Ach ja, tennisser Pat Cash begon met die traditie. Iedereen vindt hem zo charismatisch.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.
Dat zegt wel wat over Nederlanders. Asociaal gedrag keurt men niet af. Nee, als een of andere malloot die wat wint bij een onbenullig onderdeel het doet, dan moet je dat normaal en gezellig vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach ja, tennisser Pat Cash begon met die traditie. Iedereen vindt hem zo charismatisch.
Ach, een opgevoerd modeltreintje...quote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
1500 volt volgens diverse bronnen.
Nee ik ben geen topatleet maar mijn reactie komt voort uit hoe ik ze vind overkomen in hun intervieuws.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
En dat weet je hoe? Ben je zelf topatleet?
Elke professionele sporter weet dat hij de media nodig heeft. Daar moet je dus een goede verstandhouding mee hebben. Als het meezit filmen berichten ze over je topprestatie, als het tegenzit moet je gewoon even drie keer slikken en ook je verhaal komen doen. Hoe vervelend dat ook is.
Ik neem het Kramer wel kwalijk dat hij zo reageert. Er zijn overigens genoeg topsporters die niet arrogant zijn. Kramer gedraagt zich meer en meer als enfant terrible. Jammer is dat.
zo typisch Nederlands dit, om te kotsen jouw betoogje.. daar gaat ie danquote:Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,
Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.
Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
en wat hebben mensen toch tegen arrogantie? beste eigenschap voor een topsporter.. altijd maar weer dat gelul dat iedereen maar normaal moet doen.. denk je dat er op fok in Jamaica ook zo'n topic over Usain Bolt is?![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kramer is een over het paard getilde randdebiel met een boerenkop. Hij wint een medaille in een onderdeel dat internationaal geen fuck voorstelt en gedraagt zich meteen alsof hij de president van de VS is.
Hij scheldt journalisten uit die logischerwijs zijn naam niet kennen, omdat hij internationaal gezien een nobody is. Hij rent over het ijs en springt als een voetbalhooligan het publiek in.
De ongemanierde Kramer is met zijn boerenkop een slecht visitekaartje voor Nederlanders. Nu hebben de meeste wereldbewoners toch al niet zo'n hoge pet op van Nederland en Nederlanders. Met dit gedrag van Kramer wordt dat er niet beter op.
iemand is jaloersquote:Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sven Kramer kun je onmogelijk arrogant noemen. Met arrogantie is ook niets mis, maar Kramer is met de beste wil van de wereld niet arrogant. Het is gewoon een ongemanierde boer.
Die actie tegen die journaliste was meer dom, onwetend en ongemanierd dan arrogant.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Wat zijn voor Halcon dan uitingen van arrogantie? Wie is er wel echt arrogant in zijn ogen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:12 schreef Posdnous het volgende:
Het is een schaatser. Daarom sowieso al niet boeiend.
Waarom is schaatsen dan geen sport?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:21 schreef Barca het volgende:
Triestelingen de schaatsen een sport durven te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |