abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78261053
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.

Ach ja, tennisser Pat Cash begon met die traditie. Iedereen vindt hem zo charismatisch.
pi_78261090
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ach ja, tennisser Pat Cash begon met die traditie. Iedereen vindt hem zo charismatisch.
Dat zegt wel wat over Nederlanders. Asociaal gedrag keurt men niet af. Nee, als een of andere malloot die wat wint bij een onbenullig onderdeel het doet, dan moet je dat normaal en gezellig vinden.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:30:39 #53
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78261188
Wat maakt iedereen zich druk over dat hij het publiek in dook, ik vond het geweldig!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_78261190
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

1500 volt volgens diverse bronnen.
Ach, een opgevoerd modeltreintje...
pi_78261276
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

En dat weet je hoe? Ben je zelf topatleet?

Elke professionele sporter weet dat hij de media nodig heeft. Daar moet je dus een goede verstandhouding mee hebben. Als het meezit filmen berichten ze over je topprestatie, als het tegenzit moet je gewoon even drie keer slikken en ook je verhaal komen doen. Hoe vervelend dat ook is.

Ik neem het Kramer wel kwalijk dat hij zo reageert. Er zijn overigens genoeg topsporters die niet arrogant zijn. Kramer gedraagt zich meer en meer als enfant terrible. Jammer is dat.
Nee ik ben geen topatleet maar mijn reactie komt voort uit hoe ik ze vind overkomen in hun intervieuws.

Ja natuurlijk hebben ze de media nodig, maar als je dan kijkt naar een Shani Davis die zoals eerder gezegd miljoenen kan verdienen als hij wil en het niet doet, of zelfs oprah laat stikken voor een doodnormale training....dat is de toewijding die ik bedoel.

Ik denk ook echt dat het hun geen zak interesseert wat fans van hun denken, zolang ze hun doel maar halen.
Wie zijn wij dan om daarover te oordelen?
Daar heb ik dus respect voor ja en daar hoef ik geen atleet voor te zijn, maar alleen een beetje inlevingsvermogen en mensenkennis voor te hebben.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:34:19 #56
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_78261337
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,

Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!

Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.

Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
zo typisch Nederlands dit, om te kotsen jouw betoogje.. daar gaat ie dan

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 21 februari 2010 @ 13:37:56 #57
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_78261474
en wat hebben mensen toch tegen arrogantie? beste eigenschap voor een topsporter.. altijd maar weer dat gelul dat iedereen maar normaal moet doen.. denk je dat er op fok in Jamaica ook zo'n topic over Usain Bolt is?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_78261518
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
en wat hebben mensen toch tegen arrogantie? beste eigenschap voor een topsporter.. altijd maar weer dat gelul dat iedereen maar normaal moet doen.. denk je dat er op fok in Jamaica ook zo'n topic over Usain Bolt is?

Sven Kramer kun je onmogelijk arrogant noemen. Met arrogantie is ook niets mis, maar Kramer is met de beste wil van de wereld niet arrogant. Het is gewoon een ongemanierde boer.
pi_78261569
Wat zijn voor Halcon dan uitingen van arrogantie? Wie is er wel echt arrogant in zijn ogen?
pi_78261610
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.

Hij scheldt journalisten uit die logischerwijs zijn naam niet kennen, omdat hij internationaal gezien een nobody is. Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.

De ongemanierde Kramer is met zijn boerenkop een slecht visitekaartje voor Nederlanders. Nu hebben de meeste wereldbewoners toch al niet zo'n hoge pet op van Nederland en Nederlanders. Met dit gedrag van Kramer wordt dat er niet beter op.
pi_78261626
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sven Kramer kun je onmogelijk arrogant noemen. Met arrogantie is ook niets mis, maar Kramer is met de beste wil van de wereld niet arrogant. Het is gewoon een ongemanierde boer.
iemand is jaloers
pi_78261647
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Wat zijn voor Halcon dan uitingen van arrogantie? Wie is er wel echt arrogant in zijn ogen?
Die actie tegen die journaliste was meer dom, onwetend en ongemanierd dan arrogant.

Iemand die arrogant is negeert journaliseren volkomen en springt niet als een dolle het publiek in, maar doet alsof de zoveelste gouden medaille de normaalste zaak van de wereld is. Schaatst rustig even een rondje uit om het er bij de rest in te peperen.
pi_78261682
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Evertjan het volgende:

[..]

iemand is jaloers
Nee hoor. Ik ben het gewoon eens met de TS dat Sven Kramer een ongemanierde aso is.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:43:51 #64
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_78261700
Kramer heeft gewoon geen geduld: niet met journalisten die overkomen alsof ze zich niet voorbereid hebben, en niet met betuttelende officials. Dat kan je arrogant of ongemanierd noemen, maar ik vind het een prima eigenschap voor een topsporter.
pi_78262724
Ik vind`m stront eigenwijs ja.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 21 februari 2010 @ 14:42:24 #66
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_78263821
Ik stoor me niet aan het gedrag aan Kramer in het algemeen, ik ergerde me wel aan zijn reactie tegen die journaliste. Zij pakte het absoluut niet slim aan, maar dat is geen excuus om zo onbeleefd te antwoorden. Nu weet nog niemand in Amerika wie hij is trouwens. In plaats van 'Sven Kramer who won the 5000 meter' is hij 'that guy who didn't want to introduce himself and spoke with a weird accent'.

De rest zegt me niet zoveel. Dat hij het publiek in rent, lekker boeiend. Alsof je op zo'n moment in staat bent om de boel rationeel te benaderen. Ik moet wel zeggen dat ik mezelf in een dergelijke situatie meer op de Tuitert-manier zie juichen, maar goed, daar denk ik dan ook niet over na. Dat gaat vanzelf.

Dat hij eigenwijs is en lak heeft aan (potentieel domme) regels vind ik alleen maar tof. Zolang hij maar geen echt gekke dingen gaat doen. Ik bedoel, dat hij een official negeert... wie heeft het daar normaal gesproken naderhand nog over?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_78264580
Niks mis mee.
  zondag 21 februari 2010 @ 15:20:03 #68
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_78265137
Jammer dat de stroom er idd niet op stond voor die kneus met z' n achterlijke R U STOOPID??
Op elke fokker past een bril.
pi_78266835
Eens met TS.
Koel en donker bewaren
pi_78266959
de wesley sneijder van het schaatsen
  zondag 21 februari 2010 @ 16:11:26 #71
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_78266991
Storen is een groot woord. Hij komt op mij niet sympathiek over. Laat ik het daar bij houden.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 21 februari 2010 @ 16:27:11 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78267530
Die reactie op die journaliste was gewoon achterlijk. Plaatsvervangende schaamte. Nu staat de gemiddelde schaatser toch al niet hoog in mijn aanzien, maar dit was wel het summum.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:09:00 #73
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_78270957
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:12 schreef Posdnous het volgende:
Het is een schaatser. Daarom sowieso al niet boeiend.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zondag 21 februari 2010 @ 18:21:19 #74
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_78271283
Triestelingen de schaatsen een sport durven te noemen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_78271406
Ik weet dat ik niet moet reageren, maar ben toch even benieuwd.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:21 schreef Barca het volgende:
Triestelingen de schaatsen een sport durven te noemen.
Waarom is schaatsen dan geen sport?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')