quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Nico wordt slordig. Hij drinkt teveel.
Incidenteel een keertje komen opdraven - vooral als ze daar vanwege bijv verkiezingen o.i.d. belang bij hebben - is natuurlijk heel iets anders dan altijd maar komen opdraven als er iets politiekerigs te bespreken valt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Natuurlijk kan een van die drie best een keer aanschuiven. In ieder geval hebben Wiegel en Zalm daar al eens gezeten, maar dat moeten ze nu ook doen, nu er gemeentelijke en landelijke verkiezingen aankomen.
Ik kan daar geen ja of nee op antwoorden. Ik ben meestal wat genuanceerder in m'n meningen. Er is meer dan alleen zwart en wit. Ik kan me best voorstellen dat er ook een rechtse rakker rondloopt die de rol van Rottenberg in DWDD minstens net zo goed kan vervullen. Ik zou echter zo niet weten wie dat dan zou moeten zijn en jij weet dat duidelijk ook niet. Dat laatste is wat merkwaardig voor iemand die op bovenstaande vraag kennelijk een duidelijk JA als antwoord in gedachten heeft.quote:Ik vroeg toch duidelijk om een ja of een nee. Dus nogmaals :
Denk jij echt dat in heel Nederland niemand te vinden is die met een rechts oog commentaar kan en wil leveren tijdens zo'n uitzending?
A: Ja, dat denk ik.
B: Nee, dat denk ik niet.
Als je dat bedoelde te zeggen, heb je het wel buitengewoon onzorgvuldig geformuleerd. Jouw zin waarin je stelde dat er gehuild werd over de zendtijd voor de deugnieten van de Telegraaf, kende geen onderwerp. Uit die zin an sich werd dus niet duidelijk wie er huilt. Als lezer val je dan normaal gesproken terug op de vorige zin, waarin je het had over DWDD. Kennelijk verwees de zin over het huilen echter naar een nog eerdere zin, maar dat was uit de tekst niet op te maken.quote:Lezen! Ik had het over Aad van den Heuvel. Is die van DWDD? Nee, het was een gast. Zodoende kan er dus niet gezegd worden dat DWDD daar een duidelijk standpunt over heeft ingenomen.
Ik leg het allemaal genuanceerd uit, maar als je het dan niet duidelijk leest schieten we nog geen drol op natuurlijk!
Het ging me ook voornamelijk om deze belangrijke politiek tijden, met de aanstaande gemeentelijke en landelijke verkiezingen. Het zou DWDD sieren om wat meer politiek evenwicht in het programma te brengen, aangezien ze behoorlijk veel kijkcijfers hebben. Maar uiteraard zijn ze tot niets verplicht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Incidenteel een keertje komen opdraven - vooral als ze daar vanwege bijv verkiezingen o.i.d. belang bij hebben - is natuurlijk heel iets anders dan altijd maar komen opdraven als er iets politiekerigs te bespreken valt.
Namen noemen vervuild de discussie zoals al eerder gebleken is, want dan ga jij tegenargumenten voor de betreffende persoon zoeken. En het gaat me niet om een specifiek persoon, het gaat mij enkel om het evenwicht.quote:[..]
Ik kan daar geen ja of nee op antwoorden. Ik ben meestal wat genuanceerder in m'n meningen. Er is meer dan alleen zwart en wit. Ik kan me best voorstellen dat er ook een rechtse rakker rondloopt die de rol van Rottenberg in DWDD minstens net zo goed kan vervullen. Ik zou echter zo niet weten wie dat dan zou moeten zijn en jij weet dat duidelijk ook niet. Dat laatste is wat merkwaardig voor iemand die op bovenstaande vraag kennelijk een duidelijk JA als antwoord in gedachten heeft.
Ik had het erover dat er op TV vaak wordt gerept over het niet bestaan van linkse media. Ik schuif die mening echt nergens in de schoenen van DWDD. Ik refereerde enkel aan een gast bij DWDD die dat daar verklaard heeft.quote:[..]
Als je dat bedoelde te zeggen, heb je het wel buitengewoon onzorgvuldig geformuleerd. Jouw zin waarin je stelde dat er gehuild werd over de zendtijd voor de deugnieten van de Telegraaf, kende geen onderwerp. Uit die zin an sich werd dus niet duidelijk wie er huilt. Als lezer val je dan normaal gesproken terug op de vorige zin, waarin je het had over DWDD. Kennelijk verwees de zin over het huilen echter naar een nog eerdere zin, maar dat was uit de tekst niet op te maken.
Correct, behalve dat het een uitzending eerder met Aad betreft ( 22 jan ).quote:Hoe dan ook, laten we het nu dan helder krijgen. Jij stelt dus - als ik het nu goed begrijp - dat Aad van den Heuvel, toen hij vorige week in DWDD te gast was, 'huilde' over de zendtijd voor Wakker Nederland en Powned?
Waarom ik dat standpunt van Aad aanhaalde is omdat ik dat als een leuke tegenstrijdigheid zie. Eerst een gast (met een mening die je vaker hoort op de publieken) die verklaarde dat er niet zoiets bestaat als linkse media, en dat dan DWDD juist het tegenovergestelde bewijst.quote:Als dat is wat je bedoelt, snap ik ten eerste niet waarom je het meldt in een discussie over de vermeende linksheid van DWDD. Het gaat hier dus om de mening van een bepaalde gast, over een heel ander onderwerp. Wat hebben de eventuele bezwaren van Aad van den Heuvel tegen het toekennen van zendtijd aan die twee omroepen te maken met het linkse gehalte van DWDD, als je zelf al stelt dat Aad van den Heuvel slechts een gast was en niet het standpunt van DWDD vertegenwoordigt? Voor zover DWDD überhaupt een standpunt heeft.
Dit is een misverstand die ik hierboven al aanhaalde, het gaat dus om een eerdere uitzending. Daarin zei van den Heuvel dat de aanstaande veranderingen bij de publieke omroepen een "knieval voor wilders" is. En dat er niet zoiets bestaat als linkse media.quote:Ten tweede is het ook nog eens absoluut onjuist om te beweren dat Aad van den Heuvel daarover 'huilde'. In het hele item - dat ging over het opheffen van de gezamenlijke actualiteitenrubrieken en meer specifiek de gevolgen daarvan voor Clairy Polak - zijn de namen Powned en Wakker Nederland zelfs niet één keer tersprake gekomen. Het item ging ook niet over het toekennen van zendtijd aan rechts of links, maar over het voornemen om de gezamenlijk programma's op te splitsen, zodat je dadelijk weer een KRO Brandpunt krijgt, een Tros Actua, een VARA Nieuwslicht, een NPS Nieuwsuur, etc, etc. Het had totaal niets van doen met welke nieuwe omroep dan ook.
Dat sowieso, maar desondanks maak ik me niet druk. Het is juist ontspannend. Als een kat die een bolletje wol door de kamer mept.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Ringo het volgende:
Wat maak je je druk. Weet je zeker dat je niet de verkeerde sokken draagt?
Wel een apart idee inderdaad.Ik vind het ook wel knap dat ze er niet mee zitten om gelijk landelijk bekend te staan als 'ex-gedetineerd'.Vond wel dat Xander erg laconiek deed over die donkere jongen,Steven.Ja,hij heeft te weinig aandacht gehad en heeft alleen maar in internaten gezeten.Slap om dat als excuus te gebruiken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik scroll even langs de polemieken...![]()
Wel sympathiek om ex-boeven aan de vrouw te helpen... maar ik ga niet kijken
Het glas bier viel me ook al op.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Nico wordt slordig. Hij drinkt teveel.
Al die wijven hadden een tatoo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik scroll even langs de polemieken...![]()
Wel sympathiek om ex-boeven aan de vrouw te helpen... maar ik ga niet kijken
Je hoeft er geen briljante geest voor te hebben.quote:
Wat had je dan verwacht tong? Soort zoekt soort zullen we maar zeggenquote:
Iemand die Purdey heet kan ik niet tegenspreken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht tong? Soort zoekt soort zullen we maar zeggen
in 1908 wisten ze het al:quote:
Adolf Loos, Ornament und Verbrechenquote:der moderne mensch, der sich tätowiert, ist ein verbrecher oder ein degenerierter. es gibt gefängnisse, in denen achtzig prozent der häftlinge tätowierungen aufweisen. die tätowierten, die nicht in haft sind, sind latente verbrecher oder degenerierte aristokraten. wenn ein tätowierter in freiheit stirbt, so ist er eben einige jahre, bevor er einen mord verübt hat, gestorben.
quote:De gasten van de uitzending van donderdag 25 februari zijn o.a.: schrijver Robert Vuijsje en Jan Mulder met zijn ergernissen van de maand. Muziek komt van The Secret Love Parade en tafelheer is Arie Boomsma
quote:N3 over 25 minuten #DWDD: schrijver Robert Vuijsje, Jan Mulder als Jan Mulder en muziek: The Secret Love Parade. Tafeldame Arie Boomsma.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef Konijnenjager het volgende:
Mulder finaal onder de tafel geluld door Cohen, heerlijk!
Wat was er precies zo links aan die ergernissen dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef BasEnAad het volgende:
Allejezus, kan die Jan Mulder niet eens in z'n graf gaan liggen. Elke keer hetzelfde zure oudlinkse gezeik met elke keer precies dezelfde ergernissen in een ander jasje. Verzin eens wat nieuws zeg, met je verheven moraal.
He? In welk kader heb je Loos gelezen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:50 schreef k_man het volgende:
[..]
in 1908 wisten ze het al:
[..]
Adolf Loos, Ornament und Verbrechen
Als liefhebber van modern(istisch)e architectuur.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Dunckie het volgende:
[..]
He? In welk kader heb je Loos gelezen?
Mooie sneer van Wouterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik heb gewonnen, maar daar gaat het niet om![]()
Knap enz dat je zoiets wint, maar dat hoort iemand anders te doen.
Het gaat ook om de inleiding van MMHquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Ritmo het volgende:
Waarom heeft die Marc-Marie altijd van die totaal niet boeiende tv-momenten?
Die heeft al eens een gesprek gehad om in de toekomst hoofdredacteur bij VI te worden, als Derksen weg is, dus hij is al aardig op wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Wilfred wil alvast de nieuwe Derksen worden.
Daar begrijp ik na 1 zin meestal niets meer van.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat ook om de inleiding van MMH
Het is dan ook een hele grote open deur die hij intrapt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Marcoss het volgende:
Genee heeft wel gelijk over Smeets natuurlijk.
Dat wordt ie wel dan, Derksen mag hem persoonlijk niet maar vindt hem een hele professionele vakman.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Die heeft al eens een gesprek gehad om in de toekomst hoofdredacteur bij VI te worden, als Derksen weg is, dus hij is al aardig op weg
I know. Maar hij verkondigt Johan's stokpaardjes. "Mart heeft geen gasten nodig. Mart stelt de vragen en geeft het liefst ook zelf antwoord."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Die heeft al eens een gesprek gehad om in de toekomst hoofdredacteur bij VI te worden, als Derksen weg is, dus hij is al aardig op weg
Klopt, maar blijkbaar was dus niet iedereen het met hem eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele grote open deur die hij intrapt.
Waar je mee omgaat wordt je besmetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
I know. Maar hij verkondigt Johan's stokpaardjes. "Mart heeft geen gasten nodig. Mart stelt de vragen en geeft het liefst ook zelf antwoord."
En terecht en het is wel wat Bos zegt als Ria en Mart alleeen zijn is het okè, en die gezeligheid tussen Ria en Dione stoort mij zijn net 2 bakvissen. BTW ook Genee is arro.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar was dus niet iedereen het met hem eens.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Ojee. Volgende week vrijdag dus Wouter Bos aan tafel bij VI, dat gaat Wilfred zo even regelen.
Niet echt een warme vrouw idd, maar wel succesvol als directrice van een groot platenlabel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kijk nooit X-Factor, maar wat een irritant mens is dit zeg...
Dan heb je haar optreden in DWHN gelukkig gemistquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kijk nooit X-Factor, maar wat een irritant mens is dit zeg...
Screenshots?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef koentje.k het volgende:
Meisje rechts achter Bos [ afbeelding ]
Ze zeggen wel overal waar ze aanschuiven: dit was al lang gepland hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja zal wel nog een paar maanden zo blijven.
Dat iemand die man nog gelooft zeg, zo onecht
quote:
quote:Geloven jullie dat Wouter Bos naar het Nationale Songfestival heeft gekeken?
LOL... ze viel me gister wel mee in DWDD... bij DWHN was het echt een drama. Dat mens is ontzettend dom, maar ze weet schijnbaar veel van commerciële muziek.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:17 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dan heb je haar optreden in DWHN gelukkig gemist
Ik snap ook niet dat Bos voor ontspanning naar de Nationale Songfestival kijkt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een leuke uitzending ..vanmiddag op video gekeken. StaceyIk kijk ook nooit naar X-Factor
Geloven jullie dat Wouter Bos naar het Nationale Songfestival heeft gekeken?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef koentje.k het volgende:
Meisje rechts achter Bos [ afbeelding ]
ik een uur geleden die post gemaakt maar niet op Invoeren geklikt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(rechter, niet haar beste shot)
Ontzettend geil sletje was dat inderdaad![]()
.
Ze moet hard in der kont geneukt worden!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
ik een uur geleden die post gemaakt maar niet op Invoeren geklikt...
Ik heb Bos bijna niet gezien die aflevering
Whehe, kan ik opzich wel begrijpenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
Van Jack de Vries denk ik altijd dat hij een undercover van de CIA is, die is aangesteld om de grootste partij van Nederland achter de VS aan te laten lopen.
Rottenberg moet sowieso eens ophoudenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef marcodej het volgende:
Felix Rottenberg moet eens ophouden zo sarcastisch richting Jack de Vries te doen.
laat hem maar blijven, kost PvdA nog een paar zetelsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rottenberg moet sowieso eens ophouden
Is er al eens eerder geweest toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Adelante het volgende:
Een docusoap van Danny de MunkDe TROS herft echt gern ideeen meer he
ach ja dwdd wordt wel vaker gebruikt om een programma te pluggenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso, waarom hier aandacht aan besteden..
Danny en Jenny niet toch?quote:
Misschien helpen de volgende minuten je.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef Hamilton het volgende:
Ben ik de enige die de Wennemars-hype niet zo snapt?
serie 2.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Adelante het volgende:
Een docusoap van Danny de MunkDe TROS herft echt gern ideeen meer he
quote:
Echt wat falenquote:
Nee, ik heb al gezegd dat ik er nerveus van word.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef Hamilton het volgende:
Nee hoor. Zo'n Van Nieuwkerk-hysterietje dat vanzelf weer overwaait.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef Hamilton het volgende:
Sinds de aflevering 24 uur met... ben ik helemaal op hem afgeknapt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef Hamilton het volgende:
Misschien zie hij het zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef evert het volgende:
opmerkelijk inderdaad ijshockey, ik was zo verbaasd dat die grueter gewoon de puck op de paal zag.... ik pas in herhaling...
Qua uiterlijk kan hij zo door voor de broer van Wesley Sneijder.quote:
Klopt, hoogste tijd dat ie wordt vervangen. Bijvoorbeeld door Froukje Jansen, WaldemarTorenstra of Art Rooijakkers. Die zouden het vast beter doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 04:52 schreef scanman1 het volgende:
Kan die presentator niet exit?? Wat een randdebiel is dat zeg. Hij lijkt echt haast te hebben met alles wat hij zegt. Omdat hij hetzo snel zegt, neem je niets meer serieus.
Liever Rigby dan VanVelzen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef Sj0rs het volgende:
Het meest irritante is nog wel tijdens het einde van de maand als er een band (riglie?) het gesprek moet onderbreken. Altijd wordt een interessante discussie afgekapt.
Precies. Caro Emerald, de Staat, Sabrina Starke, Kyteman, etc. Allemaal artiesten die te gast waren en een deel van hun succes aan DWDD danken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vond L'Abbatoir anders goed klinken. Dat jij die artiesten niet kent zegt meer over jou dan over die artiesten.
quote:De gasten in de uitzending van dinsdag 2 maart zijn: Mark Rutte, twee miljonairs van 'Stinkend Rijk & Dakloos', Mark Tuitert en Jac Orie. Muziek is er van Coronas en tafelheer is Prem Radhakishun.
Übermenschen zijn het.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef k_man het volgende:
Alwéér een VVD-er?
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef Sj0rs het volgende:
Ik snap niet waarom ze door blijven gaan met muziek in dit programma. Ze hebben een abonnement op kudtartiesten waar niemand ooit van gehoord heeft en erna ook nooit meer ergens hoort.
Het meest irritante is nog wel tijdens het einde van de maand als er een band (riglie?) het gesprek moet onderbreken. Altijd wordt een interessante discussie afgekapt.
Ik denk dat die van een welverdiende vakantie geniet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom geen jakhals Frank meer?
Ja, dan moeten ze met een inhoudelijk verhaal komen in plaats van losse kretenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef henkde_j het volgende:
Waarom weigert de PVV altijd met de media te praten?
Doet nog max 1x per week de jakhalzen. Na dit seizoen is die echt klaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom geen jakhals Frank meer?
Zat 2-3 weken geleden nog bij Voetbal Internationalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik denk dat die van een welverdiende vakantie geniet.
iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef Dunckie het volgende:
Mooi die Van Agt, prachtig contrast met Verhagen.
Verhagen is Van Agt in de jaren 70.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef Dunckie het volgende:
Mooi die Van Agt, prachtig contrast met Verhagen.
Jaja, vertel mij wat. Ik heb het over de stellingname t.o.v. de PVVquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Verhagen is Van Agt in de jaren 70.
Van Agt was in zijn net zo'n roomse etter.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat hij die waarschijnlijk aan Kemkers heeft gegeven?
Ja dat mag ik zeggen.
Pervert!quote:
Logisch, links gedoequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef fredjanssen het volgende:
Ik sluit niet uit dat DWDD op zijn retour is en volgend seizoen drastisch zal worden herzien.
Je hoeft er niet naar te kijken. Het is een VARA-programma en ik begrijp niet zo goed waar de gedachte vandaan komt dat een programma als DWDD verantwoordelijkheid hoeft uit te leggen over de gasten die in het programma zitten.quote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef fredjanssen het volgende:
Ik sluit niet uit dat DWDD op zijn retour is en volgend seizoen drastisch zal worden herzien.
quote:De gasten van de uitzending van vanavond zijn: Jan Marijnissen, Felix Rottenberg, Jules Deelder en Nico Dijkshoorn. Jort Kelder is tafelheer en muziek is er van Arid.
Aah, vandaar Jules Deelder? Die heeft Hendrix namelijk weleens ontmoet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef Numbie het volgende:
Vanavond veeeeel Jimi Hendrix schijnbaar...
hij zit echt heel diep in de kont van Janquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef henkde_j het volgende:
Wat een ongelooflijk naar en betweterig mannetje die Rottenberg
Woei, een coalitie van D66, PvdA, Groenlinks en VVD is mogelijk.quote:
Helaas, Felix is fan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef Ringo het volgende:
Die Felix hè, laat 'm zijn kop houden als Hendrix ter tafel komt.
Nee, Felix heeft vanmiddag zitten studeren.quote:
Echt een overkill aan Felix Rottenberg de laatste dagenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Felix kan ik echt niet meer aanhoren
Ja ze hadden ook Maarten van Rossem kunnen uitnodigenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Echt een overkill aan Felix Rottenberg de laatste dagenVind hem best te doen maar nu zit ie er zowat dagelijks.........
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Echt een overkill aan Felix Rottenberg de laatste dagenVind hem best te doen maar nu zit ie er zowat dagelijks.........
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef Bostonian het volgende:
Vanavond weer Rottenberg...
Maarten van Rossem, Frits Wester of Felix Rottenberg? Je moet nu eenmaal als het op politiek aankomt steeds uit dezelfde vijvertje vissen en doe mij dan maar Rottenberg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor, maar hebben ze niet iemand anders die ook de politiek kan analyseren?
Maarten van Rossem > Felix Rottenbergquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maarten van Rossem, Frits Wester of Felix Rottenberg? Je moet nu eenmaal als het op politiek aankomt steeds uit dezelfde vijvertje vissen en doe mij dan maar Rottenberg.
Van Rossem mag komen als het over de VS gaat. Wat heeft Van Rossum nou helemaal te vertellen over de binnenlandse politiek?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Maarten van Rossem > Felix Rottenberg
Frits Wester > Jack de Vries > Maarten van Rossem > Felix Rottenbergquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Maarten van Rossem > Felix Rottenberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |