abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78285450
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Montov het volgende:

[..]

[..]

Een beetje irrelevant gebleken column.
Dat laatste was niet nodig geweest, maar verder wel eens met Ephimenco.
Niets ten nadele van Sven overigens.
  maandag 22 februari 2010 @ 01:52:11 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78291247
Een Olympisch kampioen is een Achillesmens. Zo iemand ga je niet afzeiken op zijn ogenschijnlijke arrogantie. Een mannetjesputter, godverdomme, geen boekhouder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 22-02-2010 09:27:00 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 22 februari 2010 @ 01:54:31 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78291304
Én hij neukt Naomi. Jou past niets dan nederigheid, TS.
  maandag 22 februari 2010 @ 03:00:31 #104
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_78291974
Tsjah Kramer heeft de pech dat goud op de 10km de nietszeggendste medaille van de hele Olympische Spelen is. Want, geen enkele concurrentie, in de minst mediagenieke afstand.

Dan wordt het nog opgeklopt dat de oude de Jong misschien op 3 seconden kan komen, maar geen der buitenlanders zal binnen de 10 seconden eindigen. Hij heeft gefaald op het koningsnummer, de 5 en de 10 zijn afstanden die je per post kunt afdoen.
pi_78294194
nee
pi_78295737
quote:
Op maandag 22 februari 2010 03:00 schreef Perico het volgende:
Tsjah Kramer heeft de pech dat goud op de 10km de nietszeggendste medaille van de hele Olympische Spelen is. Want, geen enkele concurrentie, in de minst mediagenieke afstand.

Dan wordt het nog opgeklopt dat de oude de Jong misschien op 3 seconden kan komen, maar geen der buitenlanders zal binnen de 10 seconden eindigen. Hij heeft gefaald op het koningsnummer, de 5 en de 10 zijn afstanden die je per post kunt afdoen.
beetje zielig kerel, iedereen zijn kwaliteiten,
tuurlijk zijn de 500 en 1000m spectaculairder
maar jij mocht willen dat je zo kon schaatsen
SVEN IS KING:D
pi_78296204
quote:
Op maandag 22 februari 2010 03:00 schreef Perico het volgende:

Zeg dan niets...
pi_78296650
Ik vind Kramer een arrogante kwal. Het past een beetje bij het 'nieuwe nederland' helaas. Meneer wilde vier keer goud winnen.... die vervelende 'svencouver' reclames.... hopelijk blijft het bij één keer goud. Snertjoch.

Ik ben heus niet altijd voor de underdog maar de druppel was en is hoe hij tegen z'n tegenstanders doet.
pi_78296813
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,

Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!

Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.

Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
Ik vond het moment dat ie naar zijn ouders en vriendin ging juist wel lief - gewoon omdat ie echt blij was en niet zo koel als altijd.

Verder vind ik dat een journalist zich wel mag verdiepen in mensen voordat ze ze gaat interviewen - zij deed haar baan niet goed.

Daarnaast vind ik Kramer wel onsympathiek overkomen, maar dat is wel met meer topsporters zo. Denk dat je eerder de echt top haalt als je egoistisch en overtuigd van jezelf bent.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_78297011
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:08 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zeg dan niets...
Hoezo het is toch iemands mening?
  maandag 22 februari 2010 @ 11:35:21 #111
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_78297180
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
maar de druppel was en is hoe hij tegen z'n tegenstanders doet.
hoe dan?

ik heb eigenlijk nog nooit tegenstanders horen zeggen dat ze hem een vervelend mannetje vinden.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_78297278
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:35 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

hoe dan?

ik heb eigenlijk nog nooit tegenstanders horen zeggen dat ze hem een vervelend mannetje vinden.
omdat die geen nederland kunnen.

Kramer heeft ooit Tuitert vernederd door na een gewonnen 1500 meter arrogant om zich heen te kijken van 'waar blijf je nou'. Pure vernedering.

Kramer denkt dat ie God is. Voor een schaatser is hij bovengemiddeld intelligent maar zijn hele maniertjes... brrrrr....
pi_78297379
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

omdat die geen nederland kunnen.

Kramer heeft ooit Tuitert vernederd door na een gewonnen 1500 meter arrogant om zich heen te kijken van 'waar blijf je nou'. Pure vernedering.
Nee dat is oke , niets mis mee. Als hij zoch nu denigrerend zou uitlaten.... Hedrick doet wel eens hetzelfde. Sportieve revanche heet dat.
quote:
Kramer denkt dat ie God is. Voor een schaatser is hij bovengemiddeld intelligent maar zijn hele maniertjes... brrrrr....

Kramer wordt God gemaakt, dat is mijn bezwaar, niet Kramer zelf.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:42:42 #114
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78297418
Wie in de topsport een lief mensch wil zijn kan beter waterdrager worden.
pi_78297474
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Ringo het volgende:
En zo wordt met een cliché slecht gedragd veredeld
pi_78297657
Die lui van Amerika hadden ook best een balkje met zijn naam en prestaties onderin kunnen zetten.
En dat Sven het publiek in rende was een risico, maar wel geweldige televisie, eindelijk wat emoties!

Hij is wel egoïstisch inderdaad, niet persé arrogant, alles draait om hem en de sport. Een oud klasgenootje van hem (mijn nicht) kan dat ook beamen. Maakt verder niet uit, misschien is dat wel nodig om aan de top te komen bij deze sport.
pi_78297678
Schaatsers zijn natuurlijk egoisten. Dat moet je zijn.

Maar dat is wat anders dan aan zelfbevrediging doen en de corrupte essent inschakelen voor egostreling.

Ik vind het dubieus bovendien want essent is ook de hoofdsponsor van de ISU en de manager van Kramer is ook de manager van de contracten van ISU. Het riekt naar corruptie en belangenverstrengeling.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:50:57 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78297714
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En zo wordt met een cliché slecht gedragd veredeld
Slecht gedrag... Het is een alfaman, een achillestype. Ik hou wel van die grimmigheid.
pi_78297823
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Slecht gedrag... Het is een alfaman, een achillestype. Ik hou wel van die grimmigheid.
Dat begrijp ik gezien je politieke voorkeur en Nietzsche verheerlijking.

Ik houd niet van dat soort mensen.

Ja, ik houd van mensen die hun gang gaan. Ik hou ook van sporters die schijt aan de media hebben en aan zichzelf denken en weigeren om in het HHH te gaan hossen. Maar blijf dan wel normaal doen.

Het was jammer dat die Koreaan bij de 5km niet eerder door had waar hij mee bezig was. Die versnelde opeens van 30-hoog naar 29.5 met een slotronde van 29.2 volgens mij. Als die wat eerder was begonnen.... wat zou dat prachtig zijn. Al die wolter kroes polonaise figuren en kramer in hun hemd gezet.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2010 11:55:22 ]
  maandag 22 februari 2010 @ 11:56:28 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78297902
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:54 schreef Klopkoek het volgende:

Ja, ik houd van mensen die hun gang gaan. Ik hou ook van sporters die schijt aan de media hebben en aan zichzelf denken en weigeren om in het HHH te gaan hossen. Maar blijf dan wel normaal doen.
Normaal gedrag is voor normale mensen. Een Olympisch kampioen is niet een normaal mens.
pi_78297911
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Klopkoek het volgende:
Schaatsers zijn natuurlijk egoisten. Dat moet je zijn.

Maar dat is wat anders dan aan zelfbevrediging doen en de corrupte essent inschakelen voor egostreling.

Ik vind het dubieus bovendien want essent is ook de hoofdsponsor van de ISU en de manager van Kramer is ook de manager van de contracten van ISU. Het riekt naar corruptie en belangenverstrengeling.
Alsof Kramer Essent heeft opgebeld
pi_78297936
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lui van Amerika hadden ook best een balkje met zijn naam en prestaties onderin kunnen zetten.
En dat Sven het publiek in rende was een risico, maar wel geweldige televisie, eindelijk wat emoties!

Hij is wel egoïstisch inderdaad, niet persé arrogant, alles draait om hem en de sport. Een oud klasgenootje van hem (mijn nicht) kan dat ook beamen. Maakt verder niet uit, misschien is dat wel nodig om aan de top te komen bij deze sport.
Een winnaar heeft altijd gelijk
pi_78298014
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Normaal gedrag is voor normale mensen. Een Olympisch kampioen is niet een normaal mens.
Nonsens. Door absurd gedrag goed te praten dáár worden ze een abnormaal mens van. Olympisch Kampioenen zijn begenadigd sporters, meer ook niet.

Als andere kampioenen wel een beetje normaal konden doen dan is het Kramer die af wijkt van de norm. Helaas is de norm in het huidige culturele tijdsgewricht een beetje opgerekt.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:59:39 #124
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78298016
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Ringo het volgende:
Daarom heeft een brave jongen zoals Roger Federer ook niets bereikt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_78298081
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Daarom heeft een brave jongen zoals Roger Federer ook niets bereikt.
Federer misdraagt zich ook soms... of vertoont een beetje ongepast gedrag.... maar hij weet van zichzelf dat het ongepast is... dat is al heel wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')