Tegenwoordig wel ja. Hij heeft ze wel eens aardig gereden. Hetzelfde geldt voor Hedrick.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Davis is echt kansloos op de 10.000 en 5000
Afstand an sich is natuurlijk niet direct de relevante maatstaf. M.i. is met name de vraag of je te maken hebt met kracht- of duursport relevant.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:03 schreef Montov het volgende:
Het verschil tussen 1500m en 5km is ook de relatief grootste afstand tussen 2 afstanden.
Het is normaal in de sport maar niet in het schaatsen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:51 schreef Leatherface het volgende:
Nah, dat 'kijkincident' waar Klopkoek aan refereert zal wel een soort van psychologische oorlogsvoering zijn: de tegenstander demoraliseren. Dat is heel normaal in sport. Ik heb het voorval zelf overigens nooit gezien.
Maar Kramer moet daar toch wel mee opletten, aangezien Tuitert dus samen met hem de ploegenachtervolging gaat rijden. Nu zal Tuitert niet wrokkig om zoiets zijn, maar het kan toch de teamgeest ondermijnen.
Kom op, in het schaatsen is psychologische oorlogsvoering ook normaal. Schaatsen is wat dat betreft niet anders dan andere sporten.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is normaal in de sport maar niet in het schaatsen.
Vreemd, ik heb hem een paar dagen terug nog over zijn rug horen praten in een filmpje ergens, na een vraag van een interviewer over zijn techniek.quote:Bepaalde dingen snap ik ook wel. Kramer heeft het bijvoorbeeld nooit over zijn zwakke rug. Als iemand daarover begint kapt hij het direct af. Dat zet hij je betaalt.
Zoiets snap ik nog wel. Je gaat niet de tegenstander hoop geven 'aawwww wat ik heb ik last van mijn rug'.
Nou ja, de druk (al dan niet opgevoerd door de media of hemzelf) was natuurlijk wel erg groot. Hij schaatste als het ware met 16 miljoen Nederlanders op zijn rug.quote:Nee, het meeste moeite heb ik gewoon met het dedain dat hij heeft. Ook denkt de beste man daadwerkelijk dat hij de natie op zijn schouders draagt.
Dat zeg je vaker, maar daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen. Zou je voorbeelden kunnen geven?quote:Het is gewoon een begenadigd sporter, niet meer en niet minder. Maar hoe hij over komt is iets anders. Het belangrijkste is dat hij respectloos doet over tegenstanders.
Ik zie niet zo wat zijn sportieve verleden er in deze toe doet eigenlijk.quote:Kramer mag sowieso wel wat bescheidener zijn. Naar verluidt werd hij tot zijn 17e door zijn leeftijdgenootjes weggeschaatst. Daarna is het rap gegaan.
Ik had stupid niet verkeerd vertaald, ik zat op een geluidloze pc en bekeek de ondertiteling van de NOS. Bovendien ben ik niet gefrustreerd, de enige die gefrustreerd overkomt is Kramer, omdat hij slechts gevraagd wordt een zinnetje in te spreken voor de Amerikaanse tv.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Waarom die frustratie? Alleen maar omdat je "stupid" verkeerd hebt vertaald? Mensen delen je misleidende overdrijving niet, en dat is gewoon jammer voor je.
Tuitert vind ik sowieso wel sympathieker. Normaal gesproken kan ik de Brabantse carnavalsmentaliteit van Wüst niet uitstaan, maar deze keer viel het wel mee.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef maartena het volgende:
Tuitert en Wust komen beiden vele malen sympathieker over dan Kramer in ieder geval.
NBC uitkafferen mag niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef maartena het volgende:
Nee, ik stoorde me ook aan het gedrag van Sven Kramer. Maar gezien mijn woonlocatie, en de herseninhoud van de gemiddelde FOK!ker, leek het me een stuk verstandiger er geen commentaar op te hebben, want dan zou ik de wind van voren hebben gekregen en veel te pro-Amerika zijn en dat soort zaken.
Tuitert en Wust komen beiden vele malen sympathieker over dan Kramer in ieder geval.
Ik vind een grote bek hebben juist typisch Nederlands. In ieder geval van het Nederland waarin ik geleefd heb.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Monolith het volgende:
Er stond een tijdje terug nog een aardig artikeltje over de houding van Kramer in de Spits. De exacte inhoud van het artikel weet ik zo niet meer, maar een aantal mensen uit de sportmarketing verklaarden waarom Kramer wegkwam met zijn onnederlandse arrogante houding.
[..]
Tuitert vind ik sowieso wel sympathieker. Normaal gesproken kan ik de Brabantse carnavalsmentaliteit van Wüst niet uitstaan, maar deze keer viel het wel mee.
Het mag best. Ik heb heel wat aanmerkingen op de NBC en haar coverage.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Klopkoek het volgende:
NBC uitkafferen mag niet?
Het ging volgens mij met name om de 'Ik kom hier alleen voor goud mentaliteit'' die eerder als Amerikaans werd beschouwd. Er zit overigens nog wel een verschil tussen mondig en arrogant natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind een grote bek hebben juist typisch Nederlands. In ieder geval van het Nederland waarin ik geleefd heb.
Ik vind het vooral 'onschaats'.
Liever niet, één van die medailles is de ploegenachtervolging. Dan zou je dus door je 'hekel' aan Sven ook anderen de medaille 'ontnemen'.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
. hopelijk blijft het bij één keer goud. Snertjoch.
Kramer had absoluut anders kunnen/moeten reageren (al maakt het wel leuke televisie natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 21:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Het mag best. Ik heb heel wat aanmerkingen op de NBC en haar coverage.
Maar niet voor het stellen van die bewuste vraag...... of je moet net als Kramer heel snel geprikkeld worden.
Ook niet!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:13 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Een bergwand leegkappen, er een lift op aanleggen, naar boven in de lift en dan op planken weer naar beneden, daarentegen, is wel zinvol!
Dank voor dit inzicht, helder lichtquote:Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Tuitert is een echte Olympisch kampioen (want 1500m), Kramer is nep (want 5km).
Graag gedaan!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dank voor dit inzicht, helder licht
Zo'n troll is wel erg obvious..quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dank voor dit inzicht, helder licht
Jeps, één brok frustratie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef Moos. het volgende:
Überhaupt vind ik hem al asociaal, zag je hem laatst bij de 1500 meter? Helemaal boos en gaat zich zelf afreageren op de medewerkers van de OS.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef Moos. het volgende:
Überhaupt vind ik hem al asociaal, zag je hem laatst bij de 1500 meter? Helemaal boos en gaat zich zelf afreageren op de medewerkers van de OS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |