Haha ja klonk nice! Bij ons deed de helft van de subs het gewoon niet en die line-array is leuk voor een afstand.. Dinsdag trilde de doeken eindelijk wel van de subsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef Sethje het volgende:
We hadden echt zon ontzettend lekker geluid, dat ging nergens over. Haghorst kan dat nog even beamen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef NLS04 het volgende:
En aangezien ik Harm hier sindsdien niet meer heb gezien moet dat ook wel gezellig zijn geweest...
Stanleyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
Helaas geen carnaval gevierd dit jaar, door die pokkesneeuw geen vervoer kunnen regelen richting Udenhout
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
Helaas geen carnaval gevierd dit jaar, door die pokkesneeuw geen vervoer kunnen regelen richting Udenhout
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe heet dat nr van "and now for a break" [stukje klassiek] "you think that was cool?" "you think that was funny sir no sir(full metal jacket stijl)" ?
Dat is hem jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?
Anders gewoon op http://www.lololyrics.com/ wat lyrics blijven intikken totdat je hem vindt.
Bedankt hij staat zelfs op de Hard Bass CD zie ik nuquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?
Anders gewoon op http://www.lololyrics.com/ wat lyrics blijven intikken totdat je hem vindt.
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is dit nummer al gereleased want ik vind alleen de rip uit deze preview
Ik ben meer van de hardcore, maar is dit dan zo'n hype in de hardstyle scene dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.
Sutra is dan ook gewoon een heerlijk nummerquote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.
Om een vergelijking te maken, het is/ gaat een beetje de hardstyle variant van nobody said it was easy worden, naar mijn mening. Je hoort die plaat nu al op elk feest terwijl ie nog niet eens uit is en voor mij persoonlijk is de charme er al vanaf. Zeker omdat ik geen fan ben van dergelijke urenlang durende breaks. Wil niet zeggen dat het een slechte track is want hij zit zeker goed in elkaar (en geen gejatte vocals zover ik weetquote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben meer van de hardcore, maar is dit dan zo'n hype in de hardstyle scene dan?
Ik kan hem zeer goed waarderen anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |