedachten heeft.
    Namen noemen vervuild de discussie zoals al eerder gebleken is, want dan ga jij tegenargumenten voor de betreffende persoon zoeken. En het gaat me niet om een specifiek persoon, het gaat mij enkel om het evenwicht.
    Ik weet zeker dat als de wil er is bij DWDD dat ze dan een geschikte mediagenieke tegenhanger voor Rottenberg kunnen vinden. Helaas is die wil er niet, en dat is jammer om te zien.
    quote:
    [..]

Als je dat bedoelde te zeggen, heb je het wel buitengewoon onzorgvuldig geformuleerd. Jouw zin waarin je stelde dat er gehuild werd over de zendtijd voor de deugnieten van de Telegraaf, kende geen onderwerp. Uit die zin an sich werd dus niet duidelijk wie er huilt. Als lezer val je dan normaal gesproken terug op de vorige zin, waarin je het had over DWDD. Kennelijk verwees de zin over het huilen echter naar een nog eerdere zin, maar dat was uit de tekst niet op te maken.
    Ik had het erover dat er op TV vaak wordt gerept over het niet bestaan van linkse media. Ik schuif die mening echt nergens in de schoenen van DWDD. Ik refereerde enkel aan een gast bij DWDD die dat daar verklaard heeft.
    Even voor de duidelijkheid, Aad heeft er de afgelopen weken twee keer gezeten, dus ik weet niet wat jij wel of niet heb gezien.
    quote:
    Hoe dan ook, laten we het nu dan helder krijgen. Jij stelt dus - als ik het nu goed begrijp - dat Aad van den Heuvel, toen hij vorige week in DWDD te gast was, 'huilde' over de zendtijd voor Wakker Nederland en Powned?
    Correct, behalve dat het een uitzending eerder met Aad betreft ( 22 jan ).
    quote:
    Als dat is wat je bedoelt, snap ik ten eerste niet waarom je het meldt in een discussie over de vermeende linksheid van DWDD. Het gaat hier dus om de mening van een bepaalde gast, over een heel ander onderwerp. Wat hebben de eventuele bezwaren van Aad van den Heuvel tegen het toekennen van zendtijd aan die twee omroepen te maken met het linkse gehalte van DWDD, als je zelf al stelt dat Aad van den Heuvel slechts een gast was en niet het standpunt van DWDD vertegenwoordigt? Voor zover DWDD überhaupt een standpunt heeft.
    Waarom ik dat standpunt van Aad aanhaalde is omdat ik dat als een leuke tegenstrijdigheid zie. Eerst een gast (met een mening die je vaker hoort op de publieken) die verklaarde dat er niet zoiets bestaat als linkse media, en dat dan DWDD juist het tegenovergestelde bewijst.
    Het programma bewijst dus het tegenovergestelde van de mening van een gast.
    quote:
    Ten tweede is het ook nog eens absoluut onjuist om te beweren dat Aad van den Heuvel daarover 'huilde'. In het hele item - dat ging over het opheffen van de gezamenlijke actualiteitenrubrieken en meer specifiek de gevolgen daarvan voor Clairy Polak - zijn de namen Powned en Wakker Nederland zelfs niet één keer tersprake gekomen. Het item ging ook niet over het toekennen van zendtijd aan rechts of links, maar over het voornemen om de gezamenlijk programma's op te splitsen, zodat je dadelijk weer een KRO Brandpunt krijgt, een Tros Actua, een VARA Nieuwslicht, een NPS Nieuwsuur, etc, etc. Het had totaal niets van doen met welke nieuwe omroep dan ook.
    Dit is een misverstand die ik hierboven al aanhaalde, het gaat dus om een eerdere uitzending. Daarin zei van den Heuvel dat de aanstaande veranderingen bij de publieke omroepen een "knieval voor wilders" is. En dat er niet zoiets bestaat als linkse media.
    Nadat hij zich zo fel uitliet over rechts, en de aanstaande (lichte)verrechtsing van de publieke omroepen, mocht hij uiteraard vrij snel weer een keer aanschuiven, en die aflevering zal jij gezien hebben denk ik.
    pi_78418317
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Ringo het volgende:
    Wat maak je je druk. Weet je zeker dat je niet de verkeerde sokken draagt?
    Dat sowieso, maar desondanks maak ik me niet druk. Het is juist ontspannend. Als een kat die een bolletje wol door de kamer mept.
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:38:35 #21
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_78418378
    Ik scroll even langs de polemieken...
    Wel sympathiek om ex-boeven aan de vrouw te helpen... maar ik ga niet kijken
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
      donderdag 25 februari 2010 @ 14:10:28 #22
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_78435420
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
    Wel een apart idee inderdaad.Ik vind het ook wel knap dat ze er niet mee zitten om gelijk landelijk bekend te staan als 'ex-gedetineerd'.Vond wel dat Xander erg laconiek deed over die donkere jongen,Steven.Ja,hij heeft te weinig aandacht gehad en heeft alleen maar in internaten gezeten.Slap om dat als excuus te gebruiken.

Wat een mooie jongen trouwens,die acteur die de jonge Willem 2 speelt,Dragan Bakema
    So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
      Trouwste user 2022 donderdag 25 februari 2010 @ 14:20:00 #23
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_78435857
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
    Het glas bier viel me ook al op.

Hij las het voor zoals Harry Mulisch zijn gedichten voorleest.

Niet om aan te horen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Trouwste user 2022 donderdag 25 februari 2010 @ 14:21:29 #24
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_78435919
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
    Al die wijven hadden een tatoo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Trouwste user 2022 donderdag 25 februari 2010 @ 14:23:05 #25
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_78435986
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wel een apart idee inderdaad.
    Je hoeft er geen briljante geest voor te hebben.

Alleen een debiel als producent.

donderdag 25 februari 2010 @ 16:28:38 #26
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_78441419
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht tong? Soort zoekt soort zullen we maar zeggen
    So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
      Trouwste user 2022 donderdag 25 februari 2010 @ 16:39:15 #27
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_78441885
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht tong? Soort zoekt soort zullen we maar zeggen
    Iemand die Purdey heet kan ik niet tegenspreken.

pi_78442349
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

in 1908 wisten ze het al:
    quote:
    der moderne mensch, der sich tätowiert, ist ein verbrecher oder ein degenerierter. es gibt gefängnisse, in denen achtzig prozent der häftlinge tätowierungen aufweisen. die tätowierten, die nicht in haft sind, sind latente verbrecher oder degenerierte aristokraten. wenn ein tätowierter in freiheit stirbt, so ist er eben einige jahre, bevor er einen mord verübt hat, gestorben.
    Adolf Loos, Ornament und Verbrechen
      donderdag 25 februari 2010 @ 17:12:38 #29
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_78443080
    quote:
    De gasten van de uitzending van donderdag 25 februari zijn o.a.: schrijver Robert Vuijsje en Jan Mulder met zijn ergernissen van de maand. Muziek komt van The Secret Love Parade en tafelheer is Arie Boomsma
    pi_78448094
    Arie
    pi_78448141
    Hij is uit de kast!
    pi_78448239
    http://twitter.com/VARAgids/status/9636543551
    quote:
    N3 over 25 minuten #DWDD: schrijver Robert Vuijsje, Jan Mulder als Jan Mulder en muziek: The Secret Love Parade. Tafeldame Arie Boomsma.
    pi_78448240
    Die Cohen duikt nu ineens ook weer overal op
    Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
    Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
    Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
      donderdag 25 februari 2010 @ 19:40:06 #34
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_78448371
    AT5
    pi_78449056
    Johan
    pi_78449890
    Mulder finaal onder de tafel geluld door Cohen, heerlijk!
    but it ain't right either.
      donderdag 25 februari 2010 @ 20:20:03 #37
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_78450097
    Allejezus, kan die Jan Mulder niet eens in z'n graf gaan liggen. Elke keer hetzelfde zure oudlinkse gezeik met elke keer precies dezelfde ergernissen in een ander jasje. Verzin eens wat nieuws zeg, met je verheven moraal .
    pi_78456607
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef Konijnenjager het volgende:
    Mulder finaal onder de tafel geluld door Cohen, heerlijk!
    pi_78456677
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef BasEnAad het volgende:
    Allejezus, kan die Jan Mulder niet eens in z'n graf gaan liggen. Elke keer hetzelfde zure oudlinkse gezeik met elke keer precies dezelfde ergernissen in een ander jasje. Verzin eens wat nieuws zeg, met je verheven moraal .
    Wat was er precies zo links aan die ergernissen dan?
      donderdag 25 februari 2010 @ 22:50:25 #40
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_78458545
    Ik ben niet geïnteresseerd in die ijdeltuit van een Cohen noch in Vuijsje, dus het hield een beetje op vanavond
    pi_78462109
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 16:50 schreef k_man het volgende:

[..]

in 1908 wisten ze het al:
    [..]

Adolf Loos, Ornament und Verbrechen
    He? In welk kader heb je Loos gelezen?
    Ik weet het ook niet
    pi_78462320
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Dunckie het volgende:

[..]

He? In welk kader heb je Loos gelezen?
    Als liefhebber van modern(istisch)e architectuur.
    pi_78463583
    Leuk! Ik omdat ik Wittgenstein bestudeer.
    Ik weet het ook niet
    pi_78476520
    Ik begin de laatste tijd steeds meer respect voor Cohen te krijgen.
    -
    pi_78491439
    Ah, terugkijken op de maand februari vanavond.
    sig verwijderd door FA
    pi_78491672
    Ik heb gewonnen, maar daar gaat het niet om

Knap enz dat je zoiets wint, maar dat hoort iemand anders te doen.
    Ajax, That '70s Show, Arsenal
    pi_78491709
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef PiraatPiet het volgende:
    Ik heb gewonnen, maar daar gaat het niet om

Knap enz dat je zoiets wint, maar dat hoort iemand anders te doen.
    Mooie sneer van Wouter
    pi_78491770
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mooie sneer van Wouter
    ja die kon ik wel waarderen, haha
    pi_78491787
    Ik vind Wouter leuk uit de hoek komen! Leuk!
    pi_78491795
    Waarom heeft die Marc-Marie altijd van die totaal niet boeiende tv-momenten?
    -
      vrijdag 26 februari 2010 @ 19:42:37 #51
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_78491798
    Bos z'n mediatrainer heeft bedacht dat ie gezellig op de bank naar het songfestival heeft gekeken.
    pi_78491816
    Marc Marie over twee zussen uit Urk. Ik vind het nu al leuk.
    pi_78491825
    Bos zit er ontspannen bij zeg.
    -
    pi_78491836
    Aardig begin . Bij Wouter is schijnbaar een last van z'n schouders gevallen .
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 februari 2010 @ 19:43:57 #55
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_78491858
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Ritmo het volgende:
    Waarom heeft die Marc-Marie altijd van die totaal niet boeiende tv-momenten?
    Het gaat ook om de inleiding van MMH
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_78491864
    Haha, die inleiding bij het filmpje van Marc-Marie altijd
    pi_78491893
    anonieme razernist
    pi_78491921
    Wat een fragment
    pi_78491946
    pi_78492077
    Wilfred wil alvast de nieuwe Derksen worden.
    pi_78492130
    Stacey. Wat een vervelend mens is dat.
    -
    pi_78492146
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef DrDentz het volgende:
    Wilfred wil alvast de nieuwe Derksen worden.
    Die heeft al eens een gesprek gehad om in de toekomst hoofdredacteur bij VI te worden, als Derksen weg is, dus hij is al aardig op weg
    pi_78492150
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef borisz het volgende:

[..]

Het gaat ook om de inleiding van MMH
    Daar begrijp ik na 1 zin meestal niets meer van.
    -
    pi_78492171
    Genee heeft wel gelijk over Smeets natuurlijk.
    pi_78492185
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Marcoss het volgende:
    Genee heeft wel gelijk over Smeets natuurlijk.
    Het is dan ook een hele grote open deur die hij intrapt.
    sig verwijderd door FA
    pi_78492189
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Die heeft al eens een gesprek gehad om in de toekomst hoofdredacteur bij VI te worden, als Derksen weg is, dus hij is al aardig op weg
    Dat wordt ie wel dan, Derksen mag hem persoonlijk niet maar vindt hem een hele professionele vakman.

Dat Rigby is wel een leuk bandje trouwens.
    -
    pi_78492228
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

I know. Maar hij verkondigt Johan's stokpaardjes. "Mart heeft geen gasten nodig. Mart stelt de vragen en geeft het liefst ook zelf antwoord."
    pi_78492247
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het is dan ook een hele grote open deur die hij intrapt.
    Klopt, maar blijkbaar was dus niet iedereen het met hem eens.
    pi_78492349
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]

I know. Maar hij verkondigt Johan's stokpaardjes. "Mart heeft geen gasten nodig. Mart stelt de vragen en geeft het liefst ook zelf antwoord."
    Waar je mee omgaat wordt je besmet
    pi_78492421
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Klopt, maar blijkbaar was dus niet iedereen het met hem eens.
    En terecht en het is wel wat Bos zegt als Ria en Mart alleeen zijn is het okè, en die gezeligheid tussen Ria en Dione stoort mij zijn net 2 bakvissen. BTW ook Genee is arro.
    Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
    pi_78492435
    Ojee. Volgende week vrijdag dus Wouter Bos aan tafel bij VI, dat gaat Wilfred zo even regelen.
    pi_78492579
    Sympathieke man die Bos
    pi_78492580
    Hoe laat is het dan? Lekkere vader voor de toekomst...
    pi_78492582
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef DrDentz het volgende:
    Ojee. Volgende week vrijdag dus Wouter Bos aan tafel bij VI, dat gaat Wilfred zo even regelen.

Verstand van voetbal heeft ie wel.
    -
    pi_78492785
    Die Fries blijft geniaal.
    -
    pi_78493034
    Matthijs vind dwergen blijkbaar erg grappig
      vrijdag 26 februari 2010 @ 20:14:52 #77
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_78493043
    Ik kijk nooit X-Factor, maar wat een irritant mens is dit zeg...
    pi_78493084
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Hephaistos. het volgende:
    Niet echt een warme vrouw idd, maar wel succesvol als directrice van een groot platenlabel.
    -
    pi_78493151
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Hephaistos. het volgende:
    Dan heb je haar optreden in DWHN gelukkig gemist
    pi_78493321
    Sven had zo erg gelijk dat hij die NBC-trut afzeek.
    -
    pi_78493343
    Alweer een PvdA'er aan tafel.
    pi_78493376
    Die laatste opmerking van Bos
    pi_78493388
    haha die lucky tv
      vrijdag 26 februari 2010 @ 20:24:13 #84
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_78493406
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Fukjoeman het volgende:
    haha die lucky tv
    ge-ni-aal
    pi_78493609
    Meisje rechts achter Bos
    pi_78493651
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Fukjoeman het volgende:
    haha die lucky tv
    vervolg op deze:

pi_78493806
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef koentje.k het volgende:
    Meisje rechts achter Bos [ afbeelding ]
    Screenshots?
    -
    pi_78493878
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:22 schreef leukvoorlater het volgende:
    Alweer een PvdA'er aan tafel.
    ja zal wel nog een paar maanden zo blijven.
    Dat iemand die man nog gelooft zeg, zo onecht
    pi_78493968
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja zal wel nog een paar maanden zo blijven.
    Dat iemand die man nog gelooft zeg, zo onecht
    Ze zeggen wel overal waar ze aanschuiven: dit was al lang gepland hoor!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 04:20:07 #90
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78511592
    Alweer een salonarbeidersbobo? De Grote Salonarbeidersbobo zelf? En wie is maandag te gast? Karl Marx?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 06:43:03 #91
    124676 RobertoCarlos
    Zit je nou naar me te loeruh?
    pi_78512109
    Ik vond het een leuke aflevering MN was goed en gaf ook nog eens een keer zijn mening, bijv over het momentje dat ie aan Ria en Mart dacht.
    Met name interessant om te zien hoe Wouter Bos in discussie ging met Wilfred over Wennemars: "dat is de professional die praat joh, dat interesseert de mensen niet joh"
    Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
    pi_78515813
    Bos was soms een beetje te eerlijk. Teksten als dat mensen kiezen op basis van je mooie schoenen zouden Balkenende en Verhagen nooit zo open en bloot zeggen
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      zaterdag 27 februari 2010 @ 17:22:55 #93
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_78524306
    Was een leuke uitzending ..vanmiddag op video gekeken. Stacey Ik kijk ook nooit naar X-Factor Geloven jullie dat Wouter Bos naar het Nationale Songfestival heeft gekeken?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:01:42 #94
    124676 RobertoCarlos
    pi_78525357
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
    Stacey
    quote:
    Geloven jullie dat Wouter Bos naar het Nationale Songfestival heeft gekeken?
    pi_78528604
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:17 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Dan heb je haar optreden in DWHN gelukkig gemist
    LOL... ze viel me gister wel mee in DWDD... bij DWHN was het echt een drama. Dat mens is ontzettend dom, maar ze weet schijnbaar veel van commerciële muziek.
    pi_78528637
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
    Was een leuke uitzending ..vanmiddag op video gekeken. Stacey Ik kijk ook nooit naar X-Factor Geloven jullie dat Wouter Bos naar het Nationale Songfestival heeft gekeken?
    Ik snap ook niet dat Bos voor ontspanning naar de Nationale Songfestival kijkt... .
    pi_78529356
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef koentje.k het volgende:
    Meisje rechts achter Bos [ afbeelding ]

(rechter, niet haar beste shot)

Ontzettend geil sletje was dat inderdaad .
    pi_78531081
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Screenshots?

pi_78531116
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    (rechter, niet haar beste shot)

Ontzettend geil sletje was dat inderdaad .
    ik een uur geleden die post gemaakt maar niet op Invoeren geklikt...

Ik heb Bos bijna niet gezien die aflevering
    pi_78531359
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef koentje.k het volgende:

[..]

ik een uur geleden die post gemaakt maar niet op Invoeren geklikt...

Ik heb Bos bijna niet gezien die aflevering
    Ze moet hard in der kont geneukt worden!
    pi_78531390
    Niet zo heel bijzonder die meid toch?
    -
    pi_78604359
    Haha dat had ik ook met dat ice hockey, ik zag de hele Puck niet bij de 2-2
    ٩๏̯͡๏)۶
      maandag 1 maart 2010 @ 19:35:02 #103
    18026 Thelonious
    le samouraï
    pi_78604406
    Jan.
    Keeping an eye on the world going by my window.
    pi_78604473
    Weer die irritante Felix rottenberg
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_78604713
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Ronaldsen het volgende:
    Weer die irritante Felix rottenberg
    Begint nu inderdaad wel vervelend te worden.
    Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
      maandag 1 maart 2010 @ 19:42:20 #106
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78604845
    Jack de Vries. Wat een baas.
    Alleen verkeerde partij
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    pi_78605087
    Van Jack de Vries denk ik altijd dat hij een undercover van de CIA is, die is aangesteld om de grootste partij van Nederland achter de VS aan te laten lopen.
    It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
      maandag 1 maart 2010 @ 19:49:28 #108
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78605257
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
    Van Jack de Vries denk ik altijd dat hij een undercover van de CIA is, die is aangesteld om de grootste partij van Nederland achter de VS aan te laten lopen.
    Whehe, kan ik opzich wel begrijpen
    Jij begrijpt _O_
    pi_78605311
    Felix Rottenberg moet eens ophouden zo sarcastisch richting Jack de Vries te doen.
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
      maandag 1 maart 2010 @ 19:51:04 #110
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_78605343
    Mens & Spirit
    pi_78605353
    Deze partij.
    Ordinair machtsspelletje!
      maandag 1 maart 2010 @ 19:52:37 #112
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78605421
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef marcodej het volgende:
    Felix Rottenberg moet eens ophouden zo sarcastisch richting Jack de Vries te doen.
    Rottenberg moet sowieso eens ophouden
    Jij begrijpt _O_
    pi_78605497
    Dat amsterdams accent ook hé
    pi_78605505
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Rottenberg moet sowieso eens ophouden
    laat hem maar blijven, kost PvdA nog een paar zetels
      maandag 1 maart 2010 @ 19:54:20 #115
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_78605519
    Een docusoap van Danny de Munk De TROS herft echt gern ideeen meer he
      maandag 1 maart 2010 @ 19:54:22 #116
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_78605521
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Sowieso, waarom hier aandacht aan besteden..
    sig verwijderd door FA
    pi_78605572
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Adelante het volgende:
    Is er al eens eerder geweest toch?
    pi_78605583
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Sowieso, waarom hier aandacht aan besteden..
    ach ja dwdd wordt wel vaker gebruikt om een programma te pluggen
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_78605593
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Echt?
      maandag 1 maart 2010 @ 19:56:14 #120
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78605602
    Nu maar even wachten totdat Jan gaat flamen
    Jij begrijpt _O_
      maandag 1 maart 2010 @ 19:57:02 #121
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_78605643
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Danny en Jenny niet toch?
    pi_78605697
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Bij een vrouw is het nog erger
    pi_78605704
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Danny en Jenny niet toch?
    http://www.tvopjepc.nl/programma/1047

Wel dus
    pi_78605746
    Matthijs vindt kleine mensen toch sowieso altijd heel grappig?
      maandag 1 maart 2010 @ 19:59:48 #125
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_78605794
    Moet dat zo hard, Danny?
    sig verwijderd door FA
      maandag 1 maart 2010 @ 20:05:33 #126
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78606128
    Stop Poep.
    Dat jochie deed de Huillach!
    Jij begrijpt _O_
    pi_78606171
    verdonk
      maandag 1 maart 2010 @ 20:07:34 #128
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78606228
    De bril van m'n oma
    Jij begrijpt _O_
    pi_78606253
    Stop Poep was wel geniaal.
      ESF Reporter maandag 1 maart 2010 @ 20:08:51 #130
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78606300
    Jeweets!
      maandag 1 maart 2010 @ 20:09:21 #131
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78606326
    Act van het klokhuis?
    Jij begrijpt _O_
    pi_78606337
    Zo hey wat een slechte rapper
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_78606353
    Ben ik de enige die de Wennemars-hype niet zo snapt?
      ESF Reporter maandag 1 maart 2010 @ 20:10:53 #134
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78606403
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef Hamilton het volgende:
    Misschien helpen de volgende minuten je.
    pi_78606433
    Erben
    pi_78606451
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Adelante het volgende:
    serie 2.
      maandag 1 maart 2010 @ 20:14:12 #137
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78606583
    Lijkt mij een toffe vent die Wennemars
    Jij begrijpt _O_
      maandag 1 maart 2010 @ 20:15:49 #138
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78606674
    1.7 seconden achtersprong!
    Jij begrijpt _O_
      ESF Reporter maandag 1 maart 2010 @ 20:16:15 #139
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78606696
    Deze had ik nog niet gehoord.
    "Ik geloof er niet meer in."
    "Ik wel!"
      ESF Reporter maandag 1 maart 2010 @ 20:16:38 #140
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78606711
    Hamilton, ben je al om?
    pi_78606788
    Geweldige fragmenten van wennemars
    ٩๏̯͡๏)۶
      maandag 1 maart 2010 @ 20:19:51 #142
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78606873
    Ik gun het hem wel
    Jij begrijpt _O_
      ESF Reporter maandag 1 maart 2010 @ 20:20:24 #143
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78606900
    Jezus
    pi_78606911
    Joram
      maandag 1 maart 2010 @ 20:20:32 #145
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_78606912
    Joran
      maandag 1 maart 2010 @ 20:21:01 #146
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_78606944
    Die Lucky
      maandag 1 maart 2010 @ 20:21:16 #147
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78606962
    Prachtige running gag van Lucky TV
    Jij begrijpt _O_
      maandag 1 maart 2010 @ 20:22:02 #148
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_78607089
    Lucky TV,,
    pi_78607219
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef Cee het volgende:
    Hamilton, ben je al om?
    Naja heb natuurlijk ook niks tegen Erben, maar Matthijs ziet hem bijna als dé held van Vancouver. Beetje te allemaal.
    pi_78607307
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
    Lucky TV,,

maandag 1 maart 2010 @ 20:29:13 #152
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_78607370
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
    verdonk
    Echt wat falen
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_78607379
    Hij lijkt ook wel iets op die Kruimel.
    pi_78607985
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:21 schreef henkde_j het volgende:
    Prachtige running gag van Lucky TV
    Voor de mensen die de eerste niet gezien hebben:

maandag 1 maart 2010 @ 20:57:25 #155
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_78608780
    quote:
    Nee, ik heb al gezegd dat ik er nerveus van word.
      maandag 1 maart 2010 @ 22:43:57 #156
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_78615648
    quote:
    Nee hoor. Zo'n Van Nieuwkerk-hysterietje dat vanzelf weer overwaait.
    pi_78617038
    quote:
    Sinds de aflevering 24 uur met... ben ik helemaal op hem afgeknapt.
      maandag 1 maart 2010 @ 23:10:17 #158
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78617238
    De muziek was ook echt rijp voor het slachthuis. Hoop niet dat dit soort shit straks allemaal op Lowlands staat.
    pi_78618030
    Ik wilde die Lucky tv met Brief uit Uruzgan graag nog een keer zien, is dat natuurlijk net weer die ene die het niet doet
      maandag 1 maart 2010 @ 23:38:18 #160
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_78618650
    opmerkelijk inderdaad ijshockey, ik was zo verbaasd dat die grueter gewoon de puck op de paal zag.... ik pas in herhaling...
    wat moet ik hier nu neerzetten?
      maandag 1 maart 2010 @ 23:44:32 #161
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78618951
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef evert het volgende:
    opmerkelijk inderdaad ijshockey, ik was zo verbaasd dat die grueter gewoon de puck op de paal zag.... ik pas in herhaling...
    Misschien zie hij het zo.
    pi_78622777
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef henkde_j het volgende:
    Lijkt mij een toffe vent die Wennemars
    Qua uiterlijk kan hij zo door voor de broer van Wesley Sneijder.
    "You can call me Susan if it makes you happy"
    pi_78622809
    Kan die presentator niet exit?? Wat een randdebiel is dat zeg. Hij lijkt echt haast te hebben met alles wat hij zegt. Omdat hij hetzo snel zegt, neem je niets meer serieus.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      dinsdag 2 maart 2010 @ 08:46:55 #164
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_78623910
    Ligt het aan mij, of kunnen meer mensen het album van l'abbatoir niet vinden op inacabinwith.com?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_78625497
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 04:52 schreef scanman1 het volgende:
    Kan die presentator niet exit?? Wat een randdebiel is dat zeg. Hij lijkt echt haast te hebben met alles wat hij zegt. Omdat hij hetzo snel zegt, neem je niets meer serieus.
    Klopt, hoogste tijd dat ie wordt vervangen. Bijvoorbeeld door Froukje Jansen, WaldemarTorenstra of Art Rooijakkers. Die zouden het vast beter doen.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 10:19:34 #166
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_78625970
    Die deden het deze zomer namelijk ook erg goed
    pi_78626216
    haha

Maar ik ben het wel voor een deel eens met scanman dat het verschrikkelijk haastige voorlezen van de autocue zonder zelf door te hebben wat ie zegt wel storend is.
    pi_78630243
    Ik snap niet waarom ze door blijven gaan met muziek in dit programma. Ze hebben een abonnement op kudtartiesten waar niemand ooit van gehoord heeft en erna ook nooit meer ergens hoort.

Het meest irritante is nog wel tijdens het einde van de maand als er een band (riglie?) het gesprek moet onderbreken. Altijd wordt een interessante discussie afgekapt.
    Live out of your imagination, not your history.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:15:11 #169
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_78630695
    Ik vond L'Abbatoir anders goed klinken. Dat jij die artiesten niet kent zegt meer over jou dan over die artiesten.
    pi_78630746
    Wat zegt dat over mij?
    Live out of your imagination, not your history.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:17:50 #171
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_78630819
    Dat je weinig artiesten kent.
    pi_78631835
    DWDD is het enige tv-programma waar regelmatig nog aandacht wordt besteedt aan nieuwe bandjes en artiesten. Alleen zo jammer dat ze maar 1 minuut krijgen!

BTW, als je ziet wie er gisteren op het podium stonden zijn dat niet bepaald onbekenden:
    Sjam Sjamsoedin (Nobody Beats The Drum), Daan Schinkel (zZz), Maurits Westerik (GEM/Anne Soldaat), Joppe Molenaar (Voicst/Bettie Serveert), Thomas Azier en Sticks (Fakkelbrigade, ex-Opgezwolle).
    pi_78633211
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef Sj0rs het volgende:
    Het meest irritante is nog wel tijdens het einde van de maand als er een band (riglie?) het gesprek moet onderbreken. Altijd wordt een interessante discussie afgekapt.
    Liever Rigby dan VanVelzen.
    Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
      dinsdag 2 maart 2010 @ 13:31:26 #174
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78633699
    Dat ze Noisia maar eens uitnodigen!!
    pi_78635904
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Ik vond L'Abbatoir anders goed klinken. Dat jij die artiesten niet kent zegt meer over jou dan over die artiesten.
    Precies. Caro Emerald, de Staat, Sabrina Starke, Kyteman, etc. Allemaal artiesten die te gast waren en een deel van hun succes aan DWDD danken.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 15:30:39 #176
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_78638519
    quote:
    De gasten in de uitzending van dinsdag 2 maart zijn: Mark Rutte, twee miljonairs van 'Stinkend Rijk & Dakloos', Mark Tuitert en Jac Orie. Muziek is er van Coronas en tafelheer is Prem Radhakishun.
    pi_78640839
    Alwéér een VVD-er?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:25:12 #178
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78640914
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef k_man het volgende:
    Alwéér een VVD-er?
    Übermenschen zijn het.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:20:17 #179
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_78643308
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef k_man het volgende:
    Alwéér een VVD-er?
    Dat klopt Mark Rutte.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:47:31 #180
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78644301
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat klopt Mark Rutte.
    Ja we zijn niet helemaal achterlijk...
    pi_78644428
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef Sj0rs het volgende:
    Ik snap niet waarom ze door blijven gaan met muziek in dit programma. Ze hebben een abonnement op kudtartiesten waar niemand ooit van gehoord heeft en erna ook nooit meer ergens hoort.

Inderdaad .
    pi_78644966
    Rita Verdonk gister met haar vrouwelijke lijsttrekker .
      dinsdag 2 maart 2010 @ 18:08:10 #183
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78645069
    weer prem...
      ESF Reporter dinsdag 2 maart 2010 @ 19:32:30 #184
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78648461
    Tuitert
    pi_78648493
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat klopt Mark Rutte.
    Mark Tuitert!
    pi_78648506
    Oss
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:37:33 #187
    115062 onderjas
    Eigenlijk een trui
    pi_78648694
    Die gast uit Helmond van de D66 waar Prem het over had ken ik.
    pi_78648908
    Prem heeft wel gelijk. Je hoeft het geloof ik helemaal niet meer over je eigen punten te hebben maar alleen wat de andere partijen niet goed zouden doen. En dan vooral zeggen 'dat de ander geen oplossingen heeft'.
    pi_78649054
    Heheh Rita Verdonk mag vanavond niet meedoen met het lijsttrekkersdebat.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:44:24 #190
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78649061
    Kroes als premier?
    Jij begrijpt _O_
    pi_78649075
    Rutte deed het leuk nu.
    pi_78649153
    Waarom zeggen die lui weer eens niets?
    Ik weet het ook niet
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:46:16 #193
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78649168
    Waarom weigert de PVV altijd met de media te praten?
    Jij begrijpt _O_
    pi_78649197
    PVV
    Koning.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:47:40 #195
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78649237
    De Wolf Maxime, En er staat meteen weer een wolf bij z'n naam
    Jij begrijpt _O_
    pi_78649252
    Waarom geen jakhals Frank meer?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48:24 #197
    132605 kawotski
    Il Dottore
    pi_78649273
    PVV dit, PVV dat.. laat de bestaande partijen eerst dit land maar eens opbouwen met hun loze beloften.
    Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
    Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
    Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:49:11 #198
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78649307
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Ik denk dat die van een welverdiende vakantie geniet.
    pi_78649310
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef henkde_j het volgende:
    Waarom weigert de PVV altijd met de media te praten?
    Ja, dan moeten ze met een inhoudelijk verhaal komen in plaats van losse kreten .
    pi_78649313
    Mooi die Van Agt, prachtig contrast met Verhagen.

Als het CDA de PVV uitsluit betekent dat denk ik dat er hooguit nog een coalitie CDA-VVD-D66 rest voor ze, en anders de oppositie.
    Ik weet het ook niet
      Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 19:49:17 #201
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_78649315
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Doet nog max 1x per week de jakhalzen. Na dit seizoen is die echt klaar.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_78649347
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik denk dat die van een welverdiende vakantie geniet.
    Zat 2-3 weken geleden nog bij Voetbal International
    pi_78649375
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef Dunckie het volgende:
    idd

er heeft een rechtse coup in het CDA plaats gevonden
    pi_78649509
    50 euro
    pi_78649718
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
    50 euro
    Krijgen ze normaal nooit denk ik. Puur opvallen voor de camera...
    pi_78649721
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
    50 euro
    met een camera erbij wel ja
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:57:47 #207
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78649817
    Die Oger gast wordt wel even flink kut neergezet. Niet echt chique.
    Al is bedelen ook wel laag.
    Jij begrijpt _O_
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:58:11 #208
    108357 Xenomaniac
    Radical outlet
    pi_78649841
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef Dunckie het volgende:
    Verhagen is Van Agt in de jaren 70.
    Van Agt was in zijn net zo'n roomse etter.
    "Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:00:34 #209
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_78649972
    Dat meisje
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:00:59 #210
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_78649999
    Haha die sloerie

"Neeej, Pieterrrrrrr.."
    pi_78650071
    Die zwarte man die Wilders net nadeed, maar dan over homofilie, die zou toch beter moeten weten?
    Ik weet het ook niet
    pi_78650096
    "Maar ik heb niks tegen homofielen.. "
    pi_78650108
    Pieter was ook echt een van de miljoenen
    pi_78650109
    dat meisje
    pi_78650158
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Verhagen is Van Agt in de jaren 70.
    Van Agt was in zijn net zo'n roomse etter.
    Jaja, vertel mij wat. Ik heb het over de stellingname t.o.v. de PVV
    Ik weet het ook niet
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:06:54 #216
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_78650348
    Maar die rijke heeft wel gelijk. Allochtonen zijn over het algemeen meer geraakt door mensen die het slechter hebben.
      ESF Reporter dinsdag 2 maart 2010 @ 20:07:13 #217
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78650369
    *zucht*

Mark....

( - edit: ik bedoel Tuitert )
    pi_78650391
    Ga nou niet omgekeerd generaliseren, het is al moeilijk genoeg om al die Wilders-fanaten hier van repliek te dienen.
    Ik weet het ook niet
    pi_78650485
    Wat is Mark Tuitert leuk
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:10:09 #220
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78650523
    Orie is zn bril kwijt?
    Jij begrijpt _O_
    pi_78650567
    Wat ziet Orie er anders uit zonder bril.
    -
      ESF Reporter dinsdag 2 maart 2010 @ 20:11:20 #222
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78650601
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Ritmo het volgende:
    Wat ziet Orie er anders uit zonder bril.
    Mag ik zeggen dat hij die waarschijnlijk aan Kemkers heeft gegeven?
    Ja dat mag ik zeggen.
    pi_78650607
    Tuitert
    pi_78650626
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef Cee het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat hij die waarschijnlijk aan Kemkers heeft gegeven?
    Ja dat mag ik zeggen.
    -
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:18:43 #225
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_78650999
    Die homo hater
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:19:54 #226
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_78651067
    Tuitert
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      ESF Reporter dinsdag 2 maart 2010 @ 20:20:27 #227
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78651104

Zo.
    En nu even een uurtje dweilen.
    pi_78651137
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:21:25 #229
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78651154
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef Cee het volgende:

Zo.
    En nu even een uurtje dweilen.
    Pervert!
    Jij begrijpt _O_
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:21:49 #230
    51794 Rahl
    pi_78651181
    ik ben net uit de kast gekomen denk ik
    last.fm
    pi_78651214
    Ja die zanger heeft ook wel wat weg van Neil Young
      ESF Reporter dinsdag 2 maart 2010 @ 20:22:20 #232
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_78651221
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef Rahl het volgende:
    ik ben net uit de kast gekomen denk ik
    pi_78651236
    Haha die lucky
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_78651237
    Wat een slechte Lucky
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:22:58 #235
    237207 Magere_Gein
    Muahahahaha
    pi_78651258
    beste lucky ever!
    Er is leven na de lach.
    pi_78651328
    Die lucky.
    -
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:16:35 #237
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_78654697
    Ik sluit niet uit dat we meer dit jaar meer dan 2 keer moeten stemmen...
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:18:17 #238
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78654824
    Ik sluit niet uit dat DWDD op zijn retour is en volgend seizoen drastisch zal worden herzien.
    pi_78655282
    De lijsttrekker van de PVV was geveld door een onderbuikgriepje.
    pi_78656077
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef fredjanssen het volgende:
    Ik sluit niet uit dat DWDD op zijn retour is en volgend seizoen drastisch zal worden herzien.
    Logisch, links gedoe
    x
    pi_78656526
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef richbitch het volgende:

[..]

Logisch, links gedoe
    Ze hadden vandaag een VVD'er te gast! Een VVD'er zeg ik je! Een echte!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:43:58 #242
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78656607
    quote:

[..]

Logisch, links gedoe
    Bedoelde eik meer dat de formule steeds meer op raakt. En steeds vaker dezelfde gasten.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:44:26 #243
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_78656642
    quote:

[..]

Logisch, links gedoe
    Je hoeft er niet naar te kijken. Het is een VARA-programma en ik begrijp niet zo goed waar de gedachte vandaan komt dat een programma als DWDD verantwoordelijkheid hoeft uit te leggen over de gasten die in het programma zitten.
    pi_78657525
    quote:

[..]

Logisch, links gedoe
    Nee, nare rechtse mannetjes als Wilders en Teeven willen we zien. Rutte is ok trouwens.
    -
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:59:02 #245
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78657621
    ...
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:03:13 #246
    115062 onderjas
    Eigenlijk een trui
    pi_78657900
    Wat fred zegt.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:04:36 #247
    288743 fredjanssen
    Godmiljaar!!
    pi_78658012
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:03 schreef onderjas het volgende:
    Wat fred zegt.
    Komop terug naar het LL topic !!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:29:40 #248
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_78659791
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef fredjanssen het volgende:
    Dat weet ik wel zeker.
    pi_78686138
    Ik vond het wel grappig dat Mathijs niet zou durven bedelen, terwijl hij er toch echt als een zwerver uitziet.
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:03:20 #250
    124676 RobertoCarlos
    pi_78689578
    quote:
    De gasten van de uitzending van vanavond zijn: Jan Marijnissen, Felix Rottenberg, Jules Deelder en Nico Dijkshoorn. Jort Kelder is tafelheer en muziek is er van Arid.
    pi_78690589
    Vanavond veeeeel Jimi Hendrix schijnbaar...
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:39:17 #252
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78691016
    Da's een stuk beter dan Felix Rottenberg.
      woensdag 3 maart 2010 @ 18:58:39 #253
    18026 Thelonious
    le samouraï
    pi_78693929
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef Numbie het volgende:
    Vanavond veeeeel Jimi Hendrix schijnbaar...
    Aah, vandaar Jules Deelder? Die heeft Hendrix namelijk weleens ontmoet.
    pi_78695573
    Rot eens op met je politiek, en je Felix...
      woensdag 3 maart 2010 @ 19:35:19 #255
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78695576
    Baas Kelder
    Jij begrijpt _O_
    pi_78695610
    Jules is toch meer van de Jazz? Al heeft hij wel z'n drugsgebruik gemeen met Jimi.
    pi_78695744
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 19:35 schreef henkde_j het volgende:
    Baas Kelder
    en Rotternberg
    pi_78695796
    Ohh Jan Marijnissen is er Ben benieuwd wat ie van Kant gisteren bij P&W vond.
    pi_78695957
    De linkse rakkers zijn in mineur.
      woensdag 3 maart 2010 @ 19:44:39 #260
    189731 superjojo
    Wok de Draak
    pi_78696005
    D66 van 3 naar 16, da's heul geen kiespijnuitslag.
    I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 maart 2010 @ 19:46:07 #261
    862 Arcee
    Look closer
    pi_78696075
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_78696247
    Zie ik nou Sacha de Boer achter Marijnissen?
    pi_78696258
    Die Felix kan ik echt niet meer aanhoren
    ٩๏̯͡๏)۶
      woensdag 3 maart 2010 @ 19:54:49 #264
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78696547
    Wat een ongelooflijk naar en betweterig mannetje die Rottenberg
    Jij begrijpt _O_
    pi_78696652
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef henkde_j het volgende:
    Wat een ongelooflijk naar en betweterig mannetje die Rottenberg
    hij zit echt heel diep in de kont van Jan
    ٩๏̯͡๏)۶
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:00:23 #266
    189731 superjojo
    Wok de Draak
    pi_78696826
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Arcee het volgende:
    [ afbeelding ]
    Woei, een coalitie van D66, PvdA, Groenlinks en VVD is mogelijk.
    I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:02:38 #267
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78696967
    Wat een tokkievrouwtje. Mooi dat die even aangepakt wordt
    Jij begrijpt _O_
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:02:43 #268
    72691 T3rr0r
    Technoofsow!
    pi_78696975
    Haha, die politie-luitjes

Wat een grap
    It's about being boss, not being the boss...
    pi_78697003
    whehe ... die aanhouding
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:03:26 #270
    51794 Rahl
    pi_78697023
    "mijn vent"

ga deaud
    last.fm
    pi_78697113
    Hebben jullie ook altijd het idee dat die bandjes bij DWDD enorm op andere bandjes lijken? (ik noem een Mando Diao)
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:06:31 #272
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78697190
    Die Felix hè, laat 'm zijn kop houden als Hendrix ter tafel komt.
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:07:43 #273
    18026 Thelonious
    le samouraï
    pi_78697258
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef Ringo het volgende:
    Die Felix hè, laat 'm zijn kop houden als Hendrix ter tafel komt.
    Helaas, Felix is fan.
    pi_78697410
    Goed zo Deelder! Meteen verbeteren!!
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:12:32 #275
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78697568
    Jules. Held.
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:13:28 #276
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78697631
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Helaas, Felix is fan.
    Nee, Felix heeft vanmiddag zitten studeren.
    Jij begrijpt _O_
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:14:26 #277
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78697692
    Gaat ie weer met zijn pedanterieën.
    pi_78697782
    Zo Jan is een echte fan he dat zie je meteen
    pi_78697876
    felix oprottennaareenberg,
    wat een nare man.............dwdd heeft zich weinig aangetrokken van de kritiek blijkbaar. Lijkt erop alsof ze extra de uitzending nog linkser maken
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:17:23 #280
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78697888
    En luchtgitaar hè? Hee. En luchtgitaar hè. Hee, Jan, hee.
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:18:00 #281
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78697928
    Ha. Nico eet je hart uit.
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:18:48 #282
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_78697985
    Lucky
    Jij begrijpt _O_
    pi_78697987
    Die Lucky
    pi_78698086
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:18 schreef leukvoorlater het volgende:
    Die Lucky
    pi_78698668
    Die Lucky
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:42:29 #286
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_78699366
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
    Die Felix kan ik echt niet meer aanhoren
    Echt een overkill aan Felix Rottenberg de laatste dagen Vind hem best te doen maar nu zit ie er zowat dagelijks.........
      woensdag 3 maart 2010 @ 23:36:04 #287
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_78711596
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Echt een overkill aan Felix Rottenberg de laatste dagen Vind hem best te doen maar nu zit ie er zowat dagelijks.........
    Ja ze hadden ook Maarten van Rossem kunnen uitnodigen
    pi_78716487
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

donderdag 4 maart 2010 @ 09:14:31 #289
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_78718761
    Hmm, toch wel aardig dat Marijnissen graag Hendrix luistert.
      donderdag 4 maart 2010 @ 10:07:04 #290
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78720192
    En wat een afgang voor Kelder. Hij begon op Maarten 't Hart te lijken.
    pi_78735307
    Vanavond weer Rottenberg...
      donderdag 4 maart 2010 @ 16:32:12 #292
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_78735512
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef Bostonian het volgende:
    Vanavond weer Rottenberg...

Serieus, Rottenberg.
    pi_78735568
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Serieus, Rottenberg.
    Hij is wel goed hoor, maar hebben ze niet iemand anders die ook de politiek kan analyseren?
      donderdag 4 maart 2010 @ 16:35:38 #294
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_78735692
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Bostonian het volgende:

[..]

Hij is wel goed hoor, maar hebben ze niet iemand anders die ook de politiek kan analyseren?
    Maarten van Rossem, Frits Wester of Felix Rottenberg? Je moet nu eenmaal als het op politiek aankomt steeds uit dezelfde vijvertje vissen en doe mij dan maar Rottenberg.
      donderdag 4 maart 2010 @ 16:59:20 #295
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_78736764
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:35 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Maarten van Rossem, Frits Wester of Felix Rottenberg? Je moet nu eenmaal als het op politiek aankomt steeds uit dezelfde vijvertje vissen en doe mij dan maar Rottenberg.
    Maarten van Rossem > Felix Rottenberg
    pi_78737008
    Maarten hoef ik ook niet wekelijks te zien. Maar die Rottenberg zit er nu wel heel vaak ja.
    -
      donderdag 4 maart 2010 @ 17:16:17 #297
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_78737553
    Matthijs wil het zo. Felix weet Matthijs zo te bespelen dat die denkt dat ie het zelf zo wil.

Amsterdammer.
    pi_78737819
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Van Rossem mag komen als het over de VS gaat. Wat heeft Van Rossum nou helemaal te vertellen over de binnenlandse politiek?
    pi_78737975
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Frits Wester > Jack de Vries > Maarten van Rossem > Felix Rottenberg
    pi_78738084
    Rottenberg is nou eenmaal een oud vriendje van Matthijs.
      donderdag 4 maart 2010 @ 17:35:33 #301
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_78738375
    quote:
    Gasten in de uitzending van donderdag 4 maart zijn: John de Mol, Theo Hiddema en Felix Rottenberg. Muziek is er van Candy Dulfer en The Opposites. Beau van Erven Dorens is tafelheer.
    Alweer Felix Rottenberg.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')