abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78258699
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,

Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!

Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.

Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
  zondag 21 februari 2010 @ 12:16:51 #2
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78258792
ja
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_78258809
Anders kom je ruim een week later ook even aankakken. Lutser.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:17:49 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78258811
zo te zien wel
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_78258822
Ik kijk alleen naar zijn schaatsprestaties.
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_78258827
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:17 schreef misterdoog het volgende:
Anders kom je ruim een week later ook even aankakken. Lutser.
Het was vanacht, dat hij weer aanwijzingen van officials liep te negeren, kwam hem bijna op een berisping te staan
pi_78258837
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:18 schreef FlinkeNaam het volgende:
Ik kijk alleen naar zijn schaatsprestaties.
Een kampioen ben je op, en naast het veld!
pi_78258840
nee
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78258853
Het zou wat zijn zeg, als een Nederlandse journalist naar Bode Miller gaat (of een andere Amerikaanse topatleet) en vraagt of hij even vertelt hoe hij heet, waar hij vandaan komt en aan welk onderdeel hij meedoet.
pi_78258898
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Het zou wat zijn zeg, als een Nederlandse journalist naar Bode Miller gaat (of een andere Amerikaanse topatleet) en vraagt of hij even vertelt hoe hij heet, waar hij vandaan komt en aan welk onderdeel hij meedoet.
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.

Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 februari 2010 @ 12:22:16 #11
54593 crew  Olga
Cheese
pi_78258920
Dat van die journalist is natuurlijk dom he. Als je een schaatswedstrijd verslaat ben je van te voren toch wel op de hoogte wie de favorieten zijn en wat ze tot nu toe hebben gepresenteerd?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_78258937
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.

Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
had ze dat dan niet VOOR het toernooi moeten doen? en niet 10 minuiten na de finish van de race van zijn leven als hij na vier jaar alles winnen ook daadwerkelijk olympisch goud heeft
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_78258939
Een journalist hoort zich te verdiepen in het gene hij/zij verslaat. Stel hem dan zelf even voor zou ik tegen die journalist zeggen. Komop nou, dit hoor je een Nederlandse journalist toch ook niet vragen aan een hier onbekende arikaanse skier ofzo?

Wat betreft die rails, ik wist ook niet dat die onder stroom stond. Verder is die man blij, dus viert hij feest. Op zo'n moment vergeet idereen wel eens iets.

Daarnaast is het een topsporter die al 4 jaar hard werkt om hier te oogsten. Tuurlijk gaat en staat hij waar hij wil, om zich zo optimaal voor te kunnen bereiden.
pi_78258941
quote:

[..]

Ze had kunnen doen:

I'm standing here with Sven Kramer from the Netherlands, who just won the 5000 meter speedskating, of iets in die trant. Zo heb je ook een introductie.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:23:48 #15
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78258951
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Een kampioen ben je op, en naast het veld!
jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zondag 21 februari 2010 @ 12:24:09 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_78258961
quote:

[..]

Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.

En verder is het misschien een eigenwijze flapdrol ja, maar dat hoort bij topsporters. In Nederland vinden we dat gauw gek, maar zonder een dosis van dat soort gedrag red je het kennelijk niet tot de top.
pi_78259024
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef genakt het volgende:

[..]

jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?
Jij ook niet, dus je punt is...
pi_78259113
quote:

[..]

Had ze zelf ook kunnen doen, daar gebruik je niet iemand voor die net Olympisch kampioen is geworden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78259142
quote:
Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:32:06 #20
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78259202
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Kramer vertelde gisteren in interview dat dat wel mee viel.
Wordt waarschijnlijk iets opgeblazen..
pi_78259207
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hij zeurt er niet over.. Ik denk dat dat zijn punt is..
  zondag 21 februari 2010 @ 12:32:55 #22
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78259230
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ik maak er toch ook geen zeiktopic over je lijkt wel een wijf zeg
pi_78259273
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Tuurlijk, het stond in de Telegraaf dat hij aan de dood was ontsnapt, dan weet je het wel.
sig verwijderd door FA
pi_78259293
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.
Onhandig was het misschien, maar niet ongebruikelijk!
pi_78259298
Ik stoor mij er totaal niet aan.
pi_78259323
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij zeurt er niet over.. Ik denk dat dat zijn punt is..
Ik zeur niet, ik vind het gewoon jammer. Ik ben dan misschien zo iemand die zo'n gedrag niet bij een sporter vind passen. Andere vinden het schijnbaar normaal of wel grappig!
pi_78259355
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Tazz het volgende:

[..]

Kramer vertelde gisteren in interview dat dat wel mee viel.
Wordt waarschijnlijk iets opgeblazen..
1500 volt volgens diverse bronnen.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:37:12 #28
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78259383
Het was een onhandige vraag, dat had ze beter kunnen aanpakken. Het was een onhandige reactie, dat had hij beter kunnen aanpakken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_78259389
wat een gezeur om die journaliste zeg ze wilde gewoon een leuk plaatje met een blije kramer die in de camera roept "Hi I'm Sven Kramer from the Netherlands and I'm the olympic champion speed skating on the 5K". Dat mag je toch gewoon vragen.
pi_78259441
Nee, ik erger me er ook een beetje aan maar als je Olympisch kampioen bent en al zoveel wedstrijden ongeslagen bent mag je ook wel een beetje arrogant zijn.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:39:11 #31
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_78259452
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Mja, op hekken rondom gevangenissen staat ook een paar ton aan volt, maar daar ga je ook niet dood aan als je die aanraakt. Ik weet niet precies hoe het zit, iets met ampere ofzo (heb er echt geen verstand van), maar die vent gaat echt niet dood als ie die rails aanraakt hoor.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78259528
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nee, ik erger me er ook een beetje aan maar als je Olympisch kampioen bent en al zoveel wedstrijden ongeslagen bent mag je ook wel een beetje arrogant zijn.
Niet mag, om het allemaal te worden moet je dat zijn.
sig verwijderd door FA
  zondag 21 februari 2010 @ 12:45:12 #33
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78259640
Vreselijk die eeuwige zuurgraad als het gaat om sporters die niet de nederigheid zelf acteren in Nederland.

Kramer zit op de rand van arrogantie, zoals zoveel topsporters. En dat hoort er gewoon bij.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78259667
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:41 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Niet mag, om het allemaal te worden moet je dat zijn.
Dat dus!

Verder zijn mannen als Kramer en Davis altijd zo geconcentreerd voor een belangrijke wedstrijd en leven dan helemaal in hun eigen wereldje.
Dan heb je gewoon geen zin om steeds de hele rij pers af te werken
Ja het hoort erbij, maar ik neem het ze niet kwalijk dat ze af en toe beetje geirriteerd en/of arrogant overkomen.

Heb juist respect voor hun toewijding

[ Bericht 0% gewijzigd door Tassiepassie op 21-02-2010 13:32:52 ]
pi_78259738
Heerlijk nuchter, gewoon zeggen waar het op staat. Je bent net olympisch kampioen geworden dus moet men maar zelf dat stomme introductiebandje inspreken. Ik vind het trouwens ook stom dat die journaliste niet inzag dat hij haar een gunst verleende door met haar te praten.

Het is daarnaast toch alleen maar mooi om te zien dat hij naar zijn familie springt? Laat tenminste zien dat het geen machines zijn maar mensen met emotie en passie voor hun sport.

Bij voorbaat zijn alle reporters uit de US dom, ik vind het nog netjes dat hij niet vroeg of ze 'retarded' was!
You have enemies?
Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:51:03 #36
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78259807
misschien wilde die zender wel gewoon een image met een mooie special die begint met Sven Kramer die zelf zegt.. I am Sven Kramer, 5000m winner.

Het is inderdaad een vervelend mannetje, maar goed - hij zet de prestaties neer, so we don't care
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78259840
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,
Wat een onzin, hij is net Olympisch kampioen geworden, het zou gepaster zijn als de journalist hem gewoon voorsteld. Het is wel de manier waarop het gevraagd werd. Dat had ze ook anders kunnen introduceren, nu kwam het erg ongeinteresseerd over, dus ik snapte zijn verontwaardiging.
quote:
Zwaar overtrokken, hij had gewoon gympen met rubber zolen, hij had nooit onder stroom kunnen staan. Je kunt het hoogstens impulsief noemen, maar dat lijkt me na zo'n ontlading van de spanning niet heel verwijtbaar.
quote:
Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.
Steeds? Hoevaak komt dat voor dan? Waarom zou hij niet overal mogen lopen waar hij wil. Als het niet mag, zou het beter aangegeven moeten worden. En negeert hij dan 'steeds' aanwijzingen? Valt wel mee volgens mij.
quote:
Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
Ik stoor me er totaal niet aan, ik vind het spijkers op laag water zoeken.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:53:57 #38
25957 Reddiablo
pi_78259905
quote:

Dat vond ik dan weer wel een mooie actie, blijheid, beleving
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 21 februari 2010 @ 12:54:35 #39
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78259919
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
misschien wilde die zender wel gewoon een image met een mooie special die begint met Sven Kramer die zelf zegt.. I am Sven Kramer, 5000m winner.
Ach kom toch op . Dan stel je iemand die zojuist voor je ogen kampioen geworden is eerste normale vragen en vraag je desnoods aan het einde even om die tekst. Het is echt de wereld omdraaien om dit arrogant van Kramer te vinden, het is gewoon een achterlijke vraag op dit moment en Kramer had meer dan groot gelijk. Hij was ook gewoon groot genoeg om daarna keurig antwoorden te geven op haar vragen, dat is dus wel het tegendeel van arrogantie. Als hij echt arrogant was was hij weg gelopen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 21 februari 2010 @ 12:56:16 #40
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78259973
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef happyme28 het volgende:

Ik stoor me er totaal niet aan, ik vind het spijkers op laag water zoeken.
Dat dus, typisch Nederlands gezeik aan het adres van iemand die langere tijd aan de top staat en 100% met zijn sport bezig is.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:59:38 #41
25957 Reddiablo
pi_78260067
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ach kom toch op . Dan stel je iemand die zojuist voor je ogen kampioen geworden is eerste normale vragen en vraag je desnoods aan het einde even om die tekst. Het is echt de wereld omdraaien om dit arrogant van Kramer te vinden, het is gewoon een achterlijke vraag op dit moment en Kramer had meer dan groot gelijk. Hij was ook gewoon groot genoeg om daarna keurig antwoorden te geven op haar vragen, dat is dus wel het tegendeel van arrogantie. Als hij echt arrogant was was hij weg gelopen.
Ja, ff 26 vragen kunnen stellen op dat moment, sure

Ik heb de vraag niet gezien hoor, het had net zo goed een domme trut kunnen zijn.. zeker als ze voor Fox werkt Maar het was toch belachelijk van Kramer, als 'ie nou 4e was geworden kan ik het me nog voorstellen, maar als je kampioen bent dan is er geen reden om een ass te zijn.
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 21 februari 2010 @ 13:04:26 #42
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78260252
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:59 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ja, ff 26 vragen kunnen stellen op dat moment, sure
Hiermee geef je toch alleen maar aan hoe belachelijk die vraag was. In die beperkte tijd is "zeg even wie je bent en wat je zojuist gewonnen hebt" helemaal een achterlijke vraag.

Ik geef alleen maar aan dat als je echt een tekst wilt voor een reportage oid dat je dat dan even normaal en met enige toelichting vraagt en niet plompverloren als je iemand die zojuist olympisch goud heeft gewonnen als sportjournalist voor de camera krijgt.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:08:05 #43
25957 Reddiablo
pi_78260376
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hiermee geef je toch alleen maar aan hoe belachelijk die vraag was. In die beperkte tijd is "zeg even wie je bent en wat je zojuist gewonnen hebt" helemaal een achterlijke vraag.

Ik geef alleen maar aan dat als je echt een tekst wilt voor een reportage oid dat je dat dan even normaal en met enige toelichting vraagt en niet plompverloren als je iemand die zojuist olympisch goud heeft gewonnen als sportjournalist voor de camera krijgt.
Ik zou dat ook doen.... Hi Sven Kramer, congrats with the medal - well done! We're shooting an item on the winners, could you introduce yourself quickly?

maar dan nog vind ik het een lompe reactie van Sven
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 21 februari 2010 @ 13:09:35 #44
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78260435
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:08 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ik zou dat ook doen.... Hi Sven Kramer, congrats with the medal - well done! We're shooting an item on the winners, could you introduce yourself quickly?
ALS ze het zo gevraagd had zou hij misschien al anders gereageerd hebben. Ze stelde de vraag alsof ze zelf geen idee had wie ze voor de camera had.

Ik vond het absolute geen lompe reactie op zoveel domheid en respectloosheid.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:10:13 #45
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_78260457
quote:

[..]

Dat was echt uitzonderlijk slechte journalistiek
Zo pak je zoiets gewoon niet aan, dat kan iedereen toch verzinnen?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:12:03 #46
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_78260524
Het is een schaatser. Daarom sowieso al niet boeiend.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_78260606
quote:

Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.

Hij scheldt journalisten uit die logischerwijs zijn naam niet kennen, omdat hij internationaal gezien een nobody is. Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.

De ongemanierde Kramer is met zijn boerenkop een slecht visitekaartje voor Nederlanders. Nu hebben de meeste wereldbewoners toch al niet zo'n hoge pet op van Nederland en Nederlanders. Met dit gedrag van Kramer wordt dat er niet beter op.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:21:23 #48
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78260852
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mja, op hekken rondom gevangenissen staat ook een paar ton aan volt, maar daar ga je ook niet dood aan als je die aanraakt. Ik weet niet precies hoe het zit, iets met ampere ofzo (heb er echt geen verstand van), maar die vent gaat echt niet dood als ie die rails aanraakt hoor.
Ja, zelfs schrikdraad heeft doorgaans meer spanning (tot 10.000V). Het ligt aan de stroomsterkte (Ampere) hoe schadelijk of dodelijk het is.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 21 februari 2010 @ 13:23:50 #49
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78260935
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.

Hij scheldt journalisten uit die logischerwijs zijn naam niet kennen, omdat hij internationaal gezien een nobody is. Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.

De ongemanierde Kramer is met zijn boerenkop een slecht visitekaartje voor Nederlanders. Nu hebben de meeste wereldbewoners toch al niet zo'n hoge pet op van Nederland en Nederlanders. Met dit gedrag van Kramer wordt dat er niet beter op.
Typisch Nederlandse weg-met-ons-mentaliteit, niet verrassend van iemand met zo'n liefde voor een ander land.
Géén kloon van tvlxd!
pi_78261051
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Dat dus!

Verder zijn mannen als Kramer en Davis altijd zo geconcentreerd voor een belangrijke wedstrijd en leven dan helemaal in hun eigen wereldje.
Dan heb je gewoon geen zin om steeds de hele rij pers af te werken
Ja het hoort erbij, maar ik neem het ze niet kwalijk dat ze af en toe beetje geirriteerd en/of arrogant overkomen.

Heb juist respect voor hun toeweiding
En dat weet je hoe? Ben je zelf topatleet?

Elke professionele sporter weet dat hij de media nodig heeft. Daar moet je dus een goede verstandhouding mee hebben. Als het meezit filmen berichten ze over je topprestatie, als het tegenzit moet je gewoon even drie keer slikken en ook je verhaal komen doen. Hoe vervelend dat ook is.

Ik neem het Kramer wel kwalijk dat hij zo reageert. Er zijn overigens genoeg topsporters die niet arrogant zijn. Kramer gedraagt zich meer en meer als enfant terrible. Jammer is dat.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_78261053
quote:

[..]

Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.

Ach ja, tennisser Pat Cash begon met die traditie. Iedereen vindt hem zo charismatisch.
pi_78261090
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ach ja, tennisser Pat Cash begon met die traditie. Iedereen vindt hem zo charismatisch.
Dat zegt wel wat over Nederlanders. Asociaal gedrag keurt men niet af. Nee, als een of andere malloot die wat wint bij een onbenullig onderdeel het doet, dan moet je dat normaal en gezellig vinden.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:30:39 #53
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78261188
Wat maakt iedereen zich druk over dat hij het publiek in dook, ik vond het geweldig!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_78261190
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ach, een opgevoerd modeltreintje...
pi_78261276
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Elke professionele sporter weet dat hij de media nodig heeft. Daar moet je dus een goede verstandhouding mee hebben. Als het meezit filmen berichten ze over je topprestatie, als het tegenzit moet je gewoon even drie keer slikken en ook je verhaal komen doen. Hoe vervelend dat ook is.

Ik neem het Kramer wel kwalijk dat hij zo reageert. Er zijn overigens genoeg topsporters die niet arrogant zijn. Kramer gedraagt zich meer en meer als enfant terrible. Jammer is dat.
Nee ik ben geen topatleet maar mijn reactie komt voort uit hoe ik ze vind overkomen in hun intervieuws.

Ja natuurlijk hebben ze de media nodig, maar als je dan kijkt naar een Shani Davis die zoals eerder gezegd miljoenen kan verdienen als hij wil en het niet doet, of zelfs oprah laat stikken voor een doodnormale training....dat is de toewijding die ik bedoel.

Ik denk ook echt dat het hun geen zak interesseert wat fans van hun denken, zolang ze hun doel maar halen.
Wie zijn wij dan om daarover te oordelen?
Daar heb ik dus respect voor ja en daar hoef ik geen atleet voor te zijn, maar alleen een beetje inlevingsvermogen en mensenkennis voor te hebben.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:34:19 #56
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_78261337
quote:

zo typisch Nederlands dit, om te kotsen jouw betoogje.. daar gaat ie dan

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 21 februari 2010 @ 13:37:56 #57
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_78261474
en wat hebben mensen toch tegen arrogantie? beste eigenschap voor een topsporter.. altijd maar weer dat gelul dat iedereen maar normaal moet doen.. denk je dat er op fok in Jamaica ook zo'n topic over Usain Bolt is?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_78261518
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
en wat hebben mensen toch tegen arrogantie? beste eigenschap voor een topsporter.. altijd maar weer dat gelul dat iedereen maar normaal moet doen.. denk je dat er op fok in Jamaica ook zo'n topic over Usain Bolt is?

Sven Kramer kun je onmogelijk arrogant noemen. Met arrogantie is ook niets mis, maar Kramer is met de beste wil van de wereld niet arrogant. Het is gewoon een ongemanierde boer.
pi_78261569
Wat zijn voor Halcon dan uitingen van arrogantie? Wie is er wel echt arrogant in zijn ogen?
pi_78261610
quote:

[..]

pi_78261626
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sven Kramer kun je onmogelijk arrogant noemen. Met arrogantie is ook niets mis, maar Kramer is met de beste wil van de wereld niet arrogant. Het is gewoon een ongemanierde boer.
iemand is jaloers
pi_78261647
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Wat zijn voor Halcon dan uitingen van arrogantie? Wie is er wel echt arrogant in zijn ogen?
Die actie tegen die journaliste was meer dom, onwetend en ongemanierd dan arrogant.

Iemand die arrogant is negeert journaliseren volkomen en springt niet als een dolle het publiek in, maar doet alsof de zoveelste gouden medaille de normaalste zaak van de wereld is. Schaatst rustig even een rondje uit om het er bij de rest in te peperen.
pi_78261682
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Evertjan het volgende:

[..]

iemand is jaloers
Nee hoor. Ik ben het gewoon eens met de TS dat Sven Kramer een ongemanierde aso is.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:43:51 #64
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_78261700
Kramer heeft gewoon geen geduld: niet met journalisten die overkomen alsof ze zich niet voorbereid hebben, en niet met betuttelende officials. Dat kan je arrogant of ongemanierd noemen, maar ik vind het een prima eigenschap voor een topsporter.
pi_78262724
Ik vind`m stront eigenwijs ja.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 21 februari 2010 @ 14:42:24 #66
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_78263821
Ik stoor me niet aan het gedrag aan Kramer in het algemeen, ik ergerde me wel aan zijn reactie tegen die journaliste. Zij pakte het absoluut niet slim aan, maar dat is geen excuus om zo onbeleefd te antwoorden. Nu weet nog niemand in Amerika wie hij is trouwens. In plaats van 'Sven Kramer who won the 5000 meter' is hij 'that guy who didn't want to introduce himself and spoke with a weird accent'.

De rest zegt me niet zoveel. Dat hij het publiek in rent, lekker boeiend. Alsof je op zo'n moment in staat bent om de boel rationeel te benaderen. Ik moet wel zeggen dat ik mezelf in een dergelijke situatie meer op de Tuitert-manier zie juichen, maar goed, daar denk ik dan ook niet over na. Dat gaat vanzelf.

Dat hij eigenwijs is en lak heeft aan (potentieel domme) regels vind ik alleen maar tof. Zolang hij maar geen echt gekke dingen gaat doen. Ik bedoel, dat hij een official negeert... wie heeft het daar normaal gesproken naderhand nog over?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_78264580
Niks mis mee.
  zondag 21 februari 2010 @ 15:20:03 #68
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_78265137
Jammer dat de stroom er idd niet op stond voor die kneus met z' n achterlijke R U STOOPID??
Op elke fokker past een bril.
pi_78266835
Eens met TS.
Koel en donker bewaren
pi_78266959
de wesley sneijder van het schaatsen
  zondag 21 februari 2010 @ 16:11:26 #71
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_78266991
Storen is een groot woord. Hij komt op mij niet sympathiek over. Laat ik het daar bij houden.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 21 februari 2010 @ 16:27:11 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78267530
Die reactie op die journaliste was gewoon achterlijk. Plaatsvervangende schaamte. Nu staat de gemiddelde schaatser toch al niet hoog in mijn aanzien, maar dit was wel het summum.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:09:00 #73
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_78270957
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:12 schreef Posdnous het volgende:
Het is een schaatser. Daarom sowieso al niet boeiend.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zondag 21 februari 2010 @ 18:21:19 #74
30220 Barca
pi_78271283
Triestelingen de schaatsen een sport durven te noemen.
pi_78271406
Ik weet dat ik niet moet reageren, maar ben toch even benieuwd.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:21 schreef Barca het volgende:
Triestelingen de schaatsen een sport durven te noemen.
Waarom is schaatsen dan geen sport?
  zondag 21 februari 2010 @ 18:26:48 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_78271422
Raar van jullie, vorige week toen ie de gouden medaille gewonnen had op de 5000m, Dus olympisch kampioen werd..Werd Sven door jullie de hemel in geprezen..Nu kraken jullie hem af Erg flauw van jullie.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:27:04 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78271429
Schaatsen mag internationaal niet groot zijn, het is een prachtige sport
  zondag 21 februari 2010 @ 18:33:13 #78
292214 bamso
ERBEN FOR PRESIDENT
pi_78271597
Ik vind de medaille van Sven, net zoals die van Mark, Annemarie en Laurien.

Vond het top dat ie naar zijn familie rende dus, dat heet emotie en gelukkig dat Sven geen journalist is anders mocht dat niet en dat stroom verhaal valt wel mee.

Verder ik vraag me af of die journaliste dat ook aan Lance had gevraagd dus ook daar is de journalist een beetje dom geweest, en arrogantie heeft niet iedere sporter iets, want de ene is arrogant, de ander ijdel dat siert ze en maakt ze bijzonder.

Laat ons genieten aan het eind evan de dag telt hoeveel medailles Nederland gescoort heeft toch.

gr. Bamso

ps doet Ze_General mee aan de olympische spelen? Zeker in de eenmansbob
  zondag 21 februari 2010 @ 18:33:37 #79
30220 Barca
pi_78271608
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet dat ik niet moet reageren, maar ben toch even benieuwd.
[..]

Waarom is schaatsen dan geen sport?
Saaier dan kijken hoe gras groeit op ijs. ZInloze folklore. Niveau koek en zoopie.
pi_78271644
quote:
Dit was een lulverhaal, je moet niet alles geloven..

Hij is af en toe wat arrogant, maar wij hemelen hem ook veel te veel op in Nederland.
pi_78272176
Wat zei hij eigenlijk tegen die journaliste?
  zondag 21 februari 2010 @ 19:00:19 #82
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_78272353
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:54 schreef Tommeke het volgende:
Wat zei hij eigenlijk tegen die journaliste?
Of ze dom was.En gelijk had ie.Jaja tape ID, had ze zelf kunnen inspreken, das dus gelul.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_78272569
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Een journalist hoort zich te verdiepen in het gene hij/zij verslaat. Stel hem dan zelf even voor zou ik tegen die journalist zeggen. Komop nou, dit hoor je een Nederlandse journalist toch ook niet vragen aan een hier onbekende arikaanse skier ofzo?

Wat betreft die rails, ik wist ook niet dat die onder stroom stond. Verder is die man blij, dus viert hij feest. Op zo'n moment vergeet idereen wel eens iets.

Daarnaast is het een topsporter die al 4 jaar hard werkt om hier te oogsten. Tuurlijk gaat en staat hij waar hij wil, om zich zo optimaal voor te kunnen bereiden.
Niet alle mensen in de US kennen hem en zo domme vraag is het nou ook weer niet. Het is dommer om er zo'n groot probleem van te maken
  zondag 21 februari 2010 @ 19:13:13 #84
175039 Wounded_Knee
It isn't nice but it
pi_78272759
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:33 schreef Barca het volgende:

[..]

ZInloze folklore.
Een bergwand leegkappen, er een lift op aanleggen, naar boven in de lift en dan op planken weer naar beneden, daarentegen, is wel zinvol!
Maxana Naŋba Wi Makumidi Ila Namənda Záptan Shoopé Bía Áxxaashe Bilítaachiia.
pi_78273380
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:06 schreef datditkan het volgende:

[..]

Niet alle mensen in de US kennen hem en zo domme vraag is het nou ook weer niet. Het is dommer om er zo'n groot probleem van te maken
Hij maakt er verder geen probleem van, dat was gewoon een impulsieve reactie. De vraag vond ik niet dom, maar de timing om zoiets te vragen uiteraard wel. Sporters die in Amerika heel groot zijn kennen wij ook nauwelijks, zoals die Lindsay Vonn. Die ga je toch ook niet net na die afdaling vragen wie ze is.

Die sporters hebben geen zin in al die interviews net na die race, dat soort interviews moeten vooral snel zijn.
pi_78274800
Wat is dat voor achterlijk geblaat de laatste tijd, opeens is ie arrogant en onuitstaanbaar?

Dit heeft niks met kramer te maken. Kramer is gewoon populair bij te veel volk vinden de fokkertjes en daarom gaan ze zich maar weer eens lekker afzetten tegenover wat de rest van de mensen vinden, ongeacht kramers gedragingen zelf.

Hetzelfde verschijnsel zie ik bij bands en hun fans . Vele mensen vinden een bepaalde band leuk, totaan het moment dat ze "populair/mainstream" werden. Je wil immers niet leuk vinden wat de meeste mensen leuk vinden natuurlijk

Pak een random verschijnsel, wacht tot het heel populair word en altijd zijn er even later weer de mensen die het allemaal niet vinden deugen, met als onderliggende reden enkel en alleen dat het populair is.
pi_78274893
Dubbel
  zondag 21 februari 2010 @ 20:13:16 #88
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78274900
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef AffenStrudel het volgende:
Wat is dat voor achterlijk geblaat de laatste tijd, opeens is ie arrogant en onuitstaanbaar?

Dit heeft niks met kramer te maken. Kramer is gewoon populair bij te veel volk vinden de fokkertjes en daarom gaan ze zich maar weer eens lekker afzetten tegenover wat de rest van de mensen vinden, ongeacht kramers gedragingen zelf.

Hetzelfde verschijnsel zie ik bij bands en hun fans . Vele mensen vinden een bepaalde band leuk, totaan het moment dat ze "populair/mainstream" werden. Je wil immers niet leuk vinden wat de meeste mensen leuk vinden natuurlijk

Pak een random verschijnsel, wacht tot het heel populair word en altijd zijn er even later weer de mensen die het allemaal niet vinden deugen, met als onderliggende reden enkel en alleen dat het populair is.
QFT
  zondag 21 februari 2010 @ 20:52:00 #89
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_78276680
quote:

eens!
Wat Kramer ook doet, hij doet het toch nooit goed bij vele jaloerse frusti's
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 21 februari 2010 @ 20:56:49 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78276911
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef northernlight81 het volgende:

[..]
Die ga je toch ook niet net na die afdaling vragen wie ze is.
Het was gewoon een stukje ter voorstelling aan het publiek aan het begin van een interview: " Hoi, ik ben Sven Kramer, 23 jaar en ben schaatser van beroep". En dan ook nog reageren door te schreeuwen dat de interviewster gek is. Hoe onbeschoft kun je zijn....
  zondag 21 februari 2010 @ 21:05:12 #91
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78277311
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:56 schreef pfaf het volgende:

En dan ook nog reageren door te schreeuwen dat de interviewster gek is.
Vreemd Engels hou je er op na.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 21 februari 2010 @ 21:09:45 #92
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78277551
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:05 schreef Montov het volgende:

[..]

Vreemd Engels hou je er op na.
Aah, nog zo'n ploert die zijn gedrag goed probeert te praten? Ik had jou hoger zitten.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:25:55 #93
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78278429
Laten we het vooral verder opblazen Het was misschien niet zo heel erg slim van hem, maar het stelde amper iets voor. Daarnaast, alles beter dan grijze muizen.
.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:03:58 #95
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78280830
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Aah, nog zo'n ploert die zijn gedrag goed probeert te praten? Ik had jou hoger zitten.
Waarom die frustratie? Alleen maar omdat je "stupid" verkeerd hebt vertaald? Mensen delen je misleidende overdrijving niet, en dat is gewoon jammer voor je.
Géén kloon van tvlxd!
pi_78280952
Nou, waar is Joep Schreuder als je hem nodig hebt. Even vragen aan Bode Miller vragen wie hij is, hoe oud hij is en wat ie doet.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:07:40 #97
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78281057
quote:
quote:
Is het dan niet een beetje tijd om die collectieve hysterie te relativeren? En als het niet vanzelf gaat hoop ik dan maar een ding: dat de ingetogen en elegante Fabris vandaag zegeviert.
Een beetje irrelevant gebleken column.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 21 februari 2010 @ 22:07:55 #98
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_78281074
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar van jullie, vorige week toen ie de gouden medaille gewonnen had op de 5000m, Dus olympisch kampioen werd..Werd Sven door jullie de hemel in geprezen..Nu kraken jullie hem af Erg flauw van jullie.
Ze prezen hem vanwege zijn prestatie op de 5000 meter, ze kraken hem af vanwege zijn gedrag buiten de ijsbaan. Net als dat ik tevreden kan zijn met de resultaten van jouw werk, maar ontevreden met de manier waarop je die resultaten hebt bereikt. Snap je wat ik bedoel?

Mensen hebben vaak de neiging om te denken dat kritiek op het één betekent dat je het ander ook niet goed hebt gedaan. Dat is onzin. Probeer zulke dingen los van elkaar te zien.
quote:

Dat vind ik nogal een goedkoop argument. Daarmee kun je alle kritiek afdoen als jaloezie of simpel afzetgedrag. Bovendien werkt het ook de andere kant op: fans van Kramer kun je zo ook beschuldigen van kuddegedrag. Allebei zinloos in dit topic. De vraag is hier wat je van Kramers gedrag vindt, niet wat de onderliggende motieven voor je mening zijn. Als de TS geïnteresseerd was geweest in basisschoolpsychologie, dan had hij dat wel aangegeven lijkt me.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:09:53 #99
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_78281201
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef wimderon het volgende:
Nou, waar is Joep Schreuder als je hem nodig hebt. Even vragen aan Bode Miller vragen wie hij is, hoe oud hij is en wat ie doet.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_78284564
Exact wat ik dacht Generalen.
pi_78285450
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Montov het volgende:

[..]

[..]

Een beetje irrelevant gebleken column.
Dat laatste was niet nodig geweest, maar verder wel eens met Ephimenco.
Niets ten nadele van Sven overigens.
  maandag 22 februari 2010 @ 01:52:11 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78291247
Een Olympisch kampioen is een Achillesmens. Zo iemand ga je niet afzeiken op zijn ogenschijnlijke arrogantie. Een mannetjesputter, godverdomme, geen boekhouder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 22-02-2010 09:27:00 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 22 februari 2010 @ 01:54:31 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78291304
Én hij neukt Naomi. Jou past niets dan nederigheid, TS.
  maandag 22 februari 2010 @ 03:00:31 #104
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_78291974
Tsjah Kramer heeft de pech dat goud op de 10km de nietszeggendste medaille van de hele Olympische Spelen is. Want, geen enkele concurrentie, in de minst mediagenieke afstand.

Dan wordt het nog opgeklopt dat de oude de Jong misschien op 3 seconden kan komen, maar geen der buitenlanders zal binnen de 10 seconden eindigen. Hij heeft gefaald op het koningsnummer, de 5 en de 10 zijn afstanden die je per post kunt afdoen.
pi_78294194
nee
pi_78295737
quote:
Op maandag 22 februari 2010 03:00 schreef Perico het volgende:
Tsjah Kramer heeft de pech dat goud op de 10km de nietszeggendste medaille van de hele Olympische Spelen is. Want, geen enkele concurrentie, in de minst mediagenieke afstand.

Dan wordt het nog opgeklopt dat de oude de Jong misschien op 3 seconden kan komen, maar geen der buitenlanders zal binnen de 10 seconden eindigen. Hij heeft gefaald op het koningsnummer, de 5 en de 10 zijn afstanden die je per post kunt afdoen.
beetje zielig kerel, iedereen zijn kwaliteiten,
tuurlijk zijn de 500 en 1000m spectaculairder
maar jij mocht willen dat je zo kon schaatsen
SVEN IS KING:D
pi_78296204
quote:
Op maandag 22 februari 2010 03:00 schreef Perico het volgende:

Zeg dan niets...
  maandag 22 februari 2010 @ 11:20:03 #108
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78296650
Ik vind Kramer een arrogante kwal. Het past een beetje bij het 'nieuwe nederland' helaas. Meneer wilde vier keer goud winnen.... die vervelende 'svencouver' reclames.... hopelijk blijft het bij één keer goud. Snertjoch.

Ik ben heus niet altijd voor de underdog maar de druppel was en is hoe hij tegen z'n tegenstanders doet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78296813
quote:

Ik vond het moment dat ie naar zijn ouders en vriendin ging juist wel lief - gewoon omdat ie echt blij was en niet zo koel als altijd.

Verder vind ik dat een journalist zich wel mag verdiepen in mensen voordat ze ze gaat interviewen - zij deed haar baan niet goed.

Daarnaast vind ik Kramer wel onsympathiek overkomen, maar dat is wel met meer topsporters zo. Denk dat je eerder de echt top haalt als je egoistisch en overtuigd van jezelf bent.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_78297011
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:08 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zeg dan niets...
Hoezo het is toch iemands mening?
  maandag 22 februari 2010 @ 11:35:21 #111
106690 MiLalaa
pi_78297180
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
maar de druppel was en is hoe hij tegen z'n tegenstanders doet.
hoe dan?

ik heb eigenlijk nog nooit tegenstanders horen zeggen dat ze hem een vervelend mannetje vinden.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:38:40 #112
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78297278
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:35 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

hoe dan?

ik heb eigenlijk nog nooit tegenstanders horen zeggen dat ze hem een vervelend mannetje vinden.
omdat die geen nederland kunnen.

Kramer heeft ooit Tuitert vernederd door na een gewonnen 1500 meter arrogant om zich heen te kijken van 'waar blijf je nou'. Pure vernedering.

Kramer denkt dat ie God is. Voor een schaatser is hij bovengemiddeld intelligent maar zijn hele maniertjes... brrrrr....
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78297379
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

omdat die geen nederland kunnen.

Kramer heeft ooit Tuitert vernederd door na een gewonnen 1500 meter arrogant om zich heen te kijken van 'waar blijf je nou'. Pure vernedering.
Nee dat is oke , niets mis mee. Als hij zoch nu denigrerend zou uitlaten.... Hedrick doet wel eens hetzelfde. Sportieve revanche heet dat.
quote:
Kramer denkt dat ie God is. Voor een schaatser is hij bovengemiddeld intelligent maar zijn hele maniertjes... brrrrr....

Kramer wordt God gemaakt, dat is mijn bezwaar, niet Kramer zelf.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:42:42 #114
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78297418
Wie in de topsport een lief mensch wil zijn kan beter waterdrager worden.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:44:03 #115
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78297474
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Ringo het volgende:
En zo wordt met een cliché slecht gedragd veredeld
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78297657
Die lui van Amerika hadden ook best een balkje met zijn naam en prestaties onderin kunnen zetten.
En dat Sven het publiek in rende was een risico, maar wel geweldige televisie, eindelijk wat emoties!

Hij is wel egoïstisch inderdaad, niet persé arrogant, alles draait om hem en de sport. Een oud klasgenootje van hem (mijn nicht) kan dat ook beamen. Maakt verder niet uit, misschien is dat wel nodig om aan de top te komen bij deze sport.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:49:59 #117
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78297678
Schaatsers zijn natuurlijk egoisten. Dat moet je zijn.

Maar dat is wat anders dan aan zelfbevrediging doen en de corrupte essent inschakelen voor egostreling.

Ik vind het dubieus bovendien want essent is ook de hoofdsponsor van de ISU en de manager van Kramer is ook de manager van de contracten van ISU. Het riekt naar corruptie en belangenverstrengeling.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 22 februari 2010 @ 11:50:57 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78297714
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En zo wordt met een cliché slecht gedragd veredeld
Slecht gedrag... Het is een alfaman, een achillestype. Ik hou wel van die grimmigheid.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:54:15 #119
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78297823
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Slecht gedrag... Het is een alfaman, een achillestype. Ik hou wel van die grimmigheid.
Dat begrijp ik gezien je politieke voorkeur en Nietzsche verheerlijking.

Ik houd niet van dat soort mensen.

Ja, ik houd van mensen die hun gang gaan. Ik hou ook van sporters die schijt aan de media hebben en aan zichzelf denken en weigeren om in het HHH te gaan hossen. Maar blijf dan wel normaal doen.

Het was jammer dat die Koreaan bij de 5km niet eerder door had waar hij mee bezig was. Die versnelde opeens van 30-hoog naar 29.5 met een slotronde van 29.2 volgens mij. Als die wat eerder was begonnen.... wat zou dat prachtig zijn. Al die wolter kroes polonaise figuren en kramer in hun hemd gezet.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 22 februari 2010 @ 11:56:28 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78297902
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:54 schreef Klopkoek het volgende:

Ja, ik houd van mensen die hun gang gaan. Ik hou ook van sporters die schijt aan de media hebben en aan zichzelf denken en weigeren om in het HHH te gaan hossen. Maar blijf dan wel normaal doen.
Normaal gedrag is voor normale mensen. Een Olympisch kampioen is niet een normaal mens.
pi_78297911
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Klopkoek het volgende:
Schaatsers zijn natuurlijk egoisten. Dat moet je zijn.

Maar dat is wat anders dan aan zelfbevrediging doen en de corrupte essent inschakelen voor egostreling.

Ik vind het dubieus bovendien want essent is ook de hoofdsponsor van de ISU en de manager van Kramer is ook de manager van de contracten van ISU. Het riekt naar corruptie en belangenverstrengeling.
Alsof Kramer Essent heeft opgebeld
pi_78297936
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lui van Amerika hadden ook best een balkje met zijn naam en prestaties onderin kunnen zetten.
En dat Sven het publiek in rende was een risico, maar wel geweldige televisie, eindelijk wat emoties!

Hij is wel egoïstisch inderdaad, niet persé arrogant, alles draait om hem en de sport. Een oud klasgenootje van hem (mijn nicht) kan dat ook beamen. Maakt verder niet uit, misschien is dat wel nodig om aan de top te komen bij deze sport.
Een winnaar heeft altijd gelijk
  maandag 22 februari 2010 @ 11:59:38 #123
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78298014
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Normaal gedrag is voor normale mensen. Een Olympisch kampioen is niet een normaal mens.
Nonsens. Door absurd gedrag goed te praten dáár worden ze een abnormaal mens van. Olympisch Kampioenen zijn begenadigd sporters, meer ook niet.

Als andere kampioenen wel een beetje normaal konden doen dan is het Kramer die af wijkt van de norm. Helaas is de norm in het huidige culturele tijdsgewricht een beetje opgerekt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 22 februari 2010 @ 11:59:39 #124
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78298016
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Ringo het volgende:
Daarom heeft een brave jongen zoals Roger Federer ook niets bereikt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:01:03 #125
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78298081
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Daarom heeft een brave jongen zoals Roger Federer ook niets bereikt.
Federer misdraagt zich ook soms... of vertoont een beetje ongepast gedrag.... maar hij weet van zichzelf dat het ongepast is... dat is al heel wat.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78298107
Ik vind hem arrogant
  maandag 22 februari 2010 @ 12:02:44 #127
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78298126
KIjk dit eens:

Een groter kampioen dan Kramer. Hij won immers twee keer de 1500 meter.

Nergens loopt hij daar weg voor het feit dat hij de beste is. Zo hoort het ook. Als je de beste bent dan moet je dat kunnen zeggen. Maar ook vervalt hij nergens in grootbekkerij en dedain.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 22 februari 2010 @ 12:05:22 #128
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78298212
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, wel typisch Nederlands dit.
pi_78298279
Ik denk dat Koss eigenlijk wel een betere schaatser was. Of in ieder geval veelzijdiger.

Als Kramer in Sochi de 1500 meter wint, neem ik mijn woorden wellicht terug.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:07:56 #130
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78298292
Ach, leefden de oude Grieken nog maar.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 12:17:12 #131
43556 miss_dynastie
pi_78298597
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:02 schreef Klopkoek het volgende:
Nergens loopt hij daar weg voor het feit dat hij de beste is. Zo hoort het ook. Als je de beste bent dan moet je dat kunnen zeggen. Maar ook vervalt hij nergens in grootbekkerij en dedain.
Doet Kramer dat dan wel? Volgens mij niet. De Svenmania is niet door hem gecreeerd, dat doen anderen.
pi_78298741
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Doet Kramer dat dan wel? Volgens mij niet. De Svenmania is niet door hem gecreeerd, dat doen anderen.
Precies, termen als Svencouver heeft hij echt niet zelf bedacht.
pi_78301262
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:21 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Precies, termen als Svencouver heeft hij echt niet zelf bedacht.
Hij heeft natuurlijk wel meegewerkt aan Svenergie
pi_78302313
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:07 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Koss eigenlijk wel een betere schaatser was. Of in ieder geval veelzijdiger.

Dat zeker. Daarom blijf ik erbij: Kramer wordt bovenal gehypt door onze eigen media.
Vergeet ook niet dat schaatsen geen ruk voorsteld buiten Nederland.
pi_78302353
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel meegewerkt aan Svenergie
Ik zou me ook financieel onafhankelijk willen werken voor na mn sportcarriere.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2010 13:56:50 ]
  maandag 22 februari 2010 @ 14:11:07 #136
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_78302950
Kramer balanceert op de rand van arrogantie en doet dat tot nu toe nog altijd goed. Hij toont respect voor zijn tegenstanders en neemt de tijd voor interviews van welgeïnformeerde media. Ook als introductievraag was het een domme zet van die NBC-journaliste. Ik zou ook niet als een klein kind behandeld willen worden op dat moment.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_78304539
Nah, dat 'kijkincident' waar Klopkoek aan refereert zal wel een soort van psychologische oorlogsvoering zijn: de tegenstander demoraliseren. Dat is heel normaal in sport. Ik heb het voorval zelf overigens nooit gezien.

Maar Kramer moet daar toch wel mee opletten, aangezien Tuitert dus samen met hem de ploegenachtervolging gaat rijden. Nu zal Tuitert niet wrokkig om zoiets zijn, maar het kan toch de teamgeest ondermijnen.
pi_78304725
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:51 schreef Leatherface het volgende:
Nah, dat 'kijkincident' waar Klopkoek aan refereert zal wel een soort van psychologische oorlogsvoering zijn: de tegenstander demoraliseren. Dat is heel normaal in sport. Ik heb het voorval zelf overigens nooit gezien.

Maar Kramer moet daar toch wel mee opletten, aangezien Tuitert dus samen met hem de ploegenachtervolging gaat rijden. Nu zal Tuitert niet wrokkig om zoiets zijn, maar het kan toch de teamgeest ondermijnen.
Is wel voorgevallen maar klopkoek klopt het op (what's in the name) schijnt ook dat ze allebei iets hadden gehad met Gerritsen ofzo, dat Kramer daarom zo reageerde. Een vrouw in het spel dus.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:57:56 #139
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78304840
quote:

Wat is dat kijk-incident dan?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_78304949
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Wat is dat kijk-incident dan?
Kramer versloeg blijkbaar ooit Tuitert in een rechtstreeks duel met behoorlijke marge, en keek toen provocerend om zich heen waar Tuitert bleef.

Ik heb het nooit gezien, ik weet niet wanneer dit was en op welke afstand.
pi_78305317
quote:

Kramer kwam na de 1500 speciaal terug om Tuitert te feliciteren, dus aan zo'n incident (die ik zelf nooit gezien heb) zou ik niet te zwaar tillen.
pi_78305416
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kramer kwam na de 1500 speciaal terug om Tuitert te feliciteren, dus aan zo'n incident (die ik zelf nooit gezien heb) zou ik niet te zwaar tillen.
Okay, dan zal het vast wel meevallen.,
  maandag 22 februari 2010 @ 15:25:59 #143
106690 MiLalaa
pi_78306049
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef marcodej het volgende:

precies, en Tuitert had het er ook al vol trots over dat ze nu allebei goud hebben. Dus de strijdbijl vanwege Annette, zal inmiddels wel begraven zijn.

Overigens, als Tuitert toen inderdaad is vreemdgegaan met Annette ten tijde van Sven, kan ik me ook goed voorstellen dat Sven toen sjaggo was. Dat heeft dan mi weinig te maken met vervelend zijn tegen tegenstanders
  maandag 22 februari 2010 @ 15:31:39 #144
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_78306265
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Elke professionele sporter weet dat hij de media nodig heeft. Daar moet je dus een goede verstandhouding mee hebben.
De media in Amerika hebben 1 keer per 4 jaar belangstelling voor schaatsen. En sturen dus ook reporters zonder enig benul naar het schaatsen. Of Fox in die 10 seconden die hij beeld komt nou positief of negatief over hem praat...wie interesseert dat? Sven kennelijk niet. Zijn sponsor? TVM zal daar ook niet wakker van liggen denk ik.
Over die rails springen was misschien minder slim, maar laat een atleet die kampioen is geworden even met z'n ouders knuffelen, das toch normaal?
En wat betreft het niet luisteren naar officials...zullen we even terug gaan naar de beelden van die dag dat de ijsmachines er een zootje van maakte? En de wedstrijdleiding eigenlijk niet verder wilde gaan omdat het ijs knudde was? Die werden toen overruled door een baasje van de ISU, dat niet toestond dat er geschoven werd omdat het televisie schema anders in de war kwam. Lees, dat schaatsen moet z'n plek kennen, want de goede zendtijd moet voor ijshockey ed bliijven. Sporten die de Amerikanen leuk vinden. Er zouden wat mij betreft meer atleten wat minder naar officials mogen luisteren af en toe...

Nee, zie nog steeds niet waarom Sven zo slecht bezig is...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_78308459
quote:

Koss stond maar kort aan de top en heeft wel een beetje mazzel gehad dat de OS-cyclus veranderde. 3 keer goud in Hamar blijft legendarisch maar Koss werd zijn gedurende carriere meermalen verslagen op de grote toernooien. Kramer is nu al 4 jaar in feite ongeslagen op een slippertje op de 5.000m na.

Koss had misschien veel groter kunnen zijn als hij was doorgegaan na 1994, Kramer heeft nu als allrounder echter en stayer het laatste woord. De erelijst van Kramer zal over 4 jaar vele malen groter zijn dan die van Koss.
pi_78308981
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:35 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik zeur niet, ik vind het gewoon jammer. Ik ben dan misschien zo iemand die zo'n gedrag niet bij een sporter vind passen. Andere vinden het schijnbaar normaal of wel grappig!
Ben het wel met je eens. 't Is naast de baan soms een hork.

Niet dat dat heel erg is trouwens. Hoop dat hij de 10000 wint.
pi_78308988
quote:

Ik vraag me altijd wel af in hoeverre dat ook niet te maken heeft met de steeds verdergaande professionalisering en specialisering in de schaatssport mede mogelijk gemaakt door de introductie van commerciële ploegen. Het winnen van zowel 500 als 10.000 meter lijkt me gewoon niet meer mogelijk. Het zijn disciplines die geheel andere eisen aan het lichaam stellen waardoor je als allround schaatser niet op kan tegen de specialisten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78309288
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd wel af in hoeverre dat ook niet te maken heeft met de steeds verdergaande professionalisering en specialisering in de schaatssport mede mogelijk gemaakt door de introductie van commerciële ploegen. Het winnen van zowel 500 als 10.000 meter lijkt me gewoon niet meer mogelijk. Het zijn disciplines die geheel andere eisen aan het lichaam stellen waardoor je als allround schaatser niet op kan tegen de specialisten.
Mee eens.
5 medailles winnen is tegenwoordig sowieso vrijwel onmogelijk denk ik, vroeger waren er veel minder specialisten waardoor het nog mogelijk was.
De enige combi-medailles zijn denk ik de 500 en de 1000, de 5k en de 10k. En dan een hele goede zou eventueel nog de 1500 erbij kunnen winnen. Maar voor een 500 winnaar is de 1500 alweer te lang denk ik eigenlijk en voor een 10K specialist te kort.
pi_78309581
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:47 schreef -0- het volgende:

[..]

Mee eens.
5 medailles winnen is tegenwoordig sowieso vrijwel onmogelijk denk ik, vroeger waren er veel minder specialisten waardoor het nog mogelijk was.
De enige combi-medailles zijn denk ik de 500 en de 1000, de 5k en de 10k. En dan een hele goede zou eventueel nog de 1500 erbij kunnen winnen. Maar voor een 500 winnaar is de 1500 alweer te lang denk ik eigenlijk en voor een 10K specialist te kort.
Zonder Kramer zou een Davis in extreem goede doen eventueel nog de 1.000, 1.500, 5.000 en 10.000 kunnen pakken. De 500 meter is wat mij betreft met de populariteit in Azië sowieso altijd voor een van de vele specialisten. De concurrentie op de 10.000 meter is wel wat beperkter.
pi_78309730
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zonder Kramer zou een Davis in extreem goede doen eventueel nog de 1.000, 1.500, 5.000 en 10.000 kunnen pakken. De 500 meter is wat mij betreft met de populariteit in Azië sowieso altijd voor een van de vele specialisten. De concurrentie op de 10.000 meter is wel wat beperkter.
Davis is echt kansloos op de 10.000 en 5000
pi_78309920
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Davis is echt kansloos op de 10.000 en 5000
Tegenwoordig wel ja. Hij heeft ze wel eens aardig gereden. Hetzelfde geldt voor Hedrick.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:03:48 #152
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78309977
Het verschil tussen 1500m en 5km is ook de relatief grootste afstand tussen 2 afstanden.
Géén kloon van tvlxd!
pi_78310171
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:03 schreef Montov het volgende:
Het verschil tussen 1500m en 5km is ook de relatief grootste afstand tussen 2 afstanden.
Afstand an sich is natuurlijk niet direct de relevante maatstaf. M.i. is met name de vraag of je te maken hebt met kracht- of duursport relevant.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:36:49 #154
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78315230
quote:

Het is normaal in de sport maar niet in het schaatsen.

Bepaalde dingen snap ik ook wel. Kramer heeft het bijvoorbeeld nooit over zijn zwakke rug. Als iemand daarover begint kapt hij het direct af. Dat zet hij je betaalt.

Zoiets snap ik nog wel. Je gaat niet de tegenstander hoop geven 'aawwww wat ik heb ik last van mijn rug'.

Nee, het meeste moeite heb ik gewoon met het dedain dat hij heeft. Ook denkt de beste man daadwerkelijk dat hij de natie op zijn schouders draagt. Het is gewoon een begenadigd sporter, niet meer en niet minder. Maar hoe hij over komt is iets anders. Het belangrijkste is dat hij respectloos doet over tegenstanders.

Kramer mag sowieso wel wat bescheidener zijn. Naar verluidt werd hij tot zijn 17e door zijn leeftijdgenootjes weggeschaatst. Daarna is het rap gegaan.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78315770
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is normaal in de sport maar niet in het schaatsen.
Kom op, in het schaatsen is psychologische oorlogsvoering ook normaal. Schaatsen is wat dat betreft niet anders dan andere sporten.

Wanneer vond dat kijkincident plaats dan? Ikzelf heb het zelf nooit gezien.
quote:
Bepaalde dingen snap ik ook wel. Kramer heeft het bijvoorbeeld nooit over zijn zwakke rug. Als iemand daarover begint kapt hij het direct af. Dat zet hij je betaalt.

Zoiets snap ik nog wel. Je gaat niet de tegenstander hoop geven 'aawwww wat ik heb ik last van mijn rug'.
Vreemd, ik heb hem een paar dagen terug nog over zijn rug horen praten in een filmpje ergens, na een vraag van een interviewer over zijn techniek.
quote:
Nee, het meeste moeite heb ik gewoon met het dedain dat hij heeft. Ook denkt de beste man daadwerkelijk dat hij de natie op zijn schouders draagt.
Nou ja, de druk (al dan niet opgevoerd door de media of hemzelf) was natuurlijk wel erg groot. Hij schaatste als het ware met 16 miljoen Nederlanders op zijn rug.
quote:
Het is gewoon een begenadigd sporter, niet meer en niet minder. Maar hoe hij over komt is iets anders. Het belangrijkste is dat hij respectloos doet over tegenstanders.
Dat zeg je vaker, maar daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen. Zou je voorbeelden kunnen geven?
quote:
Kramer mag sowieso wel wat bescheidener zijn. Naar verluidt werd hij tot zijn 17e door zijn leeftijdgenootjes weggeschaatst. Daarna is het rap gegaan.
Ik zie niet zo wat zijn sportieve verleden er in deze toe doet eigenlijk.
Als hij weggereden wordt op de 1500 zegt hij ook zelf dat het slecht was. En als hij zelf iedereen eruit rijdt, dan zegt hij dat hij goed gereden heeft. Ik zie het probleem niet
  maandag 22 februari 2010 @ 20:35:27 #156
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78318187
Nee, ik stoorde me ook aan het gedrag van Sven Kramer. Maar gezien mijn woonlocatie, en de herseninhoud van de gemiddelde FOK!ker, leek het me een stuk verstandiger er geen commentaar op te hebben, want dan zou ik de wind van voren hebben gekregen en veel te pro-Amerika zijn en dat soort zaken.

Tuitert en Wust komen beiden vele malen sympathieker over dan Kramer in ieder geval.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 22 februari 2010 @ 20:46:08 #157
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78318724
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Montov het volgende:

[..]

Waarom die frustratie? Alleen maar omdat je "stupid" verkeerd hebt vertaald? Mensen delen je misleidende overdrijving niet, en dat is gewoon jammer voor je.
Ik had stupid niet verkeerd vertaald, ik zat op een geluidloze pc en bekeek de ondertiteling van de NOS. Bovendien ben ik niet gefrustreerd, de enige die gefrustreerd overkomt is Kramer, omdat hij slechts gevraagd wordt een zinnetje in te spreken voor de Amerikaanse tv.
pi_78319177
Er stond een tijdje terug nog een aardig artikeltje over de houding van Kramer in de Spits. De exacte inhoud van het artikel weet ik zo niet meer, maar een aantal mensen uit de sportmarketing verklaarden waarom Kramer wegkwam met zijn onnederlandse arrogante houding.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef maartena het volgende:
Tuitert en Wust komen beiden vele malen sympathieker over dan Kramer in ieder geval.
Tuitert vind ik sowieso wel sympathieker. Normaal gesproken kan ik de Brabantse carnavalsmentaliteit van Wüst niet uitstaan, maar deze keer viel het wel mee.
  maandag 22 februari 2010 @ 20:56:09 #159
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78319246
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef maartena het volgende:
Nee, ik stoorde me ook aan het gedrag van Sven Kramer. Maar gezien mijn woonlocatie, en de herseninhoud van de gemiddelde FOK!ker, leek het me een stuk verstandiger er geen commentaar op te hebben, want dan zou ik de wind van voren hebben gekregen en veel te pro-Amerika zijn en dat soort zaken.

NBC uitkafferen mag niet?
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 22 februari 2010 @ 20:57:15 #160
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78319297
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Monolith het volgende:
Er stond een tijdje terug nog een aardig artikeltje over de houding van Kramer in de Spits. De exacte inhoud van het artikel weet ik zo niet meer, maar een aantal mensen uit de sportmarketing verklaarden waarom Kramer wegkwam met zijn onnederlandse arrogante houding.
[..]

Tuitert vind ik sowieso wel sympathieker. Normaal gesproken kan ik de Brabantse carnavalsmentaliteit van Wüst niet uitstaan, maar deze keer viel het wel mee.
Ik vind een grote bek hebben juist typisch Nederlands. In ieder geval van het Nederland waarin ik geleefd heb.
Ik vind het vooral 'onschaats'.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 22 februari 2010 @ 21:02:04 #161
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78319540
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Klopkoek het volgende:
NBC uitkafferen mag niet?
Het mag best. Ik heb heel wat aanmerkingen op de NBC en haar coverage.

Maar niet voor het stellen van die bewuste vraag...... of je moet net als Kramer heel snel geprikkeld worden.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_78320427
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik vind een grote bek hebben juist typisch Nederlands. In ieder geval van het Nederland waarin ik geleefd heb.
Ik vind het vooral 'onschaats'.
Het ging volgens mij met name om de 'Ik kom hier alleen voor goud mentaliteit'' die eerder als Amerikaans werd beschouwd. Er zit overigens nog wel een verschil tussen mondig en arrogant natuurlijk.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:29:02 #163
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_78320845
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
. hopelijk blijft het bij één keer goud. Snertjoch.
Liever niet, één van die medailles is de ploegenachtervolging. Dan zou je dus door je 'hekel' aan Sven ook anderen de medaille 'ontnemen'.

Sowieso vind ik het wel een beetje overdreven. Hij is inderdaad een beetje vol van zichzelf aan het worden maar in tegenstelling tot andere sporten vind ik hem nog wel meevallen. Zodra hij het normaal begint te vinden dat hij wint ga ik me er echt aan storen.
Fuck the EBU
  maandag 22 februari 2010 @ 21:36:01 #164
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_78321205
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Het mag best. Ik heb heel wat aanmerkingen op de NBC en haar coverage.

Maar niet voor het stellen van die bewuste vraag...... of je moet net als Kramer heel snel geprikkeld worden.
Kramer had absoluut anders kunnen/moeten reageren (al maakt het wel leuke televisie natuurlijk ).

Maar wat is een tape-introduction precies? Want ik weet het niet. Is dat:
1. Een hulpmiddel dat achter de schermen wordt gebruikt bij het knippen van het materiaal?
2. Een korte introductie aan de kijkers van NBC, wat gebruikt kan worden op televisie? (bijv. in samenvattingen)

In het eerste geval had de journaliste ook in kunnen schatten dat het geen handige eerste vraag was om te stellen aan één van de meest succesvolle schaatsers ooit. Het komt over van: Ik heb me niet voorbereid en ik heb geen flauw idee wie je bent.
Dat is een prima vraag om te stellen aan Joe Sixpack voor een nieuwsreportage, maar minder geplaatst bij topsporter die held in eigen land is én net een gouden plak gewonnen heeft.

Wanneer het de tweede optie is heeft Kramer het verkeerd begrepen denk ik.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:37:54 #165
30220 Barca
pi_78321302
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:13 schreef Wounded_Knee het volgende:

[..]

Een bergwand leegkappen, er een lift op aanleggen, naar boven in de lift en dan op planken weer naar beneden, daarentegen, is wel zinvol!
Ook niet!

Misschien dat Sven probeerde Annette van Mark af te pikken?

Tuitert is een echte Olympisch kampioen (want 1500m), Kramer is nep (want 5km).

[ Bericht 16% gewijzigd door Barca op 22-02-2010 21:44:36 ]
pi_78321555
Ik irriteer me alleen aan zijn gruwelijke gay kop. Volgens mij is zijn vriendin een cover up. Met zo'n kop, moet je wel gay zijn.

Die poster die een maand ofzo terug overal hing
  maandag 22 februari 2010 @ 21:47:42 #167
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78321787
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef Barca het volgende:

[..]
Tuitert is een echte Olympisch kampioen (want 1500m), Kramer is nep (want 5km).
Dank voor dit inzicht, helder licht
.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:54:39 #168
30220 Barca
pi_78322176
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Yankee het volgende:

[..]

Graag gedaan!
pi_78322188
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Yankee het volgende:

[..]

Zo'n troll is wel erg obvious..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:24:43 #170
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78348459
Tja, ik blijf erbij.... heb interviews gezien met Tuitert en Wust, en beiden zijn een stuk symphatieker.... Kramer is vergeleken bij hen eigenlijk maar een beetje een lompe boer. Eentje met een gouden medaille, dat wel.

Ik heb verder ook geen hekel aan em of zo, maar hij kan wel leren wat vriendelijker te zijn denk ik.
-
pi_78349061
Überhaupt vind ik hem al asociaal, zag je hem laatst bij de 1500 meter? Helemaal boos en gaat zich zelf afreageren op de medewerkers van de OS.
pi_78349136
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef Moos. het volgende:
Überhaupt vind ik hem al asociaal, zag je hem laatst bij de 1500 meter? Helemaal boos en gaat zich zelf afreageren op de medewerkers van de OS.
Jeps, één brok frustratie.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78349173
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef Moos. het volgende:
Tuurlijk. En wat vreselijk was dat zeg

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2010 16:44:00 ]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:53:46 #174
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78349640
Voor iemand die zoveel wint is Kramer helemaal niet arrogant, vergelijk hem maar eens met blaaskaak Thomas Dekker
.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:56:12 #175
153506 Captain_Fabulous
pi_78349758
Tja, iemand die zo graag wil winnen dat verliezen pijn doet, snappen we hier niet
En toch blaten dat we nr 10 op de medaiespiegel willen staan...daarvoor heb je dus winnaars nodig. Mensen die niet van verliezen houden...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:04:15 #176
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78350104
Het is net als met het Uruzgan-debacle. Het liefst worden we hier door jan en alleman heel aardig gevonden. Resultaten tellen maar nauwelijks, daar krijgt 'n mens 't maar hoog van in de bol...
pi_78350373
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:04 schreef Ringo het volgende:
Het is net als met het Uruzgan-debacle. Het liefst worden we hier door jan en alleman heel aardig gevonden. Resultaten tellen maar nauwelijks, daar krijgt 'n mens 't maar hoog van in de bol...
daarom worden we bv ook geen wk voetbal. We missen de absolute wil om te winnen. 110% gaan voor de winst. Mensen die dat wel hebben in ons land vinden we maar raar en eng. Doe maar gewoon is het motto.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:50:31 #178
106690 MiLalaa
pi_78354221
Hup Sven vanavond
pi_78358411
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Tuurlijk. En wat vreselijk was dat zeg
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Jeps, één brok frustratie.
Sarcasme? Aangezien je de emo huilende smilie gebruit...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:03:43 #180
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78365324
Oh wat kwam Kramer net weer arrogant over
.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 februari 2010 @ 22:09:12 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_78365666
Hij stopte dus voor geen één rood verkeerslicht volgens Mart.
Arrogante kwab
  FOK!fossiel dinsdag 23 februari 2010 @ 22:11:40 #182
8443 cptmarco
it's captain...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:12:47 #183
106690 MiLalaa
pi_78365935
jezus, door rood fietsen terwijl er ook echt 0 verkeer is, is direct arrogant ??

pffff
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:47:31 #184
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_78369235
Dezelfde Amerikaanse journaliste zodadelijk tegen Kramer: "Are you stupid?"

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:48:12 #185
19840 Libris
Live from Singapore
pi_78369332
Karma?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:50:48 #186
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_78369652
Ik stoor me d'r aan dat ie in de verkeerde baan rijdt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_78369702
Hier stoor ik me meer aan... Wat een faal.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:52:33 #188
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_78369899
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Libris het volgende:
Karma?
Kismet

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_78369907
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef marcodej het volgende:
Hier stoor ik me meer aan... Wat een faal.
Idd.

De Svenhaters zullen zich nu wel verkneukelen
pi_78370073
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Idd.

De Svenhaters zullen zich nu wel verkneukelen
Nou ja, ik vind het vooral een faal van Kramer. Kemkers.

[ Bericht 1% gewijzigd door marcodej op 23-02-2010 23:06:41 ]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:54:22 #191
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_78370113
Krijgen alle Svenergy-fans nu een hogere energierekening?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_78370143
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het vooral een faal van Kramer.
Dat zeker, ongelofelijk
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:01:13 #193
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78370914
Goede coach
.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:02:34 #194
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_78371080
Dit gun je toch niemand?
Fuck the EBU
pi_78371518
Dit gun je niemand nee. Sneu ook voor Kemkers
pi_78371783
Dit is wel erg wrang zeg.

Benieuwd naar zijn reactie later.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:09:05 #197
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78371838
Hoe hij zich afreageerde was weer typisch Kramer.... Ritsma en Hedrick overkwamen het bij minder belangrijke wedstrijden ook eens en waren na 5 minuten weer kalm. Maarja, dit zijn de olympische spelen dus de boosheid begrijp ik wel.... als hij er maar weer overheen komt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78371917
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe hij zich afreageerde was weer typisch Kramer....
Ja dat zou jij nooit doen als je zo verliest
pi_78372015
En dit gun je niemand! Verschrikkelijk voor Kramer! Overigens respect dat hij nu met de pers praat!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:10:46 #200
279894 winka
There is no place like home..
pi_78372016
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zou de boel in elkaar trappen na zoiets
Maarja wie weet komt hij zo wél van zijn arrogantie af, wel zuur
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:12:39 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_78372213
Klasse reactie voor de camera van de NOS
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:12:44 #202
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78372222
"het belangrijkste moment in zijn leven"
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:12:57 #203
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_78372252
Willen alle azijnpissers even een pas op de plaats maken ... meneer staat heel rustig nu de pers te woord en toont zich een enorm groot sportman
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:13:12 #204
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78372277
quote:
Hoe hij zich afreageerde was weer typisch Kramer.... Ritsma en Hedrick overkwamen het bij minder belangrijke wedstrijden ook eens en waren na 5 minuten weer kalm. Maarja, dit zijn de olympische spelen dus de boosheid begrijp ik wel.... als hij er maar weer overheen komt.
Dat gaat wel lukken zo te zien
.
pi_78372302
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Willen alle azijnpissers even een pas op de plaats maken ... meneer staat heel rustig nu de pers te woord en toont zich een enorm groot sportman
pi_78372347
Ik vond zijn reactie behoorlijk beheerst. Netjes hoor.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:14:11 #207
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78372354
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dat geef ik net aan. Sporters zijn altijd boos als zoiets gebeurt en terecht.

Reactie getuigd van klasse.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78372364
Respect voor de reactie van Kramer hier.
pi_78372374
quote:
Fantastisch van hem, maar dit had gewoon niet gehoeven.
NU GOED PAKKEN OP DE PLOEGENACHTERVOLGING.
Niet op een blokje stappen zoals 4 jaar terug.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:14:40 #210
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_78372398
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Klopkoek het volgende:
"het belangrijkste moment in zijn leven"
Ja, wat dan? Het moment dat ie geboren wordt? Dat ie realiseert dattie gezond is?

Hij is een sporter en voor een sportman komen de momenten niet belangrijker dan een fout tijdens een gouden medaillerace op de Spelen.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_78372401
respect voor sven
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:14:54 #212
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78372425
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Yankee het volgende:

[..]

Dat gaat wel lukken zo te zien
En dat na een half uurtje. Ondanks dat ik hem niet mag erg knap
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78372467
Zal ie zich kunnen herpakken voor de ploegenachtervolging?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:15:26 #214
331 Merel
Be here now.
pi_78372481
Klasse!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:15:53 #215
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78372532
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ja, wat dan? Het moment dat ie geboren wordt? Dat ie realiseert dattie gezond is?

Hij is een sporter en voor een sportman komen de momenten niet belangrijker dan een fout tijdens een gouden medaillerace op de Spelen.
Zoek eens op hoe veel hij al gewonnen heeft.... dat is het
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78372591
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Szura het volgende:
Klasse reactie voor de camera van de NOS
Mooie reactie ja, het bewijst dat het een groot sportman is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_78372620
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Reactie getuigd van klasse.
Inderdaad.

Een enorm cliché, maar zeker ook in verlies toont een ware kampioen zich.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:18:33 #218
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78372774
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En dat na een half uurtje. Ondanks dat ik hem niet mag erg knap
Absoluut erg knap
.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:19:35 #219
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78372879
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Inderdaad.

Een enorm cliché, maar zeker ook in verlies toont een ware kampioen zich.
Hij zou een nog groter mens zijn geweest als hij denkt 'kan gebeuren'. Want kemkers doet dat niet expres. En zoals Smeets zegt ging Kemkers goed om met zijn fout, door pas achteraf de boodschap door te geven. Dat laat ook de kracht van kemkers zien. Sowieso zal kemkers als een goed coach betaamt alle schuld op zich nemen, of hij nu daadwerkelijk 'schuldig' is of niet
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:21:35 #220
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_78373094
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij zou een nog groter mens zijn geweest als hij denkt 'kan gebeuren'. Want kemkers doet dat niet expres. En zoals Smeets zegt ging Kemkers goed om met zijn fout, door pas achteraf de boodschap door te geven. Dat laat ook de kracht van kemkers zien. Sowieso zal kemkers als een goed coach betaamt alle schuld op zich nemen, of hij nu daadwerkelijk 'schuldig' is of niet
Er bestaat geen sportman die dat kan hoor. Dat zou ik al niet hebben en ik ben nergens goed in
Fuck the EBU
pi_78373414
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Yesse het volgende:

[..]

Er bestaat geen sportman die dat kan hoor. Dat zou ik al niet hebben en ik ben nergens goed in
Nee, met zo'n instelling win je denk ik ook niet veel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:24:45 #222
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78373428
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Yesse het volgende:

[..]

Cruijff verloor ooit als coach de Champions League finale met 0-4. Na grote opschepperij dat zijn dreamteam het wel even zou doen (terechte verwachtingen). Reactie achteraf: "kan gebeuren"
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:38:46 #223
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78374520
quote:
Dit dus!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:41:19 #224
175039 Wounded_Knee
It isn't nice but it
pi_78374742
Dit staat nu op z'n wiki:
quote:
He was then approached by a NBC reporter who asked him, "Are you stupid?" Sven had nothing to say in reply but the tears rolling down his eyes told the story.
Als het echt gebeurd is, is dat best een mooie grap
Maxana Naŋba Wi Makumidi Ila Namənda Záptan Shoopé Bía Áxxaashe Bilítaachiia.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:43:13 #225
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78374881
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Wounded_Knee het volgende:
Dit staat nu op z'n wiki:
[..]

Als het echt gebeurd is, is dat best een mooie grap
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78375025
Hihi wat een humor.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:47:58 #227
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78375232
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Kramer is een winnaar man en terecht dat 'ie baalt.
pi_78375391
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Felagund het volgende:

[..]

Mooie reactie ja, het bewijst dat het een groot sportman is.
vind ik ook!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:50:20 #229
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78375394
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zielig dat je daarvan geniet
.
pi_78375548
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Yankee het volgende:

[..]

Zielig dat je daarvan geniet
Kotskoekje is nogal een zuur en afgunstig type.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:53:17 #231
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78375599
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Klummie het volgende:

[..]

Kramer is een winnaar man en terecht dat 'ie baalt.
ja, dat soort oneliners.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:53:52 #232
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78375642
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kotskoekje is nogal een zuur en afgunstig type.
helemaal niet
Deuger, Woke & Gutmensch
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 februari 2010 @ 23:55:16 #233
862 Arcee
Look closer
pi_78375732
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:03:42 #234
106690 MiLalaa
pi_78376234
hup Sven

Netjes interview van hem.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 00:31:32 #235
43556 miss_dynastie
pi_78377762
Ik neem aan dat er niemand op de wereld is die hem nu nog een slecht verliezer durft te noemen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 februari 2010 @ 00:54:35 #236
862 Arcee
Look closer
pi_78378597
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78378993
Respect voor Kramer hoe hij de TV te woord stond.
  woensdag 24 februari 2010 @ 02:54:05 #238
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78380368
"If you can say your name and your country and what you just won here. just DID there?"

De volgende vraag van de NBC reporter.

Alle gekheid op een stokje, hij komt deze keer toch een stuk beter over.
-
pi_78380394
quote:
Ja hij kan beter de aanwijzingen van z'n coach negeren.
  woensdag 24 februari 2010 @ 06:40:31 #240
279894 winka
There is no place like home..
pi_78380969
quote:
Jammer, niet meer beschikbaar
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:15:54 #241
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_78381077
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem aan dat er niemand op de wereld is die hem nu nog een slecht verliezer durft te noemen.
het was wel meteen de schuld van de trainer.
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:16:46 #242
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_78381080
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:15 schreef Beregd het volgende:

[..]

Het was ook de schuld van zijn trainer
Haters everywhere but I don't really care.
pi_78381103
quote:

[..]

Dat ís het ook.
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:25:46 #244
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_78381105
Geweldig dat die domme Kramer weer verloren heeft, en dat zelfs op een van de meest niets zeggende onderdelen op de OLW ! Wat een faalhaas! Zulke figuren zetten Nederland ten kak bij zulks evenementen, maar ja dat stonden we eigenlijk toch al.

[ Bericht 0% gewijzigd door Catch_me op 24-02-2010 12:18:03 ]
Op elke fokker past een bril.
pi_78381116
quote:

[..]

Nee wie was er dan verantwoordelijk ? Sorry maar , als er een een goed verliezer bleek was het wel Kramer. Gewoon een goeden medaille door de neus geboord door het amateurisme van je coach.
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:38:59 #246
331 Merel
Be here now.
pi_78381152
Ik vond het ook wel netjes hoe hij dat zei, dat ie normaal niet graag de schuld in de schoenen van een ander schuift, maar dat ie er nu niet omheen kon. Hij stond niet briesend voor de camera te jammeren "het was zijn schuld boehoehoe" maar vertelde gewoon netjes hoe het gegaan is.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:42:47 #247
153506 Captain_Fabulous
pi_78381170
In de laatste plaats, is de rijder zelf verantwoordelijk voor waar hij gaat. Ik bedoel, dat wisselen doen ze zo vaak, als de coach het dan verprutst (en ja, dit was een fout van de coach) zou je als rijder ook beter kunnen weten. Juist een eigenwijs stuk vreten als Kramer. Dat hij dat niet kan of wil beseffen als ie van het ijs komt, begrijpelijk. Maar ik hoop dat hij de komende dagen wat meer nuance gaat zien.
pi_78381198
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In de laatste plaats, is de rijder zelf verantwoordelijk voor waar hij gaat. Ik bedoel, dat wisselen doen ze zo vaak, als de coach het dan verprutst (en ja, dit was een fout van de coach) zou je als rijder ook beter kunnen weten. Juist een eigenwijs stuk vreten als Kramer. Dat hij dat niet kan of wil beseffen als ie van het ijs komt, begrijpelijk. Maar ik hoop dat hij de komende dagen wat meer nuance gaat zien.
Ach komop man . Je bouwt een vertrouwensband op met die coach. Als (terwijl jij je eigen afbeult) deze man roept "ANDERE BAAN ANDERE BAAN !!! " neem ik aan dat je dan mag aannemen dat je coach het bij het rechte eind heeft .
Moet die volgende keer ook maar zelf zijn ronde-tijden vergelijken met die van de huidige nummer 1 om te bepalen hoe hard hij moet gaan ?
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:49:50 #249
225540 Pugg
Friends forever
pi_78381209
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:25 schreef Catch_me het volgende:
Geweldig dat die domme Kramer weer verloren heeft, en dat zelfs op een van de meest niets zeggende onderdelen op de OLW ! Wat een falhaas! Zulke figuren zetten Nederland ten kak bij zulks evenementen, maar ja dat stonden we eigenlijk toch al.
Je avatar zegt genoeg over zoveel domheid
pi_78381253
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:38 schreef Merel het volgende:
Ik vond het ook wel netjes hoe hij dat zei, dat ie normaal niet graag de schuld in de schoenen van een ander schuift, maar dat ie er nu niet omheen kon. Hij stond niet briesend voor de camera te jammeren "het was zijn schuld boehoehoe" maar vertelde gewoon netjes hoe het gegaan is.
Inderdaad. Was echt zoals hij daar stond.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:02:13 #251
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_78381285
Kramer net op RTL nieuws:
"Misschien hebben we het nu wel gewoon samen verkeerd gedaan"
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:10:05 #252
153506 Captain_Fabulous
pi_78382083
Zag het ook...ongeloofelijk dat ie al zo snel kan relativeren, grote klasse.
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:19:01 #253
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78382242
Kramer liet gisteren nog maar eens zien dat hij gewoon wel echt een topper is en ook qua karakter goed in elkaar zit. Echt trespect hoor Als je zo voor een camera kunt staan na een gebeurtenis als dit ben je een held.
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:19:02 #254
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78382243
Ik vond het wel verbazingwekkend hoe - enigszins - rustig ie zo snel na de race al weer was, denk dat onze teamchef daar ook wel deels voor heeft kunnen zorgen.
Juist in dit soort gevallen is het geweldig dat juist hij er dan staat.
Maar wat een actie, zat echt verbaast naar die TV te turen.
pi_78382806
Ach, hij ging voor vier keer goud. Dat was sowieso niet meer haalbaar
Deuger, Woke & Gutmensch
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 februari 2010 @ 09:47:30 #256
54593 crew  Olga
Cheese
pi_78382842
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Kramer liet gisteren nog maar eens zien dat hij gewoon wel echt een topper is en ook qua karakter goed in elkaar zit. Echt trespect hoor Als je zo voor een camera kunt staan na een gebeurtenis als dit ben je een held.
Absoluut mee eens.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_78382859
Kramer_O_

Wat een held is die kerel.
pi_78383498
Idd... wat un held
Ja ook ik vind hem soms un tikje arrogant maar gooi dat dan op "t is un topsporter en als je dat bent leef je volgens mij in je eigen wereldje, hij mag dat"
Maar dat hij gisteren en vandaag zo reageert is grote klasse!
pi_78383779
Ik begon een beetje een hekel aan hem te krijgen. Maar zijn goede snelle reactie voor de nos camera vond ik wel weer erg sterk van hem.

En qua schuldverdeling vind ik het 60-40 voor kemkers.
pi_78384285
quote:
Ik zou me ook zo afreageren... Ik vond hem in de interviews na de tijd juist erg realistisch en groots in zijn reactie.
pi_78384367
TS is juist arrogant.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:57:18 #262
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_78384670
Agh, over 4 jaar pakt hij gewoon al het goud
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_78384708
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef ShevaJB het volgende:
Agh, over 4 jaar pakt hij gewoon al het goud
De 500 en 1000 meter gaat 'ie echt niet winnen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:04:56 #264
153506 Captain_Fabulous
pi_78384897
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De 500 en 1000 meter gaat 'ie echt niet winnen.
Hangt er van af waar Kemkers over 4 jaar coached natuurlijk
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 11:26:25 #265
43556 miss_dynastie
pi_78385618
quote:

[..]

Zo ongenuanceerd zei hij het niet, hij zei het met veel omwegen en om de brij heen draaien, maar bovenal: uiteraard was het ook de schuld van de trainer. Voor de volle 100%. Zit zelfs geen tiende van een procent eigen schuld bij.
pi_78385827
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zo ongenuanceerd zei hij het niet, hij zei het met veel omwegen en om de brij heen draaien, maar bovenal: uiteraard was het ook de schuld van de trainer. Voor de volle 100%. Zit zelfs geen tiende van een procent eigen schuld bij.
Het is natuurlijk de fout van de trainer. Als hij niet binnenbaan had gezegd was er niks aan de hand geweest. Echter, als Kramer zelf goed ook had opgelet dan wist hij dat hij naar de buitenbaan moest en had hij de fout van zijn coach kunnen corrigeren. Helaas werd hij te veel aan het twijfelen gebracht en ging hij maar op zijn coach af
pi_78385951
toevoeging:

TS is zeikwijf en moet nodig wat gaan doen met zijn leven.

Sven is geen standaard media-getrained sporter.

Dat soort gasten moet je koesteren, brengt er nog wat kleur in.
Heerlijk toch hoe die tegen die chick te keer ging? Nog lekkerder dat al die Amerikanen er over vallen.
pi_78385952
Je mag primair reageren, zoals Kramer dat tot nu toe gedaan heeft. Dat past bij zijn leeftijd, dat past bij een winnaar en dat past bij een beladen evenement als dit. Tot nu toe niets mis met het karakter van Kramer. Volstrekt logisch.
Alleen na verloop van tijd hoop ik dat het gezond verstand weer de overhand krijgt. En dat hij ook concludeert dat het hier om een eenvoudige menselijke fout gaat en het grootste slachtoffer misschien Kemkers zelf wel is. Sla de handen weer ineen en ga lekker samen verder. Ik ben benieuwd of Kramer deze koers ook gaat volgen. Het zou 'm sieren!
pi_78386029
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef Chooselife het volgende:
Je mag primair reageren, zoals Kramer dat tot nu toe gedaan heeft. Dat past bij zijn leeftijd, dat past bij een winnaar en dat past bij een beladen evenement als dit. Tot nu toe niets mis met het karakter van Kramer. Volstrekt logisch.
Alleen na verloop van tijd hoop ik dat het gezond verstand weer de overhand krijgt. En dat hij ook concludeert dat het hier om een eenvoudige menselijke fout gaat en het grootste slachtoffer misschien Kemkers zelf wel is. Sla de handen weer ineen en ga lekker samen verder. Ik ben benieuwd of Kramer deze koers ook gaat volgen. Het zou 'm sieren!
Heb je het interview met Kramer wel gezien?
Hij was juist nog redelijk genuanceerd. Op de vraag of het het einde betekende van zijn relatie met Kemkers, antwoordde dat hij daar niet vanuit ging.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 11:40:28 #270
43556 miss_dynastie
pi_78386162
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Het is natuurlijk de fout van de trainer. Als hij niet binnenbaan had gezegd was er niks aan de hand geweest. Echter, als Kramer zelf goed ook had opgelet dan wist hij dat hij naar de buitenbaan moest en had hij de fout van zijn coach kunnen corrigeren. Helaas werd hij te veel aan het twijfelen gebracht en ging hij maar op zijn coach af
Een sporter moet gewoon op zijn coach vertrouwen. Als hij dat niet doet, is het eigenlijk gewoon kapot. Ik neem dan ook aan dat dit einde Kemkers- Kramer is, zo niet, dan zal daar een heeeeeeeeeeleboel therapie nodig zijn .
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:48:59 #271
153506 Captain_Fabulous
pi_78386553
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een sporter moet gewoon op zijn coach vertrouwen. Als hij dat niet doet, is het eigenlijk gewoon kapot. Ik neem dan ook aan dat dit einde Kemkers- Kramer is, zo niet, dan zal daar een heeeeeeeeeeleboel therapie nodig zijn .
Alsof Kemkers helemaal niets aan het sucess van Sven heeft bijgedragen de afgelopen jaren...
pi_78386595
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Daarbij, hoeveel tijd heeft Kramer op zo'n moment nou om na te denken? Je moet dan als sporter in een fractie van een seconde een afweging maken en daarbij lijkt vertrouwen op je coach mij in principe niet zo'n slecht idee.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 11:55:29 #273
43556 miss_dynastie
pi_78386842
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Alsof Kemkers helemaal niets aan het sucess van Sven heeft bijgedragen de afgelopen jaren...
Daar gaat het toch niet om Het gaat om een blind vertrouwen dat je als sporter moet kunnen hebben in je coach. Daarin heeft Kemkers toch echt gefaald. Hij lette voor geen meter op. Niet erg verder, maar hou dan ook het 'binnenbaan!' voor je en vertrouw erop dat een schaatser die al duizenden rondjes heeft gemaakt heus wel kan wisselen i.p.v. je eigen twijfel eruit te gooien.
pi_78387052
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78387264
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om Het gaat om een blind vertrouwen dat je als sporter moet kunnen hebben in je coach. Daarin heeft Kemkers toch echt gefaald. Hij lette voor geen meter op. Niet erg verder, maar hou dan ook het 'binnenbaan!' voor je en vertrouw erop dat een schaatser die al duizenden rondjes heeft gemaakt heus wel kan wisselen i.p.v. je eigen twijfel eruit te gooien.
Ik denk dat ze in het vervolg wel wat minder met whiteboards zullen spelen en meer opletten op wat er gebeurt tijdens de race.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:20:14 #276
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_78387802
Het is idd wel een showtje wat TVM opvoert op de kruising met hun oortjes, bordjes, laptops etc.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:35:49 #277
153506 Captain_Fabulous
pi_78388338
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij lette voor geen meter op.
Jij kletst wel zo uit je nek...hij zat juist teveel op te letten, en wilde teveel doen. Informatie overload op het ergste moment dat het kan gebeuren...door die leuke rail-camera kunnen de coaches niet zoals normaal hulp krijgen van assistenten bij de boarding voor het invullen van rondeborden etc. Dus moeten ze een aantal dingen tegelijk doen, en dat was kennelijk teveel.
pi_78389060
Begreep alleen niet waarom Kemkers zo dicht bij de bocht stond, op andere afstanden heb ik de coaches toch meestal een stuk verder van de bocht gezien. Nu was er voor Kramer totaal geen ruimte om zelf na te denken en eventueel te kijken waar Skobrev reed.
pi_78389128
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:56 schreef Ericr het volgende:
Begreep alleen niet waarom Kemkers zo dicht bij de bocht stond, op andere afstanden heb ik de coaches toch meestal een stuk verder van de bocht gezien. Nu was er voor Kramer totaal geen ruimte om zelf na te denken en eventueel te kijken waar Skobrev reed.
Daar staat hij wel vaker, volgens mij. Normaal wil hij de rondetijd van Kramer niet aan de tegenstander laten zien.
Album top 100 2024
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:30:46 #280
106690 MiLalaa
pi_78390244
nouja hij stond echt wel ver aan het einde van de baan. Erik Bouwman bij Bob ook, waar laatstgenoemde ook niet blij mee was, die gebaarde ook dat ie dichterbij moest komen.. maarja dat mocht dus niet
pi_78390738
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:30 schreef MiLalaa het volgende:
nouja hij stond echt wel ver aan het einde van de baan. Erik Bouwman bij Bob ook, waar laatstgenoemde ook niet blij mee was, die gebaarde ook dat ie dichterbij moest komen.. maarja dat mocht dus niet
Bob de jong gebaarde juist dat Erik Bouwman een stuk naar achteren moest gaan staan, en dus ook dichter bij de bocht hoor'/.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:16:12 #282
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78392114
Net interview van Dione met de Jong gekeken, wat een lul
.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:33:29 #283
106690 MiLalaa
pi_78392833
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:42 schreef Tompsen het volgende:

Bob de jong gebaarde juist dat Erik Bouwman een stuk naar achteren moest gaan staan, en dus ook dichter bij de bocht hoor'/.
ohja

onlogisch nouja dat vind ik bob sowieso
pi_78394009
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef Yankee het volgende:
Lul? Wat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2010 15:03:29 ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:02:36 #285
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78396429
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef Yankee het volgende:
Wat zei ie dan?
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:09:36 #286
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_78396719
Sinds gisteravond kunnen we Kramer in de categorie Eddy the Eagle plaatsen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:49:14 #287
291997 Schiphol
Gaarne profiel verwijderen
pi_78398448
quote:
Persoonlijk vind ik niets mis met Sven.

Het enige waar ik me aan irriteerde was/is de ware hype rondom Sven met termen als Svancouver en Svenergy waarmee we werden doodgegooid. De media gebruikten het keer op keer en massaal nam het volk die woorden over, dus de media waren irritant bezig.

Het is nu maar te hopen dat een bijdehand het presteert om te zeggen: 'genoeg svenergy, alleen jammer van de kortsluiting bij Kemkers'. Hoe een reclamecampagne van Eneco zo de prullenbak in kan ...
Gaarne profiel verwijderen
pi_78399241
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:09 schreef Bayswater het volgende:
Sinds gisteravond kunnen we Kramer in de categorie Eddy the Eagle plaatsen.
pi_78400170
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:13 schreef Annie1980 het volgende:
Idd... wat un held
Ja ook ik vind hem soms un tikje arrogant maar gooi dat dan op "t is un topsporter en als je dat bent leef je volgens mij in je eigen wereldje, hij mag dat"
Maar dat hij gisteren en vandaag zo reageert is grote klasse!
In de verkorting van het woord 'een' naar 'n' kan ik nog komen (smstaal enzo), maar 'un'?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:56:28 #290
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_78401315
In de reacties onder het artikel over gisteravond op CNN kan ie op weinig sympathie rekenen. Dat incidentje met die Amerikaanse reporter heeft hem weinig goeds gedaan.
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:58:51 #291
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:02:19 #292
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_78401496
Moeten ze iedere keer de beelden van de foute wissel zien
Nu weten we het wel
dat er mensen gingen janken (ja die bnners) het is erg maar het is niet einde v/d wereld
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_78401549
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef beantherio het volgende:
In de reacties onder het artikel over gisteravond op CNN kan ie op weinig sympathie rekenen. Dat incidentje met die Amerikaanse reporter heeft hem weinig goeds gedaan.
Ach fuck die Amerikanen, alsof hun sporters geen last hebben van arrogantie. Dan nog was die opmerking van 'are you stupid' niet eens arrogantie maar meer een soort van verbaasdheid dat die reporter zo'n durfde te stellen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:06:24 #294
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78401627
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:04 schreef Ericr het volgende:

[..]

Ach fuck die Amerikanen, alsof hun sporters geen last hebben van arrogantie. Dan nog was die opmerking van 'are you stupid' niet eens arrogantie maar meer een soort van verbaasdheid dat die reporter zo'n durfde te stellen.
Was die opmerking maar arrogantie. Met arrogantie is niets mis, met onbeschoftheid des te meer. Zie Van Gaal afgelopen weekend ook weer...
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:14:43 #295
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_78401875
Diepe buiging voor het karakter van Sven. Ik denk dat dit zijn populariteit alleen maar goed doet eigenlijk. Hoe zuur het gisteren ook was. Als hij zich had laten gaan, was het over met sponsorcontracten. Nu toon je je een heel erg groot sportman.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_78402474
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef beantherio het volgende:
grote kans dat 80% van die reageerders Nederlanders zijn

maar goed, wat Sven betreft, hij reageerde gisteren prima en volwassen
٩๏̯͡๏)۶
pi_78402572
Ik erger me ook aan het gedrag van Kramer, met z'n attitude: "Ik ben Sven Kramer, ik bepaal zelf wel in welke baan ik wil schaatsen. Als ik de binnenbocht wil hebben, dan neem ik ook de binnenbocht!"
pi_78402609
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik erger me ook aan het gedrag van Kramer, met z'n attitude: "Ik ben Sven Kramer, ik bepaal zelf wel in welke baan ik wil schaatsen. Als ik de binnenbocht wil hebben, dan neem ik ook de binnenbocht!"
waar slaat dat nou weer op
٩๏̯͡๏)۶
pi_78402657
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Op iets wat jij duidelijk niet begrijpt. Ben je vast en zeker te jong voor.
pi_78402707
quote:

Ochjee het typisch Nederlandse calvinistisch denken..

Niet zo zeuren. De man zet topprestaties neer en dan mag je arrogant zijn.
Live out of your imagination, not your history.
pi_78402729
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Flauwe humor, hoop ik. Want als het serieus bedoeld was dan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')