daarom worden we bv ook geen wk voetbal. We missen de absolute wil om te winnen. 110% gaan voor de winst. Mensen die dat wel hebben in ons land vinden we maar raar en eng. Doe maar gewoon is het motto.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:04 schreef Ringo het volgende:
Het is net als met het Uruzgan-debacle. Het liefst worden we hier door jan en alleman heel aardig gevonden. Resultaten tellen maar nauwelijks, daar krijgt 'n mens 't maar hoog van in de bol...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tuurlijk. En wat vreselijk was dat zeg
Sarcasme? Aangezien je de emo huilende smilie gebruit...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps, één brok frustratie.
Idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef marcodej het volgende:
Hier stoor ik me meer aan... Wat een faal.
Nou ja, ik vind het vooral een faal van Kramer. Kemkers.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Idd.
De Svenhaters zullen zich nu wel verkneukelen
Dat zeker, ongelofelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vooral een faal van Kramer.
Ja dat zou jij nooit doen als je zo verliestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe hij zich afreageerde was weer typisch Kramer....
Inderdaad, ik zou de boel in elkaar trappen na zoietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja dat zou jij nooit doen als je zo verliest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |