hitjes hequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Holy Frick Huig! Sinds wanneer weet jij alle nummers !?
Waarom valt het nou altijd samen met Pinkpop...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[29-05] Emporium 2010 The Dark Ages
zit ook te twijfelen tussen die 2..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waarom valt het nou altijd samen met Pinkpop...
Goeiemorgenquote:
quote:
Ben benieuwd of er meer trailers uit komen met de andere DJ'squote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Sc0tTy het volgende:
wat een trailer _o_
Eenschquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Die trailer is zekers geniaal![]()
Thera's setje @ Nukleaz --- totaal niet wat ik gewend ben, and I liked it![]()
en wat blijft The Test 2.0 (crypsis remix) een juweeltje
Net klaar met kijken! Mooie dvd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax combipack is binnen
Heerlijk!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heerlijk!
Bedankt voor de herinnering, moet hem nog bestellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Net klaar met kijken! Mooie dvd.
Ik misschien wel dus kom er misschien nog op terugquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
met drie nieuwe nummertjes
btw; vriendin van me heeft kaartjes voor Knock-Out gekocht, maar gaat er zelf toch niet heen. Dus als iemand nog 2 kaartjes wil ....
2 heldenquote:
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef InGebruik het volgende:
Zij samen met de Psyko Punkz toch wel de sensatie van het moment. Hoop dat ze ook op de grotere festivals deze zomer mogen knallen! Defqon of Decibel op de main bijvoorbeeld of op een mooie tijd tijdens Emporium zouden ze zeker verdiend hebben. Maakt mij niet uit op welke, ik ga ze toch alle 3 af.
Ook binnen! Erg leuk om terug te zien. Hardbass video special net ook even gezien en komen ook weer leuke dingen terug, genieten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heerlijk!
Het is natuurlijk vooral leuk omdat ik er zelf geweest ben en veel dingen herbeleef.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef LeonH het volgende:
Is de Qlimax DVD/BR ook iets voor mensen die niet zijn geweest?
Ben namelijk zo'n Blu-Ray rukkert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |