abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78258699
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,

Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!

Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.

Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
  zondag 21 februari 2010 @ 12:16:51 #2
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78258792
ja
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_78258809
Anders kom je ruim een week later ook even aankakken. Lutser.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:17:49 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78258811
zo te zien wel
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_78258822
Ik kijk alleen naar zijn schaatsprestaties.
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_78258827
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:17 schreef misterdoog het volgende:
Anders kom je ruim een week later ook even aankakken. Lutser.
Het was vanacht, dat hij weer aanwijzingen van officials liep te negeren, kwam hem bijna op een berisping te staan
pi_78258837
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:18 schreef FlinkeNaam het volgende:
Ik kijk alleen naar zijn schaatsprestaties.
Een kampioen ben je op, en naast het veld!
pi_78258840
nee
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78258853
Het zou wat zijn zeg, als een Nederlandse journalist naar Bode Miller gaat (of een andere Amerikaanse topatleet) en vraagt of hij even vertelt hoe hij heet, waar hij vandaan komt en aan welk onderdeel hij meedoet.
pi_78258898
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Het zou wat zijn zeg, als een Nederlandse journalist naar Bode Miller gaat (of een andere Amerikaanse topatleet) en vraagt of hij even vertelt hoe hij heet, waar hij vandaan komt en aan welk onderdeel hij meedoet.
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.

Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 februari 2010 @ 12:22:16 #11
54593 crew  Olga
Cheese
pi_78258920
Dat van die journalist is natuurlijk dom he. Als je een schaatswedstrijd verslaat ben je van te voren toch wel op de hoogte wie de favorieten zijn en wat ze tot nu toe hebben gepresenteerd?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_78258937
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.

Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
had ze dat dan niet VOOR het toernooi moeten doen? en niet 10 minuiten na de finish van de race van zijn leven als hij na vier jaar alles winnen ook daadwerkelijk olympisch goud heeft
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_78258939
Een journalist hoort zich te verdiepen in het gene hij/zij verslaat. Stel hem dan zelf even voor zou ik tegen die journalist zeggen. Komop nou, dit hoor je een Nederlandse journalist toch ook niet vragen aan een hier onbekende arikaanse skier ofzo?

Wat betreft die rails, ik wist ook niet dat die onder stroom stond. Verder is die man blij, dus viert hij feest. Op zo'n moment vergeet idereen wel eens iets.

Daarnaast is het een topsporter die al 4 jaar hard werkt om hier te oogsten. Tuurlijk gaat en staat hij waar hij wil, om zich zo optimaal voor te kunnen bereiden.
pi_78258941
quote:

[..]

Ze had kunnen doen:

I'm standing here with Sven Kramer from the Netherlands, who just won the 5000 meter speedskating, of iets in die trant. Zo heb je ook een introductie.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:23:48 #15
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78258951
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Een kampioen ben je op, en naast het veld!
jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zondag 21 februari 2010 @ 12:24:09 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_78258961
quote:

[..]

Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.

En verder is het misschien een eigenwijze flapdrol ja, maar dat hoort bij topsporters. In Nederland vinden we dat gauw gek, maar zonder een dosis van dat soort gedrag red je het kennelijk niet tot de top.
pi_78259024
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef genakt het volgende:

[..]

jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?
Jij ook niet, dus je punt is...
pi_78259113
quote:

[..]

Had ze zelf ook kunnen doen, daar gebruik je niet iemand voor die net Olympisch kampioen is geworden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78259142
quote:
Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:32:06 #20
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78259202
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Kramer vertelde gisteren in interview dat dat wel mee viel.
Wordt waarschijnlijk iets opgeblazen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_78259207
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hij zeurt er niet over.. Ik denk dat dat zijn punt is..
  zondag 21 februari 2010 @ 12:32:55 #22
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78259230
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ik maak er toch ook geen zeiktopic over je lijkt wel een wijf zeg
pi_78259273
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Tuurlijk, het stond in de Telegraaf dat hij aan de dood was ontsnapt, dan weet je het wel.
sig verwijderd door FA
pi_78259293
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.
Onhandig was het misschien, maar niet ongebruikelijk!
pi_78259298
Ik stoor mij er totaal niet aan.
pi_78259323
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij zeurt er niet over.. Ik denk dat dat zijn punt is..
Ik zeur niet, ik vind het gewoon jammer. Ik ben dan misschien zo iemand die zo'n gedrag niet bij een sporter vind passen. Andere vinden het schijnbaar normaal of wel grappig!
pi_78259355
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Tazz het volgende:

[..]

Kramer vertelde gisteren in interview dat dat wel mee viel.
Wordt waarschijnlijk iets opgeblazen..
1500 volt volgens diverse bronnen.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:37:12 #28
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78259383
Het was een onhandige vraag, dat had ze beter kunnen aanpakken. Het was een onhandige reactie, dat had hij beter kunnen aanpakken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_78259389
wat een gezeur om die journaliste zeg ze wilde gewoon een leuk plaatje met een blije kramer die in de camera roept "Hi I'm Sven Kramer from the Netherlands and I'm the olympic champion speed skating on the 5K". Dat mag je toch gewoon vragen.
pi_78259441
Nee, ik erger me er ook een beetje aan maar als je Olympisch kampioen bent en al zoveel wedstrijden ongeslagen bent mag je ook wel een beetje arrogant zijn.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:39:11 #31
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_78259452
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

1500 volt volgens diverse bronnen.
Mja, op hekken rondom gevangenissen staat ook een paar ton aan volt, maar daar ga je ook niet dood aan als je die aanraakt. Ik weet niet precies hoe het zit, iets met ampere ofzo (heb er echt geen verstand van), maar die vent gaat echt niet dood als ie die rails aanraakt hoor.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78259528
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nee, ik erger me er ook een beetje aan maar als je Olympisch kampioen bent en al zoveel wedstrijden ongeslagen bent mag je ook wel een beetje arrogant zijn.
Niet mag, om het allemaal te worden moet je dat zijn.
sig verwijderd door FA
  zondag 21 februari 2010 @ 12:45:12 #33
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78259640
Vreselijk die eeuwige zuurgraad als het gaat om sporters die niet de nederigheid zelf acteren in Nederland.

Kramer zit op de rand van arrogantie, zoals zoveel topsporters. En dat hoort er gewoon bij.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78259667
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:41 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Niet mag, om het allemaal te worden moet je dat zijn.
Dat dus!

Verder zijn mannen als Kramer en Davis altijd zo geconcentreerd voor een belangrijke wedstrijd en leven dan helemaal in hun eigen wereldje.
Dan heb je gewoon geen zin om steeds de hele rij pers af te werken
Ja het hoort erbij, maar ik neem het ze niet kwalijk dat ze af en toe beetje geirriteerd en/of arrogant overkomen.

Heb juist respect voor hun toewijding

[ Bericht 0% gewijzigd door Tassiepassie op 21-02-2010 13:32:52 ]
pi_78259738
Heerlijk nuchter, gewoon zeggen waar het op staat. Je bent net olympisch kampioen geworden dus moet men maar zelf dat stomme introductiebandje inspreken. Ik vind het trouwens ook stom dat die journaliste niet inzag dat hij haar een gunst verleende door met haar te praten.

Het is daarnaast toch alleen maar mooi om te zien dat hij naar zijn familie springt? Laat tenminste zien dat het geen machines zijn maar mensen met emotie en passie voor hun sport.

Bij voorbaat zijn alle reporters uit de US dom, ik vind het nog netjes dat hij niet vroeg of ze 'retarded' was!
You have enemies?
Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:51:03 #36
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78259807
misschien wilde die zender wel gewoon een image met een mooie special die begint met Sven Kramer die zelf zegt.. I am Sven Kramer, 5000m winner.

Het is inderdaad een vervelend mannetje, maar goed - hij zet de prestaties neer, so we don't care
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78259840
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,
Wat een onzin, hij is net Olympisch kampioen geworden, het zou gepaster zijn als de journalist hem gewoon voorsteld. Het is wel de manier waarop het gevraagd werd. Dat had ze ook anders kunnen introduceren, nu kwam het erg ongeinteresseerd over, dus ik snapte zijn verontwaardiging.
quote:
Zwaar overtrokken, hij had gewoon gympen met rubber zolen, hij had nooit onder stroom kunnen staan. Je kunt het hoogstens impulsief noemen, maar dat lijkt me na zo'n ontlading van de spanning niet heel verwijtbaar.
quote:
Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.
Steeds? Hoevaak komt dat voor dan? Waarom zou hij niet overal mogen lopen waar hij wil. Als het niet mag, zou het beter aangegeven moeten worden. En negeert hij dan 'steeds' aanwijzingen? Valt wel mee volgens mij.
quote:
Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
Ik stoor me er totaal niet aan, ik vind het spijkers op laag water zoeken.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:53:57 #38
25957 Reddiablo
pi_78259905
quote:

Dat vond ik dan weer wel een mooie actie, blijheid, beleving
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 21 februari 2010 @ 12:54:35 #39
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78259919
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
misschien wilde die zender wel gewoon een image met een mooie special die begint met Sven Kramer die zelf zegt.. I am Sven Kramer, 5000m winner.
Ach kom toch op . Dan stel je iemand die zojuist voor je ogen kampioen geworden is eerste normale vragen en vraag je desnoods aan het einde even om die tekst. Het is echt de wereld omdraaien om dit arrogant van Kramer te vinden, het is gewoon een achterlijke vraag op dit moment en Kramer had meer dan groot gelijk. Hij was ook gewoon groot genoeg om daarna keurig antwoorden te geven op haar vragen, dat is dus wel het tegendeel van arrogantie. Als hij echt arrogant was was hij weg gelopen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 21 februari 2010 @ 12:56:16 #40
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78259973
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef happyme28 het volgende:

Ik stoor me er totaal niet aan, ik vind het spijkers op laag water zoeken.
Dat dus, typisch Nederlands gezeik aan het adres van iemand die langere tijd aan de top staat en 100% met zijn sport bezig is.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:59:38 #41
25957 Reddiablo
pi_78260067
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ach kom toch op . Dan stel je iemand die zojuist voor je ogen kampioen geworden is eerste normale vragen en vraag je desnoods aan het einde even om die tekst. Het is echt de wereld omdraaien om dit arrogant van Kramer te vinden, het is gewoon een achterlijke vraag op dit moment en Kramer had meer dan groot gelijk. Hij was ook gewoon groot genoeg om daarna keurig antwoorden te geven op haar vragen, dat is dus wel het tegendeel van arrogantie. Als hij echt arrogant was was hij weg gelopen.
Ja, ff 26 vragen kunnen stellen op dat moment, sure

Ik heb de vraag niet gezien hoor, het had net zo goed een domme trut kunnen zijn.. zeker als ze voor Fox werkt Maar het was toch belachelijk van Kramer, als 'ie nou 4e was geworden kan ik het me nog voorstellen, maar als je kampioen bent dan is er geen reden om een ass te zijn.
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 21 februari 2010 @ 13:04:26 #42
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78260252
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:59 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ja, ff 26 vragen kunnen stellen op dat moment, sure
Hiermee geef je toch alleen maar aan hoe belachelijk die vraag was. In die beperkte tijd is "zeg even wie je bent en wat je zojuist gewonnen hebt" helemaal een achterlijke vraag.

Ik geef alleen maar aan dat als je echt een tekst wilt voor een reportage oid dat je dat dan even normaal en met enige toelichting vraagt en niet plompverloren als je iemand die zojuist olympisch goud heeft gewonnen als sportjournalist voor de camera krijgt.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:08:05 #43
25957 Reddiablo
pi_78260376
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hiermee geef je toch alleen maar aan hoe belachelijk die vraag was. In die beperkte tijd is "zeg even wie je bent en wat je zojuist gewonnen hebt" helemaal een achterlijke vraag.

Ik geef alleen maar aan dat als je echt een tekst wilt voor een reportage oid dat je dat dan even normaal en met enige toelichting vraagt en niet plompverloren als je iemand die zojuist olympisch goud heeft gewonnen als sportjournalist voor de camera krijgt.
Ik zou dat ook doen.... Hi Sven Kramer, congrats with the medal - well done! We're shooting an item on the winners, could you introduce yourself quickly?

maar dan nog vind ik het een lompe reactie van Sven
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 21 februari 2010 @ 13:09:35 #44
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78260435
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:08 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ik zou dat ook doen.... Hi Sven Kramer, congrats with the medal - well done! We're shooting an item on the winners, could you introduce yourself quickly?
ALS ze het zo gevraagd had zou hij misschien al anders gereageerd hebben. Ze stelde de vraag alsof ze zelf geen idee had wie ze voor de camera had.

Ik vond het absolute geen lompe reactie op zoveel domheid en respectloosheid.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:10:13 #45
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_78260457
quote:

[..]

Dat was echt uitzonderlijk slechte journalistiek
Zo pak je zoiets gewoon niet aan, dat kan iedereen toch verzinnen?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:12:03 #46
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_78260524
Het is een schaatser. Daarom sowieso al niet boeiend.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_78260606
quote:

Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.

Hij scheldt journalisten uit die logischerwijs zijn naam niet kennen, omdat hij internationaal gezien een nobody is. Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.

De ongemanierde Kramer is met zijn boerenkop een slecht visitekaartje voor Nederlanders. Nu hebben de meeste wereldbewoners toch al niet zo'n hoge pet op van Nederland en Nederlanders. Met dit gedrag van Kramer wordt dat er niet beter op.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:21:23 #48
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78260852
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mja, op hekken rondom gevangenissen staat ook een paar ton aan volt, maar daar ga je ook niet dood aan als je die aanraakt. Ik weet niet precies hoe het zit, iets met ampere ofzo (heb er echt geen verstand van), maar die vent gaat echt niet dood als ie die rails aanraakt hoor.
Ja, zelfs schrikdraad heeft doorgaans meer spanning (tot 10.000V). Het ligt aan de stroomsterkte (Ampere) hoe schadelijk of dodelijk het is.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 21 februari 2010 @ 13:23:50 #49
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78260935
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.

Hij scheldt journalisten uit die logischerwijs zijn naam niet kennen, omdat hij internationaal gezien een nobody is. Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.

De ongemanierde Kramer is met zijn boerenkop een slecht visitekaartje voor Nederlanders. Nu hebben de meeste wereldbewoners toch al niet zo'n hoge pet op van Nederland en Nederlanders. Met dit gedrag van Kramer wordt dat er niet beter op.
Typisch Nederlandse weg-met-ons-mentaliteit, niet verrassend van iemand met zo'n liefde voor een ander land.
Géén kloon van tvlxd!
pi_78261051
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Dat dus!

Verder zijn mannen als Kramer en Davis altijd zo geconcentreerd voor een belangrijke wedstrijd en leven dan helemaal in hun eigen wereldje.
Dan heb je gewoon geen zin om steeds de hele rij pers af te werken
Ja het hoort erbij, maar ik neem het ze niet kwalijk dat ze af en toe beetje geirriteerd en/of arrogant overkomen.

Heb juist respect voor hun toeweiding
En dat weet je hoe? Ben je zelf topatleet?

Elke professionele sporter weet dat hij de media nodig heeft. Daar moet je dus een goede verstandhouding mee hebben. Als het meezit filmen berichten ze over je topprestatie, als het tegenzit moet je gewoon even drie keer slikken en ook je verhaal komen doen. Hoe vervelend dat ook is.

Ik neem het Kramer wel kwalijk dat hij zo reageert. Er zijn overigens genoeg topsporters die niet arrogant zijn. Kramer gedraagt zich meer en meer als enfant terrible. Jammer is dat.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')