iemand is jaloersquote:Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sven Kramer kun je onmogelijk arrogant noemen. Met arrogantie is ook niets mis, maar Kramer is met de beste wil van de wereld niet arrogant. Het is gewoon een ongemanierde boer.
Die actie tegen die journaliste was meer dom, onwetend en ongemanierd dan arrogant.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Wat zijn voor Halcon dan uitingen van arrogantie? Wie is er wel echt arrogant in zijn ogen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:12 schreef Posdnous het volgende:
Het is een schaatser. Daarom sowieso al niet boeiend.
Waarom is schaatsen dan geen sport?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:21 schreef Barca het volgende:
Triestelingen de schaatsen een sport durven te noemen.
Saaier dan kijken hoe gras groeit op ijs. ZInloze folklore. Niveau koek en zoopie.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet dat ik niet moet reageren, maar ben toch even benieuwd.
[..]
Waarom is schaatsen dan geen sport?
Dit was een lulverhaal, je moet niet alles geloven..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Of ze dom was.En gelijk had ie.Jaja tape ID, had ze zelf kunnen inspreken, das dus gelul.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:54 schreef Tommeke het volgende:
Wat zei hij eigenlijk tegen die journaliste?
Niet alle mensen in de US kennen hem en zo domme vraag is het nou ook weer niet. Het is dommer om er zo'n groot probleem van te makenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Een journalist hoort zich te verdiepen in het gene hij/zij verslaat. Stel hem dan zelf even voor zou ik tegen die journalist zeggen. Komop nou, dit hoor je een Nederlandse journalist toch ook niet vragen aan een hier onbekende arikaanse skier ofzo?
Wat betreft die rails, ik wist ook niet dat die onder stroom stond. Verder is die man blij, dus viert hij feest. Op zo'n moment vergeet idereen wel eens iets.
Daarnaast is het een topsporter die al 4 jaar hard werkt om hier te oogsten. Tuurlijk gaat en staat hij waar hij wil, om zich zo optimaal voor te kunnen bereiden.
Een bergwand leegkappen, er een lift op aanleggen, naar boven in de lift en dan op planken weer naar beneden, daarentegen, is wel zinvol!quote:
Hij maakt er verder geen probleem van, dat was gewoon een impulsieve reactie. De vraag vond ik niet dom, maar de timing om zoiets te vragen uiteraard wel. Sporters die in Amerika heel groot zijn kennen wij ook nauwelijks, zoals die Lindsay Vonn. Die ga je toch ook niet net na die afdaling vragen wie ze is.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:06 schreef datditkan het volgende:
[..]
Niet alle mensen in de US kennen hem en zo domme vraag is het nou ook weer niet. Het is dommer om er zo'n groot probleem van te maken
QFTquote:Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef AffenStrudel het volgende:
Wat is dat voor achterlijk geblaat de laatste tijd, opeens is ie arrogant en onuitstaanbaar?
Dit heeft niks met kramer te maken. Kramer is gewoon populair bij te veel volk vinden de fokkertjes en daarom gaan ze zich maar weer eens lekker afzetten tegenover wat de rest van de mensen vinden, ongeacht kramers gedragingen zelf.
Hetzelfde verschijnsel zie ik bij bands en hun fans . Vele mensen vinden een bepaalde band leuk, totaan het moment dat ze "populair/mainstream" werden. Je wil immers niet leuk vinden wat de meeste mensen leuk vinden natuurlijk![]()
Pak een random verschijnsel, wacht tot het heel populair word en altijd zijn er even later weer de mensen die het allemaal niet vinden deugen, met als onderliggende reden enkel en alleen dat het populair is.
eens!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef AffenStrudel het volgende:
Wat is dat voor achterlijk geblaat de laatste tijd, opeens is ie arrogant en onuitstaanbaar?
Dit heeft niks met kramer te maken. Kramer is gewoon populair bij te veel volk vinden de fokkertjes en daarom gaan ze zich maar weer eens lekker afzetten tegenover wat de rest van de mensen vinden, ongeacht kramers gedragingen zelf.
Het was gewoon een stukje ter voorstelling aan het publiek aan het begin van een interview: " Hoi, ik ben Sven Kramer, 23 jaar en ben schaatser van beroep". En dan ook nog reageren door te schreeuwen dat de interviewster gek is. Hoe onbeschoft kun je zijn....quote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Die ga je toch ook niet net na die afdaling vragen wie ze is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |