eens!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Meeeeeeer als prima!!
T.B.A.![]()
Destination Nowhere![]()
![]()
![]()
Trauma![]()
![]()
Avio @ In Qontrol 2009
Met een sloot bier is het (vrijwel) overal gezellig. Ik vind carnaval ieder jaar toch ook leuk al weet ik niet wat ik van hardstyle met carnaval moet denken. Ik ga liever met carnaval gek doen op andere muziek en dan helemaal los op hardstyle op de echte hardstyle feesten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef Koepert het volgende:
Ah Leute![]()
K was er weer..
Even terugkomend op einde vorige topic..
Boven-de-rivieren-man hier. Van vrijdag tot maandag caranval gevierd. Met alles door elkaar qua muziek..
Optocht van 120 wagens bij ons door t dorp. Geen SRV-zuipwagens maar degelijke units. Maar ook met allerlei muziek. Geheime Zender, Hardstyle, Rock, Carnavalshitjes, Piratenknallers. Noem het maar op, alles komt in de optocht langs en iedereen uit zn pannetje.. Incluis ondergetekende.. Maar heel veel mensen snappen de lol er niet van..
er staat "oh my GOD" met de GOD in hoofdletters, waardoor je die harder zegt --> The hard wayquote:
Haha, ik dacht ook aan Tby toen ik de TT zag maar direct daarna dacht ik nee dat kan niet door exact de reden die jij daar noemt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
er staat "oh my GOD" met de GOD in hoofdletters, waardoor je die harder zegt --> The hard way
"OH, my god" is TBYHeb ik over nagedacht!
D'oh!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef LeonH het volgende:
Carnaval buiten Limburg is geen carnaval maar de langstdurende apres ski party ter wereld
starkoo rip-offquote:
Haha ja klonk nice! Bij ons deed de helft van de subs het gewoon niet en die line-array is leuk voor een afstand.. Dinsdag trilde de doeken eindelijk wel van de subsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef Sethje het volgende:
We hadden echt zon ontzettend lekker geluid, dat ging nergens over. Haghorst kan dat nog even beamen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef NLS04 het volgende:
En aangezien ik Harm hier sindsdien niet meer heb gezien moet dat ook wel gezellig zijn geweest...
Stanleyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
Helaas geen carnaval gevierd dit jaar, door die pokkesneeuw geen vervoer kunnen regelen richting Udenhout
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
Helaas geen carnaval gevierd dit jaar, door die pokkesneeuw geen vervoer kunnen regelen richting Udenhout
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe heet dat nr van "and now for a break" [stukje klassiek] "you think that was cool?" "you think that was funny sir no sir(full metal jacket stijl)" ?
Dat is hem jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?
Anders gewoon op http://www.lololyrics.com/ wat lyrics blijven intikken totdat je hem vindt.
Bedankt hij staat zelfs op de Hard Bass CD zie ik nuquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?
Anders gewoon op http://www.lololyrics.com/ wat lyrics blijven intikken totdat je hem vindt.
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is dit nummer al gereleased want ik vind alleen de rip uit deze preview
Ik ben meer van de hardcore, maar is dit dan zo'n hype in de hardstyle scene dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.
Sutra is dan ook gewoon een heerlijk nummerquote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.
Om een vergelijking te maken, het is/ gaat een beetje de hardstyle variant van nobody said it was easy worden, naar mijn mening. Je hoort die plaat nu al op elk feest terwijl ie nog niet eens uit is en voor mij persoonlijk is de charme er al vanaf. Zeker omdat ik geen fan ben van dergelijke urenlang durende breaks. Wil niet zeggen dat het een slechte track is want hij zit zeker goed in elkaar (en geen gejatte vocals zover ik weetquote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben meer van de hardcore, maar is dit dan zo'n hype in de hardstyle scene dan?
Ik kan hem zeer goed waarderen anders
Vond het eerst een afgezaagde plaat met die vocals, maar naarmate ik hem vaker hoorde steeds meer gaan waarderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Sutra is dan ook gewoon een heerlijk nummer![]()
x2 . Begint steeds lekkerder te wordenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vond het eerst een afgezaagde plaat met die vocals, maar naarmate ik hem vaker hoorde steeds meer gaan waarderen.
Hehe, het is er normaal ook niet veel beterquote:Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef Bertje_NL het volgende:
GIsteren naar Wildstylez geweest in het Podium Hardenberg, wat een ervaring....
Publiek: 16 tot 21 gemiddeld, allemaal en dan ook echt allemaal stomdronken. 70% was aan het hakken, 25% stond stil, de rest was overduidelijk niet het "normale" publiek daar. Naarmate de avond vorderde ging het hakken over in pogo-en, en werd je aan alle kanten vreselijk gebeukt door die koters van 16. Verder draaiden de lokale "helden" op ongeveer 158 BPM schat ik zo, was Wildstylez ook erg blij mee. Was verder een behoorlijk voorspelbare maar goeie set van hem, echter nooit meer Podium voor mij.
Wat een drama was dat. Alleen maar grijsgedraaide hitjes (Scrap Attack, Payback, Pussy Motherfuckers, How Long, Let's Get It On, etc.) en om het feest helemaal compleet te maken een MC die door de mic liep te krijsen. "GIVE IT UP FOR ENDYMIOOOOOOAAAAAAEEEEEEEEEEEEENNNNNGGGGGBLR"quote:Op zondag 21 februari 2010 19:56 schreef LtNoX het volgende:
Daarna Endymion live en dan weet je dat je de volgende ochtend niet meer normaal kan lopen.
Mja goed, dat weet je als Endymion gaat draaien, en zeker als ze als 'liveact' draaien. Als ik weet dat ik Endymion ga horen, verwacht ik hitjes, en geen industrieel setje. Bovendien ben ik niet echt van de hardcore, en dan zijn de hitjes wel zo prettigquote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat een drama was dat. Alleen maar grijsgedraaide hitjes (Scrap Attack, Payback, Pussy Motherfuckers, How Long, Let's Get It On, etc.) en om het feest helemaal compleet te maken een MC die door de mic liep te krijsen. "GIVE IT UP FOR ENDYMIOOOOOOAAAAAAEEEEEEEEEEEEENNNNNGGGGGBLR"
Edit: even op YT gezocht en dit komt wel in de buurt:
mag ook zeker "Put your motherfucking hands up! This. Is. Endymioooooooooooooooooooooooooooooon" niet vergeten worden, die heb ik zeker 6x voorbij horen komenquote:"GIVE IT UP FOR ENDYMIOOOOOOAAAAAAEEEEEEEEEEEEENNNNNGGGG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef RiKe het volgende:
Wie heeft er zin in een mixje die lekker weg luistert voor in de auto?IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tracklisting is nice
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Winrar misschien?quote:Op maandag 22 februari 2010 01:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Lekker mixje RiKe... heb je hem ook als 1 mp3 bestand, ik heb daar geen programma voor?
wat een feestje was dat, Bob die 2 uur lang mocht draaienquote:
kdacht de eerste 2 minuten dat Sethje daar stond te draaienquote:
idd de pitch, maar deze kan op meerdere wijdte-standen worden gezet. 6% (bereik van een normale draaitafel), 10 (van een gem. CDJ dus om alles iets verder te pitchen), 16% kan je alles nog verder mee pitchen (dus ideaal voor 2001-2003 hardstyle te mixen met de huidige hardstylequote:Op maandag 22 februari 2010 13:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kdacht de eerste 2 minuten dat Sethje daar stond te draaien
ik moet maar weer 's wat meer losse tracks gaan luisteren... nummer @ 4:20 wordt er heerlijk in gemixt.
![]()
Wel een hoop terror opt eind ... en wat kan ik hieruit aflezen?
4:50,55 tijdverloop
10,00% (??-pitch)
111 BPM (lijkt me, hoewel het niet zo klinkt?)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Waanzinnig bedacht en gemaakt
50 cent per keer ofzo hoorde ikquote:
Het gaat om het idee en het is bovendien gewoon zwaar onhandig.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
50 cent per keer ofzo hoorde ik
Ik lees dat het in de main echt veel en veel te druk was? Vip was daarentegen goed te doen naar het schijnt.
quote:Time to separate
The real from the fake
So I'm gon' demonstrate
What y'all imitate
ik weetquote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef RiKe het volgende:
In m'n auto terroriseer ik de buurt er ook lekker mee, en mede weg gebruikers schieten spontaan in de lag als ze mij zien...(Remco...jij weet PRECIES wat ik bedoel! iets met stoplichten en los gaan)
K denk dat ie dat bedoeld idd.. Maar voor zover nog nie bekend.. Hijs lekker gozertquote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef RiKe het volgende:
em-dee-em-aa, heb jij hem nog niet binnen?
Deeltjesversneller, hoe bedoel je precies "als 1 mp3"? Het is een ingepakt bestand, daarin zitten alle losse nummers.
Of wil je hem als 1 lang nummer van de volledige duur?
De rest, dank![]()
In m'n auto terroriseer ik de buurt er ook lekker mee, en mede weg gebruikers schieten spontaan in de lag als ze mij zien...(Remco...jij weet PRECIES wat ik bedoel! iets met stoplichten en los gaan)
Jij hebt ook een leuke geluidsset in je auto?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
K denk dat ie dat bedoeld idd.. Maar voor zover nog nie bekend.. Hijs lekker gozert![]()
Het losgaan is wel herkenbaar
Jaahhh, we weten het inmiddels welquote:
Ooit.. komt er zoiets in mn auto.. Alpine, Bose, high end shit iig..quote:Op maandag 22 februari 2010 19:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jij hebt ook een leuke geluidsset in je auto?
Mijn Alpine houdt in ieder geval van me
Hey het ging over auto speakers waar we goed hardstyle op kunnen luisteren!quote:
wat een toffe tracks blijven dit toch ookquote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef T-Force het volgende:
Da Juve - Dinnaken (Brainkicker Remix)
A-Lusion - Drummer Beat
Equal Mindz - Hardminded
Overload - Overload (Vortex vs. Zatox Remix)
The Prophet & Brennan Heart - The Payback
Davide Sonar - Techno Boheme
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
Xavi & Calypso - The Unforgetable
Sybian vs. DJ Tony - This Is Hell
Het is altijd pimpen met je auto/autospeakers als je hier een bericht post... Dus het is altijd wel "even" off-topic...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hey het ging over auto speakers waar we goed hardstyle op kunnen luisteren!
En buiten dat, even offtopic is niet erg![]()
Ik zoek er verschillendequote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef T-Force het volgende:
Vandaag even mijn oude verzameling opgefrist door webjes te kopen die ik al jaren als vinylrip had staan![]()
Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
DJ Duro - Cocaine MF (Original Mix)
Da Juve - Dinnaken (Brainkicker Remix)
A-Lusion - Drummer Beat
Brennan & Heart - Hard State Channel
Equal Mindz - Hardminded
Geal - Losing My Feelin' (The Beholder & Balistic Remix)
Unkown Analoq - MFG
Wash - Move (Zatox Remix)
Isaac - My Brain
Isaac - On The Edge
Overload - Overload (Vortex vs. Zatox Remix)
Dirk-Jan DJ - Pak Een Punt![]()
The Prophet & Brennan Heart - The Payback
The KGB's - Punk Cake (Antonio & Christiano Remix)
D-Block & S-Te-Fan vs. The Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
Marc Acardipane vs. The Prophet - Stereo Killa
Zatox - Tanz Electrik (Hard Mix)![]()
Davide Sonar - Techno Boheme
Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
Xavi & Calypso - The Unforgetable
Sybian vs. DJ Tony - This Is Hell
Wash - We Are Still Here (Zatox Remix)
Hehe! Iemand die toevallig nog een plaatje zoekt? Dan upload ik m wel ff
quote:
Zoals holle bolle gijs zou zegge: "dankuwel"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:51 schreef T-Force het volgende:
jullie hebben PM![]()
Oh man, wat is Tanz Electrik trouwens vet
Ikke nietquote:
ik had het al gezien en ben bezig met binnenhalenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:43 schreef T_Killer het volgende:
0daymusic.org, staat vandaag iedere vinyl van 2004 gepost. Maak uw verzameling compleet!
gewoon 25 (!!!) minuten langquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
http://www.vimeo.com/9669044
Voor mij hetzelfde, waarschijnlijk gebruikt T een oude lijst.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
(Ben al 3x toegevoegd schijnt maar sta nog steeds niet in de lijst naar mijn idee, of doe ik wat fout?)
You got mailquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ikke niet![]()
(Ben al 3x toegevoegd schijnt maar sta nog steeds niet in de lijst naar mijn idee, of doe ik wat fout?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ 11:17quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
Ik wil terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
Dutch Masterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef LtNoX het volgende:
Heb hem hier nog niet voorbij zien komen;Machtig plaatje, maar volgens mij wel gejat.
edit: geen idee waarom die naam niet meewerkt; Dutch Master - Recalled To Life, dus.
was een goed feest jaquote:
Hehe die kop van Tatanka viel mij ook meteen opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:30 schreef 16meter het volgende:
edit: DIe koppen van Pavo en Tatanka als die kick erin komt bij Back in Time![]()
meerdere kippenvel-momentenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:52 schreef de_huig het volgende:
dikke vette props voor b2s met die reportageik wil terug..wat een vet feest was het
![]()
CONOOOOO PATRICK
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
headhunterz - the sacrifice (brennan heart remix)quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Wat zijn de nummers op 16:35 en op 21:53?
bedankt he!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
headhunterz - the sacrifice (brennan heart remix)
The killers - Human (deepack hardstyle bootleg)
Net ook even beluisterd. Vind de liveset vrij goed in elkaar zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat Luister Ik Nu? --> PsychoPunkz @ Reverze
Holy Frick Huig! Sinds wanneer weet jij alle nummers !?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
headhunterz - the sacrifice (brennan heart remix)
The killers - Human (deepack hardstyle bootleg)
Heel veel zin in, voor mij de eerste keer Emporium. Op de dag dat het thema bekend werd gemaakt had ik iets van hoe kom je erbij om een zomerfestival aan een meer de Middeleeuwen als thema te geven. Beetje bij beetje komt er steeds meer het gevoel dat ze met deze namen van de stages toch wel heel vette podia kunnen maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[29-05] Emporium 2010 The Dark Ages
hitjes hequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Holy Frick Huig! Sinds wanneer weet jij alle nummers !?
Waarom valt het nou altijd samen met Pinkpop...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[29-05] Emporium 2010 The Dark Ages
zit ook te twijfelen tussen die 2..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waarom valt het nou altijd samen met Pinkpop...
Goeiemorgenquote:
quote:
Ben benieuwd of er meer trailers uit komen met de andere DJ'squote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Sc0tTy het volgende:
wat een trailer _o_
Eenschquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Die trailer is zekers geniaal![]()
Thera's setje @ Nukleaz --- totaal niet wat ik gewend ben, and I liked it![]()
en wat blijft The Test 2.0 (crypsis remix) een juweeltje
Net klaar met kijken! Mooie dvd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax combipack is binnen
Heerlijk!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heerlijk!
Bedankt voor de herinnering, moet hem nog bestellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Net klaar met kijken! Mooie dvd.
Ik misschien wel dus kom er misschien nog op terugquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
met drie nieuwe nummertjes
btw; vriendin van me heeft kaartjes voor Knock-Out gekocht, maar gaat er zelf toch niet heen. Dus als iemand nog 2 kaartjes wil ....
2 heldenquote:
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef InGebruik het volgende:
Zij samen met de Psyko Punkz toch wel de sensatie van het moment. Hoop dat ze ook op de grotere festivals deze zomer mogen knallen! Defqon of Decibel op de main bijvoorbeeld of op een mooie tijd tijdens Emporium zouden ze zeker verdiend hebben. Maakt mij niet uit op welke, ik ga ze toch alle 3 af.
Ook binnen! Erg leuk om terug te zien. Hardbass video special net ook even gezien en komen ook weer leuke dingen terug, genieten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heerlijk!
Het is natuurlijk vooral leuk omdat ik er zelf geweest ben en veel dingen herbeleef.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef LeonH het volgende:
Is de Qlimax DVD/BR ook iets voor mensen die niet zijn geweest?
Ben namelijk zo'n Blu-Ray rukkert
we'll keep in touch ... wie weet koop ik ze zelf nog welquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik misschien wel dus kom er misschien nog op terug
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Da_Ripper in het Knock-Out Topic het volgende:
Kwil hier eigenlijk wel bij zijn ... aan de LU & locatie ligt het iig niet
quote:Noisecontrollers Live/ /Psyko Punkz / Coone / Frontliner
D-Block & S-te-Fan / B-Front / Crypsis Live / The Vision
Da Tweekaz / Frequencerz / Bioweapon / Annagenetic
Die is al vaker genoemd in deze reeksquote:
Sst, er waren hier ook een Dov en Willem , dus je weet maar nooitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:06 schreef 16meter het volgende:
We hebben weer een DJ onder ons.. na ome Scope die zich tegenwoordig te goed voelt. (?)
En LeonH natuurlijk
Welkom.
Volgens mij hebben die gasten het gewoon drukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:06 schreef 16meter het volgende:
We hebben weer een DJ onder ons.. na ome Scope die zich tegenwoordig te goed voelt. (?)
Hey vergeet mij niet, motherfockerz!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sst, er waren hier ook een Dov en Willem , dus je weet maar nooit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:31 schreef MCDV8 het volgende:
[..]
Hey vergeet mij niet, motherfockerz!
yo Geck-Oquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
Haha topic zowaar vernoemd naar mijn track, erg nice
Oh my GODquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
en J0nesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:06 schreef 16meter het volgende:
En LeonH natuurlijk
Ga me nu niet verlinken hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Da_Ripper het volgende:
En uit die kloon-check bleek dat alleen Dov 'echt' was
Welkomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
quote:Scantraxx Recordz welcomes 'Krusaders'
Scantraxx Recordz welcomes a new breath-taking duo: Krusaders. From the Southern part of the Netherlands these two young producers have been making waves around the globe and now we are pleased to announce that Krusaders are officially signed to Scantraxx Recordz.
Krusaders, better known as Nick and Jimmy Verspaget, are brothers in real life and from the first moment they heard the pounding beats of Hardstyle they had a dream to produce their own music. Nick and Jimmy have shown great promise and strength and now they are unveil an innovation in sound that will pound your senses.
The two brothers have locked themselves day and night to complete a very special EP and now they are very proud to announce their first release on Scantraxx Recordz. Scantraxx 048 – Krusaders – Supernatural / Reinvented / Secret Societies. Their first instalment will be in stores March 2010 and downloadable exclusively at Hardstyle.com.
Welkomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
Heeee! stonden die niet op Twistedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scantraxx Recordz welcomes 'Krusaders'
Your secret is save with me ... and Peterquote:
Heeee, waren dat niet de 'neefjes' van Dovquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scantraxx Recordz welcomes 'Krusaders'
Haha ja ik kwam dit topic toevallig tegen. Normaal gesproken zit ik niet op dit forum, maar ik had nog een account liggenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Oh my GOD... 4 jaar lang lurken, maarre welkom idd
Ik zie je wel op Harderstate.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:07 schreef Geck-o het volgende:
[..]
Haha ja ik kwam dit topic toevallig tegen. Normaal gesproken zit ik niet op dit forum, maar ik had nog een account liggen
Bedankt voor de leuke comments
Hehe, ja het is gewoon een knaller!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
Gooit 2e vocal erinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
PartyAnimal87!!!!![]()
ugh..uch; Happy birthday 2 you
Happy birthday 2 you
Happy birthday dear feest-beest-zeven-en-tachtiiiiiiiigggggggg
Happy birthday 2 you
Maakt er een canon van..quote:
x4, het Fok'ker mannenkoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
PartyAnimal87!!!!![]()
Happy birthday 2 you
Happy birthday 2 you
Wat een geweldig filmpje! Deze gasten zijn echt geweldig. Luister regelmatig AVIO Live @ In Qontrol, setje gaat gewoon maar niet vervelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Da_Ripper het volgende:
- losgaan op jezelf & @ 1:23 leuk om te zien zo'n samenwerking
Congratz!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
PartyAnimal87!!!!![]()
Happy birthday 2 you
Happy birthday 2 you
Zitten wel een paar rammers bij die nu dan toch uitkomen! MF point of perfection, Let the bass kickquote:Tracklist:
1. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
2. Headhunterz - Psychedelic
3. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Rmx)
4. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
5. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
6. Project One - Raiders of the Sun (Headhunterz Edit)
7. Builder - Her Voice (Headhunters Rmx Edit)
8. Headhunterz & Wildstylez - Stuck In Ur Head
9. Headhunterz - Emptiness
10. Headhunterz - Forever As One (Noisecontrollers Rmx)
11. Headhunterz - Dreamcatcher
12. Proppy & Heady - The B-Side
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit)
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
x6, Congratz PA87quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
x5, Ik ga wat hoger zingen, het klinkt allemaal wat laag. Ik hoop dat het aan te horen valt
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Morgen komt de line-up van In Qontrol!
Staat op Partyflock.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Zou wel mooi zijn
Omdat een of andere gast van 18 roept dat de line-up morgen komt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Staat op Partyflock.
Alleen ik heb geen idee hoe zij het weten. Waarschijnlijk direct underground van Q-Dance ofzo.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beste stukje van de Qlimax DVD: Opkomst van Deepack met The Prophecy remix![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hehe, ik haal de informatie niet uit de comments hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Omdat een of andere gast van 18 roept dat de line-up morgen komt?![]()
Zou best kunnen hoor en werd ook wel eens tijd voor een line-up.
Maar dit soort shit roepen ze zowat ieder weekend, ik wacht wel gewoon af....
Heheh dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hehe, ik haal de informatie niet uit de comments hoor.
Het staat gewoon bovenaan onder het kopje line-up.![]()
http://partyflock.nl/party/170695:In_Qontrol.html
was ook beetje n geintje manquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die gasten het gewoon druk
Geck-O welkom!
mooi werkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef T-Force het volgende:
Ook had ik gisteren mijn oordopjes opgehaald (Exinore ER 15dB)Kan ik er weer flink tegenaan
* ReMcOrE zingt mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
PartyAnimal87!!!!![]()
Happy birthday 2 you
Happy birthday 2 you
ik heb er een goed gevoel overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Morgen komt de line-up van In Qontrol!
wat een energie zit er toch in die gasten hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Da_Ripper het volgende:
- losgaan op jezelf & @ 1:23 leuk om te zien zo'n samenwerking
Als het weer in de Hemkade is: neem oordopjes mee want het geluid doet pijn aan je oren (in negatieve zin).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
2 kaartjes voor Reset gewonnen bij RealhardstyleradioWas al van plan er heen te gaan, chill
![]()
Komt er nog een dvd dan na die special?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe ep
Wanneer zal de Hard Bass DVD ongeveer uit komen? Vorig jaar was dat in juni pas?
Oei oei oeiquote:To be realesed @ Mythica as MYTH018
It will be realesed together with:
A1. Degos & Re-Done - Salsa![]()
A2. Carnifex - For The New Shit![]()
B1. Dj Norman - Ready To Fight![]()
B2. Solutio & The I's - City Of Chaos![]()
Euh...quote:
Zany is gezien de afstand geen optie voor mij, dus als de lijn van IQ tof is ben ik er bijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:39 schreef NLS04 het volgende:
Benieuwd naar de IQ lijn. Twijfel namelijk nog altijd tussen Zany en IQ
nicequote:
dit is echt geen hardcorequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Euh...
Ligt het aan mijn laptopspeakers of is dat gewoon hardcore?
Ik heb nu ff betere speakers erbij gepakt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat is volgens jou het (grote) verschil tussen hardstyle & hardcore?
Mooie DVD iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En de DVD van Qlimax is tot nu toe vet. Die documentairy van 15 min. Hoe geweldig in elkaar gezet.
Wat imo hardstyle hardstyle (resp. hardcore hardcore) maakt is het aantal bpm. Bij dat Carnifex nummertje ligt het aantal wel over de 150 maar nog niet zo hoog dat je het hardcore kunt noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb nu ff betere speakers erbij gepakt...
Zoals het begin van de track is wel duidelijk hardstyle met die reversed. De climax is toch ook wel hardstyle nu met deze speakers.
Maar dat einde gaat toch wel aardig de hardcore kant op vind ik, vanaf minuut 4 ofzo. Dat vind ik echt zo klinken als een hardcore bassline.
Waar-om?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef Utca het volgende:
Vroeger liep iedereen met een speen in op feesten
Ja, bpm is natuurlijk wel een structureel verschil, maar IMO zeker niet het enige.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat imo hardstyle hardstyle (resp. hardcore hardcore) maakt is het aantal bpm. Bij dat Carnifex nummertje ligt het aantal wel over de 150 maar nog niet zo hoog dat je het hardcore kunt noemen.
UVangerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Zojuist ook een lekker plaatje van Maly (Israël) voorbij horen komen.
En wie kennen wij nog meer uit Israël, de 1-na-laatste comment & zichtbaar @ 1:34 ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door em-dee-em-aa op 27-02-2010 18:20:55 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
Tja hype? Nu zie je veel mensen met zonnebrillen, toen met een speenquote:
Krijg nu wel zin om erheen te gaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef mstx het volgende:
http://www.imperialgreenhouseinstitute.com/
http://www.chaostheoryfoundation.org/
http://www.3rdmillenniumsociety.net/
http://www.apocalypse-association.co.uk/
Ze hebben er wel moeite voor gedaan zeg, hulde!![]()
![]()
had al gehoord dat hun niet zouden optreden, inderdaad flink balenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:36 schreef T-Force het volgende:
Geen AVIO op In Qontrol![]()
![]()
![]()
![]()
Ik baal als een stekker. Vorig jaar ontplofte de zaal tijdens hun performance.
Zo gruwelijk hard, dat kon eigenlijk niet voor 12 uur
Haha dat van die Psyko Punkz was me ook al opgevallen, net als de spatie tussen noise controllersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:37 schreef 16meter het volgende:
Psyko Punksz
B-Front & Digital Punk
Alpha²
Dune !!!!
Eigenlijk vind ik de line-up van vorig jaar beter... main stage dit jaar totaal niet boeiend. Maar gewoon weer aanwezig, al is het maar om bovenstaande namen.
Hehe ja inderdaad. En dan die achternaam Taylor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat meisje van het nieuws is ook duidelijk een Nederlander die Amerikaans probeert over te komen
Maarja dat maakt me niet uit als het dan maar knalt
Mja soort van Amerikaans met Engelse uitspraak, aka CNNquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:54 schreef 16meter het volgende:
Denk dat ze Engels probeerde over te komen.![]()
Maar Greenhouse is lekkah inderdaad.
scherp.. scherp.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat Frontliner de anthem mag maken, aangezien hij de voorman is van het Greenhouse Institute, dat de mainstage moet voorstellen.
Frontliner - Greenhouse (In Qontrol 2010 Anthem)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat Frontliner de anthem mag maken, aangezien hij de voorman is van het Greenhouse Institute, dat de mainstage moet voorstellen.
Ivan C draaide voor avio.quote:[b]Op zaterdag 27 februari 2010 18:36 Ivan Carsten daarna, was kut voor die jonge. Die kan daar natuurlijk nooit tegenop.
quote:
Volledig mee eens!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef T_Killer het volgende:
Wat zet die Alphaverb toch weer n setje neer met die 2e podcast. Heb de eerste 5 nummers nu pas gehoord, maar als ik naar de TL kijk, zit ik de komende 45 min nog wel te stuiteren op mn bureaustoel
Bioweapon - The Weapon mag veeeeel vaker gedraaid worden imo
Van dattumquote:Op zondag 28 februari 2010 12:32 schreef T_Killer het volgende:
Congrats NLS en Just shut up
Beetje vaag iddquote:Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
Davide Sonar met dat keyboard ding tijdens Natural (op Qlimax)
edit: Dat geval met die lampies erop ziet er al net zo functioneel uit.
Hardstyle gedeelte is vet, maar bij dat dubstyle gedeelte heb ik een net-niet gevoel, ik kan er niets mee en ik mis een bassline waar ik op kan ... bouncen? Ik hoop dat er ook een niet-dubstyle mix uitkomt.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:51 schreef T_Killer het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik van die plaat moet vinden....ik hoop niet dat t nu de nieuwe trend wordt om van die dubstep / hardstyle combo's te maken.
Hardstyle is vet, dubstep is vet...houden zo, niet combineren.
quote:Good morning!The track with the new italian artist is finsh.. Need to fix some efx.Today start the track with 2 of the best dutch producers
beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd kerels!quote:
owja, die is er natuurlijk ook weerquote:Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef T_Killer het volgende:
Wat zet die Alphaverb toch weer n setje neer met die 2e podcast. Heb de eerste 5 nummers nu pas gehoord, maar als ik naar de TL kijk, zit ik de komende 45 min nog wel te stuiteren op mn bureaustoel
Bioweapon - The Weapon mag veeeeel vaker gedraaid worden imo
AVIO?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Met wie gaat ie samen werken, dat vieze mannetje:
[..]
Ik mag er niets over zeggen, maar Bartman en ik zijn tegenwoordig aan het produceren en zijn van het weekend toevallig in Italie geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Van dattumquote:
Zoals ooit al aangekondigd in een interview zijn het de Alpha2quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vond je al zo stil de laatste tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 11:52 schreef ElDani het volgende:
Zo, weer terug van vakantie in het chickovergoten Noorwegen (20 km van Zweden af). SUPERR!
Wat een plaatquote:
http://www.facebook.com/italianhardstyle?v=wallquote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin de jumpsound steeds beter te waarderen
Mogelijk het nieuwe logo van het nieuwe label van Zatox:
[ afbeelding ]
Die gozer is echt al een tijdje aan de weg aan het timmeren. Ben een tijd geleden bij hem thuis geweest om een Access Virus te halen, liet ie me ook al hele vette dingen horen. En hij zit niet voor niets al lange tijd bij het label van Coonequote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Slim gedaan, aangezien er nu al mensen met "Iquote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mogelijk het nieuwe logo van het nieuwe label van Zatox:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Sta je seriues niet op de poster of ga je als bezoeker?quote:
Ze hebben me vanmiddag pas gevraagdquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Sta je seriues niet op de poster of ga je als bezoeker?
Raar, vorige editie was het een redelijk mooie dvd geworden. Is er een reden bekend?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bedankt voor je interesse in b2s. Helaas komt er dit jaar geen Hard Bass DVD uit hiervoor in de plaats hebben we deze special laten maken.
Groet,
Mayke b2s
Jammer, had gehoopt op allebei
oke tofquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze hebben me vanmiddag pas gevraagdOpener. Denk dus dat ze een verschuiving hebben gedaan in de tijden. Hoop dat de poster/flyers nog worden aangepast. Heb ook nog niks langs de weg zien ophangen, dus even afwachten.
Maar het feit dat ik in de Bozzini mag knallen is voor mij al iets. Die tent heeft, als het goed afgesteld is, een van de vetste geluidssystemen die ik ooit in een discotheek heb gehoord.
Zeker een goed nummertje inderdaad!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Nieuwe Psyko Punkz vind ik na een paar keer luisteren ook supervet.
Kon beter maar hij klinkt aardigquote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moest er eerst ook ff aanw ennen maar dan is hij idd ook echt vet weer. Filmpje ook tof gemaakt!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
OKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |