Dat laatste was niet nodig geweest, maar verder wel eens met Ephimenco.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Een beetje irrelevant gebleken column.
beetje zielig kerel, iedereen zijn kwaliteiten,quote:Op maandag 22 februari 2010 03:00 schreef Perico het volgende:
Tsjah Kramer heeft de pech dat goud op de 10km de nietszeggendste medaille van de hele Olympische Spelen is. Want, geen enkele concurrentie, in de minst mediagenieke afstand.
Dan wordt het nog opgeklopt dat de oude de Jong misschien op 3 seconden kan komen, maar geen der buitenlanders zal binnen de 10 seconden eindigen. Hij heeft gefaald op het koningsnummer, de 5 en de 10 zijn afstanden die je per post kunt afdoen.
Zeg dan niets...quote:Op maandag 22 februari 2010 03:00 schreef Perico het volgende:
Tsjah Kramer heeft de pech dat goud op de 10km de nietszeggendste medaille van de hele Olympische Spelen is. Want, geen enkele concurrentie, in de minst mediagenieke afstand.
Dan wordt het nog opgeklopt dat de oude de Jong misschien op 3 seconden kan komen, maar geen der buitenlanders zal binnen de 10 seconden eindigen. Hij heeft gefaald op het koningsnummer, de 5 en de 10 zijn afstanden die je per post kunt afdoen.
Ik vond het moment dat ie naar zijn ouders en vriendin ging juist wel lief - gewoon omdat ie echt blij was en niet zo koel als altijd.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef _The_General_ het volgende:
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,
Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.
Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
hoe dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
maar de druppel was en is hoe hij tegen z'n tegenstanders doet.
omdat die geen nederland kunnen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoe dan?
ik heb eigenlijk nog nooit tegenstanders horen zeggen dat ze hem een vervelend mannetje vinden.
Nee dat is oke , niets mis mee. Als hij zoch nu denigrerend zou uitlaten.... Hedrick doet wel eens hetzelfde. Sportieve revanche heet dat.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
omdat die geen nederland kunnen.
Kramer heeft ooit Tuitert vernederd door na een gewonnen 1500 meter arrogant om zich heen te kijken van 'waar blijf je nou'. Pure vernedering.
quote:Kramer denkt dat ie God is. Voor een schaatser is hij bovengemiddeld intelligent maar zijn hele maniertjes... brrrrr....
En zo wordt met een cliché slecht gedragd veredeldquote:Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Ringo het volgende:
Wie in de topsport een lief mensch wil zijn kan beter waterdrager worden.
Slecht gedrag... Het is een alfaman, een achillestype. Ik hou wel van die grimmigheid.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En zo wordt met een cliché slecht gedragd veredeld
Dat begrijp ik gezien je politieke voorkeur en Nietzsche verheerlijking.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Slecht gedrag... Het is een alfaman, een achillestype. Ik hou wel van die grimmigheid.
Normaal gedrag is voor normale mensen. Een Olympisch kampioen is niet een normaal mens.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, ik houd van mensen die hun gang gaan. Ik hou ook van sporters die schijt aan de media hebben en aan zichzelf denken en weigeren om in het HHH te gaan hossen. Maar blijf dan wel normaal doen.
Alsof Kramer Essent heeft opgebeldquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Klopkoek het volgende:
Schaatsers zijn natuurlijk egoisten. Dat moet je zijn.
Maar dat is wat anders dan aan zelfbevrediging doen en de corrupte essent inschakelen voor egostreling.
Ik vind het dubieus bovendien want essent is ook de hoofdsponsor van de ISU en de manager van Kramer is ook de manager van de contracten van ISU. Het riekt naar corruptie en belangenverstrengeling.
Een winnaar heeft altijd gelijkquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lui van Amerika hadden ook best een balkje met zijn naam en prestaties onderin kunnen zetten.
En dat Sven het publiek in rende was een risico, maar wel geweldige televisie, eindelijk wat emoties!
Hij is wel egoïstisch inderdaad, niet persé arrogant, alles draait om hem en de sport. Een oud klasgenootje van hem (mijn nicht) kan dat ook beamen. Maakt verder niet uit, misschien is dat wel nodig om aan de top te komen bij deze sport.
Nonsens. Door absurd gedrag goed te praten dáár worden ze een abnormaal mens van. Olympisch Kampioenen zijn begenadigd sporters, meer ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Normaal gedrag is voor normale mensen. Een Olympisch kampioen is niet een normaal mens.
Daarom heeft een brave jongen zoals Roger Federer ook niets bereikt.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Ringo het volgende:
Wie in de topsport een lief mensch wil zijn kan beter waterdrager worden.
Federer misdraagt zich ook soms... of vertoont een beetje ongepast gedrag.... maar hij weet van zichzelf dat het ongepast is... dat is al heel wat.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom heeft een brave jongen zoals Roger Federer ook niets bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |