Het was vanacht, dat hij weer aanwijzingen van officials liep te negeren, kwam hem bijna op een berisping te staanquote:Op zondag 21 februari 2010 12:17 schreef misterdoog het volgende:
Anders kom je ruim een week later ook even aankakken. Lutser.
Een kampioen ben je op, en naast het veld!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:18 schreef FlinkeNaam het volgende:
Ik kijk alleen naar zijn schaatsprestaties.
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Het zou wat zijn zeg, als een Nederlandse journalist naar Bode Miller gaat (of een andere Amerikaanse topatleet) en vraagt of hij even vertelt hoe hij heet, waar hij vandaan komt en aan welk onderdeel hij meedoet.
had ze dat dan niet VOOR het toernooi moeten doen? en niet 10 minuiten na de finish van de race van zijn leven als hij na vier jaar alles winnen ook daadwerkelijk olympisch goud heeftquote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.
Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
Ze had kunnen doen:quote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.
Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Een kampioen ben je op, en naast het veld!
Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus je punt is...quote:Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef genakt het volgende:
[..]
jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?
Had ze zelf ook kunnen doen, daar gebruik je niet iemand voor die net Olympisch kampioen is geworden.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.quote:Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Kramer vertelde gisteren in interview dat dat wel mee viel.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.
Hij zeurt er niet over.. Ik denk dat dat zijn punt is..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus je punt is...
ik maak er toch ook geen zeiktopic over je lijkt wel een wijf zegquote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus je punt is...
Tuurlijk, het stond in de Telegraaf dat hij aan de dood was ontsnapt, dan weet je het wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.
Onhandig was het misschien, maar niet ongebruikelijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.
Ik zeur niet, ik vind het gewoon jammer. Ik ben dan misschien zo iemand die zo'n gedrag niet bij een sporter vind passen. Andere vinden het schijnbaar normaal of wel grappig!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij zeurt er niet over.. Ik denk dat dat zijn punt is..
1500 volt volgens diverse bronnen.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Tazz het volgende:
[..]
Kramer vertelde gisteren in interview dat dat wel mee viel.
Wordt waarschijnlijk iets opgeblazen..
Mja, op hekken rondom gevangenissen staat ook een paar ton aan volt, maar daar ga je ook niet dood aan als je die aanraakt. Ik weet niet precies hoe het zit, iets met ampere ofzo (heb er echt geen verstand van), maar die vent gaat echt niet dood als ie die rails aanraakt hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
1500 volt volgens diverse bronnen.
Niet mag, om het allemaal te worden moet je dat zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nee, ik erger me er ook een beetje aan maar als je Olympisch kampioen bent en al zoveel wedstrijden ongeslagen bent mag je ook wel een beetje arrogant zijn.
Dat dus!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet mag, om het allemaal te worden moet je dat zijn.
Wat een onzin, hij is net Olympisch kampioen geworden, het zou gepaster zijn als de journalist hem gewoon voorsteld. Het is wel de manier waarop het gevraagd werd. Dat had ze ook anders kunnen introduceren, nu kwam het erg ongeinteresseerd over, dus ik snapte zijn verontwaardiging.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,
Zwaar overtrokken, hij had gewoon gympen met rubber zolen, hij had nooit onder stroom kunnen staan. Je kunt het hoogstens impulsief noemen, maar dat lijkt me na zo'n ontlading van de spanning niet heel verwijtbaar.quote:Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Steeds? Hoevaak komt dat voor dan? Waarom zou hij niet overal mogen lopen waar hij wil. Als het niet mag, zou het beter aangegeven moeten worden. En negeert hij dan 'steeds' aanwijzingen? Valt wel mee volgens mij.quote:Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.
Ik stoor me er totaal niet aan, ik vind het spijkers op laag water zoeken.quote:Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
Dat vond ik dan weer wel een mooie actie, blijheid, belevingquote:Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Ach kom toch opquote:Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
misschien wilde die zender wel gewoon een image met een mooie special die begint met Sven Kramer die zelf zegt.. I am Sven Kramer, 5000m winner.
Dat dus, typisch Nederlands gezeik aan het adres van iemand die langere tijd aan de top staat en 100% met zijn sport bezig is.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef happyme28 het volgende:
Ik stoor me er totaal niet aan, ik vind het spijkers op laag water zoeken.
Ja, ff 26 vragen kunnen stellen op dat moment, surequote:Op zondag 21 februari 2010 12:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach kom toch op. Dan stel je iemand die zojuist voor je ogen kampioen geworden is eerste normale vragen en vraag je desnoods aan het einde even om die tekst. Het is echt de wereld omdraaien om dit arrogant van Kramer te vinden, het is gewoon een achterlijke vraag op dit moment en Kramer had meer dan groot gelijk. Hij was ook gewoon groot genoeg om daarna keurig antwoorden te geven op haar vragen, dat is dus wel het tegendeel van arrogantie. Als hij echt arrogant was was hij weg gelopen.
Hiermee geef je toch alleen maar aan hoe belachelijk die vraag was. In die beperkte tijd is "zeg even wie je bent en wat je zojuist gewonnen hebt" helemaal een achterlijke vraag.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:59 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ja, ff 26 vragen kunnen stellen op dat moment, sure
Ik zou dat ook doen.... Hi Sven Kramer, congrats with the medal - well done! We're shooting an item on the winners, could you introduce yourself quickly?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hiermee geef je toch alleen maar aan hoe belachelijk die vraag was. In die beperkte tijd is "zeg even wie je bent en wat je zojuist gewonnen hebt" helemaal een achterlijke vraag.
Ik geef alleen maar aan dat als je echt een tekst wilt voor een reportage oid dat je dat dan even normaal en met enige toelichting vraagt en niet plompverloren als je iemand die zojuist olympisch goud heeft gewonnen als sportjournalist voor de camera krijgt.
ALS ze het zo gevraagd had zou hij misschien al anders gereageerd hebben. Ze stelde de vraag alsof ze zelf geen idee had wie ze voor de camera had.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:08 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik zou dat ook doen.... Hi Sven Kramer, congrats with the medal - well done! We're shooting an item on the winners, could you introduce yourself quickly?
Dat was echt uitzonderlijk slechte journalistiekquote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,
Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.
Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
Ja, zelfs schrikdraad heeft doorgaans meer spanning (tot 10.000V). Het ligt aan de stroomsterkte (Ampere) hoe schadelijk of dodelijk het is.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, op hekken rondom gevangenissen staat ook een paar ton aan volt, maar daar ga je ook niet dood aan als je die aanraakt. Ik weet niet precies hoe het zit, iets met ampere ofzo (heb er echt geen verstand van), maar die vent gaat echt niet dood als ie die rails aanraakt hoor.
Typisch Nederlandse weg-met-ons-mentaliteit, niet verrassend van iemand met zo'n liefde voor een ander land.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.
Hij scheldt journalisten uit die logischerwijs zijn naam niet kennen, omdat hij internationaal gezien een nobody is. Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.
De ongemanierde Kramer is met zijn boerenkop een slecht visitekaartje voor Nederlanders. Nu hebben de meeste wereldbewoners toch al niet zo'n hoge pet op van Nederland en Nederlanders. Met dit gedrag van Kramer wordt dat er niet beter op.
En dat weet je hoe? Ben je zelf topatleet?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat dus!
Verder zijn mannen als Kramer en Davis altijd zo geconcentreerd voor een belangrijke wedstrijd en leven dan helemaal in hun eigen wereldje.
Dan heb je gewoon geen zin om steeds de hele rij pers af te werken![]()
Ja het hoort erbij, maar ik neem het ze niet kwalijk dat ze af en toe beetje geirriteerd en/of arrogant overkomen.
Heb juist respect voor hun toeweiding
Ach ja, tennisser Pat Cash begon met die traditie. Iedereen vindt hem zo charismatisch.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.
Dat zegt wel wat over Nederlanders. Asociaal gedrag keurt men niet af. Nee, als een of andere malloot die wat wint bij een onbenullig onderdeel het doet, dan moet je dat normaal en gezellig vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach ja, tennisser Pat Cash begon met die traditie. Iedereen vindt hem zo charismatisch.
Ach, een opgevoerd modeltreintje...quote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
1500 volt volgens diverse bronnen.
Nee ik ben geen topatleet maar mijn reactie komt voort uit hoe ik ze vind overkomen in hun intervieuws.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
En dat weet je hoe? Ben je zelf topatleet?
Elke professionele sporter weet dat hij de media nodig heeft. Daar moet je dus een goede verstandhouding mee hebben. Als het meezit filmen berichten ze over je topprestatie, als het tegenzit moet je gewoon even drie keer slikken en ook je verhaal komen doen. Hoe vervelend dat ook is.
Ik neem het Kramer wel kwalijk dat hij zo reageert. Er zijn overigens genoeg topsporters die niet arrogant zijn. Kramer gedraagt zich meer en meer als enfant terrible. Jammer is dat.
zo typisch Nederlands dit, om te kotsen jouw betoogje.. daar gaat ie danquote:Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.
Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
en wat hebben mensen toch tegen arrogantie? beste eigenschap voor een topsporter.. altijd maar weer dat gelul dat iedereen maar normaal moet doen.. denk je dat er op fok in Jamaica ook zo'n topic over Usain Bolt is?![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.
Hij scheldt journalisten uit die logischerwijs zijn naam niet kennen, omdat hij internationaal gezien een nobody is. Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.
De ongemanierde Kramer is met zijn boerenkop een slecht visitekaartje voor Nederlanders. Nu hebben de meeste wereldbewoners toch al niet zo'n hoge pet op van Nederland en Nederlanders. Met dit gedrag van Kramer wordt dat er niet beter op.
iemand is jaloersquote:Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sven Kramer kun je onmogelijk arrogant noemen. Met arrogantie is ook niets mis, maar Kramer is met de beste wil van de wereld niet arrogant. Het is gewoon een ongemanierde boer.
Die actie tegen die journaliste was meer dom, onwetend en ongemanierd dan arrogant.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Wat zijn voor Halcon dan uitingen van arrogantie? Wie is er wel echt arrogant in zijn ogen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:12 schreef Posdnous het volgende:
Het is een schaatser. Daarom sowieso al niet boeiend.
Waarom is schaatsen dan geen sport?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:21 schreef Barca het volgende:
Triestelingen de schaatsen een sport durven te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |